mijn ervaringen met chatroulette

01-04-2010 01:49 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Jeetje, ik ben hier lang niet meer geweest zeg.

Na mijn avontuur ivm ontmoeting bij het tankstation, nu ruim een half jaar geleden, heb ik deze week weer een ander avontuur beleefd. Ik mail trouwens nog steeds met die man van het tankstation, maar gewoon as friends.

Omdat ik weet dat jullie graag meelezen met spannende liefdes avonturen, hier even een verslagje van mijn afgelopen week haha

Een week geleden had ik het idee opgevat om chatroulette eens uit te proberen. Je hoort er zoveel over (ook in DWDD) dat ik dacht: ik ga gewoon eens even een kijkje nemen.

Het is een feit dat je om de zoveel "nexten" een piemel voorbij ziet komen. Ook ontzettend veel jonge gasten, veel te jong voor mij. Echt kinderen nog. En ook veel Amerikanen en Fransen. Wel af en toe leuke chats gehad.

Een week geleden zit ik 's avonds met webcam weer klaar en begin te "chatrouletten". Na een leuk gesprek met ene Zack uit USA die mij een zelfgeschreven gedicht voordraagt, "next" ik weer verder en kom uit bij Marcello uit Italie. Ik kijk nog eens goed en denk bij mijzelf, jee dat is een lekker ding zeg.

Marcello en ik zijn van dezelfde leeftijd en babbelen erop los, totdat ik opeens besef dat we 4 uur (!!!) verder zijn. We hebben gewoon van 12 tot 4 uur 's nachts zitten chatten, beiden met een volle pot thee ernaast.

We exchangen mailadressen en beloven elkaar gauw te mailen. Ik ga nog 3 uur slapen, werken en die middag komt zijn eerste mailtje aan. We hebben allebei een gmail account, dus we kunnen gretig verder chatten, zowaar met video via gmail.

Dit gaat zo een kleine week lang door. Elke dag elkaar mailen, elke avond chatten met video, in elkaars ogen kijken.

Let op, ik blijf een koele. Ik snap ook wel dat Marcello zeker niet mijn husband-to-be zal worden, maar een beetje onschuldig flirten met elkaar kan geen kwaad. Mmm hij ziet er zo lekker Italiaans uit haha

Dan opeens een dag geen bericht meer van Marcello. Ik wacht dan ook maar een dag met mailen. Volgende dag nog geen bericht. Vandaag dan mail ik hem met de vraag of alles oke is en dat als hij niet meer wil mailen of chatten dat hij mij dat gewoon kan laten weten. No strings attached. Ik doe daar allemaal niet moeilijk over. Het is enkel wat voor de lol toch?

Hij stuurt binnen het uur een berichtje terug dat hij een zeer moeilijke en emotionele dag achter de rug heeft. Ik denk oke, hij was van plan om iemand te ontslaan op het werk, misschien is dat het. Maar tegelijkertijd begint ook mijn intuitie te ratelen. Ik denk : er zal toch niet meer aan de hand zijn?

3 uur later krijg ik nog een berichtje via zijn gmail account gestuurd. Een berichtje van zijn vrouw. Ik geloofde direct dat dit oprecht was, dat dit echt zijn vrouw was en geen spel. Alle zogezegde puzzelstukjes vielen samen zeg maar.

Ze stuurt een uitermate vriendelijk bericht met de mededeling dat ze zijn vrouw is, dat ze 2 kinderen hebben, dat ze erachter gekomen is dat hij met mij mailt en chat. Ik begreep nu ook opeens zijn laatste bericht. Die hebben natuurlijk onenigheid hierover gehad.

Ze excuseert zich dat ze mij mailt met deze mededeling en dat als ik als vrienden met hem chat dat dat oke voor haar is, maar dat ze niet wil dat er meer aan de hand is, flirten en zo.

Ik vind dit zo rot voor haar en voel me hier niet goed bij, dat ik haar direct een vriendelijk mailtje heb teruggestuurd, dat ze zich zeker geen zorgen (meer) hoeft te maken. Dat ik totaal niet van plan ben om haar man te verleiden of van haar af te pakken. Dat ze mij zeker niet als bedreiging moet zien. Maar dat Marcello mij wel heeft doen geloven dat hij single was (ach Italianen he haha).

Ik bedank haar oprecht voor haar mailtje. Dat ik blij ben dat ik nu weet hoe de vork in de steel zit.

Dit alles trouwens in het Italiaans, want ik spreek Italiaans.

Marcello heb ik nadien ook nog even een mailtje gestuurd met de feiten omtrent haar mail en mijn mail als reactie op haar mail, en dat ik het geapprecieerd zou hebben als hij eerlijk was geweest ivm getrouwd zijn.

Ik heb geschreven dat hij gelukkig moet zijn met zijn vrouw en dat hij er voor haar moet zijn.

Het laatse wat ik wil is een stoorzender zijn in een huwelijk. Dat is echt niets voor mij. Ik vind dat zoiets vreselijks.

Mochten er nog vervolg mails komen op mijn mails dan zal ik jullie dat zeker laten weten.

Niewsgierige passionele aagjes dat jullie zijn haha
anoniem_89492 wijzigde dit bericht op 01-04-2010 02:00
Reden: spelfout
% gewijzigd
Heb je het tegen mij BE?
Nee, hoor.

Hoe kom je erbij?
Omdat je deze vraag stelt na mijn post. Vandaar!
Ach so....
quote:Brown_Eyes schreef op 03 april 2010 @ 22:01:

Wat is DWDD en wat zijn piemels die voorbij komen?

DWDD de wereld draait door

Piemels die voorbij komen hoef ik niet uit te leggen he....
Wel Suus, leg eens uit over die piemels.
quote:Janine73 schreef op 01 april 2010 @ 23:42:

En inderdaad, wat een pinnige reacties hier en daar. Nergens voor nodig. Jaloezie perhaps? Ik zou het anders echt niet weten.

hahahahahahaha

Zou je voor mijn verdere vermaak ook nog kunnen aangeven waarop men dan jaloers zou zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven