Mijn date noemt me 'te netjes'?

06-08-2018 14:08 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
ableton wijzigde dit bericht op 30-10-2020 08:54
Reden: n.v.t.
99.52% gewijzigd
Gewoon jezelf blijven!
Nou ik weet niet met wat voor types ze gewend is om om te gaan maar je moet maar denken er zal een reden zijn waarom dat contact is verbroken. Ze zal dus niet op zoek zijn naar iemand die dat gedrag wel gaat vertonen.

En jij moet al helemaal niks doen waar je zelf niet achter staat. Ik vind het bijzonder.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
laat een scheet in je hand en hou die voor haar gezicht.
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Ze is anders gewend.
Doen wat je gewoon bent te doen en pas intiemer worden op het moment dat het voor jou goed aanvoelt.
Bedankt voor jullie snelle antwoorden, haha!
Ik denk, inderdaad, dat ik er 'in the long run' ook veel meer aan heb om gewoon goed bij m'n eigen te blijven. Vroeg of laat, val je dan toch door de mand, lijkt me.

En, IBIopviva, jij haalt eruit dat ze er niet naar op zoek is... Waaruit haal je dat precies? Ik dacht juist, bijna, andersom - dat ze mij te 'netjes' vind, of zo...
Hoe oud ben je?
Gewoon lekker jezelf blijven.

Je kunt altijd die scheet-optie van Sunflora overwegen :rofl:
YellowLemon schreef:
06-08-2018 14:15
Hoe oud ben je?
21!
Ze lijkt mij een beetje een aso/makkelijk wijf en heeft dus altijd aso's gehad. Ipv dat ze zit verbergt voor je uit schaamte gaat ze het uitleggen aan je. Tsja, het ligt dus niet aan jou. Maar of ze bij je past is een tweede. Je lijkt me meer voor een nettere dame :proud:
Ksenija schreef:
06-08-2018 14:20
Ze lijkt mij een beetje een aso/makkelijk wijf en heeft dus altijd aso's gehad. Ipv dat ze zit verbergt voor je uit schaamte gaat ze het uitleggen aan je. Tsja, het ligt dus niet aan jou. Maar of ze bij je past is een tweede. Je lijkt me meer voor een nettere dame :proud:
O_O

Of ze is gewoon tegen jongens aan gelopen die niet zo netjes zijn?
Ableton schreef:
06-08-2018 14:16
21!
Voor de date wereld van twintigers ben je dan een beschaafde dater zou ik zeggen. Ik vind het erg om het zo te noemen, want ik waardeer het bij een man.

Maar het is niet de standaard die ik tegen kom als ik ga daten (ik heb nu sinds een paar maanden een relatie).

Ik denk wel dat het een hint is dat je best wat verder mag gaan.
Zeker jezelf blijven TO!

Ik vind het heel netjes dat je zo fatsoenlijk bent.
Ik begrijp denk ik wel wat voor 'mannen' je date gewend is en zo moet je helemaal niet willen zijn.

Als ze de juiste voor je is, zal ze jouw gedrag uiteindelijk weten te waarderen.

Met je wat 'stouter' gedragen kan je gewoon wachten tot wanneer jij dat wil
Ksenija schreef:
06-08-2018 14:20
Ze lijkt mij een beetje een aso/makkelijk wijf en heeft dus altijd aso's gehad.

Tsjonge :facepalm:
Het is ook nooit goed. Als een man gelijk over seks begint is het niet goed en onbehoorlijk gedrag wordt ook niet gewaardeerd. Komt er een man voorbij die wel leuk is en beleefd, een man die zich netjes gedraagt, dan is de man weet te netjes.

Lekker jezelf blijven TO! Je doet het goed. Als zij het niet waardeert is het haar probleem.
Communiceren is het allerbelangrijkste, dus als je twijfelt, vraag er dan gewoon naar. "Wat bedoelde je precies met dat ik netter was dan verwacht? Zou je juist willen dat ik verder ging of juist niet?"
Want je kunt het inderdaad 2 kanten op redeneren, en het is zonde als je elkaar verkeerd begrijpt en er ruzie door krijgt, terwijl dat dus niet had gehoeven.

En als jij je er nog niet goed bij voelt, dan niet doen.
Je hebt gewoon fatsoen zoals ik het lees en waarschijnlijk siert dat je. Dus gewoon lekker jezelf blijven hoor.
nou, volgens mij mag je dus wat vrijer zijn in je aanpak... leuk toch!
Lorem Ipsum
Het licht staat op groen, TO. Take a hint.
turquasi schreef:
06-08-2018 14:57
nou, volgens mij mag je dus wat vrijer zijn in je aanpak... leuk toch!

Daar kan ze toch ook zelf het initiatief toe nemen ?
Ze is vast geen middeleeuwse jonkvrouwe die uit een burcht bevrijd moet worden. Dit uitleggen als hinten vind ik nogal gedateerd, hoor, zeker als ze geen bleu kind is.
Ableton, gewoon op je eigen radar blijven varen, en doen waar je jezelf prettig bij voelt.
Als je gaat piekeren over wat zij zou kunnen bedoelen gaat de spontaniteit eruit !
nounou
YellowLemon schreef:
06-08-2018 14:22
Voor de date wereld van twintigers ben je dan een beschaafde dater zou ik zeggen. Ik vind het erg om het zo te noemen, want ik waardeer het bij een man.

Maar het is niet de standaard die ik tegen kom als ik ga daten (ik heb nu sinds een paar maanden een relatie).

Ik denk wel dat het een hint is dat je best wat verder mag gaan.
Eens. Sterker, ik denk dat het een hint is, dat je verder moet gaan. En zo niet, word je waarschijnlijk uiteindelijk gefriendzoned. Dat klinkt botter dan het bedoeld is, maar vrouwen in de lage twintig, willen graag een ietwat dominante man, in elk geval assertief. Maar ga niet té snel!
Ik vind ook dat het er op een gegeven moment wel wat vaart in mag komen qua seksualiteit, maar dat is mijn persoonlijke smaak. Misschien wordt ze er onzeker van dat jij het voortouw niet neemt. Ze neemt het voortouw zelf ook niet echt, behalve door te zeggen dat je zo netjes bent. In ieder geval, je hoeft niet 'rustig aan' te doen want zij is wel ready. Ready when you are, dus.
Joh, je hebt al vier dates gehad en heel veel gezoend, dan is het volkomen logisch dat een vrouw wil voelen dat je gretig en verlangend bent. Er is niks onfatsoenlijks aan om haar te laten merken dat je haar het lekkerste wijf ter wereld vindt en nieuwsgierig bent naar haar lekkere lijf. Wat je handen doen tijdens het zoenen zegt daarover meer dan duizend woorden. En zolang je gewoon je goed (!) luistert (!) naar de lichaamstaal die zij daarbij terug geeft zul je nooit iemand anders grens overschrijden hoor!
RikM schreef:
06-08-2018 15:26
Het licht staat op groen, TO. Take a hint.
Exact dat. Hoe duidelijk wil je de rode loper uitgerold krijgen?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
kerol schreef:
06-08-2018 16:00
Joh, je hebt al vier dates gehad en heel veel gezoend, dan is het volkomen logisch dat een vrouw wil voelen dat je gretig en verlangend bent. Er is niks onfatsoenlijks aan om haar te laten merken dat je haar het lekkerste wijf ter wereld vindt en nieuwsgierig bent naar haar lekkere lijf. Wat je handen doen tijdens het zoenen zegt daarover meer dan duizend woorden. En zolang je gewoon je goed (!) luistert (!) naar de lichaamstaal die zij daarbij terug geeft zul je nooit iemand anders grens overschrijden hoor!
Deels eens hoor!

Je wil je als vrouw ook begeerd voelen.... maar toch ook is het fijn als een man zich een beetje in kan houden en kan laten merken dat hij serieus met je is qua daten. En het niet om de seks doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven