Mijn ex

15-01-2012 21:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal..

Vorige week zaterdag is mijn relatie helaas beeindigd, op een hele vreemde apparte manier.

Het is uitgegaan en wat ik begreep is hij gelijk naar en een ander meisje gegaan.. ex van een zijn beste maten waar het since vrijdag mee uit is. (toevallig zeg)

Wat ik nu weet is dat hij dus al vreemd met haar is geweest toen hij nog met mij had.

Ik ben er al een hele week kapot van, na een 1.5 jaar voor hem door het vuur gaan wordt ik zo bedankt.

We hadden ook nog echt ruzie, afentoe ook mening verschil of Discussie.

Ik snap er helemaal niks van, en het zit me echt niet lekker.

Elisa
Huilen, tijd nemen, chocolade eten en veel shoppen met vriendinnen.

Over een paar maanden voel je je beter. Echt.

Voor nu mag je best even verdrietig zijn.
Gelukkig ben je die loser kwijt. Uithuilen en daarna met vriendinnen afspreken. Gezellige dingen gaan doen en wie weet kom je binnenkort wel een echte leuke jongen tegen. Sterkte!
Ja verdrietig zijn ben ik heel erg, ben er kapot van.

Ken hem al 5/6 jaar en al die jaren dit niet kunnen verwachten.

Maar ik mag hopen dat hij dood ongelukkig met haar wordt, maar dat word hij met haar!, want het is totaaaalt niet zijn typen.
Kan me goedvoorstellen dat het je niet lekker zit. Had je het zien aankomen dat het uit zou gaan? Welke reden gaf hij op? Neem trouwens aan dat hij het uitmaakte.
Ja klopt dat hij het uitmaakde!

Ik heb echt niks zien aankomen we zijn nog naar Parijs geweest tussen kerst
En zijn gedrag was ook niet anders? Weet je waarom hij het uitmaakte? Om haar?
Zijn gedrag totaalt niet anders!, hij was beetje afstandelijk maar dat doet hij wel wat vaker! Was dat gewent van hem!

De nacht er voor ook niks aan de hand, dus snap er nika van:(
Geloof me, je gaat inzien dat je deze ontzettende loser beter kwijt dan rijk kunt zijn! Er komt wel iemand die jou wel waard is.

Voor nu: lekker afleiding zoeken! Houd je niet te veel met hem bezig, zonde van je energie!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven