Mijn man smst dagelijks met 'een vriendin'

04-08-2009 22:04 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man smst dagelijks meerdere keren met een een vrouw die hij een tijd geleden heeft leren kennen op zijn werk. Nu werkt zij daar niet meer.

Het gaat echt om zo'n 10 smsjes per dag en hij smst haar ook als hij op zijn werk zit. Die smsjes gaan over vanalles, maar ook over persoonlijke zaken zoals of zij het heeft 'gedaan' die nacht etc etc, Dit weet ik omdat ik wel eens in zijn telefoon heb gekeken. Meestal wist hij die smsjes gelijk weer.

Hij zegt dat het allemaal erg onschuldig is en een leuke onderbreking van de dag, maar ik vind het toch niet erg leuk.

Hij ontmoet haar niet (ze woont ook aan de andere kant van het land) dus het gaat puur om die smsjes.

Moet ik mij zorgen maken dat hij al die persoonlijke dingen met haar deelt per sms of moet ik het ook maar zien als 'een leuke onderbreking van de dag'?
quote:Bianca40 schreef op 08 augustus 2009 @ 14:10:

[...]

zie mijn onderschrift... en beter blijven we hier wat meer ontopic, anders is het zo lullig voor TO. Maar ik wil die discussie heel graag met je in een ander topic voeren.Goed hoor , open maar wat .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
het was niet om een sneer te geven. Tja, kan niet alleen maar opbeuren. Maar ik wil er mee zeggen, hij kan wel leuk zeggen dat ie het niet meer doet... maar ze kunnen er ondertussen stiekem mee verder.

En nee, heb geen vriend. Doe het ook niet als ik een vriend heb. Maar ik zag er destijds niet veel kwaads in. Aangezien we nooit echt zouden afspreken. Hij was verder wel heel trouw aan zn vriendin. De smsjes waren voor de spanning. Natuurlijk zie ik nu achteraf in dat het niet hoort, maar op dat moment niet.
quote:schaap1001 schreef op 08 augustus 2009 @ 13:31:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens sms-jes gestuurd heb die eigenlijk net niet konden. Echter dit heb ik nooit gedaan om die betreffende persoon in mijn bed te lokken. (sgaapie heeft een beleid tegen in bed lokken van gebonden mannen). Het was niet meer en niet minder dan lol/fantasie tussen 2 mensen die er allebei niets verkeerds mee bedoelde.Inderdaad, zo zag ik het ook. En nee, ik kon zijn vriendin helemaal niet. En hij was juist diegene die steeds begon met de smsjes, en ik ging er op in ja. Maar ik begon nooit uit mijzelf. Toen hij ook smste dat ie niet meer wilde smsen omdat zn vriendin boos was heb ik ook gezegd: dat is prima, dan stoppen we. Hij was het zelf die er weer mee begon.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 augustus 2009 @ 14:12:

[...]

Goed hoor , open maar wat . Doe ik... ff denken over een leuke titel...

Psyche... wat ik niet wil dat mij geschiedt, doe ik soms bij een ander wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven