mijn vriend

09-05-2012 11:39 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 4 maanden een relatie met een hele lieve jongen. We zijn beide 21 jaar.

Het is voor mij mijn eerste echt lange relaties. Hiervoor telkens maar 1 maandje of korter. Voor hem is dit al zijn vierde. Vind ik geen probleem. Ik wil even voordat ik het verhaal begin zeggen dat hij echt heel erg lief is, me steunt en ik heel erg met hem kan lachen.

Wat nu het probleem is, is dat ik me af en toe een beetje begin te ergeren aan hem. Dat zijn hele kleine dingen. Bijvoorbeeld van die opmerkingen als ik iets fout doe. Dan is het zo van pff echt weer iets voor jou. T geeft me een gevoel van ohja.. ik ben weer niet slim bezig.. en soms ook zo’n reactie van hoe kan je dat nou doen en ik leer je dat nog wel bij. Dan denk ik, ik wil best iets bijleren, maar waarom kan het niet gewoon zoals ik ben?

We wonen best ver bij elkaar vandaan ( meer dan 2 uur met de trein) maar zien elkaar elk weekend en in vakanties of met vrije dagen zijn we bij elkaar. Dat gaat goed, buiten de paar ergernissen gaat dat prima samen. Maar dan doordeweeks zegt hij dat hij me mist en ik mis hem ook heel erg, maar dan zeg ik we zien elkaar vrijdag weer ☺ dat duurt dan te lang, vind ik ook persoonlijk, maar het is nou eenmaal niet anders. Nu zegt hij dan altijd waar wacht je dan nog op? Kom dan? Maar dat kan simpelweg niet. En dit herhaalt zich dan zo’n 5 a 6 keer op de avond.

Ook bijt hij me wel is (buik, arm, been) dat doet pijn. Ik zeg dan ook dat het pijn doet, maar toch daarna doet ie t weer of van ik zal maar niet bijten he want dan doet het weer pijn.

Ook op seksgebied is er wat. Ik ben echt niet de ergste op het gebied. Sta voor veel open, maar het voelt voor mij alsof het van een kant komt. Ik doe veel bij hem, maar hij doet weinig bij mij. Als hij iets bij mij doet is het vaak even kort voordat we seks hebben. Ik vind het helemaal niet erg om hem te verwennen, maar ik wil er toch ook wel eens iets voor terug. We hebben het hier ook over gehad en hij zei dat hij er bij zijn vorige relaties niet veel aan deed. Maar nu nog steeds niet veel. Ook als ik dus een week weer thuis ben wil hij dat ik soms foto’s en filmpjes op stuur. Dit heb ik wel eens eerder gedaan bij hem en toen vond ik het leuk, maar nu wil hij het ook wanneer ik op school ben en op andere spannende plekken. Vind dat nog niet zo heel erg, maar hij wil dat dan als ik twee belangrijke dagen heb op school..

Mijn vraag is stel ik me aan of is het toch handig om het hier even over te hebben?
Eh, als je het na 4 maanden al over zoveel dingen moet hebben....dan zou je je misschien voor kunnen stellen dat er jongens zijn die beter bij je passen.
Waarom is het volgens jou een hele lieve jongen?

Ik lees alleen maar negatieve dingen over hem.

Als je iets dwars zit dan moet je er over praten maar als ik dit zo lees dan zou ik het uitmaken. Niks geen lieve jongen volgens jouw eigen verhaal. Al schrijf je bovenaan iets anders.
Nee je stelt je niet aan.

Ja het is altijd handig om het te hebben over dingen die je dwars zitten.

(en nee, hij klinkt niet als heel leuk, lief enz)
Hij Bijt??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarom stuur je hem in godsnaam pikante foto's en filmpjes, bedenk eens wat hij daar mee kan doen als het uit is!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Of uberhaupt wat hij daar mee kan doen, straks sta je met je blote jetsers op het www!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik ben gewoon echt verliefd op hem. Dat komt omdat ik me vaak (dus buiten die ergernissen) fijn voel bij hem. Hij laat me tot rust komen. Gaan samen naar de bios wat heel gezellig is. Hij is heel lief, steunt me in wat ik wil. Kunnen goed praten over dingen.

Vaak dan laat hij me zo fijn voelen en maakt hij me zo vrolijk. Alleen soms erger ik me aan hem door bovenstaande dingen.

Ik ben ook voor hem gestopt met roken. Toen hij me nog een keer betrapte met een sigaret werd hij echt heel boos en was er even kans dat het uit zou gaan. En ik wilde het echt niet.. maar misschien komt dat omdat het me eerste lange relatie is?
Bijten terwijl het jou pijn doet? En dan niet stoppen als je zegt het niet fijn te vinden, of er wat smalend over doen? Grapjas....

Er zijn echt leukere exemplaren te vinden, waar je óók mee kan lachen en die (wel) lief zijn.
Dit klinkt nou niet als een leuke jongen. Waarom bijt hij jou in godsnaam zo hard bijvoorbeeld? En dan ook van jou van verwachten dat je erotische foto's en filmpjes stuurt vanaf school...

Je stelt je echt niet aan. En pas maar op met die foto's, je weet maar nooit wat hij ermee gaat doen.
Uitmaken omdat jij niet stopt met roken?? Is ie gek of zo?
quote:theatregirl schreef op 09 mei 2012 @ 11:51:

Ik ben gewoon echt verliefd op hem. Dat komt omdat ik me vaak (dus buiten die ergernissen) fijn voel bij hem. Hij laat me tot rust komen. Gaan samen naar de bios wat heel gezellig is. Hij is heel lief, steunt me in wat ik wil. Kunnen goed praten over dingen.

Vaak dan laat hij me zo fijn voelen en maakt hij me zo vrolijk. Alleen soms erger ik me aan hem door bovenstaande dingen.

Ik ben ook voor hem gestopt met roken. Toen hij me nog een keer betrapte met een sigaret werd hij echt heel boos en was er even kans dat het uit zou gaan. En ik wilde het echt niet.. maar misschien komt dat omdat het me eerste lange relatie is?Je hebt wat weinig vergelijkingsmateriaal. Dat is helemaal niet erg. Maar durf wel vast te houden aan wat JIJ wel en vooral niet leuk vindt. Dat is namelijk belangrijk, niet wat jij denkt dat normaal zou moeten zijn in andere relaties. En volgens mij ben jij niet helemaal zo happy op deze manier...
Hij klinkt niet als de ideale vriend voor jou. Als je na 4 maanden al slechte seks hebt hoe stel je het dan over een jaar of over 4 jaar voor?

Ik zou hem geen erotisch foto's of filmpjes sturen! Die kan hij tegen je gebruiken of ze voor de lol aan vrienden mailen ofzo waardoor ze gaan rondzwerven op internet. Je (latere) collega's kunnen ze dan zien, je kunt er last van krijgen bij sollicitaties. Pas daar ontzettend mee op.
Direct stoppen met die foto's inderdaad. Is ie nu helemáál!
Ik hoor ook alarmbellen. Hij heeft veel kritiek op jou, zet je nogal onder druk, en houdt eigenlijk gewoon weinig rekening met jou. Er zijn echt veel leukere mannen dan dit. En pas inderdaad op met die foto's en filmpjes! Vind dat nogal naief, vooral als je leest hoe hij een beetje is, zou ik daar geen fijn gevoel bij hebben..!!
En dat jij dit allemaal niet leuk vindt heeft er helemaal niks mee te maken dat dit je eerste vriend is. Je moet geen dingen doen waar je je niet fijn bij voelt en dan maakt het niks uit of het je eerste of je twintigste vriend is.

Ik snap sowieso niet dat hij dingen van je vraagt en bij je doet waarvan hij weet dat jij het niet prettig vind. Dat is geen liefde.
quote:theatregirl schreef op 09 mei 2012 @ 11:51:

Ik ben ook voor hem gestopt met roken. Toen hij me nog een keer betrapte met een sigaret werd hij echt heel boos en was er even kans dat het uit zou gaan. En ik wilde het echt niet.. maar misschien komt dat omdat het me eerste lange relatie is?Stoppen met roken moet je voor jezelf doen, voor je eigen gezondheid.
quote:hannah1980 schreef op 09 mei 2012 @ 11:53:

Ik zou hem geen erotisch foto's of filmpjes sturen!

Dit!!!

Luister naar deze wijze oude vrouwen! Géén foto's en filmpjes sturen. En al helemaal niet dat soort filmpjes maken op 'spannende plaatsen' zoals school. Weet je wel hoe veel gezeik je daarmee kan krijgen als iemand anders dan je vriend ze te zien krijgt?
Zeg maar Spijker.
Ik vind 'm helemaal niet lief voor je. Daarnaast lijkt het me goed om een assertievere houding aan te nemen binnen deze relatie, zodat hij een indruk krijgt van jouw wensen en verwachtingen. Als 'm dit niet bevalt zou ik met de relatie stoppen, op langere termijn wordt je hier doodongelukkig van.
Ik wil niet vervelend doen, maar 4 maanden vind ik geen 'lange' relatie.

Verder vind ik het opmerkelijk dat je na pas 4 maanden nu al best wat ergerlijke dingen opnoemt. Meeste mensen zijn dan alleen nog maar met vlinders bezig, volgens mij ;)

Niet dat het niet terecht is, want de dingen die hij doet en van jou vraagt vind ik niet kunnen. Jij moet dingen die je niet wil nooit doen of pikken!!

Als je na 4 maanden al tegen dit soort 'problemen' aanloopt, lijkt hij me niet de geschikte persoon voor jou...
Irritant drammertje is het.

Hij wil allemaal dingen die jij eigenlijk niet zo leuk vind en hij voelt daarbij niet aan dat jij het niet wil.

Ik ken je niet, maar weet zeker dat je meer waard bent dan dit!
Beetje rare vriend. Hij hoort je op handen te dragen en alles voor jou ove rte hebben. Overigens vind ik 4 maanden geen relatie. En uitmaken om 1 sigaret? Het klinkt als hij de lusten en jij de lasten. Leuk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Trouwens, binnen 4 maanden (en dan helemaal in een relatie waarin je elkaar alleen in t weekend ziet; dus dat is dan binnen 16 x afspreken) al ergernissen vind ik géén goed teken.

Dan zit je nog middenin een grote roze wolk als de dingen goed zitten!
Zeg maar Spijker.
Een bijtende dwingeland, onattent tussen de lakens, die nare opmerkingen maakt, na vier maanden.....

Poeh.

Maar je houdt van hem, en dan is dat allemaal niet erg?
quote:spijk-er schreef op 09 mei 2012 @ 11:55:

[...]

Dit!!!

Luister naar deze wijze oude vrouwen! Géén foto's en filmpjes sturen. En al helemaal niet dat soort filmpjes maken op 'spannende plaatsen' zoals school. Weet je wel hoe veel gezeik je daarmee kan krijgen als iemand anders dan je vriend ze te zien krijgt?Oh wat erg! Probeer als je bij hem bent zo snel mogelijk alles te vinden (gsm, pc) en wis al die foto's en filmpjes. Echt mega stom dit!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven