Mijn vriend heeft me bedrogen

18-12-2009 23:46 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet echt even van me afschrijven. Kan nu moeilijk mensen uit hun bed gaan bellen... Het is al zo laat!

Mijn vriend heeft me bedrogen. We waren nu 7 maanden samen. En de laatste weken ging het niet echt lekker. We hadden het alletwee heel erg druk, dus ik dacht dat het daar door kwam.

Maar blijkbaar vond hij het nodig om al meer dan een maand met een ander te chatten en mailen. Over hoe graag hij seks met haar zou willen, en hoe lekker het vroeger was (jaja, toen hij nog getrouwd was scharrelde hij ook al met haar). Echt lijfelijk contact is er naar mijn weten nu niet geweest, maar hier moest ik ook achter komen door zijn mail te lezen (ja, ik weet het Heel Fout, maar mijn vermoedens waren dus niet voor niks) Dus wie weet hebben ze het al wel gedaan.

Gatver, ik kots echt van hem. Ik heb het deze week en ook al eerder aan hem gevraagd. Is er iemand anders, je doet zo afstandelijk, blablabla? Maar nee hoor, hij had het gewoon druk. Nou met haar dus!! Wat een

Als hij het nou gewoon eerlijk had verteld! Dat heb ik hem vanaf het begin af aan gevraagd... Doe eerlijk tegen mij! Maar ja... Blijkbaar maakt het niet veel uit wat ik vraag

Dat dus.... Pff.... nu weer verder
quote:schaap1001 schreef op 19 december 2009 @ 00:08:

Ik zou het erger vinden dat jij mijn mail las.........Want wat je gelezen hebt zijn woorden/fantasie.

Briefgeheim geldt ook voor e-mail!Schaap met alle respect maar jij houdt er inderdaad wat andere normen op na. Vreemdgaan is in jouw leven heel normaal, maar een mail lezen not done? Schei toch uit zeg.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:mamalief schreef op 19 december 2009 @ 00:14:

Niet zo slim dat smsje van je, nu weet hij dat jij wat weet en heeft ie mooi de tijd om een verhaal te verzinnen.

Da's een goeie....

Laat je niet inpakken door hem Boterbloempje (dat hij zand in je ogen gaat strooien).
quote:gladiolia schreef op 19 december 2009 @ 00:21:

[...]

Da's een goeie....

Ervaringsdeskundige he?
VC

Dat ik schrijf op minnaar topic houdt niet in dat ik vreemd ga. Dat doe ik namelijk niet. Dus mijn normen en waarden zijn wel in orde.

Nee een ander zijn mail lezen zonder toestemming is not done.
Nou hij heeft net gebeld. Hij wist niet waar ik het over had. Ik heb verteld dat ik zijn mail heb gelezen. Hij vond dat niet netjes. Goh, zei ik, ik ook niet. Maar wat jij doet vind ik nog veel minder netjes. Daar was hij het dan wel over eens.

Hij zei verder niks, geen hoe of waarom, alleen maar dat hij aan ons twijfelde. Tja, we hadden afspraken over eerlijk zijn. Helaas kan je met hem geen afspraken maken blijkbaar (eens een vreemdganger, altijd....)

Ik ben klaar met hem. En dat heb ik hem duidelijk gemaakt. Blijkbaar gaf ik meer om hem dan hij om mij.... Hij maakte er niks van toen ik zei dat hij mijn spullen kon komen brengen. Verder niks. Ik zei nog; heb je verder niks te zeggen? Meer dan sorry wist ie niet.... Gatver... hier moet ik echt van kotsen (en dat zonder plaatjes hier :()
quote:DeKenau schreef op 19 december 2009 @ 00:15:

waarom is hij nog getrouwd?Omdat zijn ex de papieren niet wil tekenen (ja echt, ik heb de mails (deze keer met toestemming gelezen)
Nou BB, je weet nu iig hoe hij in elkaar steekt (voor zover je dat nog niet wist) en van zo'n slappe hap kun je maar beter af zijn nietwaar?
Waarom viel je in eerste instantie op hem?

Hij lijkt me helemaal niet sympathiek, vooral door die lauwe reactie op jouw beslissing. Bovendien is hij onbetrouwbaar.

Snel overheen stappen hoor Boterbloempje, hij is het niet waard om lang over te treuren. Er zijn genoeg andere mannen; ze zijn overal !!!!(wel even beter het kaf van het koren scheiden volgende keer).

liefs
Ik vind zijn reactie wel heel erg gelaten.......
klinkt als een supervent!

not.

sterkte BB, en verder eens met mamalief.
Ik weet nu inderdaad hoe het zit... Ik ga proberen dit achter mij te laten.... Wel moeilijk nou ik natuurlijk net 2 weken vakantie heb en iedereen weg is met de kerst. We zouden gezellig onze eerste kerst met z'n 2en doorbrengen! Kots!!!

Maar ik ga gewoon iedereen bellen die ik maar kan bedenken Dan kom ik de tijd wel door.... En anders maar lekker veel forummen (ipv alleen meelezen)
Dank trouwens voor alle sterktes en Die had ik echt even nodig
quote:Boterbloemetje schreef op 19 december 2009 @ 00:47:

Ik weet nu inderdaad hoe het zit... Ik ga proberen dit achter mij te laten.... Wel moeilijk nou ik natuurlijk net 2 weken vakantie heb en iedereen weg is met de kerst. We zouden gezellig onze eerste kerst met z'n 2en doorbrengen! Kots!!!

Maar ik ga gewoon iedereen bellen die ik maar kan bedenken Dan kom ik de tijd wel door.... En anders maar lekker veel forummen (ipv alleen meelezen)

Tja, zal je net zien..net voor de feestdagen. Ik zou inderdaad iedereen bellen en fijn en vertrouwd gezelschap opzoeken en natuurlijk lekker forummen met jouw favoriete hapjes erbij. Dat wordt even doorbijten Boterbloem!

Liefs
Sterkte BB

Ik denk altijd, liever alleen "eenzaam" dan met ze 2e eenzaam zijn

gr mar
TO je vriend mailt erotische berichten en gaat vreemd?

das weer nieuw voor mij, hoe doen ze dat?

je weet helemaal niks, daar hij nog niks heeft toegegeven, je hebt niet eens met hem gepraat, je haalt er van alles bij
quote:Festen schreef op 19 december 2009 @ 05:15:

Ja maar jij bent dan ook hopeloos ouderwets..

TO,hij is nog getrouwd en scharrelde tijdens zijn huwelijk ook al met deze dame dus misschien is er nog niks gebeurd maar dat zal dan niet lang meer duren.

Deze man ben je liever kwijt dan rijk,sterkte met alles..

je weet helemaal niks, daar hij nog niks heeft toegegeven, je hebt niet eens met hem gepraat, je haalt er van alles bijSorry hoor, maar als mijn vriend erotische berichten zou mailen zou hij ook mogen wieberen. Of HEEEEEEEL ernstig iets uit te leggen hebben maar ja, je kunt ook emotioneel vreemdgaan in mijn ogen, zonder dat er fysiek contact is geweest.

je weet helemaal niks, daar hij nog niks heeft toegegeven, je hebt niet eens met hem gepraat, je haalt er van alles bij

Ehh, ja ik lag gister in bed (en heb verder niet geslapen, dus alle tijd om na te denken) toen dacht ik bedrogen is misschien een beetje overdreven gesteld. Maar zeker wel bedrogen in de zin van; liegen en niet eerlijk zijn.

Ik ken hem langer dan vandaag... Weet hoe hij vroeger deed, dus ben daar nu al helemaal klaar mee. Ik ga het niet afwachten tot hij echt met haar in bed duikt! Want dat zou zeker gaan gebeuren!

Mensen veranderen niet... Al zeggen ze van wel...
quote:Boterbloemetje schreef op 19 december 2009 @ 09:02:

Mensen veranderen niet... Al zeggen ze van wel...Mensen veranderen alleen als ze daar zelf een reden toe zien..
quote:Very Cherry schreef op 19 december 2009 @ 00:20:

[...]

Schaap met alle respect maar jij houdt er inderdaad wat andere normen op na. Vreemdgaan is in jouw leven heel normaal, maar een mail lezen not done? Schei toch uit zeg.Ik vind vreemdgaan afschuwelijk, maar zou ook over de rooie gaan als iemand mijn email leest. Ik ben heel erg op privacy.
Later is nu
Verder sterkte Boterbloempje. Het is geen fijne tijd om je relatie te verbreken (been there, done that) maar over 2 weken wel een goed moment om geheel opnieuw te beginnen
Later is nu
Ik vind dat je trots kunt zijn op jezelf. Hoeveel mensen blijven wel niet hangen in zo'n relatie.

En het is wrang idd maar beter dat je er nu achter komt dan na 7 jaar.

Ik vind je wel sterk overkomen hoor dus je redt het wel weer

Maar goed het is nooit leuk en het liegen is het ergste idd.

Ongeacht of er nu al iets gebeurd is of niet. Hij is gewoon niet eerlijk bezig. En vertrouwen is de basis.

Je 1e gevoel over zoiets zit meestal goed hoor, maar vaak zie je dat vrouwen zich toch weer om laten praten door hun man. Ja omdat je toch graagt wilt dat het niet zo is misschien...

Ik had dat met mijn ex, die bleek me de hele relatie voorgelogen te hebben. (8 jaar lang).

Mijn gevoel zei dat er iets niet klopte maar kon het nooit hard maken. Maar achteraf bleek het wel te kloppen. Het meest boos was ik om al die leugens.

Voor mijn gevoel was die hele relatie dus een leugen.

Dus wees maar blij dat je van zo'n loser af bent.
Bij mij had het overigens niet te maken met andere vrouwen, maar andere zaken.

Maar leugens zijn leugens.
Hoi Boterbloempje,

Ik lees je topic nu pas. Ik vind het heel rot voor je en vind je besluit heel goed en sterk. Hulde! Er zijn genoeg vrouwen die wel met zich laten sollen en toch niet van een roze wolk af willen komen, ook al worden ze zo belazerd.

Jij doet dat wel en daar kom je veel verder mee! Ik wens je - ondanks deze situatie - fijne dagen met mensen die er wel toe doen.! Dikke voor jou!
Only dead fish go with the flow
heel veel sterkte boterbloempje. Het gaat er niet om of hij daadwerkelijk vreemd is gegaan of niet. Het gaat om de intentie, en zijn intentie is dat hij wil rotzooien met andere vrouwen. Hij heeft dus geen respect voor jou.

Mijn ex sliep bij/met mij en schreef zich achter mijn rug om in op relatieplanet op zoek naar de ware en mij dan ook nog wijsmaken dat het niets voorstelde, dat hij alleen op zoek was naar vriendschappen, duh? Het is gewoon verraad hoe je het ook went of keert.......dus wees blij dat je daar vanaf bent. Zo'n man zal je nooit kunnen vertrouwen of op kunnen bouwen. (en daar had ik dan 6 jaar zoveel tijd, liefde en energie in gestopt).
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven