Mijn vriend heeft me bedrogen

18-12-2009 23:46 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet echt even van me afschrijven. Kan nu moeilijk mensen uit hun bed gaan bellen... Het is al zo laat!

Mijn vriend heeft me bedrogen. We waren nu 7 maanden samen. En de laatste weken ging het niet echt lekker. We hadden het alletwee heel erg druk, dus ik dacht dat het daar door kwam.

Maar blijkbaar vond hij het nodig om al meer dan een maand met een ander te chatten en mailen. Over hoe graag hij seks met haar zou willen, en hoe lekker het vroeger was (jaja, toen hij nog getrouwd was scharrelde hij ook al met haar). Echt lijfelijk contact is er naar mijn weten nu niet geweest, maar hier moest ik ook achter komen door zijn mail te lezen (ja, ik weet het Heel Fout, maar mijn vermoedens waren dus niet voor niks) Dus wie weet hebben ze het al wel gedaan.

Gatver, ik kots echt van hem. Ik heb het deze week en ook al eerder aan hem gevraagd. Is er iemand anders, je doet zo afstandelijk, blablabla? Maar nee hoor, hij had het gewoon druk. Nou met haar dus!! Wat een

Als hij het nou gewoon eerlijk had verteld! Dat heb ik hem vanaf het begin af aan gevraagd... Doe eerlijk tegen mij! Maar ja... Blijkbaar maakt het niet veel uit wat ik vraag

Dat dus.... Pff.... nu weer verder
Kut voor je, boterbloempje. En nu, hoe verder? Heb je er een punt achter gezet?
Dikke knuffel voor je, boterbloempje...is echt een zwaar k*tgevoel. Niet alleen dat je bedrogen wordt, maar dat er ook ook gelogen wordt. Ken het.....bah!

Neem afstand!
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Klinkt misschien cliche, maar liever nu dan over een jaar, wanneer je al weer een stuk verder bent in de relatie.

Sterkte
Hij is nu op een feestje... Ik heb hem een sms gestuurd dat ik van hem walg... Ik zou eigenlijk moeten bellen, maar dat durf ik dan weer niet. En daarna nog een sms dat hij mijn spullen morgen moet komen brengen, heb echt geen zin om die op te halen!

Ja vooral het liegen vind ik erg.... Ik vroeg het nota bene nog... Maar nee hoor... Niet eerlijk.... Bah!!!
"Heel erg druk, heel erg druk"... ik hoor/ lees het zo vaak en dan denk ik, waarmee dan? De meesten werken gewoon 40 uur per week, en dan heb je toch nog de avonden, de nachten, de weekenden, de vakanties, ik bedoel, niemand dwingt je toch om je vrije tijd vol te proppen? Tijd die heb je niet, die maak je. Of niet, en dan glippen er dingen uit handen. Even er van uitgaande dat het een kwestie is van "druk" en niet van bijv. "pathologisch liegen/ vreemdgaan/ een tyfuslijer zijn".

Lullig, desondanks, en niet goed te praten. Maar ik zeg altijd; kijk naar je eigen aandeel, in een kutsituatie, en zie wat je een evt. volgende keer anders doet. Sterkte
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heel erg balen voor je. Had je dit van hem verwacht?

Oh, ik lees nu net dat hij ook al met haar vreemd ging toen hij getrouwd was. Ik denk dat hij niet veranderd is dan....

Zo'n man gaat je alleen maar verdriet bezorgen vrees ik. Wees dan maar blij dat je nog maar 7 maanden met hem bent.

Normaal gesproken ben je in de eerste 7 maanden van een relatie nog helemaal verliefd en geef je elkaar heel veel aandacht. Als hij nu al vreemd gaat beloofd dat niet veel goeds voor de toekomst.

Dit ligt waarschijnlijk helemaal niet aan jou hoor! Het zit blijkbaar in z'n aard. Ik zou het uitmaken, meteen!

Succes en sterkte
Och das echt niet fijn dit... sterkte ermee... je verdient eerlijkheid.
Pfff.... Krijg net een sms:

Waar heb je het over??

Wat denkt ie wel??? Grrr.....
BB wat is dit voor raar gedoe? Ga je dit echt over de sms uitvechten terwijl hij op een feestje staat? En hoezo durf je niet te bellen? Weet jij überhaupt al dat je op de hoogte bent?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2009 @ 23:56:

"Heel erg druk, heel erg druk"... ik hoor/ lees het zo vaak en dan denk ik, waarmee dan? De meesten werken gewoon 40 uur per week, en dan heb je toch nog de avonden, de nachten, de weekenden, de vakanties, ik bedoel, niemand dwingt je toch om je vrije tijd vol te proppen? Tijd die heb je niet, die maak je. Of niet, en dan glippen er dingen uit handen. Even er van uitgaande dat het een kwestie is van "druk" en niet van bijv. "pathologisch liegen/ vreemdgaan/ een tyfuslijer zijn".

Lullig, desondanks, en niet goed te praten. Maar ik zeg altijd; kijk naar je eigen aandeel, in een kutsituatie, en zie wat je een evt. volgende keer anders doet. Sterkte Oh ja, je hebt helemaal gelijk, ik moet zeker ook naar mezelf kijken. Hij had de afgelopen 2 weken alleen maar feestjes en zijn dochter over de vloer. En ik moest veel avonden werken, en heb 2 zieke katten thuis die om de zoveel tijd medicijnen moeten. Maar ik dacht, joh ik heb nu vakantie, dus we gaan morgen even bijpraten... En dan hebben we weer alle tijd voor elkaar.... Dat hoeft dus nu niet meer!
Weet hij dat je zijn mail gelezen hebt?
Waarom vraagt hij jou niet mee als hij naar een feestje gaat?

Als je een nieuwe vriendin hebt ben je toch trots en wil je als stel gezien worden?
waarom durf je niet te bellen??

hier ga je toch zeker niet over sms-en?
quote:Very Cherry schreef op 19 december 2009 @ 00:00:

BB wat is dit voor raar gedoe? Ga je dit echt over de sms uitvechten terwijl hij op een feestje staat? En hoezo durf je niet te bellen? Weet jij überhaupt al dat je op de hoogte bent?

Nee dit moet ik zeker niet over de sms uitvechten. Je hebt gelijk. Hij smste net nog een keer. Ik heb geschreven: Bel maar, ga dit niet over de sms uitvechten.

Goed geluisterd??
quote:gladiolia schreef op 19 december 2009 @ 00:04:

Waarom vraagt hij jou niet mee als hij naar een feestje gaat?

Als je een nieuwe vriendin hebt ben je toch trots en wil je als stel gezien worden?Tja, dat heb ik hem ook al gevraagd. Maar het waren bedrijfsfeestjes, blablabla, volgens hem. Dus niet voor partners... Tja...
quote:schaap1001 schreef op 19 december 2009 @ 00:01:

Weet hij dat je zijn mail gelezen hebt?Nog niet... Maar dat ga ik hem zeker zeggen als ik hem aan de telefoon heb! Ik vind het niet goed dat ik dat gedaan heb, hij heeft recht op zijn privacy. Maar helaas heb ik het niet voor niks gedaan (of eigenlijk juist goed! Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben!)
Hij is een notoire vreemdganger. Het is niet zijn eerste keer en zal ook zeker niet zijn laatste keer zijn. DUMPEN!!!!!

En idd. het ergste is altijd het gelieg. Willen ze zo graag het mannetje zijn? Laat ze dan beginnen met het vertellen van de waarheid.

En voor jou een dikke

Sterkte
Ik zou het erger vinden dat jij mijn mail las.........Want wat je gelezen hebt zijn woorden/fantasie.

Briefgeheim geldt ook voor e-mail!
scharrelde hij ook al met jou toen hij nog getrouwd was?
quote:DeKenau schreef op 19 december 2009 @ 00:09:

scharrelde hij ook al met jou toen hij nog getrouwd was?Nee, tenminste hij is nog steeds getrouwd Maar toen ik met hem ging woonde hij wel al in een eigen flat en waren ze al bezig met de verkoop van hun huis.
Iets te bruut
Niet zo slim dat smsje van je, nu weet hij dat jij wat weet en heeft ie mooi de tijd om een verhaal te verzinnen.
waarom is hij nog getrouwd?
Kenau dat is de keurige versie van mijn post , waarvoor dank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven