mijn vriend en datingsite

09-09-2009 09:04 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier heeeeeeeeeel erg mee. Weet echt niet wat ik ervan moet denken.

Ik heb iets heel fouts gedaan. Ik weet namelijk het wachtwoord van mijn vriend van msn en ik dacht, laat ik zijn berichten eens checken. Kreeg ik daar berichten te zien dat hij een profiel heeft aangemaakt op een soort datingsite die specifiek voor online flirten en seksuele relaties gericht zijn. Hij had het profiel gister pas aangemaakt. Ik schrok mij te barsten en was tegelijk vet boos toen ik dit zag en ben dus stiekem op dat profiel gaan kijken.

Zijn gegevens zijn voor driekwart niet ingevuld. Je kon ook voorkeuren aangeven met wie je 'daten'. Dit is geheel niet ingevuld enzo. Eigenlijk is niks ingevuld. Hij heeft ook niet gereageerd op foto's enzo. Maar als je op een foto wilt klikken of filmpjes wilt bekijken dan staat er informatie dat je een abbonnement moet nemen om iets te kunnen zien. Dus veel heeft hij niet aan die site. Je kunt in principe niks zien en doen als je niet betaalt.

Het gekke is dat op die dag dat hij het profiel heeft aangemaakt dat ik ruzie met hem had. Ik was onzeker over bepaalde dingen en hij wou dat ik hem vertrouwde. Hij ging er helemaal op in en hij wou ook echt dat ik hem vertrouwde en dat hij niks verkeerd had gedaan. Dus ik vond het raar dat ik hem moest vertrouwen en achter me rug om bezeikt hij me gewoon. Dat dacht ik in eerste instantie.

Maar het gekke was dat er geen aanleiding is waarom hij op die datingsite ging. De relatie was goed enzo, we hadden wel eens discussie en kleine ruzies maar dat kwam snel weer goed tussen ons.

Daarna dacht ik dat het zomaar kon zijn dat hij een van die filmpjes van die site wou bekijken en daarom dat account heeft aangemaakt. Maar omdat je ervoor moest betalen om te kijken heeft hij uiteindelijk niks meer gedaan...Zo ga ik er nu in ieder geval vanuit. Want als hij echt op zoek was naar contacten dan had hij toch zijn profiel wel compleet gemaakt enzoo??? Dus kan toch niet zijn dat hij dan op zoek is naar andere mensen?

Ik word echt gek, weet niet meer wat ik moet denken.
quote:Summerdance schreef op 09 september 2009 @ 18:46:

[...]

Whiehoeoeoeoe.....Gefeliciteerd meissie!!!! Eens met Summer, ik kan er niet meer of minder van maken!
haha hans66 een computerinbreekster ....prima zolang ik mezelf maar trouw blijf. En weet je iedereen kan zich ineens in een positie bevinden waarin je iemand ineens wantrouwt en ikheb nu vier jaar een relatie en nooit in mijn vriends mail gekeken. Geen wantrouwen dus. Bij ex wel en goh had ik het even bij het goede eind, weg die vent. Gatver, ik walg van mannen die niet mans genoeg zijn om eerlijk te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven