mijn vriend en datingsite

09-09-2009 09:04 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier heeeeeeeeeel erg mee. Weet echt niet wat ik ervan moet denken.



Ik heb iets heel fouts gedaan. Ik weet namelijk het wachtwoord van mijn vriend van msn en ik dacht, laat ik zijn berichten eens checken. Kreeg ik daar berichten te zien dat hij een profiel heeft aangemaakt op een soort datingsite die specifiek voor online flirten en seksuele relaties gericht zijn. Hij had het profiel gister pas aangemaakt. Ik schrok mij te barsten en was tegelijk vet boos toen ik dit zag en ben dus stiekem op dat profiel gaan kijken.



Zijn gegevens zijn voor driekwart niet ingevuld. Je kon ook voorkeuren aangeven met wie je 'daten'. Dit is geheel niet ingevuld enzo. Eigenlijk is niks ingevuld. Hij heeft ook niet gereageerd op foto's enzo. Maar als je op een foto wilt klikken of filmpjes wilt bekijken dan staat er informatie dat je een abbonnement moet nemen om iets te kunnen zien. Dus veel heeft hij niet aan die site. Je kunt in principe niks zien en doen als je niet betaalt.



Het gekke is dat op die dag dat hij het profiel heeft aangemaakt dat ik ruzie met hem had. Ik was onzeker over bepaalde dingen en hij wou dat ik hem vertrouwde. Hij ging er helemaal op in en hij wou ook echt dat ik hem vertrouwde en dat hij niks verkeerd had gedaan. Dus ik vond het raar dat ik hem moest vertrouwen en achter me rug om bezeikt hij me gewoon. Dat dacht ik in eerste instantie.



Maar het gekke was dat er geen aanleiding is waarom hij op die datingsite ging. De relatie was goed enzo, we hadden wel eens discussie en kleine ruzies maar dat kwam snel weer goed tussen ons.

Daarna dacht ik dat het zomaar kon zijn dat hij een van die filmpjes van die site wou bekijken en daarom dat account heeft aangemaakt. Maar omdat je ervoor moest betalen om te kijken heeft hij uiteindelijk niks meer gedaan...Zo ga ik er nu in ieder geval vanuit. Want als hij echt op zoek was naar contacten dan had hij toch zijn profiel wel compleet gemaakt enzoo??? Dus kan toch niet zijn dat hij dan op zoek is naar andere mensen?



Ik word echt gek, weet niet meer wat ik moet denken.
Alle reacties Link kopieren
Tja het eerste waar ik aan denk als ik je verhaal lees is dat hij je aan het uittesten is,

Je schrijft eerder dat hij wil dat je hem vertrouwt. Blijkbaar doe je dat niet, zeker niet als je zijn msn opent. Misschien lokt hij wel een reactie van je uit. Weet hij dat je in zijn msn kijkt.



Misschien denk ik nu te moeilijk hoor.



Ik vraag me alleen wel af waarom je zijn msn geopend hebt. Heeft hij voorheen iets gedaan waardoor het vertrouwen weg is?
Alle reacties Link kopieren
Voor de honderdduizendste keer post ik op dit forum:



lees niet de priveberichten van je partner



Niet zijn mail, zijn smsjes en ook niet zijn priveberichten op hyves of whatever.



Er komt namelijk alleen gezeik van. Wij weten namelijk ook niet wat je vriend te zoeken heeft op die sex/dating site. Misschien doet hij het voor de lol, misschien is hij op zoek naar vertier buiten de deur. Probleem is: jij kunt het niet aan hem gaan vragen he?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocoloverr schreef op 09 september 2009 @ 09:04:

Ik zit hier heeeeeeeeeel erg mee. Weet echt niet wat ik ervan moet denken. Denk maar; wat ben ik naief.



Ik heb iets heel fouts gedaan. Ik weet namelijk het wachtwoord van mijn vriend van msn en ik dacht, laat ik zijn berichten eens checken. Ja joh, laten we dat massaal gaan doen. Logisch, leuk en gewoon een geweldig plan. Heb je ooit gehoord van privacy? Ik had je buitengeknikkerd als ik een relatie met je had. Kreeg ik daar berichten te zien dat hij een profiel heeft aangemaakt op een soort datingsite die specifiek voor online flirten en seksuele relaties gericht zijn. Hij had het profiel gister pas aangemaakt. Ik schrok mij te barsten en was tegelijk vet boos toen ik dit zag en ben dus stiekem op dat profiel gaan kijken. Je had ook alles kunnen afsluiten, inclusief je relatie.



Zijn gegevens zijn voor driekwart niet ingevuld. Je kon ook voorkeuren aangeven met wie je 'daten'. Dit is geheel niet ingevuld enzo. Eigenlijk is niks ingevuld. Hij heeft ook niet gereageerd op foto's enzo. Maar als je op een foto wilt klikken of filmpjes wilt bekijken dan staat er informatie dat je een abbonnement moet nemen om iets te kunnen zien. Dus veel heeft hij niet aan die site. Je kunt in principe niks zien en doen als je niet betaalt. Dat doet er niet toe, jullie hebben een relatie dus hij heeft niets op een datingsite te zoeken. Jij vertrouwt hem niet (dat blijkt nu terecht) dus je hebt niets in die relatie te zoeken.



Het gekke is dat op die dag dat hij het profiel heeft aangemaakt dat ik ruzie met hem had. Ik was onzeker over bepaalde dingen en hij wou dat ik hem vertrouwde. Hij ging er helemaal op in en hij wou ook echt dat ik hem vertrouwde en dat hij niks verkeerd had gedaan. Dus ik vond het raar dat ik hem moest vertrouwen en achter me rug om bezeikt hij me gewoon. Dat dacht ik in eerste instantie. Je vertrouwde hem al niet, dat komt door hoe jullie relatie was. Hij gaf al niets om je, en hij wilde geen tijd met je doorbrengen. Dat jij dan blijft rondhangen, tja..dan doe je het zelf.



Maar het gekke was dat er geen aanleiding is waarom hij op die datingsite ging. De relatie was goed enzo, we hadden wel eens discussie en kleine ruzies maar dat kwam snel weer goed tussen ons. Tuurlijk, daar getuigen al je topics van. Jullie relatie was helemaal niet goed, en ging ook niet goedkomen, maar daar wil jij gewoon niet aan. Je leeft willens en wetens in een droom en die moet je loslaten.

Daarna dacht ik dat het zomaar kon zijn dat hij een van die filmpjes van die site wou bekijken en daarom dat account heeft aangemaakt. Maar omdat je ervoor moest betalen om te kijken heeft hij uiteindelijk niks meer gedaan...Zo ga ik er nu in ieder geval vanuit. Want als hij echt op zoek was naar contacten dan had hij toch zijn profiel wel compleet gemaakt enzoo??? Dus kan toch niet zijn dat hij dan op zoek is naar andere mensen? Ehm, waarom niet? Denk je nou echt dat het per ongeluk ging? Dit kun je niet menen. Je gaat nu excuses zoeken voor een man waar je al tig topics over opende. Je laat je bedonderen waar je bij staat en zegt zelfs dat je relatie leuk is. Jij wilt het gewoon niet horen, is het wel?



Ik word echt gek, weet niet meer wat ik moet denken.Je moet juist eens stoppen met denken dat dit een leuke relatie is, of dat je vriend voor je gaat. Je moet eens doen. En wat dan? Hier een punt achter zetten bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik was onzeker over bepaalde dingen en hij wou dat ik hem vertrouwde. Hij ging er helemaal op in en hij wou ook echt dat ik hem vertrouwde en dat hij niks verkeerd had gedaan.



Dus je had al reden om hem te wantrouwen? Ik ben er (door schade en schande met (gelukkig!!) exen) achter gekomen dat als jij voelt dat er iets is om niet te vertrouwen, er ook reden is om niet te vertrouwen.

En hoe goed je dit verhaal ook kunt praten, het is tóch raar. En het feit dat jij je niet in kunt houden om zjin MSN te checken zegt in mijn ogen ook genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:mimmie81 schreef op 09 september 2009 @ 09:11:

Tja het eerste waar ik aan denk als ik je verhaal lees is dat hij je aan het uittesten is,

Je schrijft eerder dat hij wil dat je hem vertrouwt. Blijkbaar doe je dat niet, zeker niet als je zijn msn opent. Misschien lokt hij wel een reactie van je uit. Weet hij dat je in zijn msn kijkt.



Misschien denk ik nu te moeilijk hoor.



Ik vraag me alleen wel af waarom je zijn msn geopend hebt. Heeft hij voorheen iets gedaan waardoor het vertrouwen weg is?



Mimmie, als je op het vergrootglas klikt onder chocolover, dan zie je dat zij de enige was die energie in de relatie stopte, en dat het helemaal niet zo raar is dat haar vriend verder kijkt.



Niet netjes van hem om de relatie niet eerst te beëindigen, al kan ik me in dit geval goed voorstellen dat hij dat wel heeft gedaan, maar dat TO het gewoon niet wil horen/zien/weten.



Maar dat past wel weer. Priveberichten checken, msn van een ander openen is ook totaal niet netjes. Dat je daar reden voor zou hebben (intuitie, wantrouwen, wat dan ook) moet al genoeg zijn om of een gesprek aan te gaan, of conclusies te trekken.

Ik snap heel dat gecheck niet, wat voor bagger relatie heb je dan zeg.
Alle reacties Link kopieren
@ Madhe bedankt weer wat geleerd!!

Ik zit nog niet zo heel lang op het forum
Alle reacties Link kopieren
Oh... nu weet ik het!



*Realiseert zich ineens wie CL ook al weer was*



Ja, deze man moet je echt heel hard eruit gooien!



*Krijgt het gevoel dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
sorry maar al dat geleuter over privacy is zo'n onzin. Als ik mijn vriend niet zou vertrouwen en hij dus niet eerlijk is dan zou ik gewoon zijn mail checken. Ik heb alle recht van de wereld om te zien of ik belazerd wordt want waar haalt hij dat recht ineens vandaan????! Confronteer hem met wat je hebt gezien en hij wordt vast boos dat je zijn privacy hebt geschonden maar dan had hij jouw vertrouwen niet moeten schenden.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft je bezeikt? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:djay schreef op 09 september 2009 @ 09:30:

sorry maar al dat geleuter over privacy is zo'n onzin. Als ik mijn vriend niet zou vertrouwen en hij dus niet eerlijk is dan zou ik gewoon zijn mail checken. Ik heb alle recht van de wereld om te zien of ik belazerd wordt want waar haalt hij dat recht ineens vandaan????! Confronteer hem met wat je hebt gezien en hij wordt vast boos dat je zijn privacy hebt geschonden maar dan had hij jouw vertrouwen niet moeten schenden.



Nee dat geleuter over privacy is geen onzin. Er zijn toch berichten voor jou bestemd, en je partner heeft toch niet het recht om die te lezen?



Maar in deze relatie zit veel meer mis. Zij is onzeker en hij versterkt dat gevoel alleen maar. Daardoor krijgt zij de neiging om hem te gaan zitten controleren. Daardoor ondermijnen ze allebei het vertrouwen in elkaar en in de relatie.
evyblissy wijzigde dit bericht op 09-09-2009 09:36
Reden: typfout
% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Is het nou bezeikt of is het bezeken?
Alle reacties Link kopieren
als die berichtjes direct invloed hebben op haar leven dan is het wel onzin. Dan verspeel je al je recht op privacy bij mij. Ik steek mijn kop niet graag in het zand.
Aargh. Sorry dat ik je verhaal meteen vertaal voor mezelf: zie je wel, er zitten voornamelijk klootzakken op datingsites. Deze kerel ook weer... zit gewoon in een relatie, maar kijkt even rond. Je zal 'm treffen! Maakt nietsvermoedend een afspraakje... kan me zo voorstellen dat-ie er nog op in gaat ook, en het aankijkt... wie weet kan hij een smooth overstapje maken? Daar wil je jezelf toch niet voor laten gebruiken...



En Chocoloverrr.... jij toch al helemaal niet?! Fout van je, dat je in zijn privé-gegevens hebt gesnuffeld, maar ook wel weer goed... want nu weet je zeker dat je resoluut moet kappen met die jongen...
Alle reacties Link kopieren
Cl, ik heb inderdaad even op het vergrootglas onder je naam gedrukt, als ik serieus antwoord geef wil ik wél graag weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Al je openingstitels eindigen met: wat moet ik doehoen. En dan haal je je OP vaak ook nog weg omdat de antwoorden je niet aan staan.

In eerste instantie dacht ik, wat een sukkel die vriend van OP. Ik zou hem confronteren enzenz.

Maar eigenlijk denk ik dat je een heel onzeker meisje bent met vriendje dat jou niet geeft wat je nodig hebt.

Ik denk dat als je écht veranderingen in je leven en dus relatie aan wilt brengen, je goed met jezelf aan de slag zal moeten. Je zoekt een constante bevestiging en je bent ontzettend bezig om op allerlei manieren aandacht te krijgen, ga daar eens mee aan de slag. Jouw relatie zal niét veranderen op deze manier.



Over het privacy aspect ben ik dubbel.

Andermans post daar kom je niet aan. Als ik mijn man écht niet zou vertrouwen, zou ik mezelf verloochenen en dit verbond schenden. Toch een beetje mens eigen, vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:djay schreef op 09 september 2009 @ 09:30:

...dan zou ik gewoon zijn mail checken. Ik heb alle recht van de wereld om te zien of ik belazerd wordt...Mijns inziens niet. Jij bent, net zoals Chocoloverr een computer-inbreker. En daar heb ik het eerlijk gezegd niet zo op.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Alleen al het gevoel dat je hem niet kan vertrouwen, vind ik reden genoeg om er een punt achter te zetten. Daarvoor had je zijn mail niet hoeven te lezen. Relaties heb je omdat je het fijn vindt samen, omdat je steun en warmte vindt bij elkaar. Wat jullie hebben, lijkt wel het tegenovergestelde.
Alle reacties Link kopieren
Wat iemand in een ander topic ook tegen je zei. Houd een klein beetje afstand. Hij voelt ook dat je onzeker bent.En kan daar ook misbruik van maken of doet het al. Kijk wat er gebeurt als je afstand houd.En mocht het niet meer gaan,dan weet je ook genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Het is een hele andere discussie, maar zo'n 2 jaar geleden was ik erg blij dat ik de mail van mijn ex checkte (nav een onderbuikgevoel) Toen kon ik mezelf voorbereiden op een breuk na een relatie van 15 jaar. Zeker omdat hij niet eerlijk tegen me was WAAROM hij van me af wilde.... Het is niet netjes, nee... Had het ook nooit eerder gedaan, maar ik had zo'n sterk gevoel dat er iets mis was... Als ik ernaar vroeg Dan zag ik spoken volgens hem...
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Oh nee, toch niet CL weer.
Alle reacties Link kopieren
De dag dat mijn partner zonder mijn toesteming mijn mail kraakt, is de dag dat mijn relatie met hem stopt.



Omgekeerd ook, als ik hem niet meer vertrouw en onderbuikgevoelens heb om m te checken, zou dat al voldoende zijn om ermee te kappen. ik hou niet van spelletjes en in mijn relatie is geen plek voor Sherlock Holmes.
Alle reacties Link kopieren
quote:djay schreef op 09 september 2009 @ 09:30:

sorry maar al dat geleuter over privacy is zo'n onzin. Als ik mijn vriend niet zou vertrouwen en hij dus niet eerlijk is dan zou ik gewoon zijn mail checken. Ik heb alle recht van de wereld om te zien of ik belazerd wordt want waar haalt hij dat recht ineens vandaan????! Confronteer hem met wat je hebt gezien en hij wordt vast boos dat je zijn privacy hebt geschonden maar dan had hij jouw vertrouwen niet moeten schenden.





Privacy is privacy, en als je iemand wantrouwt moet je daar helemaal geen relatie mee willen. Dat wil je dan ook niet, dan wil je een relatie met het droombeeld dat je van die persoon hebt.

En dat, is pas geleuter.
Alle reacties Link kopieren
quote:djay schreef op 09 september 2009 @ 09:42:

als die berichtjes direct invloed hebben op haar leven dan is het wel onzin. Dan verspeel je al je recht op privacy bij mij. Ik steek mijn kop niet graag in het zand.Dat bedoel ik, doorgaan terwijl je je partner wantrouwt ís al je kop in het zand steken. En de boel maar leuk proberen te houden. Voor wat? Voor wie?
Alle reacties Link kopieren
quote:return_of_kreng schreef op 09 september 2009 @ 13:45:

De dag dat mijn partner zonder mijn toesteming mijn mail kraakt, is de dag dat mijn relatie met hem stopt.Voor mij ook, indien ik een relatie krijg. Ik wil geen computer-inbreekster als partner. Ook als er geen mail instaat die duidt op mijn vreemdgaan.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Madhe schreef op 09 september 2009 @ 09:14:

[...]





Je moet juist eens stoppen met denken dat dit een leuke relatie is, of dat je vriend voor je gaat. Je moet eens doen. En wat dan? Hier een punt achter zetten bijvoorbeeld.Wat ben jij voorbarig en arrogant, gadver de gadver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven