Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Ik zou ook een anoniem profiel aanmaken als ik jou was Trees. En zo lang mogelijk je echte naam geheim houden.





Hier gaat het even helemaal niet goed Ik voelde me best ok de afgelopen 2 weken, maar eergisteren droomde ik over hem en sindsdien is het mis. Misschien heb ik het verdriet weggestopt en komt het er nu dubbel en dwars uit. Ik ben zo teleurgesteld, in hem maar ook in mezelf. Denk terug aan de dingen die gebeurd zijn, de momenten dat er wellicht een ommekeer is geweest in zijn gevoel. Hoe lang hij eigenlijk al wist dat ik totaal zijn type niet ben.



Ik vind het zo oneerlijk dat het me niet lukt. Ik vind mezelf een goed en eerlijk mens en vraag me af waarom mannen dat niet zien. Ik was in de relatie met hem soms wat emotioneel maar ik ben wel altijd eerlijk naar hem toe geweest. Eerlijk over mijn gevoel, eerlijk over mijn emoties, eerlijk over het feit dat relaties moeilijk voor me kunnen zijn.

Ik was bereid om aan mezelf te werken en dat wist hij ook. Maar hij is verliefd geworden op de vrolijke, ongecompliceerde greenbean die ik de eerste paar weken was en was waarschijnlijk al snel teleurgesteld omdat ik dat niet (altijd) ben.



Ik zit mezelf weer even helemaal gek te maken met al die gedachten. Er iets aan veranderen kan ik niet. Al zou hij besluiten dat hij me miste en met me verder willen, dan weet ik ook dat een relatie sowieso niet zou werken. Er zit dus niks anders op dan verder te gaan en te accepteren dat dit niet bleek te zijn wat het in het begin leek. Maar ik vind het op dit moment even heel erg lastig en huil dan ook veel.
Alle reacties Link kopieren
en een dikke knuffel Greenbean!

Misschien is het het beste om te zwelgen in het verdriet een tijdje en dan verder te gaan. Wees aardig voor jezelf.

Dus lekker naar sauna of kapper, misschien even niet daten.



Okee, ik heb ook weer iets (blijf bezig): was gisteren tickets aan het regelen voor ons weekje weg in mei op iPad van ICTer, blijkt ie nog 3(!) datingapps op dat ding hebben staan. Eh, niet leuk. Zijn commentaar: ja maar ik ben niet ingelogd.
Gb dat verdriet moest eens komen, daar kan je niet omheen. Je kan niet anders dan door de zure appel heen bijten. Het zal weer beter gaan, geef het wat tijd



En als het dan weer beter gaat is het goed om aan jezelf te werken. Zoals je zelf zegt dat je dat wil doen. Maar denk je niet dat je dat beter buiten een relatie doet? Tot je weer je vrolijke zelf bent.
Je hebt "gewoon" liefdesverdriet GB, das toch logisch ook (hoe kut het ook is)

Er zit niks anders op dan het uit te zingen, wees een beetje liever voor jezelf hoor



@miss, oeps dat zou ik ook moeilijk vinden. Op zich geeft hij wel een logische verklaring, misschien heeft hij er nooit meer aangedacht om ze van z'n pad af te halen. (Al denkt mijn hoofd dan wel weer dat niet ingelogd zijn niks betekent aangezien inloggen niet zo veel werk is) Wat ik er bij zou voelen ligt heel erg aan m'n bui.
Alle reacties Link kopieren
Nou stellar, ze staan ook nog op zijn telefoon(s). Dat gaf ie dan wel eerlijk toe.
quote:missmadame schreef op 01 maart 2017 @ 09:30:

Nou stellar, ze staan ook nog op zijn telefoon(s). Dat gaf ie dan wel eerlijk toe.



Ik probeerde een verzachtende omstandigheid te verzinnen maar die gaat niet op dus

Tenzij er verder geen rare dingen zijn zou ik dan maar vertrouwen op z'n eerlijkheid. En er later even op terugkomen omdat het, in mijn ogen dan, totaal geen nut heeft om die apps te hebben als je gelukkig bent samen.
quote:Treezebees schreef op 01 maart 2017 @ 08:50:

Gb dat verdriet moest eens komen, daar kan je niet omheen. Je kan niet anders dan door de zure appel heen bijten. Het zal weer beter gaan, geef het wat tijd



En als het dan weer beter gaat is het goed om aan jezelf te werken. Zoals je zelf zegt dat je dat wil doen. Maar denk je niet dat je dat beter buiten een relatie doet? Tot je weer je vrolijke zelf bent.



Om heel eerlijk te zijn stond ik net op het punt om Tinder te verwijderen. Merk dat het niet echt werkt op deze manier. Het enige wat me tegenhoudt is de angst dat ik altijd alleen zal blijven.



En inderdaad, ouderwets liefdesverdriet, was vergeten hoe dat voelde.



Missmadame, dat zou ik ook niet leuk vinden hoor. En hoezo hij is niet ingelogd? Wat Stellar zegt: inloggen is zo gebeurd. Wat moet hij met die datingapps als hij een vaste relatie heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb werkelijk waar geen idee. Van het weekend maar eens over hebben.
Alle reacties Link kopieren
GB: dikke knuffel voor jou heeft echt tijd nodig en zorg idd goed voor jezelf x



missmadame; hmmm zou ik idd ook niet leuk vinden...
Alle reacties Link kopieren
Mimo dat is wel balen! Maar gelukkig was hij eerlijk. Nu gewoon lekker swipen en op naar de volgende!



Greenbean een dikke knuffel voor jou! Ik snap dat het heel moeilijk is en ik zit ook met ongeveer hetzelfde gevoelens. Ik laat mezelf nog lekker huilen, en ik probeer leuke dingen te plannen. En onthou jij heb het zelf gezegd- Jij bent de ware!



Miss, tja ik zat ook met hetzelfde en zou het ook niet leuk vinden, Maar mischien is het en blijft het gewoon een mannending waar ze er gewoon niet echt waarde aan hecht. Dat jullie een weekendje in Mei al aant plannen zijn is al positief genoeg zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
@femme het is eerder ruim een week dat we weggaan. En toch heb ik nu spijt van dat ik gisteren geboekt heb. Als ik het eerder had gezien, had ik niet geboekt.



Jeetje door dat gedoe met ex zit ik even niet lekker in mijn vel. Nou komende dagen maar mezelf ook eens lekker verwennen. Ik blijf het lastig vinden: wat kun je verwachten na 4 maanden. En nee niet hoe het hoort, maar ik wil zeker niet te claimerig zijn dat is mijn grootste angst.
Alle reacties Link kopieren
Blegh zit er ook ff doorheen, date is zo passief pffffff. Reageert altijd snel maar nooit iets uit hem
GB en alle anderen die het nodig hebben een dikke



Van de Italiaan nog steeds niks gehoord op mijn vraag op whatsapp. Ik kan zien dat hij wel online is geweest maar hij heeft mijn berichtje (van zondag) nog steeds niet gelezen.



Verder op tinder eigenlijk heel rustig nu. Heb wel wat likes gegeven maar heel weinig. Paar matches erbij.



Dit weekend ga ik naar Londen,hopelijk vind ik daar nog wat leuke engelsmannen op Tinder
Alle reacties Link kopieren
Zijn er genoeg daar Cher
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Robertooooh schreef op 01 maart 2017 @ 10:46:

Zijn er genoeg daar Cher ja klopt maar ik zoek wel een specifiek type met goede tanden (want daar schort het nog wel eens aan bij engelsmannen)
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 28 februari 2017 @ 19:21:

Iets wat ik wel wat minder vond om te horen was dat hij op een gegeven moment zei dat hij nogal wat heeft meegemaakt in zijn leven en dat je er voor kunt kiezen om ergens sterker uit te komen, dat er daardoor geen negatieve ervaringen zijn. Toen ik vroeg waar hij op doelde zei hij dat hij met betrekking tot zijn relatie en familie nogal wat gedoe had gehad, wat wilde hij uiteraard niet zeggen.

Ik dacht toen direct: ojee, het is er weer eentje met emotionele bagage... Slechte gedachte misschien, maar ik denk dat ik toch echt een stabiel persoon nodig heb.



Tja, ik heb hier ook weleens over nagedacht. Maar weet je, volgens mij heeft iedereen na een bepaalde leeftijd emotionele bagage.



Ik heb ook weleens jongens gedate met veel minder bagage dan ik. En eerlijk gezegd werkt dat helemaal niet. Kom ik daar aanzetten met m'n gigantische en hij (in mijn perceptie) met een jip & janekke koffertje.



Ik denk dat je iemand moet vinden met ongeveer dezelfde hoeveelheid bagage als jij. Zo iemand heb ik weleens gedate en -niet alleen vanwege de bagage, maar toch- daarmee was echt een gigantische wederzijdse klik.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch vooral belangrijk hoe dicht die koffer zit. Iemand met heel weinig bagage kan vreselijk in de knoop zitten met zichzelf terwijl een andere een giga koffer heeft, maar die goed afgesloten heeft en er geen psychische hinder van ondervind. Ik denk dat je op een bepaalde leeftijd geen mensen meer tegenkomt zonder bagage en zowel, dan zou ik juist daar mn vraagtekens bij zetten.



Ik heb zelf een giga hutkoffer. Maar denk dat met twee sloten en een offerriem hij aardig dicht zit ondertussen. En zelfs dan komt er nog wel eens een kier in.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Mimo87 schreef op 28 februari 2017 @ 21:29:

Ik denk dat het misschien meer is dat hij er de eerste date meteen mee kwam aanzetten? Denk dat iedereen wel een soort van emotionele bagage heeft maar die hoef je niet meteen uit te pakken als je iemand nog niet kent, dan kom je meteen zo zwaar op de hand over.



Ja dit vind ik ook altijd interessant, wat vertel je wel of niet op een eerste date?

Persoonlijk vertel ik helemaal niets over mijn vroegere liefdesleven, op de tweede date meestal ook niet, misschien de derde.

Ik vind het ook heel vervelend als dates dat wel doen.



Ik ervaar dan iets van: ik ben hier niet voor je ex, maar voor jou!



Maar die man waar ik die klik mee had vertelde, die vroeg ik op de eerste date naar zijn ouders. Toen vertelde hij dat zijn moeder een hersenbloeding had gehad toen hij nog een baby was en dat hij daardoor volledig door zijn vader was opgevoed. Hij schrok er zelf van dat hij dit gewoon vertelde, want dat deed hij normaal nooit bij onbekenden. Maar het was echt een heel mooi moment en ik was erg vereerd dat hij de ruimte voelde om dit met mij te delen. Als hij had gezegd: "Dat bespreek ik niet op een eerste date", dan was het heel beladen en ongemakkelijk geworden denk ik.

- het was een iets ander verhaal dan bovenstaande i.v.m privacy van deze man -
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 01 maart 2017 @ 11:11:

Het is toch vooral belangrijk hoe dicht die koffer zit.



Interessante metafoor. Persoonlijk vind ik het wel belangrijk dat een date uiteidenlijk wel bespreekt hoe zijn leven is gegaan, en wat dat met hem heeft gedaan. We zijn immers geen 18 meer en geen robots. Ik bedoel echt niet dat er emotioneel over gedaan hoeft te worden, maar al die ervaringen vormen wel wie je bent en waarom je doet wat je doet. Bij mij wel in elk geval.



Bij mij zitten nog niet alle koffers dicht, maar daarom ben ik absoluut geen minder leuke vriendin. Ik vind mijn kwetsbaarheid juist een heel mooi gegeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 01 maart 2017 @ 10:50:

[...]





ja klopt maar ik zoek wel een specifiek type met goede tanden (want daar schort het nog wel eens aan bij engelsmannen)







Veel plezier! Lekker de pub in xx
Alle reacties Link kopieren
Klopt Jempo, hoeft idd niet altijd helemaal dicht te zijn. Mits het maar geen zware last wordt wat tussen jou en je nieuwe date/partner in kan komen te staan
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Jempo schreef op 01 maart 2017 @ 11:24:

[...]









Veel plezier! Lekker de pub in xx



Dank je, gaat zeker lukken



Ik heb er nog een lijntje openstaan met een portugees die in Londen woont dus ik hoop dat ik m daar ga ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 01 maart 2017 @ 11:18:

[...]





Interessante metafoor. Persoonlijk vind ik het wel belangrijk dat een date uiteidenlijk wel bespreekt hoe zijn leven is gegaan, en wat dat met hem heeft gedaan. We zijn immers geen 18 meer en geen robots. Ik bedoel echt niet dat er emotioneel over gedaan hoeft te worden, maar al die ervaringen vormen wel wie je bent en waarom je doet wat je doet. Bij mij wel in elk geval.



Bij mij zitten nog niet alle koffers dicht, maar daarom ben ik absoluut geen minder leuke vriendin. Ik vind mijn kwetsbaarheid juist een heel mooi gegeven.





Vind dit wel heel mooi beschreven! Denk dat iedereen wel bagage heeft, niemand is immers voor puur geluk geboren of je leeft echt ergens onder een steen. Maar inderdaad vind ik ook dat je er niet meteen over hoeft te praten, het komt nogal labiel over in mijn ogen soms. Hangt natuurlijk heel erg van de situatie af en hoe iemand iets verteld maar ik had ooit een eerste date waarin iemand meteen zei: mijn vorige vriendin pleegde zelfmoord. Dat vond ik zo heftig, dan kan ik er niet meer onbevangen in. Misschien ligt dat wel gewoon aan mij

Maar na verloop van tijd je kwetsbaarheden durven delen vind ik wel mooi eigenlijk, ik geloof niet dat een koffer helemaal dicht kan zitten. Dan ontken je het meer dan dat je het af en te gewoon even zwaar hebt als iets je raakt vanwege ervaring uit verleden.



Hoe dan ook, ik stond paraat tinder te verwijderen want ik was het even zat. Net als gb doe ik dit vlgns mij soms enkel uit angst alleen achter te blijven en niet uit interesse.

En toen kreeg ik een berichtje: wij zouden vanavond afspreken toch?!

Oops. Vergeten. Gelukkig zei die ander af dan. Niet zo netjes van me, maar alsnog een tijd afgesproken dan maar
Alle reacties Link kopieren
quote:Mimo87 schreef op 01 maart 2017 @ 11:54:

[...]



En toen kreeg ik een berichtje: wij zouden vanavond afspreken toch?!

Oops. Vergeten. Gelukkig zei die ander af dan. Niet zo netjes van me, maar alsnog een tijd afgesproken dan maar



Haha, Dit vind ik dan wel weer grappig als je alle onzekerheden hier leest. Zou het andersom met mannen niet ook zo kunnen werken waarom er niet altijd direct gereageerd wordt?



Ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij wss niet kan overkomen. Ik heb normaal maar 1 of 2 matches (en soms geen) waardoor ik wel aandacht kan besteden aan mijn matches. Maar vaak kom ik toch in een situatie dat ik wel wat zeg, maar er niet gereageerd wordt. Of 1 reactie en daarna stil. Ik zou het prettiger vinden dat de vrouwen die met mij matchen toch ook gewoon kunnen zeggen het klikt niet, laten we maar unmatchen. Ipv blijven hangen zonder te reageren
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Mooi omschreven zeg... wauw.



Ik heb ook een vriendin waarvan haar ex zelfmoord heeft gepleegd en wij hebben dat onderwerp ook weleens besproken. Van wanneer deel je zoiets. Ze heeft op een gegeven moment wel intensief met een man gedate, waarbij ze toen haar hart heeft gelucht. Hij had ook de nodige bagage en was oprecht geïnteresseerd. So far so good. Maar toen puntje bij paaltje kwam werd het hem toch teveel, of in elk geval is hij uiteindelijk zo ineens van de aardbodem verdwenen. Enorm rot. Inmiddels heeft ze een fantastische relatie met iemand die ze al kende maar waarbij ineens de vonk oversloeg. Zo zie je maar weer.



En hier ook een haat-liefde verhouding met tinder. Ik herken wat je schrijft Mimo, waar tinder je voor? Die vraag stel ik mezelf ook wel. Ik wil oprecht wel een leuke relatie, maar ben ook wel behoorlijk chat-moe en daardoor ook niet altijd meer oprecht geïnteresseerd in een man. Op een date wel, maar via de chat niet zo. Dan denk ik, waarom zoveel energie in iemand steken als de kans heel groot is dat ik deze persoon niet eens ga ontmoeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven