Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
quote:Mimo87 schreef op 27 februari 2017 @ 22:11:

Haha nee joh! Wat een lef zeg. Vind het sowieso een afknapper als een man meteen begint over seks en initiatief nemen. Alsof je zit te popelen om bij hem in bed te belanden ofzo

Echt hè? Nou kom ik wel uit een vrij traumatische break up en moet ik niet verwachten dat een man dat voor me goed gaat maken, maar ik hoopte toch op een iets voorzichtiger aanpak ja.



Dus dat was mijn vuurdoop. En nu moet ik goede moed houden en doorzetten
Missmadame,

wacht het gewoon even af joh. En is whatsapp überhaupt wel het juiste medium om dit soort zaken te bespreken?

Ik heb met mijn ex best veel contact gehad via de whatsapp, ook misverstanden kwamen daaruit voort. Heb ik nu echt spijt van en ik wil daarom whatsapp zoveel mogelijk beperken binnen mijn eventuele toekomstige relaties.



Ik ben net terug van mijn date en alhoewel het gezellig was en ik niet meteen nee roep voelde ik niet echt aantrekkingskracht. Maar... bij mijn ex hebben die heftige gevoelens tot niets geleid dus ik wil me daar niet per se door laten beinvloeden. Man was rustig, kwam betrouwbaar over en we hadden op een bepaalde manier een klik. Af en toe vielen er stiltes maar dat heb je bij mij al gauw.

Hij praatte wel veel over auto's (zijn jeep haha), maar goed, wie weet komt hij nog los.



Nogmaals, het was geen nee maar ik ben ook niet overtuigd. Geef hem nog wel een kans want ik had een leuke avond en voel me nu ook niet teleurgesteld ofzo. Ik vind het eigenlijk best verrassend dat je via Tinder zulke leuke mensen kunt ontmoeten. Blijkbaar weet ik hoe en waarop ik moet selecteren. Natuurlijk gaat er een hoop naar links geswipe aan vooraf, maar het loont.



Hij stelde voor om binnenkort een fietstocht te gaan maken en daar sta ik best voor open. En dan maar zien of hij wat losser komt en of er echt een klik is.
Alle reacties Link kopieren
Leuk GB! Hoeft ook niet meteen heftig vuurwerk te zijn toch? Eerste date even aftasten en dan tijdens de fietstocht nog keertje checken of hij een beetje los komt en je wat enthousiaster raakt. In ieder geval wel leuk dat er een 2e date komt! Heb je al beetje zin in komende dates met anderen die nog op de planning staan:)?



Merk dat ik met vlagen heel onzeker in het hele date gebeuren kan staan. Vind het eigenlijk logisch dat het app contact wat kan afnemen als de date al gepland is, want tja dan hou je tenminste wat om over te kletsen als je elkaar daadwerkelijk ziet. Maar als ik dan een avondje lekker thuis ben en niet aan het sporten ofzo dan ga ik situaties enorm overanalyseren en wordt het opeens een drama als ik 1 dag niks hoor. Zo stom hoe gek je jezelf kan maken, terwijl er niet eens wat te verliezen valt na 1 date.
Alle reacties Link kopieren
@miss klopt, ik ga hem morgen spreken



@stellar ben blij voor je dat het zo goed gaat tussen jou en je vriend. Geniet ervan! En dankjewel, misschien gedraag ik me ook wel een beetje te emotioneel aangezien het weer de tijd van de maand is.. Fijn om het even vanuit iemand anders zijn perspectief te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel.
Alle reacties Link kopieren
@lovestar je hebt gelijk, ik moet ook met hem hierover in gesprek gaan. Ben gewoon soms bang dat ik me alleen maar loop aan te stellen, vandaar dat ik om wat relativering zocht.
quote:Evienne schreef op 27 februari 2017 @ 22:07:

[...]



Thank you! Ik doe een dappere poging maar zelfs zonder dat dit heerschap mijn foto heeft gezien gaat het al over zijn vorige relatie, vooral dat zij te weinig seks wilde en dat hij zeker een vrouw wil die meer seks wil en initiatief neemt. En toen ik zei dat ik daar niet zo van gediend was (en dat het meer op een sollicitatie leek dan een leuk gesprek) vroeg ie of we dan verder konden chatten voor de credits?! :D Wtf has this world come to?



Hoe snel haken jullie af bij dit soort mannen, beëindig je het gesprek netjes of blokkeer je 'm gewoon? Ik kon de blokkeerfunctie eigenlijk niet vinden dus ik dacht, ik probeer het netjes af te ronden maar dat is dus geen succes.



En ik kan ook slecht omgaan met het feit dat het er bij veel mannen afdruipt dat ze zowat elke vrouw een berichtje sturen, kijken ze nou echt alleen naar je foto, en ik ben niet eens mooi?! Misschien ben ik hier niet geschikt voor :D



Voor de credits

En nog eens gierig ook nog.....



Voor mij is het ijkpunt met een speeddate de 2e speeddate.Dan moet ik wel al een keuze gemaakt hebben. Als het op een andere manier is,dan geef ik aan dat ik geen klik voel en wens hem nog veel plezier.Blokkeren en klaar.



Blokkeren doe je door op zijn foto (of wat daar op lijkt) te staan en dan krijg je een pop-up scherm.Rechtsonderin staat de optie voor blokkeren. Hopelijk ben ik mosterd



Ik hoor vaker dat er meer mannen zijn op Paiq dan vrouwen......maar hoe dat dan komt?
@Gb

Wat een overwegend goede date-ervaring heb je gehad We gaan het zien toch?



@Mimo

Dat is het nadeel van de technologie....Een berichtje is zo gestuurd,dus gaan we vanuit dat het ook snel gebeurd....Niks anders dan gewoon je leven te leiden of zelf een berichtje sturen



@rof

Wou dat ik je die relativering kon geven......en daar ben ik echt van,maar ik vind het verhaal ook best lastig....
Het was een leuke date, duurde ook vrij lang (3,5 uur), maar vanmorgen werd ik wakker en toen dacht ik ineens: nee, dit wordt hem niet..

Maar ik wacht even af waar hij mee komt. Neemt hij nou zelf het initatief dan ben ik wel in voor een 2e date. Maar hij leek me eerlijk gezegd wat passief en ik weet dan ook niet of hij het initiatief gaat nemen. Zoniet, dan houdt het op.



1 van mijn andere dates gaat niet door, heb niets meer gehoord. Mijn andere date op donderdag gaat hoogstwaarschijnlijk wel door, maar daar verwacht ik niks van.



En ik heb vannacht over ex gedroomd, zo vervelend. Voel me nu direct weer wat sipjes. En dan vraag ik me af of hij nog van plan is om naar Mallorca te gaan, of we elkaar daar gaan zien, of hij überhaupt contact wil houden, wat er nu in zijn hoofd omgaat. De accomodatie die we bij Airbnb geboekt hadden heeft hij nog niet afgezegd.



Ik weet zelf ook nog helemaal niet of ik ga, beslis dat later.
Alle reacties Link kopieren
Mimo: Snap heel goed wat jij bedoeld over die onzekerheid bij het daten heb het ook met vlaggen soms kan ik dat erg goed los laten.........maar toch steekt dan die verwachting weer de kop op waarom stuurt hij niet ff iets enz. Kan ook zelf ook wat sturen maar dat wil ik gewoon soms niet......



GB: Gevoel klopt vaak wel he, ben benieuwd of hij nog iets laat horen.....
Alle reacties Link kopieren
@Rof veel succes vandaag Hopelijk wordt het een leuk gesprek.

Greenbean, ik was ook niet wild van de ICT-er in het begin. Soms moet gevoel ook groeien.

Mimo, wacht het rustig af, tussen dates door app ik ook minder omdat ik op de avond zelf wat te bespreken wil hebben.



Het was gisteren weer heel fijn met ICT-er, wat een verademing met mijn ex. Verder niet echt over gehad, dat hoefde ook gelukkig niet. Vanavond zie ik hem maar heel kort, we slapen samen n dan morgen weer heel vroeg op.
Alle reacties Link kopieren
@missmadam, dankjewel!



Ik twijfel nu over of ik het gesprek met hem aan moet gaan, voornamelijk omdat ik dit gesprek al eens eerder met hem gevoerd. Hij had zelf het idee wel aan mij te laten zien dat hij me echt leuk vind, alleen vind hij het zeggen lastig. Gisteren hadden we ook een gesprek over onze toekomst.. Over trouwens, kinderen, werk en hoe we hier beiden in staan.. Dit zie ik dan toch wel als een teken dat hij mij gewoon leuk vind. Blijft allemaal lastig.. Het was al weer ander halve week dat ik hem heb gezien, wat lang is voor ons, dus als het ter sprake komt zal ik zeker aangeven waar ik mee zit. Maar voor nu ben ik eigenlijk heel blij hem te zien en wil ik gewoon een fijne avond met hem hebben, zonder zware gesprekken.



GB, ik was ook niet erg enthousiast bij mijn huidige date, hij leek ook niet super enthousiast maar kwam een half uur na de date meteen met dat die het leuk vond en dat die graag een vervolg met mij wilde plannen. Ik heb sowieso het idee dat het bij vrouwen altijd even moet groeien terwijl dat bij mannen toch meestal anders is. Plus bij je ex was je al van date 1 al helemaal weg toch? Misschien beter om nu het tegenovergestelde te proberen. Je weet het nooit
Ik merk dat ik het toch wel leuk zou vinden als hij contact zou opnemen. Wacht het gewoon even af en ga niets forceren. Hij was zooo onhandig, het was net alsof hij nog nooit een vrouw had ontmoet. Terwijl hij getrouwd is geweest en naar eigen zeggen heeft hij ook een aantal langdurige relaties gehad. De eerste begroeting en het afscheid waren superonhandig, maar goed.

Zou leuk zijn als hij het initiatief neemt, zoniet dan doe ik het misschien. Het is misschien beter voor me wanneer iets niet meteen vuurwerk is. Het is gebleken hoe gevaarlijk dat kan zijn.



Iets wat ik wel wat minder vond om te horen was dat hij op een gegeven moment zei dat hij nogal wat heeft meegemaakt in zijn leven en dat je er voor kunt kiezen om ergens sterker uit te komen, dat er daardoor geen negatieve ervaringen zijn. Toen ik vroeg waar hij op doelde zei hij dat hij met betrekking tot zijn relatie en familie nogal wat gedoe had gehad, wat wilde hij uiteraard niet zeggen.

Ik dacht toen direct: ojee, het is er weer eentje met emotionele bagage... Slechte gedachte misschien, maar ik denk dat ik toch echt een stabiel persoon nodig heb.



Ben nu veel aan het lezen over Mindfullness/Eckhart Tolle. Iemand ervaring daarmee? Het helpt me heel erg, maar ik begrijp niet alles even goed.



Missmadame, fijn dat het weer fijn was met de Ict'er!
Alle reacties Link kopieren
@miss wat fijn dat het weer zo goed voelt!!



@GB ai als je nu zo al twijfelt dan misschien toch geen 2e date? Anders ga je er al zonder zin in heen, misschien om niet alles.



Mijn date heeft afgezegd. Iemand ontmoet met wie het onwijs klikt en hij date geen 2 mensen tegelijkertijd. Wel heel eerlijk van hem om te zeggen. Heb ff geen zin om een nieuwe date te zoeken, misschien in het weekend weer even tinderen:)
Wat jammer mimo, echt balen. Ik hoopte op een succesverhaal Sja, das echt een nadeel van Tinder. Het aanbod is enorm groot...

Ik chat nog steeds met die 2 potentiële dates, ik denk iedere keer: en nu hoor ik niks meer, maar dan krijg ik toch weer een berichtje van 1 van de 2.



Wat ik met de jeepman doe wat ik nog niet. Ik miste natuurlijk iets wat ik bij mijn ex wel vond/voelde. Ex was erg slim, hoog opgeleid, had charisme en zag er ongelooflijk goed uit. Bij de date van gisteren miste er gewoon iets, maar het belangrijkste was misschien wel lichamelijke aantrekkingskracht. Dacht geen moment: ja, met jou zou ik wel kunnen zoenen. Weet ook niet waaraan dat lag.

Sja, wellicht moet ik dan ook maar eerlijk tegen mezelf zijn. Ik laat het even bezinken. Voorlopig laat hij niets meer van zich horen dus dat maakt het makkelijker.
Gb hij lijkt net sterk uit zijn tegenslagen gekomen te zijn. Het is niet omdat je veel hebt meegemaakt dat je per definitie niet stabiel bent.

Er zijn er die bij het minste onderuit gaan, dat zijn onstabiele mensen.
Klopt ook, en toch vond ik het niet leuk om te horen. Ben toch wat voorzichtiger nu. Maarja, mensen zonder emotionele bagage of kinderen ontmoet je op mijn leeftijd ook niet meer zo snel.
Alle reacties Link kopieren
GB, ik heb ook emotionele bagage. Op onze leeftijd komt niet je meer zonder tegen. Heb je zelf helemaal geen emotionele bagage?
Uiteraard wel. Het zou ook geen reden moeten zijn om iemand af te wijzen. Eigenlijk was het heel eerlijk van hem om dat direct op de eerste date te vertellen. Alleen heb ik ervaren hoe het is om met iemand te zijn die ook behoorlijk wat emotionele bagage heeft en dat werkte gewoon niet.
Maar gb dat zegt hij toch helemaal niet. Hij zegt veel meegemaakt te hebben en dat je daar sterker uit moet komen, lessen uit moet trekken. Hij zegt toch niet dat hij aan de anti depressiva of tegen een burn out aan zit?

Er is een groot verschil tussen iemand die 'veel heeft meegemaakt' en iemand die onstabiel is.het ene heeft trouwens niet per se iets met het andere te maken. Er zijn positieve, sterke, aangename mensen die heel wat doorstaan hebben en mensen die niets meegemaakt hebben waar je niets mee kan aanvangen.
Doet de Tinder app het bij jullie ook zo slecht? Ik krijg telkens een wit scherm met een rood rond draaiend dingetje bij mijn zoekresultaten.



Al kan t ook aan Ziggo liggen want die zijn al dagen aan het kutten met Wifi verbinding ....
Ik krijg vaak geen foto's te zien sinds de lay out is aangepast vandaag
Alle reacties Link kopieren
Thanks GB:) aanbod is idd gewoon heel hoog op tinder.



Ik denk dat het misschien meer is dat hij er de eerste date meteen mee kwam aanzetten? Denk dat iedereen wel een soort van emotionele bagage heeft maar die hoef je niet meteen uit te pakken als je iemand nog niet kent, dan kom je meteen zo zwaar op de hand over.
Ach dat vind ik niet eens zo'n probleem, heb liever dat iemand gewoon direct eerlijk is over dat soort dingen. dan weet ik ook waar ik aan toe ben.
quote:Treezebees schreef op 27 februari 2017 @ 15:15:

Ik op een openbare plaats zeg maar... iedereen kan binnenwandelen waardoor ze denken dat zij dat ook zomaar kunnen. Maar ik heb een vrouwelijk doelpubliek. Valt dus op als er mannen binnen lopen. Collega's rondom merken hen op, mijn vaste klanten... Al die verschillende mannen die daar op bezoek komen is gewoon slecht voor mijn reputatie. En zij denken stuk voor stuk dat ze de enige zijn die op dat idee komen.Die mannen zijn eikels, dat staat voorop. Toch zou ik jezelf beter afschermen online. Dat is niet zo moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven