Midlife

01-02-2019 22:21 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
KoningKoos200 schreef:
01-02-2019 22:21
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
Ik denk dat in het eerste vetgedrukte jouw antwoord al zit...
Trouwen is niet 'dus'... trouwen is destijds een bewuste keuze geweest tussen julie beiden, en zo niet? Dat ben je een huichelaar.
Je bent inmiddels al heel wat jaren getrouwd, de nieuwigheid is eraf...het gras is bij die blonde stoot altijd groener.

Jij bent degene die een stap moet zetten en als 'dus we weten al hoe het afloopt' daarop jouw antwoord is, dan zou je nu ook de ballen moeten hebben om je vrouw verder geen verdriet te doen en het huis moeten verlaten.
Of...je gaat het gesprek met je vrouw aan, biecht alles op en haalt de angel van 'spanning' eruit! Elke dag weer praat je samen over wat je voelt samen. Wees geen testosteron bommetje, heb respect!
Je kan ook voorstellen om je huwelijk open te gooien. Wie weet heeft jouw vrouw allang iemand op het oog waarmee ze meer spanning voelt, dan ze bij jou ooit gevoeld heeft. Of spreekt dat idee je minder aan?

Wel op eigen risico ;)
Wat schijnt te helpen Koos, is het je partner vertellen. Daarmee haal je de druk van de ketel en is het niet meer jouw kleine geheimpje.
Alle reacties Link kopieren
het gras is altijd groener aan de overkant...
Maak jezelf niets wijs...
Een griet van 30 is misschien heel geil, maar op de wc stinkt ze net zo hard als je vrouw...

Wat wil je? seks gaan hebben en vervolgens aan de eettafel je dochter aankijken zonder schuldgevoel?

Zorg dat je eigen seks leven weer wakker wordt, en beleef plezier met je vrouw...
En vergeet niet, als jij wat mist, kan je partner ook iets missen in jullie relatie...

En er is zeker iets mis in je relatie... Geil van iemand worden of iemand aantrekkelijk is heel anders dan hoe 'verliefd' je nu bent. Je zit je eigen gedrag al deels goed te praten, omdat ze het misschien zelf uitlokt?
Hou je zelf niet voor de gek, en wees eerlijk tegen jezelf
Goed zo Koos, je hebt zelfinzicht aangezien de titel midlife is. Als je dan weet wat er is, kun je ernaar handelen.
Alle reacties Link kopieren
KoningKoos200 schreef:
09-02-2019 07:53

Maar Murr, jij hebt ervaring met figuren als ik. Dan ga je toch minder leuk doen of duidelijker worden naar het slachtoffer in kwestie? Geen gemixte signalen in elk geval?
Ik ben ook zo'n vrouw en Koos, je ziet dingen die je wil zien. Ze geeft helemaal geen gemixte signalen af.
Ik sluit me aan bij die 0.002% kans. Het is echt zo ongemakkelijk wanneer zo'n oude vent op je zit te geilen, man man man.
Blijf nuchter met je hoofd en ben vanavond ff extra lief voor je vrouw. Deze bevlieging gaat vanzelf weer over :)
-
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
09-02-2019 17:58
Goed zo Koos, je hebt zelfinzicht aangezien de titel midlife is. Als je dan weet wat er is, kun je ernaar handelen.
Precies.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
KoningKoos200 schreef:
01-02-2019 22:21

Hopeloze 50-er hier Help. Please?
En wij moeten geloven dat je 50 bent? Met deze uitspraak lijkt je eerder en dronken puber die vanuit de kroeg een relletje probeert te trappen.
Alle reacties Link kopieren
Tess1981 schreef:
10-02-2019 00:43
En wij moeten geloven dat je 50 bent? Met deze uitspraak lijkt je eerder en dronken puber die vanuit de kroeg een relletje probeert te trappen.
Want 50+-ers zijn alleen maar stijve harken die zo niet schrijven?
Ik heb ook wel eens een reactie gehad dat ik klonk als een puber omdat ik eens 'boeie' schreef, maar ik ga toch al echt richting 50.
Zo'n man had ik ook. Nu is hij alleen. Ons gezin kapot, en voor niets want zij deelt haar leven nu met een andere man. Ik wens jou veel wijsheid.
Murrmurr schreef:
01-02-2019 23:45
Je gaat toch niet een topic openen elke keer als je ergens een (vast niet meer al te) hard plassertje van krijgt. Dit vind ik echt een non issue.

Ondertussen lopen er mensen met wezenlijke problemen rond zoals viezig smakend zaad of niet goed gevulde broodtrommels.
Bolebakje
Ik heb vaak sjans gehad van oudere mannen. Echt nog ouder ook. Ik word er beetje onpasselijk van. Toevallig ook net koffie halen als ik ging. Net te dicht bij me staan. Aanraken zelfs. Brrrr Ontloop haar en wees lief voor je vrouw!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips, ik geloof dat ik er uit ben. Ik ga vanavond de boel opengooien. Niet met mijn vrouw, ik ben bang haar teveel te kwetsen en dat geeft denk ik alleen maar meer problemen. Ik heb een "vergadering" na werktijd gepland met de vraag of ze kan helpen iets af te sluiten. Zo moet van te voren duidelijk zijn welke kant ik op wil, zodat ik niet meer terug kan.

Ik wil aangeven waar ik mee worstel, sorry zeggen voor de invloed die dat op haar gehad kan hebben en of ze me wil helpen. Misschien kunnen we aansturen op een andere indeling in kantoren zodat ik haar niet steeds zie als ik naar mijn kantoor loop. En of ze wil dat ik de manager er in betrek zodat die me misschien uit de weg kan houden.
Met eerdere adviezen "gaat vanzelf over" en "zit het lekker uit" kom ik er niet. Ik hoop dat dit helpt. Om het makkelijker te maken heb ik morgen vrij, ik weet niet of dat goed is maar dan kan het aan beide kanten even bezinken. Dat wordt "even flink zijn" maar ik zie geen andere uitweg.

Bedankt voor jullie hulp, het heeft me tot inzichten gebracht en ik hoop dat ik er later nog eens hartelijk om kan lachen. Ik voel me echt met de dag idioter worden.

Wish me luck. Ik heb nog nooit zo'n lastige "vergadering" gehad geloof ik.
Alsjeblieft ga haar niet lastig vallen met je geiligheid.
Hou het lekker voor je.
Alle reacties Link kopieren
Nee Koos, doe het niet. Doe het gewoon niet! Je brengt jezelf echt in veel grotere problemen.
Ik vind dit soort beslissingen altijd lastig...vertel je het wel of niet aan je vrouw.
Eigenlijk denk ik, als je voor je vrouw kiest, doe het niet!
En aan de andere kant is liegen not done. Toch zou ik het nu idd niet doen.

Alleen...Jij hebt dus niet de ballen om het te laten bij wat het is en moet alles op kantoor worden aangepast want anders komt Koosje in verleiding.
Ik denk dat als Koosje de ballen niet heeft om dit zelf aan te pakken, Koosje wel weer verleiding buiten de deur gaat vinden...en dan? Moeten wegen afgezet worden, kroegen dicht, de winkel verhuizen?
Koosje doe ff normaal en wordt wakker!
Geef jezelf een trap onder je hol en doe normaal.

Amen!
Alle reacties Link kopieren
Na werktijd nota bene. Zodat als zij wél geïnteresseerd blijkt je alle kanten op kunt?

Ik moet er niet aan denken om tijdens een, voor zover ik weet, WERKoverleg, in een leeg kantoor met een voorzover ik weet fatsoenlijk getrouwde man en vader, een gesprek te moeten voeren over zijn hersenspinsels. Ik zou me zachtgezegd bedreigd voelen (want leeg kantoor) en het de volgende dag als klacht deponeren. Bah zeg. Maak jezelf even belangrijk.

Maar wees een eerlijk koos. Ben jij nog een catch voor een 30 jarige knappe meid? Want waarom zou ze wat met jou willen beginnen? Niet elke vrouw is er van gecharmeerd om een gezin op te breken. Zelfs niet als het, ik zeg wat, een knappe arts met sixpack betreft zoals bij mij het geval was. Hartstikke leuke vent, loaded, goed gekleed, intelligent, maar wat een domper dat hij zijn gezin wilde bedriegen. Brrr.

En als ze wel wil, dan ga je met haar aan de tweede leg? Of het is 2 maanden leuk en dan komt ze een knappe dertiger tegen en zit je alleen in je flatje?
Ik zou ook een klacht indienen. Beetje me langer laten blijven onder valse voorwendselen en dan me lastig vallen met je 'gevoelens'. In een leeg kantoor. Echt niet tof ben je dan in je hoofd.

Arme dame.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 11-02-2019 13:20
16.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Omg dit doe me denken aan toen ik begin twintig was en de vader van het gezin waar ik oppaste ineens op mijn oppasdag vrij had genomen en met een fles wijn voor de deur stond en mij de liefde verklaarde; o en ik kon best blijven oppassen volgens hem want zijn vrouw hoefde het niet te weten. Zó ongemakkelijk. Echt TO, doe het niet, val haar er niet mee lastig. Los het zelf op en stop extra energie in je huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
01-02-2019 23:33
Ik ben PRECIES de vrouw die je beschrijft en kan je geruststellen Koos: er is hooguit 0.002% kans dat dit gevoel wederzijds is. Er is dus helemaal geen probleem. Pak Sjaan maar es even goed vanaaf.
Dat vrees ik ook, dat een lekkere jonge griet een vent van in de 50 echt niet ziet staan. Toen ik zo jong was keek ik ook niet naar oudere kerels en nu ik wat ouder ben nog steeds niet :rofl: Ik zoek ze liever wat jonger en dus appetijtelijker.
Alle reacties Link kopieren
KoningKoos200 schreef:
11-02-2019 12:30
Bedankt voor alle tips, ik geloof dat ik er uit ben. Ik ga vanavond de boel opengooien. Niet met mijn vrouw, ik ben bang haar teveel te kwetsen en dat geeft denk ik alleen maar meer problemen. Ik heb een "vergadering" na werktijd gepland met de vraag of ze kan helpen iets af te sluiten. Zo moet van te voren duidelijk zijn welke kant ik op wil, zodat ik niet meer terug kan.

Ik wil aangeven waar ik mee worstel, sorry zeggen voor de invloed die dat op haar gehad kan hebben en of ze me wil helpen. Misschien kunnen we aansturen op een andere indeling in kantoren zodat ik haar niet steeds zie als ik naar mijn kantoor loop. En of ze wil dat ik de manager er in betrek zodat die me misschien uit de weg kan houden.
Met eerdere adviezen "gaat vanzelf over" en "zit het lekker uit" kom ik er niet. Ik hoop dat dit helpt. Om het makkelijker te maken heb ik morgen vrij, ik weet niet of dat goed is maar dan kan het aan beide kanten even bezinken. Dat wordt "even flink zijn" maar ik zie geen andere uitweg.

Bedankt voor jullie hulp, het heeft me tot inzichten gebracht en ik hoop dat ik er later nog eens hartelijk om kan lachen. Ik voel me echt met de dag idioter worden.

Wish me luck. Ik heb nog nooit zo'n lastige "vergadering" gehad geloof ik.
Ach jonge, hoe doorzichtig. Je hoopt gewoon dat ze komt en dat jij haar eens even lekker over de vergadertafel kan draperen en haar goed kunt nemen. Dat is wat je wilt en wat je hoopt dat er gaat gebeuren. Je ziet allerlei signalen die er niet zijn want sinds wanneer mag je als vrouw niet gewoon aardig zijn tegen een man? Moet daar dan altijd meer achter zitten? Als je echt ene vent bent dan ga jij met je eigen vrouw vergaderen en niet met het object van je affectie/geilheid.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
11-02-2019 13:19
Ik zou ook een klacht indienen. Beetje me langer laten blijven onder valse voorwendselen en dan me lastig vallen met je 'gevoelens'. In een leeg kantoor. Echt niet tof ben je dan in je hoofd.

Arme dame.
En dit inderdaad. Een flink mietoetje aan je broek zou je krijgen van mij!
Swinggirl schreef:
11-02-2019 13:08
Ik vind dit soort beslissingen altijd lastig...vertel je het wel of niet aan je vrouw.
Eigenlijk denk ik, als je voor je vrouw kiest, doe het niet!
En aan de andere kant is liegen not done. Toch zou ik het nu idd niet doen.

Alleen...Jij hebt dus niet de ballen om het te laten bij wat het is en moet alles op kantoor worden aangepast want anders komt Koosje in verleiding.
Ik denk dat als Koosje de ballen niet heeft om dit zelf aan te pakken, Koosje wel weer verleiding buiten de deur gaat vinden...en dan? Moeten wegen afgezet worden, kroegen dicht, de winkel verhuizen?
Koosje doe ff normaal en wordt wakker!
Geef jezelf een trap onder je hol en doe normaal.

Amen!
Precies!
KoningKoos200 schreef:
11-02-2019 12:30
Bedankt voor alle tips, ik geloof dat ik er uit ben. Ik ga vanavond de boel opengooien. Niet met mijn vrouw, ik ben bang haar teveel te kwetsen en dat geeft denk ik alleen maar meer problemen. Ik heb een "vergadering" na werktijd gepland met de vraag of ze kan helpen iets af te sluiten. Zo moet van te voren duidelijk zijn welke kant ik op wil, zodat ik niet meer terug kan.

Ik wil aangeven waar ik mee worstel, sorry zeggen voor de invloed die dat op haar gehad kan hebben en of ze me wil helpen. Misschien kunnen we aansturen op een andere indeling in kantoren zodat ik haar niet steeds zie als ik naar mijn kantoor loop. En of ze wil dat ik de manager er in betrek zodat die me misschien uit de weg kan houden.
Met eerdere adviezen "gaat vanzelf over" en "zit het lekker uit" kom ik er niet. Ik hoop dat dit helpt. Om het makkelijker te maken heb ik morgen vrij, ik weet niet of dat goed is maar dan kan het aan beide kanten even bezinken. Dat wordt "even flink zijn" maar ik zie geen andere uitweg.

Bedankt voor jullie hulp, het heeft me tot inzichten gebracht en ik hoop dat ik er later nog eens hartelijk om kan lachen. Ik voel me echt met de dag idioter worden.

Wish me luck. Ik heb nog nooit zo'n lastige "vergadering" gehad geloof ik.
Heb je wel condooms bij je?
Stel dat het de andere kant op gaat
Z0MER schreef:
09-02-2019 13:38
Ik ben in de dertig en kan je vertellen dat ik tot een jaar of veertig de mannen nog wel te pruimen vind. Alles daarboven is echt te oud en een beetje viezig.
Al mijn vriendinnen van 30-35 denken er net zo over.

Verbeeld je maar niet te veel. Koester wat je hebt.
Over 10 jaar vind je ze toch niet meer viezig hoop ik? (voor je man dan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven