mijn perfecte match en zijn unfinished business

09-08-2019 05:33 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik heb iets meer dan een maand geleden een kerel (laten we hem Tom noemen) leren kennen.
Gekust op een feestje, nadien snel opnieuw afgesproken. Na de eerste 3 dates voor de eerste keer seks gehad.
Wat begon als iets heel platonisch, werd opeens veel serieuzer. Het klikt supergoed tussen ons, zitten op dezelfde golflengte, de seks is fantastisch. Het klikt met zijn vrienden, hij klikt met mijn vrienden. Ondanks dat hij het extreem druk heeft met zijn job, zien we elkaar toch minstens 3/4 per week. Het wordt steeds romantischer, kusjes op mijn voorhoofd, handje vasthouden als we in slaap vallen, niets wordt geheim gehouden, heel de stad mag ons zien kussen op straat/op café, enz....
Ondanks dat alles, hebben we het er nog steeds niet over gehad waar we eigenlijk staan. Ik wilde ook niets forceren, want het was leuk, het ging goed, we kennen elkaar iets meer dan een maand, alles werd steeds serieuzer, alles zou wel op zijn plaats vallen. Ik wou er vooral van genieten!

Nu zijn we vanavond samen iets gaan drinken, en heeft hij me iets vertelt waar ik even echt niet goed van ben.
Voor hij mij kende, heeft hij blijkbaar een jaar lang een dingetje gehad met een ander (laten we haar Sofie noemen). Zij heeft eigenlijk al een vriend, maar ze kreeg gevoelens voor Tom. Sofie moet voor haar werk constant naar het buitenland, dus met Tom is het nooit iets serieus geworden... Soit, het werd nogal ingewikkeld tussen hun twee. Toen ik Tom beter leerde kennen, zat Sofie dus in het buitenland.
Nu blijkt dat ze binnen 2 weken terug naar huis komt.
Het komt er op neer, dat Tom Sofie nog wilt zien, en wil zien hoe het zit tussen hun. Zij staat blijkbaar al te popelen om hem te zien. Het is unfinished business tussen hun twee. De kans is heeeeel groot dat er ook seks van komt, aangezien ze elkaar al lang niet meer gezien hebben en er duidelijk nog een spanning is. Hij heeft lang gevoelens voor haar gehad, maar zij had een vriend, toch wilt ze ook bij Tom zijn, maar ze is zoveel in het buitenland,... Het lijkt niet echt relatiemateriaal te zijn.
Hij is hier eerlijk over geweest tegen mij, en hij hoopt dat er nu niet teveel verandert tussen ons, want hij vind het tussen ons ook heel goed lopen.
We zijn uiteindelijk ook nog geen koppel, hij hoeft zich niet te verantwoorden tegenover mij, maar ik stond opeens met beide voeten terug op de grond.

Ik ben rustig gebleven, heb gezegd dat hij maar met haar moet afspreken; maar dat ik daar niet op ga zitten wachten. Dat ik niet zomaar een sidechick wil worden, en dat ik niet weet of ik zoiets mentaal wel aankan, wetende dat zij binnen twee weken bij hem in bed ligt. Dat ik hem steeds leuker begin te vinden, maar als er een kans is dat de vonk opnieuw overslaat met Sofie, ik net teveel zelfrespect heb om mij aan de kant te laten schuiven.
Dat begreep hij ook volledig, en het laatste wat hij wil is iemand kwetsen. Hij vind het fijn om te zien waar onze relatie naartoe gaat, maar Sofie is duidelijk nog niet out of the picture.

Uiteindelijk is het gespreksonderwerp verandert, hebben we er nog een gezellige avond van gemaakt. Maar nu zit ik thuis, en vraag ik me af wat ik moet doen. Dit is echt een superleuke kerel, nog nooit heeft het zo goed geklikt met iemand, ik zag hier echt zoveel potentieel en toekomst in.
Moet ik nog samen met hem een leuke tijd hebben, tot zij binnen twee weken terug is? Moet ik er gewoon van genieten, en nog niet te hard stilstaan of dit een relatie kan worden of niet? Moet ik hem de kans geven om haar nog te zien, seks of niet, afwachten en hopen dat hij dat hoofdstuk met haar afsluit? Of moet ik zelf wegstappen, en zeggen dat hij eerst maar zijn shit op orde moet krijgen met haar, en hem misschien helemaal kwijt ben?

Ik ben enerzijds bang om gekwetst te worden, bang dat hij er toch voor kiest om met haar te blijven klooien,
en ik een deuk in men zelfvertrouwen krijg. Ik weet niet of ik hier wel openminded genoeg voor ben?

Maar ik probeer het anderzijds ook zo nuchter mogelijk te bekijken, we zijn nog geen koppel, mss is dit een goeie test? Wat als hij Sofie terugziet en er geen vonk meer is? Want we hebben het wel leuk samen, is dit het waard om op te geven?

Ik ben benieuwd naar jullie mening! xxx
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
20-03-2020 16:40
waarom zullen we hem eigenlijk Tom noemen als zijn naam verder nergens genoemd wordt?
Omdat de persoon die het eerste bericht heeft geplaatst dat zelf heeft geopperd?
Gingerlilly schreef:
09-08-2019 05:33
Ik heb iets meer dan een maand geleden een kerel (laten we hem Tom noemen) leren kennen.
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Je relatie word toch niet fantastisch als je weet dat hij liever een ander heeft maar die niet kan krijgen?
Gingerlilly schreef:
20-03-2020 12:53
Hallo iedereen!
Tijdens deze Corona crisis heb ik eindelijk tijd om opnieuw te reageren op dit forum.
Ondertussen ben ik bijna een jaar samen met Tom, en onze relatie is fantastisch. Hij heeft maanden geleden een punt gezet achter de relatie met Sophie, en die heeft sindsdien ook niet meer voor problemen gezorgd.
Tot deze zin dacht ik altijd dat dit een echt topic was.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
22-03-2020 08:08
Tot deze zin dacht ik altijd dat dit een echt topic was.
Ze rekent waarschijnlijk vanaf het moment dat de scharrel begon. Dan lijkt het ineens heel wat.
quadrupel schreef:
22-03-2020 08:46
Ze rekent waarschijnlijk vanaf het moment dat de scharrel begon. Dan lijkt het ineens heel wat.
Dan nog is het 8 a 9 maanden. Als dit topic echt is, heeft het er alle schijn van dat ze de relatie rooskleuriger voorstelt dan hij is.
Wacht even hoor.. komt misschien door mijn zwangerschaps hormonen maar dit topic is een jaar geleden geplaatst.. en dan kun je niet reageren maar een jaar later wel.. en dan ook nog vanwege de corona crisis..

Ligt vast aan mij dat ik dit vreemd vind..
babbeleo schreef:
20-03-2020 16:33
Tom is er niet de man naar om zich te vervelen. Er is altijd wel een nieuw lijk dat uit de kast komt vallen.
Zou hij Patries, Chantal, Destiny, Roxy, Nikki en Kelly ook kennen?
tuurlijk
Alle reacties Link kopieren
En TO met een happy end. Dat pikken ze hier niet hoor.

Los daarvan vind ik het wat ongeloofwaardig qua tijdsduur enzo.
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
22-03-2020 09:20
En TO met een happy end. Dat pikken ze hier niet hoor.

Los daarvan vind ik het wat ongeloofwaardig qua tijdsduur enzo.
Mwah, gun iedereen alles maar vraag me af waarom dit een happy end zou zijn. Omdat hij voor haar gekozen heeft? Wellicht was Sophie wel degene die de keus voor hem heeft gemaakt. TS weet in elk geval dat hij haar niet leuk genoeg vond om volledig voor te gaan.
Eidde schreef:
22-03-2020 09:20
En TO met een happy end. Dat pikken ze hier niet hoor.

Los daarvan vind ik het wat ongeloofwaardig qua tijdsduur enzo.
Gaat niet om gunnen. De tijd klopt niet. In die tijd was hij de eerste maand al bij S en daarna ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Sofie ging vreemd. Tom was nooit 'bij haar'. Het was een affaire.

Als TO nu blij is en happy, wie zijn wij om dat ter discussie te stellen?

Behalve dan die tijdlijn, die is inderdaad vreemd.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Sofie gewoon weer in het buitenland zit.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
20-03-2020 15:00
Sofie heeft een vriend en snoepte van 2 walletjes, dus nee: geen medelijden.
Ja, maar nu heeft ze er nog maar één over.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik leg de nadruk op 'bijna' een jaar. Sorry dat ik niet volledig correct ben in het aantal maanden. In elk geval hebben we elkaars familie ontmoet, hebben we samen al een reisje gemaakt, en fantaseren we over de toekomst. Er zijn natuurlijk nog talloze gesprekken geweest over Sophie, want dit heeft echt wel een litteken achter gelaten voor mij, dat weet hij ook. Elke keer weer, wou hij er met mij rustig over praten en zaken uitklaren. Ik lijk in jullie ogen misschien een naïf schaap, maar ik voel me zeer geliefd en heel gelukkig, ondanks onze slechte start.
Alle reacties Link kopieren
Nou, gelukkig maar. Geniet ervan.
Gingerlilly schreef:
07-04-2020 16:24
Ik leg de nadruk op 'bijna' een jaar. Sorry dat ik niet volledig correct ben in het aantal maanden. In elk geval hebben we elkaars familie ontmoet, hebben we samen al een reisje gemaakt, en fantaseren we over de toekomst. Er zijn natuurlijk nog talloze gesprekken geweest over Sophie, want dit heeft echt wel een litteken achter gelaten voor mij, dat weet hij ook. Elke keer weer, wou hij er met mij rustig over praten en zaken uitklaren. Ik lijk in jullie ogen misschien een naïf schaap, maar ik voel me zeer geliefd en heel gelukkig, ondanks onze slechte start.


In nog geen jaar tijd al “ talloze gesprekken” voeren over een andere vrouw, vind ik niet echt hoopgevend, sorry. Maar goed, ik hoop oprecht dat je echt gelukkig bent.
Alle reacties Link kopieren
Parallella schreef:
07-04-2020 17:08
In nog geen jaar tijd al “ talloze gesprekken” voeren over een andere vrouw, vind ik niet echt hoopgevend, sorry. Maar goed, ik hoop oprecht dat je echt gelukkig bent.
Kan het hier alleen maar mee eens zijn.
Maar toch, ik hoop op het beste voor To.
Al blijft dit altijd een soort van smet op de begintijd van je relatie, die eigenlijk alleen maar superleuk hoort te wezen.
Maar goed, de tijd zal het leren.
justagirly schreef:
07-04-2020 17:12
Al blijft dit altijd een soort van smet op de begintijd van je relatie, die eigenlijk alleen maar superleuk hoort te wezen.
Maar goed, de tijd zal het leren.
Dat lijkt mij ook heel jammer ja. Als je daaraan terugdenkt en dan denkt “Oh ja, dat gedoe met die andere vrouw toen”.
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje19 schreef:
07-04-2020 17:18
Dat lijkt mij ook heel jammer ja. Als je daaraan terugdenkt en dan denkt “Oh ja, dat gedoe met die andere vrouw toen”.
Misschien dat TO dat nu nog niet inziet door die roze bril.
Maar die gaat ook weer een keer af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven