mijn perfecte match en zijn unfinished business

09-08-2019 05:33 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik heb iets meer dan een maand geleden een kerel (laten we hem Tom noemen) leren kennen.
Gekust op een feestje, nadien snel opnieuw afgesproken. Na de eerste 3 dates voor de eerste keer seks gehad.
Wat begon als iets heel platonisch, werd opeens veel serieuzer. Het klikt supergoed tussen ons, zitten op dezelfde golflengte, de seks is fantastisch. Het klikt met zijn vrienden, hij klikt met mijn vrienden. Ondanks dat hij het extreem druk heeft met zijn job, zien we elkaar toch minstens 3/4 per week. Het wordt steeds romantischer, kusjes op mijn voorhoofd, handje vasthouden als we in slaap vallen, niets wordt geheim gehouden, heel de stad mag ons zien kussen op straat/op café, enz....
Ondanks dat alles, hebben we het er nog steeds niet over gehad waar we eigenlijk staan. Ik wilde ook niets forceren, want het was leuk, het ging goed, we kennen elkaar iets meer dan een maand, alles werd steeds serieuzer, alles zou wel op zijn plaats vallen. Ik wou er vooral van genieten!

Nu zijn we vanavond samen iets gaan drinken, en heeft hij me iets vertelt waar ik even echt niet goed van ben.
Voor hij mij kende, heeft hij blijkbaar een jaar lang een dingetje gehad met een ander (laten we haar Sofie noemen). Zij heeft eigenlijk al een vriend, maar ze kreeg gevoelens voor Tom. Sofie moet voor haar werk constant naar het buitenland, dus met Tom is het nooit iets serieus geworden... Soit, het werd nogal ingewikkeld tussen hun twee. Toen ik Tom beter leerde kennen, zat Sofie dus in het buitenland.
Nu blijkt dat ze binnen 2 weken terug naar huis komt.
Het komt er op neer, dat Tom Sofie nog wilt zien, en wil zien hoe het zit tussen hun. Zij staat blijkbaar al te popelen om hem te zien. Het is unfinished business tussen hun twee. De kans is heeeeel groot dat er ook seks van komt, aangezien ze elkaar al lang niet meer gezien hebben en er duidelijk nog een spanning is. Hij heeft lang gevoelens voor haar gehad, maar zij had een vriend, toch wilt ze ook bij Tom zijn, maar ze is zoveel in het buitenland,... Het lijkt niet echt relatiemateriaal te zijn.
Hij is hier eerlijk over geweest tegen mij, en hij hoopt dat er nu niet teveel verandert tussen ons, want hij vind het tussen ons ook heel goed lopen.
We zijn uiteindelijk ook nog geen koppel, hij hoeft zich niet te verantwoorden tegenover mij, maar ik stond opeens met beide voeten terug op de grond.

Ik ben rustig gebleven, heb gezegd dat hij maar met haar moet afspreken; maar dat ik daar niet op ga zitten wachten. Dat ik niet zomaar een sidechick wil worden, en dat ik niet weet of ik zoiets mentaal wel aankan, wetende dat zij binnen twee weken bij hem in bed ligt. Dat ik hem steeds leuker begin te vinden, maar als er een kans is dat de vonk opnieuw overslaat met Sofie, ik net teveel zelfrespect heb om mij aan de kant te laten schuiven.
Dat begreep hij ook volledig, en het laatste wat hij wil is iemand kwetsen. Hij vind het fijn om te zien waar onze relatie naartoe gaat, maar Sofie is duidelijk nog niet out of the picture.

Uiteindelijk is het gespreksonderwerp verandert, hebben we er nog een gezellige avond van gemaakt. Maar nu zit ik thuis, en vraag ik me af wat ik moet doen. Dit is echt een superleuke kerel, nog nooit heeft het zo goed geklikt met iemand, ik zag hier echt zoveel potentieel en toekomst in.
Moet ik nog samen met hem een leuke tijd hebben, tot zij binnen twee weken terug is? Moet ik er gewoon van genieten, en nog niet te hard stilstaan of dit een relatie kan worden of niet? Moet ik hem de kans geven om haar nog te zien, seks of niet, afwachten en hopen dat hij dat hoofdstuk met haar afsluit? Of moet ik zelf wegstappen, en zeggen dat hij eerst maar zijn shit op orde moet krijgen met haar, en hem misschien helemaal kwijt ben?

Ik ben enerzijds bang om gekwetst te worden, bang dat hij er toch voor kiest om met haar te blijven klooien,
en ik een deuk in men zelfvertrouwen krijg. Ik weet niet of ik hier wel openminded genoeg voor ben?

Maar ik probeer het anderzijds ook zo nuchter mogelijk te bekijken, we zijn nog geen koppel, mss is dit een goeie test? Wat als hij Sofie terugziet en er geen vonk meer is? Want we hebben het wel leuk samen, is dit het waard om op te geven?

Ik ben benieuwd naar jullie mening! xxx
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je nog iets laat horen TO. Leef met je mee op een of andere manier :-)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat TO deze laatste twee weken gaat bewijzen naar die eikel toe dat zij leuker is dan Sofie, gezien haar vorige topics staat ze niet zo sterk in haar schoenen wat eikels betreft.

Vind dit best erg voor haar.
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
09-08-2019 13:37
Dit. Het probleem is niet dat hij in zijn beginnende relatie met TO opeens komt aankakken met Sophie.

Het probleem is dat hij er geen been in ziet om met TO te scharrelen terwijl hij niet vrij is en eigenlijk gevoelens voor/ een soort relatie met Sophie heeft.
Terwijl die Sofie zelf ook in een relatie zit. Ingewikkeld!
Sjaantje37 schreef:
10-08-2019 12:12
Ik ben bang dat TO deze laatste twee weken gaat bewijzen naar die eikel toe dat zij leuker is dan Sofie, gezien haar vorige topics staat ze niet zo sterk in haar schoenen wat eikels betreft.

Vind dit best erg voor haar.
Hmm ja, maar ze moet het zelf uitvinden uiteindelijk
Hij doet het slim, hij weet dat je verliefd op hem bent en jij wil nu laten zien aan hem dat je leuker, meer sexy enz. bent dan Sophie, dat is tenminste wat hij hoopt. De ellende is dat als je toegeeft, en dit gaat natuurlijk helemaal mis, dat je langer van jezelf gedrag baalt dan dat je nu bezig bent met gewoon liefdesverdriet. Een standpunt innemen en daarnaar handelen maakt je sterk voor de toekomst, toegeven omdat je zoooooo verliefd bent maakt dat je je verbitterd gaat voelen over de liefde en jezelf, je was immers gewaarschuwd.
Alle reacties Link kopieren
Update:

we hebben elkaar gezien vanavond, we hebben het erover gehad.
komt erop neer dat hij me nu nog niet kan zeggen wat het met Sofie zal worden, ook al weet hij dat het nooit een relatie zal worden, het is gewoon nog niet afgerond.
Hij ziet zelf zoveel potentieel in ons, maar hij kan me gewoon nog geen beloftes maken. Dus ik heb gezegd dat het dan hier voor mij stopt. Hij heeft geprobeerd om me te laten blijven, maar ben om 4u s' nachts nog naar huis vetrokken.
Heb heel de weg naar huis gehuild. Ik voel me zo kut, dat het zo moet aflopen.
Gingerlilly schreef:
14-08-2019 03:40
Update:

we hebben elkaar gezien vanavond, we hebben het erover gehad.
komt erop neer dat hij me nu nog niet kan zeggen wat het met Sofie zal worden, ook al weet hij dat het nooit een relatie zal worden, het is gewoon nog niet afgerond.
Hij ziet zelf zoveel potentieel in ons, maar hij kan me gewoon nog geen beloftes maken. Dus ik heb gezegd dat het dan hier voor mij stopt. Hij heeft geprobeerd om me te laten blijven, maar ben om 4u s' nachts nog naar huis vetrokken.
Heb heel de weg naar huis gehuild. Ik voel me zo kut, dat het zo moet aflopen.
Zijn doen en laten, zegt echt heel veel. He is just not into you.

Wat dat betreft heb je echt het beste gedaan. Lekker uithuilen en gaan slapen. Ik zou zeggen. Next.
Alle reacties Link kopieren
Wat sterk dat je het afgekapt TO. Lijkt me heel lastig. Ook stom van hem dat hij per se met Sofie het “af wil ronden”, aangezien hij zelf ook weet dat ze geen relatiemateriaal is. Ik denk dat hij echt wel wat voor je voelt, maar blijkbaar is hij helemaal in de ban van Sofie en daarom is er onvoldoende ruimte voor anderen. Misschien beseft ie later wat voor stommiteit hij begaat door je te laten gaan voor iemand met wie het niks kan worden. Heel sterk iig dat je voor jezelf kiest! Zal hij niet leuk vinden, net goed voor hem.
Alle reacties Link kopieren
:hug:

You go girl :cheer2:
Oké schat
Alle reacties Link kopieren
Ff goed huilen, voel maar wat er te voelen valt. Maak daar ruimte voor. Geen appje, halve nacht (je slaap) of whatever aan die gast besteden. Hij is zelfs nu nog jou in een -wacht maar af totdat ik heb uitgevonden wat ik met die ander wil-hokje aan het zetten.
Schrijf het van je af, voel je flink zielig etc. Weet dat het over een paar weken doorbijten heel anders kan voelen.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan meid.

Je even flink rot voelen is begrijpelijk, maar dit is de enige juiste beslissing.
Je bent echt meer waard dan een man die, zoals nu blijkt, jou gewoon laat gaan voor iemand die voor hem onbereikbaar is.
Sofie zou altijd tussen jullie in hebben gestaan.
:hug: :hug: 🍀
Gelijk heb je dat je er een eind aan heb gebreid. Je bent alleen leuk genoeg als tussendoortje, totdat hij een ander vind waar hij wel een relatie mee wil of dat nou Sofie is of een ander.

Goed gedaan dus, nu kan je iemand vinden die 100% voor jou gaat :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Nou dat kan ik me voorstellen, dat dat rot voelt. Zeker zo midden in de nacht nog alleen buiten.

Wel goed dat je dit gedaan hebt. Anders ben je altijd 'achter de hand' terwijl hij met die Sophie bezig is.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
14-08-2019 04:42
Wat sterk dat je het afgekapt TO. Lijkt me heel lastig. Ook stom van hem dat hij per se met Sofie het “af wil ronden”,
Staat er niet. Hij weet nog niet waar het met Sofie naartoe gaat. Het is nog niet afgerond.
Staat niet dat hij het wil afronden.


Hoe zwaar ook, goed gedaan TO, je bent gewoon vervanging voor wanneer sofie niet beschikbaar is. Is ze dat wel dan is hij bij haar, niet bij jou.
Wat een egoist.
Veel sterkte.
attraverso wijzigde dit bericht op 14-08-2019 08:28
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gingerlilly schreef:
14-08-2019 03:40

Hij ziet zelf zoveel potentieel in ons, maar hij kan me gewoon nog geen beloftes maken.
Welke beloftes, hij hoeft toch niet meteen met je te trouwen? 'Zoveel potentieel' lees ik gewoon als 'leuk maar niet verliefd'.

Ik denk dat je een goeie beslissing hebt gemaakt, al blijft het wel rot natuurlijk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Begrijpelijk dat je heel verdrietig bent, maar ik hoop dat je je tegelijkertijd realiseert dat dit een goed besluit is.
Jij zag in hem iemand op wie je verliefd bent, iemand met wie je een relatie zou willen opbouwen. Dat gevoel is duidelijk niet wederzijds, want dan zou hij ook 100% voor jou gaan en Sofie resoluut aan de kant schuiven.
Laat je ook vooral niet verleiden tot app-contact met hem, want hij is volgens mij een gladde prater die alles wat krom is recht probeert te lullen. Woorden zeggen niets, zijn daden zeggen alles.
Sta jezelf toe om verdriet te hebben en weet dat je beter verdient dan deze man met zijn draaideur gedrag. Sterkte :hug:
Je hebt de beste beslissing genomen. Je hebt jezelf de vernederende wachttijd en een grote kans op toch nog een afwijzing bespaard.
Gingerlilly schreef:
14-08-2019 03:40
Update:

we hebben elkaar gezien vanavond, we hebben het erover gehad.
komt erop neer dat hij me nu nog niet kan zeggen wat het met Sofie zal worden, ook al weet hij dat het nooit een relatie zal worden, het is gewoon nog niet afgerond.
Hij ziet zelf zoveel potentieel in ons, maar hij kan me gewoon nog geen beloftes maken. Dus ik heb gezegd dat het dan hier voor mij stopt. Hij heeft geprobeerd om me te laten blijven, maar ben om 4u s' nachts nog naar huis vetrokken.
Heb heel de weg naar huis gehuild. Ik voel me zo kut, dat het zo moet aflopen.
Goed gedaan, je zou niet hoeven concurreren in een beginnende relatie.
Als hij het beste met je voor had zou hij je nooit in die positie zetten.
Hoe moeilijk ook, maar knap van je hoor. Als hij echt straalverliefd was geweest was Sofie geen optie meer. En anders had je altijd over je schouder heen gekeken of Sofie niet ineens wel beschikbaar was. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Je bent te leuk voor hem!
Wat een eikel.
Hoe denkt hij jou nou zo aan het lijntje te kunnen houden? Hij weet dat je een heel leuke vrouw bent, maar hij heeft gewoon de ballen niet om voor je te gaan en zijn overspelige scharrel los te laten.
Alle reacties Link kopieren
Gingerlilly, ik ken het gevoel. Het voelt idd heel kut. Maar weet je wat nog kutter voelt? Jezelf opofferen voor zijn twijfelkonterij en egoisme en continu in de stress schieten omdat hij zo nodig met een ander in bed moet liggen.

Heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Goede beslissing van jou!
Doe maar iets liefs voor jezelf, dat mag, want jij hebt eigenwaarde.

Sofie is geen optie maar toch belangrijker dan jij wat hem betreft, dat is inderdaad geen optie met respect.
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
14-08-2019 09:25
Hoe moeilijk ook, maar knap van je hoor. Als hij echt straalverliefd was geweest was Sofie geen optie meer. En anders had je altijd over je schouder heen gekeken of Sofie niet ineens wel beschikbaar was. Sterkte!
Helaas dit ja.
Goed gedaan, sterkte.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
14-08-2019 07:36
Staat er niet. Hij weet nog niet waar het met Sofie naartoe gaat. Het is nog niet afgerond.
Staat niet dat hij het wil afronden.


Hoe zwaar ook, goed gedaan TO, je bent gewoon vervanging voor wanneer sofie niet beschikbaar is. Is ze dat wel dan is hij bij haar, niet bij jou.
Wat een egoist.
Veel sterkte.
Er staat: het is nog niet afgerond tussen hem en Sofie, en ook dat hij weet dat het nooit een relatie kan worden met haar. Daarmee suggereert hij in mijn ogen dat hij het eerst af wil ronden. Extra stom dus.
appelientjex wijzigde dit bericht op 14-08-2019 10:34
6.17% gewijzigd
Die vent is echt schaamteloos joh. Zo ga je toch niet met mensen om?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven