Midlife

01-02-2019 22:21 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
En wat dan als ze wél zou zeggen dat het wederzijds is? Dan zeg je alleen 'oh okay' en doet er verder niets mee? Lijkt mij stug.
Alle reacties Link kopieren
Z0MER schreef:
09-02-2019 13:38
Ik ben in de dertig en kan je vertellen dat ik tot een jaar of veertig de mannen nog wel te pruimen vind. Alles daarboven is echt te oud en een beetje viezig.
Al mijn vriendinnen van 30-35 denken er net zo over.
Oei, dan gaan jullie nog serieuze problemen hebben. Ik ben een twintiger en alle vrouwen vanaf de dertig zijn afgeschreven en plakkerig. Echt waar, al mijn vrienden zeggen dat! Echt? wat een uitspaak van je. Zelf eind de dertig maar ik ken héél veel vrouwen en mannen die er op hun 50 super uitzien hoor.
Alle reacties Link kopieren
Enjoying schreef:
11-02-2019 15:47
Oei, dan gaan jullie nog serieuze problemen hebben. Ik ben een twintiger en alle vrouwen vanaf de dertig zijn afgeschreven en plakkerig. Echt waar, al mijn vrienden zeggen dat! Echt? wat een uitspaak van je. Zelf eind de dertig maar ik ken héél veel vrouwen en mannen die er op hun 50 super uitzien hoor.

Ben je nu 20-er of 30-er.
En sommige mensen zien er nog fantastisch uit op hun 50e. En sommige niet.
Als je zelf ouder wordt, ga je er vaak wel anders naar kijken. Een dertiger is toch anders als jijzelf 20 bent dan wanneer je zelf ook 30 bent.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
11-02-2019 14:59
En dat. Zo gênant.
Hij wil z'n vrouw niet kwetsen, en voorziet problemen als hij het bij haar opengooit.
Ik snap niet dat Koos niet inziet dat dit op z'n werk ook helemaal verkeerd kan uitpakken. Vooral omdat ander werk zoeken geen optie is.
Maar goed, wie ben ik?

In het gunstigste geval zegt zijn collega: "gaat vanzelf over" en "zit het lekker uit"
:whistle:
Ach, er komt straks een update dat collega precíes hetzelfde voelde en er volgde een stomende kus op kantoor. Wedden?

Wat een absurd plan om dit open te gooien met de verkeerde vrouw.
Ow, zeker. Maar geloof Koos sowieso niet KoningGeleuter is het. Van FOk ofzo.
willem1959 schreef:
11-02-2019 14:40
Je kunt toch gewoon een wippie maken en het daar bij laten. TO hoeft toch niet zijn eigen vrouw te verlaten?
Willem heeft altijd gelijk Koos...wat let je? :hihi:
Lucifer2018 schreef:
11-02-2019 17:25
Ow, zeker. Maar geloof Koos sowieso niet KoningGeleuter is het. Van FOk ofzo.
Dit
Mijn voornaam is hier de laatste dagen flink vertegenwoordigd volgens mij
Alle reacties Link kopieren
Swinggirl schreef:
11-02-2019 17:28
Willem heeft altijd gelijk Koos...wat let je? :hihi:
Ik heb de adviezen maar wat gefilterd en de reakties ook.

Als ik echt een wip wil maken met iemand die dat ook wil ga ik wel naar secondlove. Stuk makkelijker dan op het werk met iemand waarmee je dagelijks werkt. Dan hoef ik er ook niet zo mee te tobben want dan zit je allebei meteen al fout. Maar ik zei al: ben ik niet op uit.

Verder hoeven jullie geen aangifte doen van aanranding, niks gebeurd. Nu snel naar Sjaan en vroeg de koffer in.
En hoe reageerde ze?
Someonenew schreef:
11-02-2019 19:26
En hoe reageerde ze?
Geduld he. Hij moet eerst een smeuïg verhaal verzinnen he
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
11-02-2019 14:25
Het zou me niks verbazen als TO hier komt vertellen dat het gelukt is vanavond met die vrouw om maar niet af te gaan hier. Ik zou er dan geen bal van geloven.
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Koning Koos, heb je al een Valentijnskaartje gekocht voor je heimelijke liefde?
.
Alle reacties Link kopieren
Liliane13 schreef:
13-02-2019 12:37
Koning Koos, heb je al een Valentijnskaartje gekocht voor je heimelijke liefde?
Nee hoor, dat gaat niet gebeuren. Het was een goed gesprek, inderdaad 0,002% en totaal onverwacht. Ze was heel respectvol en vond het moedig dat ik eerlijk was. Ik heb aangegeven meer dingen per email te willen bespreken en minder mondeling. Even afstand. Ik moet het maar aangeven. Of de samenwerking wel verder kon want er worden goede dingen bereikt.

Het gaat goed, ik heb veel aan de duidelijkheid. Nu kan ik gaan afsluiten. Ik weet niet zeker, maar misschien viel er een last van haar schouders. Misschien had ik toch al eerder last van het "oude mannetjes bij de koffieautomaat-syndroom". Ik heb sorry gezegd. Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben 😵

In elk geval... Na twee dagen mag ik niet klagen.
Jeetje hoe desperate dit.. die vrouw voelt zich geen seconde meer op d'r gemak
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
14-02-2019 00:00
Jeetje hoe desperate dit.. die vrouw voelt zich geen seconde meer op d'r gemak
Ik weet het ook allemaal niet. Ik heb geprobeerd te doen wat me goed lijkt. Open en eerlijk, meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
01-02-2019 22:55
Gewoon uitzitten en van genieten.
Ik zag er toen fantastisch uit, viel af en was erg vrolijk.
Niks mee gedaan uiteraard maar het was echt even leuk.
Je bent nog niet dood en het is echt het einde van de wereld niet, zolang je je maar bij wat zwijmelen houdt en thuis ook gezellig blijft.
Gaat vanzelf over, ik zag laatst die figuur weer en snapte niet wat me bezield heeft. Letterlijk een roze bril.
Dit. Toen ik in een relatie zat geilde ik op de economie docent. Hij was een jaartje ouder dan ik. Vond het juist heerlijk dat ik er niets mee hoefde te doen, alleen kijken en fantaseren. Meer zou ook vrij onmogelijk zijn geweest. Ik denk in jou situatie ook, je bent getrouwd, zij is je collega, zij is 20 jaar jonger. Groote kans dat als je met haar gaat flirten ze daar niet van gediend is.
Alle reacties Link kopieren
OliebolmetKrenten schreef:
14-02-2019 00:15
Dit. Toen ik in een relatie zat geilde ik op de economie docent. Hij was een jaartje ouder dan ik. Vond het juist heerlijk dat ik er niets mee hoefde te doen, alleen kijken en fantaseren. Meer zou ook vrij onmogelijk zijn geweest. Ik denk in jou situatie ook, je bent getrouwd, zij is je collega, zij is 20 jaar jonger. Groote kans dat als je met haar gaat flirten ze daar niet van gediend is.
Daar was het al te laat voor.... Ik deed mijn best, er werd leuk gereageerd.. ik leverde op en zij kon weer door. Grapje, praatje en gezellig, gezelliger en pats - de Sjaak. En dan moet ik daar over doorfantaseren en in een hoekje wachten tot het over is. Terwijl intussen dag in dag uit..... Dat kan ik dus niet. Ben een kerel, als ik tever doorfantaseer is de ellende niet te overzien 😜 Ik heb mijn best gedaan om het allemaal op te lossen en nee, ik ben geen vrouw, dus heb ik het op een mannelijke manier aangepakt. Sorry dat ik zo'n lul ben.
Alle reacties Link kopieren
KoningKoos200 schreef:
14-02-2019 00:26
Daar was het al te laat voor.... Ik deed mijn best, er werd leuk gereageerd.. ik leverde op en zij kon weer door. Grapje, praatje en gezellig, gezelliger en pats - de Sjaak. En dan moet ik daar over doorfantaseren en in een hoekje wachten tot het over is. Terwijl intussen dag in dag uit..... Dat kan ik dus niet. Ben een kerel, als ik tever doorfantaseer is de ellende niet te overzien 😜 Ik heb mijn best gedaan om het allemaal op te lossen en nee, ik ben geen vrouw, dus heb ik het op een mannelijke manier aangepakt. Sorry dat ik zo'n lul ben.
Ik had de rest nog niet gelezen. Je bent geen lul, ik vind juist dat je jouw trouw hebt bewezen ;). Aan jouw gevoel kun je niks doen, je hebt via deze weg bereikt dat je afstand van haar kunt nemen. Wij kunnen wel zeggen of het wel of niet slim is geweest, maar jij kent jezelf het beste. Ik snap de reactie van je collega wel. Als ik in haar situatie zou staan dan voelde mijn ego gestreeld, zonder mij verder ongemakkelijk te voelen.
OliebolmetKrenten schreef:
14-02-2019 01:00
Ik had de rest nog niet gelezen. Je bent geen lul, ik vind juist dat je jouw trouw hebt bewezen ;). Aan jouw gevoel kun je niks doen, je hebt via deze weg bereikt dat je afstand van haar kunt nemen. Wij kunnen wel zeggen of het wel of niet slim is geweest, maar jij kent jezelf het beste. Ik snap de reactie van je collega wel. Als ik in haar situatie zou staan dan voelde mijn ego gestreeld, zonder mij verder ongemakkelijk te voelen.
Serieus? :rofl:
Eerlijk is eerlijk, je hebt het zeer netjes opgelost.
Natuurlijk weten we nooit wat er zou zijn gebeurd als de liefde werderzijds was, maar goed...heeft ook totaal geen zin om daarop door te gaan.

Chapeau en ik zou gewoon lekker mijn mondje houden tegen je vrouw, tenzij het eens te sprake komt tijdens een spelletje true or dare gaat spelen, dat zijn vaak momenten waarop je iets kan opbiechten waar je op dat moment geen last meer van hebt en het op een juiste manier weet te omschrijven...niet tot in detail natuurlijk maar wel de hoofdlijnen.

Ik moet ineens denken aan het moment dat we voor het tentje zitten, jointje in de hand en samen true or dare spelen...en dat mijn mijn eerste liefde die inmiddels ruim 30 jaar duurt :heart:
Nog zo een. :rofl:
[quote=KoningKoos200 post_id=29589790 time=1550100393 user_id=382274]
"Wat mij altijd gebeurd is dan dat ik toch ineens een "ja ik ben stapel op jou" terugkrijg en ik er dan nog een issue bij heb."
Of
"Daar was het al te laat voor.... Ik deed mijn best, er werd leuk gereageerd. Ik leverde op en zij kon weer door. Grapje, praatje en gezellig, gezelliger en pats - de Sjaak. En dan moet ik daar over doorfantaseren en in een hoekje wachten tot het over is. Terwijl intussen dag in dag uit..... Dat kan ik dus niet. Ben een kerel, als ik tever doorfantaseer is de ellende niet te overzien 😜 Ik heb mijn best gedaan om het allemaal op te lossen en nee, ik ben geen vrouw, dus heb ik het op een mannelijke manier aangepakt. Sorry dat ik zo'n lul ben."
[/quote

Och KoningKoos200 wat ben je voor een grote puber van 50+ en zo onvolwassen en zo naïef!

Beste KoningKoos200 wat ik me afvraag is:
Wat moeten je collega`s van je vinden als ze je flirten met verschillende collega`s (en ook collega`s die in de flirt toehappen) zien terwijl je getrouwd bent en een gezin hebt?

Wat moeten ze vinden van een collega die zo makkelijk zijn hoofd op hol laat slaan omdat een collega zich gezelliger en spontaner gedraagt of een beetje meer vrouwelijke aandacht geeft?

Beste KoningKoos200 denk je niet dat ze na al die jaren dat ze met je samen hebben gewerkt en je gedrag dag in en dag uit hebben geobserveerd al een profiel van je hebben?

Het zou me niet verbazen als dat het gezellig gedrag, de aandacht van je collega en het incident met de thee een uitlokkertje was voor je reactie om met je gevoelens te spelen! Gewoon voor de fun omdat jij daar weer in toehapt! Dat doen wel eens dames om de naïeve oude mannen die denken dat ze erg aantrekkelijk en interessant voor jongere dames zijn een lesje te geven.
Je hebt je erg belachelijk gemaakt op je werk met je puberale gedrag, dat merk ik al.

Ik vraag me ook af wat vindt je vrouw van je gedrag?
Denk je dat ze het niet merkt dat je gedrag is veranderd na al die jaren dat jullie samenzijn?

Het zou me niet verbazen dat ze wel op de hoogte is van je escapades op je werk. En dat die ook grote druk op jullie relatie hebben gelegd. Dat ze het zat is! En dat je niet nog eens met een verliefdheid zou moeten aankomen want dan kan jij je koffers pakken.

Dit zou je angst voor het opbiechten kunnen verklaren. In een fijne relatie waar dit soort incidenten eenmalig plaatsvinden en met je instelling open en eerlijk zijn, zou het geen probleem moeten zijn om ook open en eerlijk met je vrouw om te gaan. Waarom is dan het zo moeilijk om open en eerlijk naar je vrouw te zijn?

Ik heb medelijden met je vrouw. Als ik op haar plaats zou zijn zou ik geen zin meer in je hebben.

Veel succes met volwassen worden!
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 14-02-2019 14:59
5.93% gewijzigd
Zielsverwant schreef:
14-02-2019 11:31
Ja daar sluit ik mij bij aan! mooi verwoord
Enjoying schreef:
11-02-2019 15:47
Oei, dan gaan jullie nog serieuze problemen hebben. Ik ben een twintiger en alle vrouwen vanaf de dertig zijn afgeschreven en plakkerig. Echt waar, al mijn vrienden zeggen dat! Echt? wat een uitspaak van je. Zelf eind de dertig maar ik ken héél veel vrouwen en mannen die er op hun 50 super uitzien hoor.
Toen ik 18 was viel ik niet op mannen van 30+. Nu ben ik zelf 30+ en samen met een 35+er en ik vind hem de mooiste, lekkerste en liefste van de hele wereld. Als hij 50 is nog wel, denk ik, maar dan ben ik zelf ook eind veertig. Nu moet ik er echt niet aan denken, dat hangende vlees.

Mijn range en die van mijn vriendinnen is 8 jaar jonger, of 8 jaar ouder, maar veel meer echt niet hoor. Griezel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven