Mijn ex doet zich beter voor dan hij is
donderdag 13 november 2008 om 10:39
Hallo allemaal....
Dank jullie wel voor al jullie lieve en duidelijke reactie's....ik denk dat ik goed moet begrjpen dat het goed is geweest dat ik voor mijn eigen liefde heb gekozen...daarom stop ik ook met vragen te stellen...dank jullie wel
Liefs bloem70
Dank jullie wel voor al jullie lieve en duidelijke reactie's....ik denk dat ik goed moet begrjpen dat het goed is geweest dat ik voor mijn eigen liefde heb gekozen...daarom stop ik ook met vragen te stellen...dank jullie wel
Liefs bloem70
anoniem_76527 wijzigde dit bericht op 13-11-2008 13:52
Reden: door de goede reactie ga ik het afsluiten
Reden: door de goede reactie ga ik het afsluiten
% gewijzigd
donderdag 13 november 2008 om 13:06
Dat je verdrietig bent snappen we allemaal wel, je hebt om hem gegeven, alhoewel.. je gaf om het beeld dat jij van hem gemaakt had, of van het idee hoe hij zou kunnen worden. En nu moet je die illusie loslaten. Dat kost even tijd, maar komt helemaal goed hoor.
Bloem, ik wil je ook de tip geven om wat vaker te bedenken; "Die ben ik mooi kwijt", of "Daar ben ik gelukkig vanaf". Je zult zien dat het helpt met het verwerken als je er op de juiste manier naar kijkt.
Bloem, ik wil je ook de tip geven om wat vaker te bedenken; "Die ben ik mooi kwijt", of "Daar ben ik gelukkig vanaf". Je zult zien dat het helpt met het verwerken als je er op de juiste manier naar kijkt.