Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Harvey_Specter schreef:
15-09-2017 16:03
@ Lola, ik vind het wel pessimistisch hoor. Mensen zijn tegenwoordig nou eenmaal druk.

Ik heb het ook hoor, afgelopen week heb ik date niet gezien omdat we het allebei druk hebben.
Ik baal er ook van als ik date niet kan zien, maar trek er verder geen negatieve conclusies uit. Zeker in het begin is het natuurlijk aftasten. Ik vind het zelf wel prettig om er neutraal in te staan ipv vooroordelen hebben. Hoe moeilijk dat ook is..
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Harvey_Specter schreef:
15-09-2017 20:00
Ik baal er ook van als ik date niet kan zien, maar trek er verder geen negatieve conclusies uit. Zeker in het begin is het natuurlijk aftasten. Ik vind het zelf wel prettig om er neutraal in te staan ipv vooroordelen hebben. Hoe moeilijk dat ook is..
Nee maar er is een verschil tussen leuke date gehad en dagen erna amper wat tegen elkaar zeggen. Door eerdere ervaringen vat ik dat meteen op als een afwijzing maar sommige mensen zijn nou eenmaal druk... en dat maakt het lastig relativeren. Gewoon doorgaan met mijn leven en zie wel of en wanneer ik wat hoor (helaas).
Hi allemaal,
Ik ben ook weer terug van weggeweest, heb voorheen sporadisch gereageerd maar ben altijd wel mee blijven lezen. Ik merk alleen dat ik hier hetzelfde ben als op tinder/happn: de ene keer heel actief en de andere keer kost het enorm veel moeite om bij te blijven. Zo lopen leuke gesprekken met mannen bij mij vaak dood doordat ik geen tijd heb (neem) om te reageren en door de bomen het bos niet meer zie soms, af en toe heb ik wel 15 gesprekken tegelijk..
Heb wel een fijne fwb nu, maar bij hem komen er gevoelens kijken dus ik ben bang dat we elkaar gedag moeten gaan zeggen. Super jammer want het was zoo fijn om tijdens de regenachtige dagen even tegen iemand aan te kunnen kruipen.
Vorige week ook een date gehad met een ontzettend leuke man, maar hij heeft een kindje en ik weet niet of ik daaraan toe ben, en gezien hoe leuk ik hem vind moet ik mijzelf hem hier misschien in beschermen.

Leuk om te zien dat er hier steeds meer schrijvers lijken (terug) te komen. Heeft dat misschien ook iets te maken met de komst van de koude dagen?

@Aliceturns, ik ben stiekem toch wel heeel benieuwd naar jouw theorie, dus van mij mag je hem delen ;)
Tinder; app+account net verwijderd, over een paar dagen maar opnieuw installeren met een nieuw account.

Kreeg elke dag meerdere meldingen van nieuwe matches maar kon ze nergens terug zien :)
Rich as a jew, hung like a moose...
Ok ik deel hem op verzoek van Pip:
Mijn volkomen nutteloze onzintheorie is dat je wat betreft foute types 2 categorieën hebt: goed-fout en fout-fout ;-D .
Goed-fout is beetje goed, en Fout-fout is echt fout. Of zoiets, iets in die richting ;-D .

Btw: Youston, we've got a problem... Ben weer ff gekapt met Tinder want ik ben erachter dat ik een beetje iemand leuk vind... :$ (niet van tinder)
Eigenlijk al heel lang maar lang heel erg ontkent voor mezelf.
Niet ivm met GF of FF :proud: , maar eehh.. ja waarom eigenlijk...
Omdat ik normaal daar niet op val of heel anders dan waar ik normaal op val..
Ik heb al een tijd sterke aanwijzingen dat het wederzijds is... nee ik moet het anders zeggen, ik kreeg dat door op een gegeven moment. (Weet ik niet zeker natuurlijk) Maar had niet verwacht dat het best wel wederzijds is en dat ik dat erg sterk aan het ontkennen was het afgelopen jaar... ik had namelijk bedacht dat dat niet kon, hij en ik.. :facepalm: (niet mn type en meer van dat soort onzin)

Maw we lopen gewoon al een halfjaar moeilijk te doen.. beetje brutaal maar heb gemaild met de vraag of we daar nog tot 3080 mee doorgaan of dat we gewoon maar es gaan daten ;-D
Geen idee of ik daar reactie op krijg maar niet geschoten is altijd mis, en anders kan ie de boom in. Graag of niet hoor.. :proud:
Alicereturns schreef:
18-09-2017 16:34
Ok ik deel hem op verzoek van Pip:
Mijn volkomen nutteloze onzintheorie is dat je wat betreft foute types 2 categorieën hebt: goed-fout en fout-fout ;-D .
Goed-fout is beetje goed, en Fout-fout is echt fout. Of zoiets, iets in die richting ;-D .

Btw: Youston, we've got a problem... Ben weer ff gekapt met Tinder want ik ben erachter dat ik een beetje iemand leuk vind... :$ (niet van tinder)
Eigenlijk al heel lang maar lang heel erg ontkent voor mezelf.
Niet ivm met GF of FF :proud: , maar eehh.. ja waarom eigenlijk...
Omdat ik normaal daar niet op val of heel anders dan waar ik normaal op val..
Ik heb al een tijd sterke aanwijzingen dat het wederzijds is... nee ik moet het anders zeggen, ik kreeg dat door op een gegeven moment. (Weet ik niet zeker natuurlijk) Maar had niet verwacht dat het best wel wederzijds is en dat ik dat erg sterk aan het ontkennen was het afgelopen jaar... ik had namelijk bedacht dat dat niet kon, hij en ik.. :facepalm: (niet mn type en meer van dat soort onzin)

Maw we lopen gewoon al een halfjaar moeilijk te doen.. beetje brutaal maar heb gemaild met de vraag of we daar nog tot 3080 mee doorgaan of dat we gewoon maar es gaan daten ;-D
Geen idee of ik daar reactie op krijg maar niet geschoten is altijd mis, en anders kan ie de boom in. Graag of niet hoor.. :proud:
Haha, ik dacht, nu komt dé theorie;p maar hier kan ik mij ook wel in vinden hoor! Aan ons om de goede eruit te vissen ;)

En wat super goed van je, dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken. Wat heb je te verliezen? Ik gun je heel erg dat hij een leuke reactie teruggeeft en jullie beide stoppen met moeilijk doen! En wat ik wel een beetje heb geleerd is dat liefde zich echt niet in een vorm laat stoppen en zomaar in een heel ander persoon kan laten zien dan je had verwacht. Dat geeft niet toch?

Ik had trouwens ook veel tinder bugs laatst. Toen ik berichten van matches kreeg stond er steeds een andere naam in beeld die mij een beticht zou sturen. Lakisha was gewoon Daan en Pho Pho was Jasper.. heb best hard gelachen :-D

Nu tinder en happn verwijderd, wat een rust! Lopende gesprekken overigens wel netjes laten weten dat ik het contact hierbij ging laten.

Zie wel op tegen de komende weekenden. Vriendinnen zijn allemaal gesetteld en hebben plannen met familie/partner. Ik doe veel alleen of met familie en geniet daarvan, maar heb ook wel weer zin om weer even lekker te stappen met vriendinnen (dat weten ze ook). Toch maar een oproepje hier gaan plaatsten misschien!
Even een vraag: Ik kreeg van iemand een symbool opgestuurd, geen idee wat het betekent: twee kersjes.

Waar ik simpel van word zijn vrouwen op Tinder die hun profiel totaal blanco laten, en als je matcht dan mag je ze gaan interviewen... Krijg je dan zo weinig aandacht in het echte leven?
Vandaag de 2e date met mijn tindermatch. Vorige keer beviel erg goed en nu hij toevallig weer in Nederland is voor werk, spreken we vanavond weer af. Hopelijk net zo geslaagd als vorige keer (toen de date 24 uur lang duurde :proud:
@vinsent, ik zou het niet weten! De dame in kwestie eens vragen?
En mijn ervaring is dat veel mannen net zo goed hun profiel leeglaten hoor, die kregen van mij ook altijd een swipe naar links. Denk dat dat misschien ook wel de mensen zijn die het niet super serieus nemen en niet zo actief zijn? Toen ik wat serieuzer ging daten vulde ik mijn profiel pas aan bedenk ik me net.. daarvoor kreeg ik vaak een vraag/opmerking over mijn foto's, die best wel veelzeggend waren. Kun je ook altijd doen natuurlijk!

@treurniet, super leuk! Allebei morgen wel vrij genomen van werk? ;) veel plezier!
vinsent schreef:
19-09-2017 07:51
Even een vraag: Ik kreeg van iemand een symbool opgestuurd, geen idee wat het betekent: twee kersjes.

Waar ik simpel van word zijn vrouwen op Tinder die hun profiel totaal blanco laten, en als je matcht dan mag je ze gaan interviewen... Krijg je dan zo weinig aandacht in het echte leven?
HOE DURVEN ZE RELEVANTE INFO WEG TE LATEN IN HUN PROFIEL

KUTWIJVEN ZIJN HET ALLEMAAL
pip-321 schreef:
19-09-2017 08:07
En mijn ervaring is dat veel mannen net zo goed hun profiel leeglaten hoor, die kregen van mij ook altijd een swipe naar links. Denk dat dat misschien ook wel de mensen zijn die het niet super serieus nemen en niet zo actief zijn? Toen ik wat serieuzer ging daten vulde ik mijn profiel pas aan bedenk ik me net.. daarvoor kreeg ik vaak een vraag/opmerking over mijn foto's, die best wel veelzeggend waren. Kun je ook altijd doen natuurlijk!

@treurniet, super leuk! Allebei morgen wel vrij genomen van werk? ;) veel plezier!
Student dus ik ben nogal flexibel qua vrije dagen haha. Hij werkt in de luchtvaart dus vandaar. Wordt vervolgd!
hey, ik ben nieuw in dit forum draadje, maar heb een vraag en ben benieuwd hoe jullie er tegen aan kijken.
(even de achtergrond, zit sinds een tijdje op Tinder, sta open voor een relatie, maar het is geen must. Heb wel regelmatig leuke dates.)

Sinds paar weken heb ik match met leuke man uit VS. Hij bezoekt regelmatig NL. We hebben elkaar nog niet gezien, maar wel elke dag contact. Door tijdsverschil en drukke levens nog niet enorm uitgebreide gesprekken gehad, maar we vertellen elkaar wel dingen over onze levens.
Nu is het zo dat hij al echt berichtjes stuurt dat hij constant aan me moet denken, dat hij een sterk gevoel heeft over ons en allemaal lieve woordjes en poëtische zinnen. Ik denk dan, we hebben elkaar nog nooit gezien, hoe kun je dat nu zo voelen/schrijven.
Ben ik dan te nuchter, is dit typisch Amerikaans, of is het inderdaad wat overdreven?
Ben benieuwd hoe jullie hier op zouden reageren.
pip-321 schreef:
18-09-2017 21:21
Haha, ik dacht, nu komt dé theorie;p maar hier kan ik mij ook wel in vinden hoor! Aan ons om de goede eruit te vissen ;)

En wat super goed van je, dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken. Wat heb je te verliezen? Ik gun je heel erg dat hij een leuke reactie teruggeeft en jullie beide stoppen met moeilijk doen! En wat ik wel een beetje heb geleerd is dat liefde zich echt niet in een vorm laat stoppen en zomaar in een heel ander persoon kan laten zien dan je had verwacht. Dat geeft niet toch?
Dit is misschien wel DE theorie.. , vind ik wel want ik heb hem tenslotte bedacht.. :proud:

Ja dat is exact wat ik ook dacht, hij is denk ik best wel onzeker en bovendien komt hij uit een land met een volstrekt andere cultuur. We lopen al zo lang moeilijk te doen omdat we allebei van die introverte typetjes zijn. Ik dacht ik kan afwachten maar dat schiet ook niet op dus ik mailde of we allebei nog leuk moeilijk zouden doen tot 3080 of dat we daar misschien een x mee kappen. (Iets andere bewoording maar met hetzelfde principe) :proud:
Geen idee of ik daar reactie op krijg, zou leuk zijn maar geen drama als dat niet gebeurt.
Graag of niet hoor...
Tja blijkbaar kun je 'liefde' niet altijd sturen, maar goed dat hoeft ook niet.
Ik zie wel hoe dit afloopt... een beetje geduld kan soms geen kwaad...
Thnx voor het compliment!
lara73 schreef:
19-09-2017 12:08
hey, ik ben nieuw in dit forum draadje, maar heb een vraag en ben benieuwd hoe jullie er tegen aan kijken.
(even de achtergrond, zit sinds een tijdje op Tinder, sta open voor een relatie, maar het is geen must. Heb wel regelmatig leuke dates.)

Sinds paar weken heb ik match met leuke man uit VS. Hij bezoekt regelmatig NL. We hebben elkaar nog niet gezien, maar wel elke dag contact. Door tijdsverschil en drukke levens nog niet enorm uitgebreide gesprekken gehad, maar we vertellen elkaar wel dingen over onze levens.
Nu is het zo dat hij al echt berichtjes stuurt dat hij constant aan me moet denken, dat hij een sterk gevoel heeft over ons en allemaal lieve woordjes en poëtische zinnen. Ik denk dan, we hebben elkaar nog nooit gezien, hoe kun je dat nu zo voelen/schrijven.
Ben ik dan te nuchter, is dit typisch Amerikaans, of is het inderdaad wat overdreven?
Ben benieuwd hoe jullie hier op zouden reageren.

In mijn ervaring zijn dit meestal scammers, eerlijk gezegd.
Zeg hem dat je een keer wilt skypen/bellen/videobellen.
Weet je meteen of ie echt is.
De meeste scammers schrijven ook vrij beroerd engels.
Bij mij zouden er in ieder geval wel wat alarmbellen gaan rinkelen Lara. Daarnaast zou ik misschien ook wel keihard wegrennen omdat ik het helemaal niet leuk vind wanneer een man zo beschikbaar/aanhankelijk is. En wat je zelf ook zegt, vrij onrealistisch ook om na een aantal chats al die gevoelens te hebben. Videobellen zou een goede check zijn!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2017 16:51
Reden: Spam
99.50% gewijzigd
Cool.
Maar ik wil mijn ex helemaal niet terug, wat nu? @(
Knuffelheks schreef:
19-09-2017 16:41
Cool.
Maar ik wil mijn ex helemaal niet terug, wat nu? @(
Haha ja je zal hem toch echt terug moeten nemen hoor!

Lekker aan het spammen die vandeech
Wat zijn scammers?
Hij heeft en bedrijf, dus kan wel zien dat hij 'bestaat' zal ik maar zeggen:)
Scammers doen zich anders voor dan ze zijn, en gaan om een bepaald moment om geld vragen (hij wil je dolgraag zien, maar kan even niet bij zijn geld wat in zijn bedrijf zit en of je het even voor wil schieten, dat soort dingen).

Toen ik nog Tinderde en twijfelde of ik met een scammer te maken had, zei ik altijd dat ik voor Tinder werkte, om de scammers eruit te vissen.
Meestal werd de match dan onmíddelijk opgeheven :proud:
Knuffelheks schreef:
19-09-2017 19:24
Scammers doen zich anders voor dan ze zijn, en gaan om een bepaald moment om geld vragen (hij wil je dolgraag zien, maar kan even niet bij zijn geld wat in zijn bedrijf zit en of je het even voor wil schieten, dat soort dingen).

Toen ik nog Tinderde en twijfelde of ik met een scammer te maken had, zei ik altijd dat ik voor Tinder werkte, om de scammers eruit te vissen.
Meestal werd de match dan onmíddelijk opgeheven :proud:
:applause:
ha dank voor de uitleg. ik ben ook even wat meer gaan googelen en de website van zijn bedrijf zou makkelijk fake kunnen zijn. Toen ik hem vroeg waarom zo enthousiast raken van iemand aan de andere kant van de wereld liet hij weten dat hij overweegt om naar Europa te verhuizen. Toen ik vroeg hoe hij dat dan met zijn dochter doet (die bij haar moeder woont), reageerde hij dat zij dat wel begreep en graag wilde dat hij weer zou trouwen. O_O Ik weet niet of ik hier om moet huilen of lachen....als dit serieus is. Ben zelf moeder van twee kids en hoef toch echt geen man die zo lichtvoetig over zijn kinderen denkt.
Na wat doorvragen is hij inmiddels een stuk minder lyrisch...maar ben benieuwd.
Als het echt een scammer is heeft hij aan mij toch echt een verkeerde. Ben te nuchter om voor een vent die ik niet ken de boontjes te doppen... Als hij geen geld heeft om te komen dan spaart hij maar ;-)
pip-321 schreef:
19-09-2017 08:07
Ja, die indruk kreeg ik ook, dat ze dan niet zo serieus zijn: eens zien wat er gebeurt.
Ff generaliseren: het lijkt ook te maken te hebben met de achtergrond: mensen met een taal- of zorg-achtergrond vinden het leuk om iets te vertellen, met economische of juridische achtergrond minder,
vinsent schreef:
20-09-2017 00:24
Ja, die indruk kreeg ik ook, dat ze dan niet zo serieus zijn: eens zien wat er gebeurt.
Ff generaliseren: het lijkt ook te maken te hebben met de achtergrond: mensen met een taal- of zorg-achtergrond vinden het leuk om iets te vertellen, met economische of juridische achtergrond minder,
Mag ik dan ook even generaliseren?

Mannen die vrouwen graag in hokjes stoppen hebben niet zoveel geluk met daten

:hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven