Mijn zwager

22-05-2011 16:29 478 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag, ik ben Babs ben 48, 29 jaar getrouwd met mijn eerste vriendje, een getrouwde dochter van 26, werkzaam in de reclamebranche en al jaren Viva lezeres.

Het volgende is het geval. Ik heb een jongere zus van 38 die getrouwd is met Ruud van 38. Mijn man en ik zijn heel close met mijn zus en Ruud. We zien elkaar vrijwel dagelijks, eten regelmatig bij elkaar en gaan ook veel met elkaar met vakantie.

We kunnen het allemaal heel goed met elkaar vinden, hebben veel lol samen en we bespreken ook alles met elkaar. Nu is het zo dat ik heb gemerkt dat sinds een maand of drie mijn gevoelens voor Ruud zijn veranderd. Was hij eerst gewoon min zwager, nu is hij echt een maatje geworden. We hebben veel contact met elkaar dus alleen wij tweetjes. Hij komt vaak bij mij langs en ik bij hem. Verder sms-en we elkaar meerdere keren per dag. We praten en sms-en over van alles.

Ik kan me vergissen (misschien was het altijd al zo maar heb ik het nu pas door) maar hij is de laatste tijd complimenteus en geeft me veel persoonlijke aandacht. Ik vind dat erg fijn. Ook merk ik dat ik het fijn vind om in zijn gezelschap te zijn. Ik kijk er echt naar uit als ik weet dat hij komt, alleen of met mijn zus. Verder merk ik dat we elkaar de laatste maanden regelmatig aanraken. Dat was eerst nooit zo. Het zijn kleine aanrakingen. Niet intiem maar ik vind het wel erg prettig als we elkaar aanraken. Het is even iets te dicht bij elkaar staan zodat we elkaar aanraken, voelen. Of even een hand op mijn of zijn rug, even een arm om je schouder. Niet echt opvallend maar voor mij net genoeg om even een tintelling te voelen.

Als we elkaar tegen kwamen of bij elkaar thuis kwamen, begroetten we elkaar wel maar altijd zonder zoen. Dat was omdat we zo vaak bij elkaar over de vloer komen (man en ik en zus en zwager) dat het zo gewoon was dat we elkaar soms niet eens begroetten. Het voelt alsof het hoort, alsof we met z'n vieren samen wonen zeg maar. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Maar goed. Sinds een maand of drie zoenen mijn zwager en ik elkaar nu iedere keer als we elkaar zien. En normaal zoen je elkaar vluchtig drie keer op de wang bij een begroeting van familie. Maar nu zoen ik hem toch net iets langer en intenser dan je normaal doet bij familie. En soms doet hij dat bij mij ook. Het is niet meer een begroetingszoen maar meer een warme, vluchtige kus op de wang. En dan drie keer.

Onze sms-jes zijn niet sexueel geladen maar wel bv "heb je lekker geslapen" of "ik vond het leuk dat je er was". Dat soort. En ook vliegen de XXXX-jes heen en weer.

Ik vind mijn zwager een aantrekkelijke man. Hij is knap, heeft prachtige ogen en hij is, zeker de laatste maanden gewoon heel charmant. Maar misschien verbeeld ik me het en is het zo dat ik het me verbeeld omdat ik het misschien wel wil dat hij zo doet. Ik voel me niet sexueel aangetrokken tot hem. Ik denk wel na over wat ik voor hem voel maar ik heb eigenlijk nog nooit nagedacht of ik me hem naar bed zou willen. Daaruit concludeer ik dat ik dat dus ook niet wil.

Maar zoals ik al zei, vind ik zijn aandacht wel heel fijn. Ik voel me er lekker bij. Ook voel ik wel fijne gevoelens van binnen als we elkaar aankijken, als hij naar me lacht, als hij naar me knipoogt.

Ik hou veel van mijn man. We kennen elkaar al 34 jaar, hij was mijn eerste en enige liefde. Maar ik kan niet zeggen dat ik nog steeds verliefd op hem ben. We hebben een prima relatie maar de passie is wel verdwenen. Maar we hebben het heel erg fijn samen en zou hem nooit kwijt willen.

Of ik nu verliefd ben op mijn zwager geloof ik niet. Maar of dat nu komt omdat ik die gevoelens echt niet voor hem heb of omdat mijn verstand zegt dat ik niet verliefd op hem mag worden, daar ben ik nog niet echt achter.

Ik heb het nu heel fijn in mijn leven. En ik voel me extra fijn door mijn zwager. Wat ik me nu afvraag is of ik me schuldig moet voelen over wat ik voel voor mijn zwager en voor de manier waarop we met elkaar omgaan. Ik heb wel het gevoel dat zoals wij met alkaar omgaan niet helemaal normaal is voor een schoonzus en zwager. Daar is het net even te intiem voor denk ik. Maar ik geniet er wel heel erg van. Ik krijg een warm gevoel als ik aan hem denk en geniet van zijn gezelschap. Maar is het wel goed wat we doen, kan het wel, mag het wel.

Ik denk hier wat hardop en wilde even mijn verhaal kwijt. Vraag me niet wat ik nu precies verwacht van jullie of wat ik wil. Kom maar op met de reacties, ik ben benieuwd wat jullie vinden.

Dikke kus, Babs.

(Namen zijn verzonnen hoor)
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 09:57:

[...]

Shit, nee ik ben lelijk en achterlijk.

Bummer.Ach lieverd toch Kom maar bij mij
Elastiekje

Gaia bedankt voor de steun.

Ik zit er eigenlijk best wel mee als ik eerlijk ben .

Door deze verhalen had ik gewoon echt het idee dat Ruud en ik samen ergens konden komen weet je, ik voelde gewoon zo'n klik.

En dan te denken dat hij mij niet wil, het verscheurt me gewoon, het lijkt alsof de wereld gewoon niet meer draait... Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet.

Waarom ben ik achterlijk? Waarom, waarom? Ruud, hou van me, Ruuuuuuuuuud
Oja babsbed een welgemeende tip: vergeet je niet je (babs)bed te verschonen? .

.. kan me indenken dat dat wel nodig is met al die vloeiende lichaamssappen over en weer
Haha dit is te ziek voor woorden. Kan bijna niet anders dan fake zijn. Maar dan nog leuk om even mijn mening te geven.

Wat zijn sommige vrouwen toch ziek. Van die types dat als er een man in het spel is, hun vriendinnen (en naaste familie?) ineens niet meer zien staan en een concurrentiestrijd van het hoogste niveau voeren alleen maar om de leukste gevonden te worden!

Egoïsten op zoek naar een zaaddonor of gewoon zo ontzettend onzeker dat ze het van zulke pretjes moeten hebben. Bah.
Ach wie weet is Ruud nog wel te porren voor een beetje handvasthouden.
quote:gaia9 schreef op 14 juni 2011 @ 10:29:

[...]

wat sneu, hoelang heb je nodig dit enoooorme verlies te verwerken?

Helaas, wij kunnen niet tippen (of tippelen) aan de onweestaanbare aantrekkelijke babsded.

(toelichting: vrouwe babsded maakte al iemand uit voor HOER op een ander topic...)Nee nee ze was al boos op me daar. Want ze had iemand die er psychisch doorheen zit niet hoer genoemd maar aandachtshoer. Dat was iets anders
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 10:37:

Elastiekje

Gaia bedankt voor de steun.

Ik zit er eigenlijk best wel mee als ik eerlijk ben .

Door deze verhalen had ik gewoon echt het idee dat Ruud en ik samen ergens konden komen weet je, ik voelde gewoon zo'n klik.

En dan te denken dat hij mij niet wil, het verscheurt me gewoon, het lijkt alsof de wereld gewoon niet meer draait... Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet.

Waarom ben ik achterlijk? Waarom, waarom? Ruud, hou van me, Ruuuuuuuuuud

O God, lieverd, ik begrijp je en voel met je mee... Vind het verschrikkelijk voor je. Probeer hem te vergeten, hoe moeilijk het ook is! Lieve Yellow, probeer iedere dag in de spiegel te kijken en zeg tegen jezelf: hij is je niet waard! Echt niet, een man die jou niet ziet staan die is het niet waard!!

Zet hem uit je hoofd, schrijf het van je af hier. Wij steunen je wel hoor.

Je mag ook bij ons komen logeren als dat helpt?
Ik ben hem niet waard, dat is het , het is juist andersom.

weeeeeeh
Yellow, ik ben ook oerlelijk en heb geen geestelijke inhoud.

En Ruud is niks voor jou! De man van TO wel!

Zullen we dan onze lusten dan maar in een trio botvieren op de man van TO?

TO, is niet erg hoor, we zullen dan niks doen wat we je wel vertellen en alles doen wat we je niet vertellen. Heel normaal, zeg maar.

Wat is het tel nr van je man? Hij kan vast wat aandacht gebruiken en aangezien je zoveel om hem geeft....gun hem een jaartje of wat aan mij een Yellow.
quote:ster89 schreef op 14 juni 2011 @ 10:39:

Haha dit is te ziek voor woorden. Kan bijna niet anders dan fake zijn. Maar dan nog leuk om even mijn mening te geven.

Wat zijn sommige vrouwen toch ziek. Van die types dat als er een man in het spel is, hun vriendinnen (en naaste familie?) ineens niet meer zien staan en een concurrentiestrijd van het hoogste niveau voeren alleen maar om de leukste gevonden te worden!

Egoïsten op zoek naar een zaaddonor of gewoon zo ontzettend onzeker dat ze het van zulke pretjes moeten hebben. Bah.Lieverd heb je het over onsch? Het is ook fake, en aangespoord door TO, die namelijk na alle goed bedoelde adviezen plots ging smijten met scheldwoorden gezien haar eigen frustratie afgereageerd moest worden op ons. Helaas.
Haha nee heb het over TO. Jullie grapjes kwamen nog net binnen deze ochtend :P

En natuurlijk over mijn eigen frustratie over zogenaamde vriendinnen die als er een leuke vent langsloopt opeens met hun tieten gaan zwaaien en als hij naar jou komt ipv naar haar geen normaal woord weer met je kunnen wisselen. En dan nog van die vrouwen die zo in de ban zijn van die vent (die ze een week kennen) dat ze hun echte vriendinnen (of zus in dit verhaal) maar even lekker gaan wantrouwen of kwetsen!

Voorbeeldje ivm herkenbaarheid beetje aangepast:

Vriendin 1 ontmoet nieuwe man, helemaal verliefd. Nieuwe man probeert in een onbewaakt moment vriendin 2 te versieren, lukt niet (want vriendin 2 is er wel zo een die voor je door het vuur gaat). Vriendin 2 waarschuwt vriendin 1, maar laat die nu net het verhaal andersom van de heer in kwestie te hebben gehoord, die zich natuurlijk moest indekken.

Met als gevolg dat vriendin 2 de schuld krijgt waarbij er niet over na wordt gedacht dat deze twee vrouwen elkaar al jaren kennen en je dus wel enige mate van eerlijkheid kunt verwachten.

Ik, die er notabene bij stond en als getuige van de versierpoging kan optreden, word ook afgewimpeld met 'ik ken het verhaal al hoor, van hem.. haha'

sommige vrouwen veranderen nu eenmaal in monsters als het om mannen gaat. Types waar je heeeeel ver vandaan moet blijven!! Maar ja, als het je zus is........
quote:Demissionair schreef op 14 juni 2011 @ 10:44:

Yellow, ik ben ook oerlelijk en heb geen geestelijke inhoud.

En Ruud is niks voor jou! De man van TO wel!

Zullen we dan onze lusten dan maar in een trio botvieren op de man van TO?

TO, is niet erg hoor, we zullen dan niks doen wat we je wel vertellen en alles doen wat we je niet vertellen. Heel normaal, zeg maar.

Wat is het tel nr van je man? Hij kan vast wat aandacht gebruiken en aangezien je zoveel om hem geeft....gun hem een jaartje of wat aan mij een Yellow.

jaa samen die man nemen

Ik ga aankomend weekend bij mijn zus en mijn zwager op bezoek. Hmm.
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 10:58:

[...]

jaa samen die man nemen

Ik ga aankomend weekend bij mijn zus en mijn zwager op bezoek. Hmm.

Niet te lang in de ogen kijken van de man van de vrouw die jouw zus is he!?

Want de man van TO wil ons topfit hebben hoorde ik net.
Babs, heb je nou werkelijk je zus en je man erbij gehaald en vervolgens een half verhaal verteld? Eigenlijk willen jullie nu toestemming om samen af te spreken zonder dat beide echtgenoten zeuren omdat jullie zo goed met elkaar op kunnen schieten? En ondertussen lekker hand in hand lopen en zoenen met Ruud? Wat een schijnheilig, achterbaks gedoe zeg! Je zal zo'n zus of wijf hebben!

(jahaaaa, mede forummers ik besef heus wel dat dit waarschijnlijk allemaal fake is)
Weet je , ik dacht eerst dat het een vrijmiboto was, out of control

Maar ik denk niet dat dit een regular forummer is, die zou nooit iemand anders gaan uitschelden voor aandachtshoer (mag ik toch hopen)

Dem, ik ben druk aan het sporten nu, snel nog wat kilootjes kwijt voor Ruud, daarna ga ik een encyclopedie lezen zodat ik ook slim ben.
Ruud gaan we toch vergeten en gaan voor de man van TO Yellow?

Je kan hem ook als rebound beschouwen!

Yellow, jij lelijk wicht, je moet echt wat aan je vetje doen hoor! En ik zie er afschuwelijk uit met mijn haren, maar ben blij dat jij met je walgelijke lijf de mijne bedekt op de foto. Ik heb ook al zo'n deukje in mijn buik als iemands hand erop ligt. IEUW!

Ja sorry, Ruud zit toch nog in mijn systeem Dat haal je niet zomaar weg

Oh dat is een leuke foto van ons samen Dem , dat was een leuke dag. Jammer idd dat we er niet op ons best uitzien. Ik denk toch dat de man van TO wel overstag gaat .Hoe zou hij heten? Henk?Bart? Boris
Oh meid, dat je niet weet hoe beerdiertjes overleven....dat is toch een gebrek aan kennis. Je stuk over quantum mechanica was ook maar so so, want er viel niks aan te tonen. Dat stuk in "'science Amarican" klinkt sensationeel, maar bewijzen...ho maar!

Maar ondanks al je tekortkomingen vind ik je bijzonder lief ( mag maar 1 x, want anders moeten we afspraken maken las ik).
Ja maar deze ene verlang ik nu nog meer naar nog meer

Misschien moeten we het bespreken met onze lover, TO's man.

Laten we dan maar niet erbij vertellen dat we ge t hebben
En sorry maar die documentaire van jou op National Geographic was ook niet echt een hoogstandje of wel?

Beetje onderzoek doen naar beren?!

En dat geneesmiddel tegen migraine vond ik persoonlijk ook maar so so
Mee eens, ik snapte al niet dat ik zulke slechte recensies kreeg! Pooh beer wordt al jarenlang uitgezonden op kinderzenders. Kinderen geloven het wel. En Tijgetje gaat daarin prima om met Pooh!

In het echt gaat het helaas niet zo. Dat was inderdaad een desinvestering en heel zielig voor de beer..... weer een kwart miljoen kwijt. Maar ik heb er nog 17 van over, volgens KPMG (eh.....een kwart miljoenX17=*snapt niet hoe rekenmachine werkt* ?????- heel veel cijfers, kan nooit kloppen).

Het is ook raar dat 99% van de migraine patiënten geen last meer hebben van migraine. Dat kan niet kloppen!

Ik ga mijn gympjes aandoen om iets aan mijn walgelijke lijf te doen!
Ik heb ook alvast wat in de encyclopedie zitten studeren en daar kwam ik dit tegen:

Ruud

Ruud is een Nederlandse jongensnaam. Het betekent `beroemde Wolf`. Extra info: Waar word het gebruikt? De naam Ruud wordt voornamelijk gebruikt in Nederland. Het is een verkorte vorm van Rudolf.

Babs

Babs is een Engelse meisjesnaam. Het betekent `exotisch, mysterieuze, vreemdeling`.

+ bed
goh wat een reactie's en invullingen weer. we hadden het kunnen weten.

babs, goed dat je je ideeeen hierover onderzoekt alleen stom dat je dat op viva doet want hier zijn erg kortzichtige types.

Ik zou dit met je man bespreken.

Ik herken wel het warme intieme gevoel dat je voor andere kunt hebben en dat hoeft geen verliefdheid te zijn of iets met sex te maken te hebben, ik als geen ander kan dat verschil weten iemand die zover niet wil gaan kent dat onderscheid niet en kan daar dus ook in verwarring door zijn of dat wel gelijk trekken.

Mocht je door de reacties nog niet zijn weggejaagd bespreek dit dan met de betrokkene, je reactie hier komt zuiver en eerlijk over je wil niemand kwetsen en vraagt je af of dit wel kan, nu wie anders dan de betreffende personen kunnen je dat vertellen? zolang die er geen moeite mee hebben en het vertrouwen is het goed zij geven aan waar de grens ligt in warme gevoelens en liefde voor familie of intimiteits grenzen en erotische uitingen die in een relatie passen volgens ieders grensen en difinities.

ik kan dat niet inschatten, ik vind het wel goed dat je zelf daar over nadenkt en je dat afvraagd, die grens en ruimte bepalen jij, je man, je zus en je zwager, maar liefde voor een ander voelen mag, dat uiten ook, of dat familiair is en wat daar wel en niet in past bepalen jullie met elkaar
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven