Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 7
Alle reacties Link kopieren
Cherokee, mag ik daar de conclusie uitrekken dat je de bevestiging haalt ui zij gedrag? Daar waar je eerder aangaf dat je na die nacht slapen al het besef had dat er geen klik was.

Hoezo dan toch nog die bevestiging willen halen uit zijn Tinder gedrag?
@Kerstfeest
Wat maakt het uit wat wij denken? Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Lees je bericht en volgens mij kom je er zelf wel uit :)

@Summer
:facepalm: Voor mij zou dat een afknapper van jewelste zijn en dus een dealbreaker. Wil je het aan hem terug geven en hem evt nog een kans geven?

@Femme
:hello: leuk om een bekend gezicht te zien met de huidige sfeer hier. Jeetje, je ex-date gaat al met iemand op vakantie.....Niet te lang bij stil staan en op je eigen leven richten. Hoe gaat het verder met je?

@Cher
:hug: Je weet dat het niet aan jou lag. Misschien dat het jou troost geeft, maar het had mij ook kunnen overkomen. Het is een hufter.
Ik hoop dat je er snel over heen kan zetten.

@Rolami
Eens!

@Neliba
Wat leuk een spontane date! Ik krijg er spontaan zelf de kriebels van :flirting: Veel plezier!
CherokeeRose1977 schreef:
26-05-2017 13:59
En nu ik er wat afstandelijker in sta, waren de signalen ook wel heel erg duidelijk. Zo had hij een korte broek aan maar geen onderbroek.. bestond zijn idee van voorspel uit een paar keer met zijn hand tussen mijn benen en wou hij in eerste instantie geeneens zijn schoenen uitdoen. Hoe blind kon ik zijn! :rofl:

Maar ach, ik heb wel sex gehad met uitzicht op de Acropolis. Dat kan niet iedereen zeggen :rofl:
Ach Cher, wat ben je toch een grappige schatje :D Dit was inderdaad overduidelijk. Kan het zijn dat je overrompeld werd op dat moment en eigenlijk heb je de leuke gesprekken in je hoofd en de werkelijkheid ging sneller dan je de signalen kon lezen. Nogmaals jammer dat het zo gelopen is en betrek dit niet op je jezelf. Het is een hufter.

:hello: Rof
Klinkt als een heerlijk weekend! Zo blij om de mensen met succesverhalen terug te lezen en dat geeft de burger moed :)

Bucephela schreef:
26-05-2017 14:32
@Cherokee Je lacht het nu een beetje weg, zo komt het over. Maar juist wat jij nu zegt geeft aan dat je niet in staat bent om goede keuzes te maken. Hoeveel signalen moet zo'n kerel afgeven voordat je de realiteit ziet? Jullie matchen op Tinder. Jij voor hem een buitenlandse vrouw die duidelijk op zoek is naar sekscontact. Hij opgegroeid in een cultuur waar vrouwen als maagd het huwelijk in horen te gaan. Hij neemt je binnen nog geen 24 h mee naar zijn huis, slaat het voorspel over, heeft z'n ondergoed al uit gedaan, neukt je en schuift je rucksichtloos opzij. Tot waar exact had je gedacht dat je hier een gelijkwaardige friendship met benefits aan kon overhouden? Zelfs toen hij uit je matches was verdwenen nam je zijn bullshit verhaal van gewist profiel nog in overweging. Reality check!!!!
Misschien dat ze het een beetje weglacht, maar wat moet ze dan? 100 strafregels schrijven: sommige mannen zijn hufters? Of weer een potje janken? Schiet ze toch niets mee op? Ze ziet nu achteraf in dat ze een verkeerde inschatting maakte en kan er gelukkig om lachen. Hebben we een wetenschappelijk bewezen vragenlijst waarop we uit kunnen halen wanneer iemand in staat is om goede keuzes te maken en feilloos de nette, aardige en leuke mannen uit kunnen pikken?

Let op, deze Griek was voorbeeldig in zijn gedrag en contact, alleen toen ze later afspraken, kwam de hork uit de kast. Hoe kan je hier in godsnaam tegen wapenen of inschatten?
Waar kan je feilloze intuïtie kopen? Want dan ga ik daar aandelen in nemen.
*ben onderhand best pissig*
Lovestar, ik zie dat als meelezer toch anders. De mensen die jij in je vorige reactie benoemde kregen eerder als buitenstaanders gewoonweg niet de kans om kritische vragen aan Eva te stellen. Op kritische vragen volgde meestal passief agressieve houding van Eva met snibbige hooghartige reacties. Waarop zij meestal kritiekloze bijval kreeg van de innercircle die hier dagelijks schrijft. Kan zijn dat jij dat zelf niet kon zien maar voor mensen die enige afstand hebben van dit topic zeer duidelijk zichtbaar gedrag en herhalend patroon.

Laten we wel wezen,als je sommige verhalen van haar leest zou je soms het idee krijgen dat haar duim dikker is dan een olifantenslurf
En dat eeuwige zelfhulpgezever richting anderen wat zij schijnbaar niet op haar zelf kan toepassen wordt je toch doodziek van,.
anoniem_347392 wijzigde dit bericht op 26-05-2017 15:03
8.59% gewijzigd
Beste Lovestar,
Dit is een openbaar forum. Ik maak dus helemaal zelf uit hoe en wanneer ik reageer.
Wanneer je in een warm bad van medeleven en eeuwige goedkeuring wilt zitten, open dan een app groep. Daar kom je me niet tegen.
Dank je wel Lovestar.

Ja, ik heb me vergist in deze man. Maar als je idd een heel goed contact hebt ook al is dat maar online. Wat juist totaal niet over sex gaat maar over heel andere dingen, dan mag je toch wel geloven dat voor die ander ook zo voelt? Dat dat uiteindelijk niet zo blijkt te zijn, ok dan heb ik t verkeerd ingeschat. Maar desondanks geloof ik nog in de goedheid van de mens en wil ik niet wantrouwend zijn over alles en iedereen.

En ik was met hem helemaal niet op zoek naar een fwb. Maar gewoon een leuk iemand waarmee ik plezier kon hebben . Niet alleen sex maar ook iemand die me de stad kon laten zien.

En nu hou ik op met mezelf te verdedigen.
Russky schreef:
26-05-2017 15:00
Lovestar, ik zie dat als meelezer toch anders. De mensen die jij in je vorige reactie benoemde kregen eerder als buitenstaanders gewoonweg niet de kans om kritische vragen aan Eva te stellen. Op kritische vragen volgde meestal passief agressieve houding van Eva met snibbige hooghartige reacties. Waarop zij meestal kritiekloze bijval kreeg van de innercircle die hier dagelijks schrijft. Kan zijn dat jij dat zelf niet kon zien maar voor mensen die enige afstand hebben van dit topic zeer duidelijk zichtbaar gedrag en herhalend patroon.

Laten we wel wezen,als je sommige verhalen van haar leest zou je soms het idee krijgen dat haar duim dikker is dan een olifantenslurf .
Eens
badmeester schreef:
26-05-2017 00:23
Nou dat vind ik anders heel normaal hoor. Je gevoelens zijn toch niet altijd helemaal te managen? Gevalletje kan gebeuren. Voor de rest ben je stoer.

dit wilde ik posten! Ik vind je een heel stoer mens Cherokee, en ja shit happens als je het durft om sprongen te maken... maar je doet het toch maar!
Hoezo geen kans? Het is toch heel vreemd om alleen uit de schaduw te komen wanneer iemand onder vuur ligt? Ik vind dat gewoon pesten. Ze hebben op elk ander moment de kans om te reageren, maar doen dat pas wanneer Eva kwetsbaar is of iets van een patroon laat zien. En waarom alleen Eva? Elk ander forummer hier heeft zo zijn kwetsbaarheden. Pak mij dan eens een keer eruit. Ik ben net als Cher als het gaat om inschatten van mannen en wanneer mee te gaan en niet. Ik heb weleens eerste date bij mij thuis afgesproken. Of zeik mij af wanneer ik met al mijn 'goede adviezen' kom en zelf bijna geen input geef. Ik wacht als een prinses totdat het prins met het witte paard komt om ander woonruimte te zoeken, want 'wat als'. Daar kan je ook pittige feedback op geven.

Door alleen op Eva te gaan, geeft mij het idee dat jullie de pik op haar hebben en dat vind ik gewoon naar gedrag. Je hoeft niet alleen maar poezelig te doen tegen anderen, sociaal wenselijk antwoorden te geven of juichen als iemand een leuke date gehad heeft. Maar geef meerdere mensen die behandeling en niet alleen Eva.

@Waterman
Natuurlijk mag je het zelf weten. Ik heb net zo goed het recht om er iets van te zeggen. Ook ik mag zelf bepalen dat ik op jou/jullie reageer en hoe ik dat doe.
Wat levert het jou nou op om te zo te reageren? Als je zo kapot ergert aan Eva, reageer gewoon lekker niet en lees gewoon niet mee. Volgens mij scheelt dat een hoop grijze haren en rimpels. Nogmaals, ik zeg niet dat het niet mag. Je moet het zelf weten. Ik vraag mij af wat het JOU oplevert.
@Lovestar, ik werd zeker overrompeld op dat moment. Sex was ook zo klaar. Zoenen of even knuffelen na afloop was er ook niet bij. En mijn behoeftes? Alsof ze niet bestonden. Maar je zit dan inderdaad nog met alle leuke gesprekken in je hoofd. Net alsof je in een soort van roes zit. Dus je denkt op dat moment niet van hey WTF, wat was dit? Je ziet het niet. Pas later.
Er wordt toch niet alleen kritiek geuit/feedback gegeven op Eva?
Op Cher ook, maar zij rent niet weg en gaat niet lopen snauwen. Zij legt het gewoon nog eens netjes uit en neemt wat van de kritiek/feedback mee.
Dus mijn oprechte complimenten aan Cher!

En inderdaad, als meelezer kijk je ook anders tegen bepaalde dingen aan. Dan valt het patroon sneller op.
Bucephela schreef:
26-05-2017 14:32
@Cherokee Je lacht het nu een beetje weg, zo komt het over. Maar juist wat jij nu zegt geeft aan dat je niet in staat bent om goede keuzes te maken. Hoeveel signalen moet zo'n kerel afgeven voordat je de realiteit ziet? Jullie matchen op Tinder. Jij voor hem een buitenlandse vrouw die duidelijk op zoek is naar sekscontact. Hij opgegroeid in een cultuur waar vrouwen als maagd het huwelijk in horen te gaan. Hij neemt je binnen nog geen 24 h mee naar zijn huis, slaat het voorspel over, heeft z'n ondergoed al uit gedaan, neukt je en schuift je rucksichtloos opzij. Tot waar exact had je gedacht dat je hier een gelijkwaardige friendship met benefits aan kon overhouden? Zelfs toen hij uit je matches was verdwenen nam je zijn bullshit verhaal van gewist profiel nog in overweging. Reality check!!!!
Stel je niet zo aan joh. Alsof je zelf nooit een verkeerde inschatting hebt gemaakt (en zo niet dan heb je een behoorlijk saai leven). Ik wel tenminste en dat was toen even ruk, maar inmiddels kijk ik daar met veel plezier op terug. Van ervaringen groei je! Het vormt je uiteindelijk.
26-05-2017 15:15
@Lovestar, ik werd zeker overrompeld op dat moment. Sex was ook zo klaar. Zoenen of even knuffelen na afloop was er ook niet bij. En mijn behoeftes? Alsof ze niet bestonden. Maar je zit dan inderdaad nog met alle leuke gesprekken in je hoofd. Net alsof je in een soort van roes zit. Dus je denkt op dat moment niet van hey WTF, wat was dit? Je ziet het niet. Pas later.
Ik kan mij er iets bij voorstellen. Je verwacht het gewoon niet, op basis van de eerste gesprekken en hoe het contact was. Natuurlijk kan je in je achterhoofd zoiets hebben: misschien gaat het hem alleen om sex, maar ik weiger om zo wantrouwend door het leven te gaan. Zo ben ik niet, wil ik niet zijn en jij volgens mij ook niet. Dus :high5: Het had mij ook kunnen overkomen
Keukenkast schreef:
26-05-2017 15:18
Op Cher ook, maar zij rent niet weg en gaat niet lopen snauwen. Zij legt het gewoon nog eens netjes uit en neemt wat van de kritiek/feedback mee.

En inderdaad, als meelezer kijk je ook anders tegen bepaalde dingen aan. Dan valt het patroon sneller op.
Broodrooster heeft nog wat kritiek geuit op Cher en Bucephela ook. Maar denk eerder dat het toeval is dat het tegelijkertijd speelt met Eva. Maar goed, misschien ben ik wel de gekke hier dat het mij zo opvalt.

Ik heb mijzelf geuit, de meeste mensen weten hoe ik in elkaar zit, dus ik ga van de barricades af want dit levert mij verder ook niks op.
Lovestar schreef:
26-05-2017 15:12

Door alleen op Eva te gaan, geeft mij het idee dat jullie de pik op haar hebben en dat vind ik gewoon naar gedrag. Je hoeft niet alleen maar poezelig te doen tegen anderen, sociaal wenselijk antwoorden te geven of juichen als iemand een leuke date gehad heeft. Maar geef meerdere mensen die behandeling en niet alleen Eva.
Helemaal mee eens

@Femmefor Dankjewel!
Russky schreef:
26-05-2017 15:00

Laten we wel wezen,als je sommige verhalen van haar leest zou je soms het idee krijgen dat haar duim dikker is dan een olifantenslurf
En dat eeuwige zelfhulpgezever richting anderen wat zij schijnbaar niet op haar zelf kan toepassen wordt je toch doodziek van,.
Ga lekker ergens anders meelezen dan als je er zo doodziek van wordt. Ik lees Eva hier al bijna een jaar en ik herken ook wel een herhalen patroon en ik snap ook wel waar dat vandaan komt. Bi jou zie ik nu ook een patroon Russky, je vindt het blijkbaar heerlijk om kritiek te leveren op mensen. Ik weet niet wat het is, maar zo eens in de paar maanden komt er een meelezer hier om lekker te snauwen en vervolgens komt er een hele lading meelezers hetzelfde doen. :facepalm: En dat verder ook helemaal geen constructieve feedback geven die ON-TOPIC is of eigen date-ervaringen delen. Ik heb het hier al vaker geschreven, maar dáár ben ik nou dóódziek van.
Jajaja, maar als je er geen lering uit trekt en het alleen weglacht met een pak veren in je reet gestoken.... Het had jullie ook kunnen overkomen. Het is mij ook overkomen. Alleen dat maakt het toch niet OK? Dat maakt het toch niet een goede beslissing, slimme zet of de herhaling waard? Dan wil je toch voorkomen dat het je weer gebeurt? Anders ben je toch echt een....in plaats van het vrolijke vlindertje dat je denkt te zijn.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-05-2017 16:02
Reden: schelden
1.85% gewijzigd
Bucephela schreef:
26-05-2017 15:32
Jajaja, maar als je er geen lering uit trekt en het alleen weglacht met een pak veren in je reet gestoken.... Het had jullie ook kunnen overkomen. Het is mij ook overkomen. Alleen dat maakt het toch niet OK? Dat maakt het toch niet een goede beslissing, slimme zet of de herhaling waard? Dan wil je toch voorkomen dat het je weer gebeurt? Anders ben je toch echt een domme snol in plaats van het vrolijke vlindertje dat je denkt te zijn.
Eh ik heb Cherokee nergens zien schrijven dat ze het een volgende keer weer precies zo zal aanpakken. Ze schrijft zelfs dat ze de komende tijd ff geen mannen wil, eerst maar lekker genieten van de vakantie. Daarnaast lees ik ook een hoop reflectie die haar helpt om een volgende keer alerter te zijn. Dus ik snap die dramatische opmerkingen van o.a. jij eigenlijk niet zo.

Edit: Nou eigenlijk begrijp ik het wel. Jullie willen gewoon erg graag lekker komen rellen. Blijkbaar lokt dit topic iets uit waardoor mensen denken dat dat ineens geaccepteerd is ofzo.
jempo wijzigde dit bericht op 26-05-2017 15:47
9.55% gewijzigd
Ik hoop toch niet dat je me nu een domme snol noemt Bucephela....

En de enige manier waarop dit te voorkomen is, is niet meer online daten. Wat ik niet wil want ik heb genoeg hele leuke contacten gehad dankzij Tinder.

En nee, het is niet ok dat een man een vrouw zo behandelt. Het is respectloos en gevoelloos.

Maar zoals Lovestar ook aangeeft, ik sta niet wantrouwend in het leven. Ik geloof in het goede van de mens. En ja,misschien is dat soms wat te goedgelovig maar wat kun je anders?

Dus Lovestar: :high5:
Keukenkast schreef:
26-05-2017 15:18

Ik zal een reactie gemist hebben, waar precies ging Eva lopen snauwen?

Het is Eva's goed recht om hier niet meer mee te willen schrijven. Ik had hetzelfde gedaan in haar positie. Ik zie niet in waarom zij zich zou moeten bewijzen. Ik vind het eigenlijk al te gek dat Cherokee zich (zoals ze ook zelf schrijft) wel verplicht voelt om dat te doen.

Ik zie ook niet zo goed in waarom een meelezer patronen eerder zou zien dan een meeschrijver. Volgens mij zie ik hier een heleboel meeschrijvers ook mooie feedback geven, o.a. Lovestar en Greenbean.
Bucephela schreef:
26-05-2017 15:32
Jajaja, maar als je er geen lering uit trekt en het alleen weglacht met een pak veren in je reet gestoken.... Het had jullie ook kunnen overkomen. Het is mij ook overkomen. Alleen dat maakt het toch niet OK? Dat maakt het toch niet een goede beslissing, slimme zet of de herhaling waard? Dan wil je toch voorkomen dat het je weer gebeurt? Anders ben je toch echt een domme snol in plaats van het vrolijke vlindertje dat je denkt te zijn.
Gestaft! Doe even lekker beschaafd zeg. In welk universum is het oké dat je mensen gaat lopen uitschelden?!
Die patronen zie je als meelezer beter om dat je afstand bewaart. En niet inhet momentum komt van aardig met aardig belonen. Zo gaan menselijke interacties nu eenmaal. Je spiegelt iemands gedrag onbewust.
@Cherokee Nee, ik noem je geen domme snol na één keer je neus stoten. Ik vind wel dat ik mezelf als domme snol heb gedragen in het verleden door dit soort acties te herhalen. Er was niemand die mij tot de orde riep toen. Ik hoop dat jij slimmer handelt.
26-05-2017 15:40
Ik hoop toch niet dat je me nu een domme snol noemt Bucephela....

En de enige manier waarop dit te voorkomen is, is niet meer online daten. Wat ik niet wil want ik heb genoeg hele leuke contacten gehad dankzij Tinder.

En nee, het is niet ok dat een man een vrouw zo behandelt. Het is respectloos en gevoelloos.

Maar zoals Lovestar ook aangeeft, ik sta niet wantrouwend in het leven. Ik geloof in het goede van de mens. En ja,misschien is dat soms wat te goedgelovig maar wat kun je anders?

Dus Lovestar: :high5:
Ik heb het al vaker geschreven, maar ik vind je een super inspirerend mens Cherokee! Ik ben er zelf duidelijk nog niet klaar voor om zo in het leven te staan, maar door hier mee te lezen krijg ik steeds meer inzichten dat het echt oké is om de duik in het diepe te nemen om vol te kunnen leven. Dat leer ik o.a. via jou en daar ben ik je dankbaar voor!
Dat vind ik oprecht heel lief dat je dat zegt Jempo, dank je wel! :)

Ik ben nu bij het Acropolis museum dus zijn huis is hier ergens in de buurt. Leuke Instagram foto:uitzicht op het vermoedelijke huis waar ik slechte sex heb gehad met uitzicht op de Acropolis. :rofl:
Jempo schreef:
26-05-2017 15:28
Ga lekker ergens anders meelezen dan als je er zo doodziek van wordt. Ik lees Eva hier al bijna een jaar en ik herken ook wel een herhalen patroon en ik snap ook wel waar dat vandaan komt. Bi jou zie ik nu ook een patroon Russky, je vindt het blijkbaar heerlijk om kritiek te leveren op mensen. Ik weet niet wat het is, maar zo eens in de paar maanden komt er een meelezer hier om lekker te snauwen en vervolgens komt er een hele lading meelezers hetzelfde doen. :facepalm: En dat verder ook helemaal geen constructieve feedback geven die ON-TOPIC is of eigen date-ervaringen delen. Ik heb het hier al vaker geschreven, maar dáár ben ik nou dóódziek van.
Dan ga je toch lekker ergens ander schrijven. Wat jij ziet als helemaal geen ON-TOPIC feedback geven en snauwen is vaak het gevolg van reacties zoals jij die nu geeft. Het helpt om dan vooraf in dit topic aan te gaan geven dat meepraten mag, elkaar veren in de komt steken ook ongeacht welke debiele keuzes je ook maakt, kritische opmerkingen verboden zijn en meelezers vooral de bakkes moeten houden en het niet moeten wagen zich kritisch uit te spreken.
Zo change of plans. Vanavond naar de leraar. Morgen de nieuwe jongen. Die had ineens een afscheidsborrel van een collega. Dus even geswitcht.... :rofl:

Dr. Love wil nog afspreken, maar is gewoon heel druk. Ik hoor het wel, of niet. Ook prima.

Hebben mensen nog lekker van het weer genoten? Ik kom net terug van het strand.... :sun:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven