mijn vriend en datingsite

09-09-2009 09:04 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier heeeeeeeeeel erg mee. Weet echt niet wat ik ervan moet denken.

Ik heb iets heel fouts gedaan. Ik weet namelijk het wachtwoord van mijn vriend van msn en ik dacht, laat ik zijn berichten eens checken. Kreeg ik daar berichten te zien dat hij een profiel heeft aangemaakt op een soort datingsite die specifiek voor online flirten en seksuele relaties gericht zijn. Hij had het profiel gister pas aangemaakt. Ik schrok mij te barsten en was tegelijk vet boos toen ik dit zag en ben dus stiekem op dat profiel gaan kijken.

Zijn gegevens zijn voor driekwart niet ingevuld. Je kon ook voorkeuren aangeven met wie je 'daten'. Dit is geheel niet ingevuld enzo. Eigenlijk is niks ingevuld. Hij heeft ook niet gereageerd op foto's enzo. Maar als je op een foto wilt klikken of filmpjes wilt bekijken dan staat er informatie dat je een abbonnement moet nemen om iets te kunnen zien. Dus veel heeft hij niet aan die site. Je kunt in principe niks zien en doen als je niet betaalt.

Het gekke is dat op die dag dat hij het profiel heeft aangemaakt dat ik ruzie met hem had. Ik was onzeker over bepaalde dingen en hij wou dat ik hem vertrouwde. Hij ging er helemaal op in en hij wou ook echt dat ik hem vertrouwde en dat hij niks verkeerd had gedaan. Dus ik vond het raar dat ik hem moest vertrouwen en achter me rug om bezeikt hij me gewoon. Dat dacht ik in eerste instantie.

Maar het gekke was dat er geen aanleiding is waarom hij op die datingsite ging. De relatie was goed enzo, we hadden wel eens discussie en kleine ruzies maar dat kwam snel weer goed tussen ons.

Daarna dacht ik dat het zomaar kon zijn dat hij een van die filmpjes van die site wou bekijken en daarom dat account heeft aangemaakt. Maar omdat je ervoor moest betalen om te kijken heeft hij uiteindelijk niks meer gedaan...Zo ga ik er nu in ieder geval vanuit. Want als hij echt op zoek was naar contacten dan had hij toch zijn profiel wel compleet gemaakt enzoo??? Dus kan toch niet zijn dat hij dan op zoek is naar andere mensen?

Ik word echt gek, weet niet meer wat ik moet denken.
quote:hans66 schreef op 09 september 2009 @ 14:21:

[...]

Voor mij ook, indien ik een relatie krijg. Ik wil geen computer-inbreekster als partner. Ook als er geen mail instaat die duidt op mijn vreemdgaan.

Mjah

eerst maar eens zorgen dat je een vriendin krijgt

dan zullen we wel zien
Dat is een andere kwestie. Trouwens, computerinbraak is strafbaar.
World of Warcraft: Legion
@ TO

Kan gebeuren dat je een keer zn mail kraakt

Hoort niet, maar ach.

Niet confronteren.

Hij heeft nergens op gereageerd... mooi.

Als ik jou was zou ik gewoon lekker proberen positieve energie in je relatie te steken. Ik denk niet dat het een big deal is, die site. Anders had ie wel betaald en verder gegaan waarschijnlijk ging hij gewoon uit baldadigheid kijken is hij weer afgehaakt.

Laat dit er nou buiten, andere wijven, jaloezie, etc etc

Ga je lekker focussen op wat jullie samen hebben

Een zeurende onzekere wantrouwende vrouw zit niemand op te wachten.

Keep your head up!
quote:hans66 schreef op 09 september 2009 @ 15:04:

Dat is een andere kwestie. Trouwens, computerinbraak is strafbaar.Nou... goed dat je zo goed op de hoogte bent, dan kun jij als je ooit een vriendin krijgt, haar aanklagen als ze jou pc gehackt heeft.
Niets voor niets is er digitale recherche. Maar we hebben het over Chocoloverr's relatie.
Chocoloverr...

ALWEER?????

Gaat niet eens de OP meer lezen.

Laat me raden....iets met vriend,vertrouwen en ruzie?

en en en...ben ik warm?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nah, Summer, volgens mij heb je wel de OP gelezen...
hahaha....nee echt niet Tuk

Maar ik had het goed dus

*gaat alsnog OP lezen*
Snel Sum, ze wil ze namelijk nog wel eens verwijderen.

Enneh Hans, let maar niet op Mutsie. Die spoort niet.
*doet grote rondedans op het forum*

had gewoon op alle punten gelijk

CL, denk je dat het ook niet eens tijd wordt dat je gewoon eens lekker een dikke vetten PUNT zet achter deze zo ontzettend vermoeiende realtie

tot zover mijn serieuze bijdrage
quote:Summerdance schreef op 09 september 2009 @ 16:26:

Chocoloverr...

ALWEER?????

en en en...ben ik warm?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:mutsie85 schreef op 09 september 2009 @ 14:55:

[...]

Wat ben jij voorbarig en arrogant, gadver de gadver.

Ik vind jou ook lief.

En arrogant, daar ga ik niets tegenin brengen. Ik noem het zelfverzekerd, maar onzekere mensen verwarren het met arrogant ja. Voorbarig niet, ik heb wel een goed geheugen waardoor ik bedacht om op het vergrootglas onder chocolover te klikken. Jou herinner ik me ook, maar ik weet niet meer precies wat je hebt geschreven hier. Ik ga zo wel even kijken. Maar dat voorbarige zou ik wel verkiezen boven naief en wantrouwend :-)
Maar ChocoLoverr, léés je ook wat voor reacties je krijgt? Je bent zo stil namelijk...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
*Hi Madhe! Hoe is t gegaan met je gesprek vandaag?*
quote:EvyBlissy schreef op 09 september 2009 @ 18:30:

*Hi Madhe! Hoe is t gegaan met je gesprek vandaag?*He EB, die heb ik afgezegd. Er kwamen namelijk 3 vele leukere vacatures voorbij, en die andere was gewoon echt minder. Ik wil de leukste namelijk. Maar lief dat je het vraagt.
EBtje, hoe gaat het met jou solli's?

Je hebt vast een onwijs goeie baan gevonden want anders had je niet zitten forummen
En Madhe, al gekeken bij Mutsie 85 Doen hoor.
Ik weet dat het ook gemiep om een vent was. En dat ik me gruwelijk ergerde.

Ik ga nú kijken. En EB, ook aan het solliciteren? Sorry meissie, dat heb ik even vergeten of niet meegekregen. Hoe gaat het bij jou dan?
maggik ook kijken Char?

je weet nooit, misschien kan ik haar nog van dienst zijn
@ Madhe: Goh, nóg drie vacatures! Pff... klinkt vermoeiend, maar toch leuk dat er leuk werk voor je is op je nieuwe plekje

@SD: Ik ben inderdaad aangenomen ja
*Gaat naar Mutsie kijken*

*Gaat richting sportschool*
quote:Madhe schreef op 09 september 2009 @ 18:36:

Ik weet dat het ook gemiep om een vent was. En dat ik me gruwelijk ergerde.

Ik ga nú kijken. .
quote:Summerdance schreef op 09 september 2009 @ 16:26:

en en en...ben ik warm?

Ja, je bent warm... Je wordt warmer... warmer... warmer... WARMER!!

Ik zou maar oppassen, Summerdance; vroeg of laat verbrand je je vingers eraan! Zeg nou niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!
quote:EvyBlissy schreef op 09 september 2009 @ 18:37:

@SD: Ik ben inderdaad aangenomen ja Whiehoeoeoeoe.....Gefeliciteerd meissie!!!!
quote:hans66 schreef op 09 september 2009 @ 18:44:

[...]

Ja, je bent warm... Je wordt warmer... warmer... warmer... WARMER!!

Ik zou maar oppassen, Summerdance; vroeg of laat verbrand je je vingers eraan! Zeg nou niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!

ja lekker Hans....kom je nou mee!

Ik sta verdorie al een kwartier met mijn 10 vingers onder de kraan zo heet waren mijn toesten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven