Mijn zwager

22-05-2011 16:29 478 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag, ik ben Babs ben 48, 29 jaar getrouwd met mijn eerste vriendje, een getrouwde dochter van 26, werkzaam in de reclamebranche en al jaren Viva lezeres.

Het volgende is het geval. Ik heb een jongere zus van 38 die getrouwd is met Ruud van 38. Mijn man en ik zijn heel close met mijn zus en Ruud. We zien elkaar vrijwel dagelijks, eten regelmatig bij elkaar en gaan ook veel met elkaar met vakantie.

We kunnen het allemaal heel goed met elkaar vinden, hebben veel lol samen en we bespreken ook alles met elkaar. Nu is het zo dat ik heb gemerkt dat sinds een maand of drie mijn gevoelens voor Ruud zijn veranderd. Was hij eerst gewoon min zwager, nu is hij echt een maatje geworden. We hebben veel contact met elkaar dus alleen wij tweetjes. Hij komt vaak bij mij langs en ik bij hem. Verder sms-en we elkaar meerdere keren per dag. We praten en sms-en over van alles.

Ik kan me vergissen (misschien was het altijd al zo maar heb ik het nu pas door) maar hij is de laatste tijd complimenteus en geeft me veel persoonlijke aandacht. Ik vind dat erg fijn. Ook merk ik dat ik het fijn vind om in zijn gezelschap te zijn. Ik kijk er echt naar uit als ik weet dat hij komt, alleen of met mijn zus. Verder merk ik dat we elkaar de laatste maanden regelmatig aanraken. Dat was eerst nooit zo. Het zijn kleine aanrakingen. Niet intiem maar ik vind het wel erg prettig als we elkaar aanraken. Het is even iets te dicht bij elkaar staan zodat we elkaar aanraken, voelen. Of even een hand op mijn of zijn rug, even een arm om je schouder. Niet echt opvallend maar voor mij net genoeg om even een tintelling te voelen.

Als we elkaar tegen kwamen of bij elkaar thuis kwamen, begroetten we elkaar wel maar altijd zonder zoen. Dat was omdat we zo vaak bij elkaar over de vloer komen (man en ik en zus en zwager) dat het zo gewoon was dat we elkaar soms niet eens begroetten. Het voelt alsof het hoort, alsof we met z'n vieren samen wonen zeg maar. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Maar goed. Sinds een maand of drie zoenen mijn zwager en ik elkaar nu iedere keer als we elkaar zien. En normaal zoen je elkaar vluchtig drie keer op de wang bij een begroeting van familie. Maar nu zoen ik hem toch net iets langer en intenser dan je normaal doet bij familie. En soms doet hij dat bij mij ook. Het is niet meer een begroetingszoen maar meer een warme, vluchtige kus op de wang. En dan drie keer.

Onze sms-jes zijn niet sexueel geladen maar wel bv "heb je lekker geslapen" of "ik vond het leuk dat je er was". Dat soort. En ook vliegen de XXXX-jes heen en weer.

Ik vind mijn zwager een aantrekkelijke man. Hij is knap, heeft prachtige ogen en hij is, zeker de laatste maanden gewoon heel charmant. Maar misschien verbeeld ik me het en is het zo dat ik het me verbeeld omdat ik het misschien wel wil dat hij zo doet. Ik voel me niet sexueel aangetrokken tot hem. Ik denk wel na over wat ik voor hem voel maar ik heb eigenlijk nog nooit nagedacht of ik me hem naar bed zou willen. Daaruit concludeer ik dat ik dat dus ook niet wil.

Maar zoals ik al zei, vind ik zijn aandacht wel heel fijn. Ik voel me er lekker bij. Ook voel ik wel fijne gevoelens van binnen als we elkaar aankijken, als hij naar me lacht, als hij naar me knipoogt.

Ik hou veel van mijn man. We kennen elkaar al 34 jaar, hij was mijn eerste en enige liefde. Maar ik kan niet zeggen dat ik nog steeds verliefd op hem ben. We hebben een prima relatie maar de passie is wel verdwenen. Maar we hebben het heel erg fijn samen en zou hem nooit kwijt willen.

Of ik nu verliefd ben op mijn zwager geloof ik niet. Maar of dat nu komt omdat ik die gevoelens echt niet voor hem heb of omdat mijn verstand zegt dat ik niet verliefd op hem mag worden, daar ben ik nog niet echt achter.

Ik heb het nu heel fijn in mijn leven. En ik voel me extra fijn door mijn zwager. Wat ik me nu afvraag is of ik me schuldig moet voelen over wat ik voel voor mijn zwager en voor de manier waarop we met elkaar omgaan. Ik heb wel het gevoel dat zoals wij met alkaar omgaan niet helemaal normaal is voor een schoonzus en zwager. Daar is het net even te intiem voor denk ik. Maar ik geniet er wel heel erg van. Ik krijg een warm gevoel als ik aan hem denk en geniet van zijn gezelschap. Maar is het wel goed wat we doen, kan het wel, mag het wel.

Ik denk hier wat hardop en wilde even mijn verhaal kwijt. Vraag me niet wat ik nu precies verwacht van jullie of wat ik wil. Kom maar op met de reacties, ik ben benieuwd wat jullie vinden.

Dikke kus, Babs.

(Namen zijn verzonnen hoor)
Ruuds vrouw? Je zus bedoel je. Ik denk dat dit topic goed nep is.
quote:eefdeneef schreef op 13 juni 2011 @ 10:56:

Ruuds vrouw? Je zus bedoel je. Ik denk dat dit topic goed nep is.Scherp. Zie het nu pas. Inderdaad erg rare benaming voor je zus...
Ja, en als ik mijn zus zeg had ik Ruud 's vrouw moeten zeggen. Wat zijn jullie simpel.
quote:babsbed schreef op 13 juni 2011 @ 15:11:

Ja, en als ik mijn zus zeg had ik Ruud 's vrouw moeten zeggen. Wat zijn jullie simpel.

Ik ben zo simpel dat ik niet vreemdga met de man van mijn zus.

Was ik maar niet zo simpel?!

Ja, en als ik mijn zus zeg had ik Ruud 's vrouw moeten zeggen. Wat zijn jullie simpel.Klote hé, zo hard door die mand vallen?
Wat een achterlijke zus ben jij zeg. Hoe haal je het in je hoofd? en dan ook nog ons simpel noemen hier.

Als je mijn zus zou zijn zou je zwaar in de problemen zitten.
quote:_yellowlove_ schreef op 11 juni 2011 @ 18:04:

[...]

En ik was erbij Ik ben zo trots op je Dankje *pinkt een traantje weg*, fijn dat ik dit moment met je kon delen
quote:babsbed schreef op 13 juni 2011 @ 10:18:

Gisteravond hebben we een gesprek gehad met zijn 4-en. Het voorstel kwam van Ruud. Hij wilde af van het toch een beetje stiekeme gevoel wat hij begon te krijgen. Ruud en ik hebben verteld dat we het zo goed kunnen vinden samen en graag tijd met zijn 2-en doorbrengen. We hebben aan zowel mijn man als Ruud 's vrouw gevraagd wat ze daar van vinden en wat voor hun mogelijkheden zijn om hier mee om te gaan. Ze gaan daar nu allebei over nadenken en we gaan er ook over praten binnen onze relaties. Dus ik met mijn man en Ruud met zijn vrouw.

Om deze post heb ik alleen moeten lachen. Wat een grap.

Er kwamen in ieder geval geen verwijten of boze gezichten. Eerder reacties van "leuk dat jullie het zo goed kunnen vinden". Het kwam ook niet als verrassing omdat we het met zijn 4-en al heel goed kunnen vinden. Alleen was het altijd met ze 4-en en nu willen we het daarnaast ook met zijn tweeën.

We gaan dus veel praten de komende dagen. Apart en met zijn allen en dan zien we wat daar van komt. Ben blij dat het nu open is en we er over praten, geeft me wel een beter gevoel.

Er is we al één afspraak gemaakt: geen sex. Maar die afspraak hadden Ruud en ik ook al samen gemaakt dus.

Om deze post heb ik alleen maar moeten lachen. Wat een grap dit.

En nu even een serieuze vraag:

Waarom hebben jullie afgesproken geen sex met elkaar te hebben? Wat is er mis mee als jullie met elkaar naar bed gaan?
Echt ,als man en schoonzus er prima op reageren dat jij en zwager elkaar constant smsen en elkaar prive zien en ook vaker willen zien dan hebben zij ook iets met hun tweeen,anders hadden ze wel anders gereageerd.Dat jij en zwager dat niet hebben gemerkt zeg dat zij ook met elkaar smsen en afspraakjes met hun tweeen hebben.Misschien zijn ze al verder dan jullie en heeft je schoonzus al in je bed geslapen,wie weet.Nooit iets gemerkt?
Ik wil ook seks. Vraag es aan Ruud of hij mij ook wil. Ik wil niet alleen zoenen.
quote:_yellowlove_ schreef op 13 juni 2011 @ 16:42:

Ik wil ook seks. Vraag es aan Ruud of hij mij ook wil. Ik wil niet alleen zoenen.

He Yellow dan ga je toch niet voor Ruud? daar zijn er vast al genoeg over heen geweest.

Zoen dan maar met een leuke jongen met een schattig baardje. hoe is het trouwens?

b.t.w ik wil ook sex haha.
Hahah nee was grapje

Met mij ok hoor met jou hoop ik ook!
leipe chik
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it

Kan niet yellow, Ruud houdt het graag binnen de familie, is veel knusser. Verkoopt i.kea trouwens ook 4-persoonsbedden? Nog makkelijker. Die naam Ruud werkt trouwens erg op mijn lachspieren .

(wel lekker na mijn gejank van vanmiddag )
Maar goed, HEB je nou je vent en je zus ook verteld dat jullie al gezoend hebben? En denk je ook niet (vast niet) dat je dan vast een heel ander gesprek had gehad? Nee hé?

Weer zo'n doos die haar eigen waarheid heeft gecreëerd. Zit de wereld er vol mee tegenwoordig?

Ik wens jullie veel succes met elkaar. En ik heb (wederom) meelij met de kindertjes.

Ja prima joh, ben inderdaad best simpel.

Had ook nog een simpele vraag gesteld (mochten Babsbed & co daadwerkelijk bestaan) die je misschien gemist hebt: hebben jullie verteld over het zoenen?
quote:hekje schreef op 13 juni 2011 @ 17:58:

[...]

Ja prima joh, ben inderdaad best simpel.

Had ook nog een simpele vraag gesteld (mochten Babsbed & co daadwerkelijk bestaan) die je misschien gemist hebt: hebben jullie verteld over het zoenen?Nee, hebben we niet verteld. Is ook maar één keertje gebeurd.
quote:granaatappeltje schreef op 13 juni 2011 @ 16:33:

[...]

Om deze post heb ik alleen maar moeten lachen. Wat een grap dit.

En nu even een serieuze vraag:

Waarom hebben jullie afgesproken geen sex met elkaar te hebben? Wat is er mis mee als jullie met elkaar naar bed gaan?Ten eerste hebben we geen behoefte aan sex met elkaar, ten tweede vinden we dat we dan een grens over gaan die we niet over willen gaan.

Ik wil ook seks. Vraag es aan Ruud of hij mij ook wil. Ik wil niet alleen zoenen.Hij valt op hele mooie vrouwen met inhoud. Geestelijke inhoud dat is. Voldoe je aan beide criteria?
quote:babsbed schreef op 14 juni 2011 @ 08:31:

[...]

Hij valt op hele mooie vrouwen met inhoud. Geestelijke inhoud dat is. Voldoe je aan beide criteria?En jouw geestelijke inhoud moet nog een cursus Engels gaan volgen geloof ik, met je "dat is"....
En vertel m dan ook gelijk even dat geestelijke inhoud niet in je strot zit, dus dat ie niet langer hoeft te proberen het eruit te lepelen met zijn tong....

[...]

Hij valt op hele mooie vrouwen met inhoud. Geestelijke inhoud dat is. Voldoe je aan beide criteria?

Als hij daar op valt, hoe kan hij jou dan leuk vinden? Mooi ben je niet, in ieder geval van binnen niet. En inhoud... tsja.. geestig ben je eigenlijk wel met je idiote verhaal en nog zottere instelling. En dom ben je ook, je kunt niet logisch redeneren. Jullie spreken af om alleen te zoenen, niet te seksen. En meteen daarna: zoenen was heerlijk en smaakte naar meer.

Welterusten Babs. Ik wens je nachtmerries toe. :puke:
quote:baby_ernie80 schreef op 14 juni 2011 @ 08:33:

En vertel m dan ook gelijk even dat geestelijke inhoud niet in je strot zit, dus dat ie niet langer hoeft te proberen het eruit te lepelen met zijn tong....

hahaha lig helemaal dubbel hier.

Maar babsje voel je je zelf nou geen hele slechte zus? Mocht je verhaal waar zijn ( waar ik nie van uit ga maar toch ) dan ben je wel heel laag bij de grond. Dat besef je zelf ook wel he.

Om je eigen vlees en bloed zo te behandelen is zo niet oke.

[...]

Hij valt op hele mooie vrouwen met inhoud. Geestelijke inhoud dat is. Voldoe je aan beide criteria?

Shit, nee ik ben lelijk en achterlijk.

Bummer.
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 09:57:

[...]

Shit, nee ik ben lelijk en achterlijk.

Bummer.

wat sneu, hoelang heb je nodig dit enoooorme verlies te verwerken?

Helaas, wij kunnen niet tippen (of tippelen) aan de onweestaanbare aantrekkelijke babsded.

(toelichting: vrouwe babsded maakte al iemand uit voor HOER op een ander topic...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven