Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

donderdag 7 september 2017 om 07:41
Sorry?Liefhebber 64 schreef: ↑06-09-2017 16:04Jij bevestigd toch heerlijk even waarom sommige dames dom overkomen. Iemand in de groenvoorziening is bij voorbaat van een ander niveau. Zou best eens kunnen kloppen bij jou dat hij idd slimmer is dan jou.
Je weet helemaal nog niks als je iemand zijn beroep ziet staan.
Ik zie foto's - ja daarop kun je vaak al een inschatting maken - ik lees een tekst - zie m'n vorige bericht - en ik ben niet voor het eerst actief op tinder.
Maar jij bent dus zo'n man die iedere vrouw een kans geeft, want in iedere vrouw zit iets moois? Heel nobel, maar werkt niet voor mij - en meerdere als ik dat hier zo lees.
donderdag 7 september 2017 om 11:58
Hi, mag ik meedoen met de Tinderverhalen??
Ik ben sinds een paar maanden weer single.. en heb me op Tinder ingeschreven.. Wat vreemd weer om na al die tijd weer te daten. Ik ben het verleerd denk ik
. Nu 2x een koffie date gehad maar daarna niets meer vernomen van mijn lover-to-be. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet veel moeite heb gedaan. Wel een paar appjes nog maar geen nieuwe datum voorgesteld. Ben ik te kritisch geworden? Of zjin de Tinder-mannen niet uit op koffie...
Ik ben sinds een paar maanden weer single.. en heb me op Tinder ingeschreven.. Wat vreemd weer om na al die tijd weer te daten. Ik ben het verleerd denk ik

donderdag 7 september 2017 om 13:04
Het eerste dat men zich bewust moet afleren bij Tinder is het idee dat je meteen met een "lover to be" te maken hebt. Die koffie date is niet meer dan een kennismakingsgesprek. Kijken of er echt wel iets is als een klik of de potentie voor een klik. Je kunt het nog zo gezellig hebben tijdens zo'n koffie date, maar dat wil niet zeggen dat de ander jou als toekomstig relatie ziet. En heel cliché gezegd, zelfs al ziet men de ander niet als iemand om een lange relatie mee op te bouwen, neemt niet weg dat men geen zin in seks met die ander zou willen. De wens naar seks staat los van de wens naar een relatie.
Al is het niets meer laten horen wel onbeleefd, maar vrouwen zijn daar even slecht in als mannen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
donderdag 7 september 2017 om 13:16
Ook van de week weer met Tinder begonnen en ook maar even ervaringen delen.
Een aantal matches verzameld en ik stuur wel altijd een bericht. Dames reageren ook niet altijd, maar als ik dat zo lees geldt dat voor beide kanten. Met 1 dame wel leuk contact dus ja het is zeker ook niet alleen negatief.
Wel nog een andere date dit weekend met iemand via een ander kanaal. Toen heeft zij het initiatief genomen en dat waardeer ik altijd dus ook maar afgesproken. Vermoed alleen dat het niets gaat worden omdat ze met behoorlijk veel onzekerheid zit en dat is wel een rode vlag voor mij. Laat de afspraak wel doorgaan omdat ik iemand wil zijn die zijn afspraken nakomt.
Vind altijd zo jammer alleen dat je dan het gevoel hebt dat je direct al ongelijk begint zeg maar.
Een aantal matches verzameld en ik stuur wel altijd een bericht. Dames reageren ook niet altijd, maar als ik dat zo lees geldt dat voor beide kanten. Met 1 dame wel leuk contact dus ja het is zeker ook niet alleen negatief.
Wel nog een andere date dit weekend met iemand via een ander kanaal. Toen heeft zij het initiatief genomen en dat waardeer ik altijd dus ook maar afgesproken. Vermoed alleen dat het niets gaat worden omdat ze met behoorlijk veel onzekerheid zit en dat is wel een rode vlag voor mij. Laat de afspraak wel doorgaan omdat ik iemand wil zijn die zijn afspraken nakomt.
Vind altijd zo jammer alleen dat je dan het gevoel hebt dat je direct al ongelijk begint zeg maar.
donderdag 7 september 2017 om 17:36
donderdag 7 september 2017 om 20:54
Ok, laat ik er dan serieus naar kijken.
Waar denk je dat het aan ligt dat je geen matches hebt?
Heb je wel eens iemand anders naar je foto's of profiel laten kijken?
En hoeveel procent swipe jij naar rechts?
Rich as a jew, hung like a moose...
donderdag 7 september 2017 om 21:11
Niemand in mijn omgeving weet dat ik op Tinder zit. Schaam je je hiervoor?
Misschien stel ik ook te hoge eisen, want ik val toch wel altijd op de meest aantrekkelijke meiden... die zelf weer volop versiert worden. Aanname = bullshit. Waarom zou 1 van de meest aantrekkelijke meiden met jou willen daten? Vind jij jezelf aantrekkelijk/leuk?
Die meiden gaan meestal niet online daten.
Aanname = bullshit.
Misschien stel ik ook te hoge eisen, want ik val toch wel altijd op de meest aantrekkelijke meiden... die zelf weer volop versiert worden. Aanname = bullshit. Waarom zou 1 van de meest aantrekkelijke meiden met jou willen daten? Vind jij jezelf aantrekkelijk/leuk?
Die meiden gaan meestal niet online daten.
Aanname = bullshit.
vrijdag 8 september 2017 om 09:55
Mijn eerste tinderdate was in een bos. Een lange wandeling. Hartstikke leuk en gezellig, hij liet alleen daarna niks meer horen. Later weer wel, maar toen was het voor mij niet meer nodig.Brenda71 schreef: ↑07-09-2017 11:58Hi, mag ik meedoen met de Tinderverhalen??
Ik ben sinds een paar maanden weer single.. en heb me op Tinder ingeschreven.. Wat vreemd weer om na al die tijd weer te daten. Ik ben het verleerd denk ik. Nu 2x een koffie date gehad maar daarna niets meer vernomen van mijn lover-to-be. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet veel moeite heb gedaan. Wel een paar appjes nog maar geen nieuwe datum voorgesteld. Ben ik te kritisch geworden? Of zjin de Tinder-mannen niet uit op koffie...
![]()
Mijn tweede tinderdate was op een terrasje. Ja, koffie. Dat is uitgelopen tot een relatie.
Denk dat het echt aan de man ligt.
vrijdag 8 september 2017 om 11:36
@ Liefhebber, je denkt toch serieus niet dat je een zzp'er directeur kan noemen he? Beroepen zeggen in veel gevallen wel wat over niveau. En dan kan het inderdaad op andere vlakken alsnog geen match zijn. In mijn geval ging het niet alleen om interesses. Hij maakte zeer domme opmerkingen en bleek dus ook nog eens een afkeer te hebben van de economie en geld. Van tevoren had hij aan de hand van mijn opleiding kunnen inschatten dat wij geen match waren. Daarnaast is het aanbod zo groot op Tinder, dat je wel gek zou zijn om van tevoren geen grove selectie te maken.
@ RoseMexicali, jouw naam komt idd bekend voor. Maar heb je geen zin of gewoon zenuwachtig? Ik heb ook veel mwa dates gehad. Achteraf zag ik de signalen pas, dus heb er wel van geleerd. Je zou eigenlijk pas op date moeten gaan als er echt een klik is en wederzijdse belangstelling.
@ Lucky helemaal mee eens!
@ Rolami, jij hebt ook eerder geschreven toch? Met wat voor onzekerheid zit ze dan? Over zichzelf? Ik zou bij twijfel eerlijk zijn en afzeggen. Wel op date gaan omdat je het hebt beloofd terwijl je er niet achter staat levert haar ook niks op.
@ RoseMexicali, jouw naam komt idd bekend voor. Maar heb je geen zin of gewoon zenuwachtig? Ik heb ook veel mwa dates gehad. Achteraf zag ik de signalen pas, dus heb er wel van geleerd. Je zou eigenlijk pas op date moeten gaan als er echt een klik is en wederzijdse belangstelling.
@ Lucky helemaal mee eens!
@ Rolami, jij hebt ook eerder geschreven toch? Met wat voor onzekerheid zit ze dan? Over zichzelf? Ik zou bij twijfel eerlijk zijn en afzeggen. Wel op date gaan omdat je het hebt beloofd terwijl je er niet achter staat levert haar ook niks op.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
vrijdag 8 september 2017 om 12:13
Dank Harvey voor je feedback. Tijdje terug heb ik inderdaad meegeschreven.
Onverwacht eerder afgesproken gisteravond en het was wel oké en op zich wel gezellig, maar mijn vermoedens over de onzekerheid werden bevestigd.
Onzekerheid over zichzelf helaas. Haar uiterlijk, niveau leken issues te zijn voor haar en het woord eenzaamheid noemde ze ook iets te vaak. Ook interesses en levensstijl kwamen niet overeen. Vind het alleen jammer wanneer iemand zo onzeker is/lijkt.
Ik heb aan het einde ook meteen eerlijk gezegd dat ik het hier bij wil laten. Ben nog vrij nieuw in dit soort dingen en heb niet het gevoel dat ik het verkeerd heb aangepakt door toch af te spreken. Via chat geloof ik dat je iemand niet goed kan beoordelen. Misschien kan ik dat dan toch beter dan ik dacht.
Onverwacht eerder afgesproken gisteravond en het was wel oké en op zich wel gezellig, maar mijn vermoedens over de onzekerheid werden bevestigd.
Onzekerheid over zichzelf helaas. Haar uiterlijk, niveau leken issues te zijn voor haar en het woord eenzaamheid noemde ze ook iets te vaak. Ook interesses en levensstijl kwamen niet overeen. Vind het alleen jammer wanneer iemand zo onzeker is/lijkt.
Ik heb aan het einde ook meteen eerlijk gezegd dat ik het hier bij wil laten. Ben nog vrij nieuw in dit soort dingen en heb niet het gevoel dat ik het verkeerd heb aangepakt door toch af te spreken. Via chat geloof ik dat je iemand niet goed kan beoordelen. Misschien kan ik dat dan toch beter dan ik dacht.
vrijdag 8 september 2017 om 12:58
@ Rolami, heel goed dat je meteen eerlijk bent geweest. Daar heeft zij ook het meeste aan. Het komt bij mij over alsof ze best wat issues heeft, en snap dat je daar niet op zit te wachten. Uiteindelijk kom je zelf ook pas iemand tegen als je zelf lekker in je vel zit.
Het kan natuurlijk soms zo zijn dat iemand via de app niet vlot communiceert, en in het echt wel. Maar red flags zou ik wel in de gaten houden. Het heeft bij mij bv even geduurd voordat ik doorhad dat ik pas met iemand moet afspreken als diegene ook in mij geïnteresseerd is, op een normale manier. Al die gasten die spelletjes spelen, hard to get, trekken en afstoten, daar moet je (ik) niet eens aan beginnen. En het klinkt idioot maar ik had dan toch wel de hoop dat het leuk zou zijn, terwijl het altijd vies tegenviel. En op een gegeven moment wilde ik vooraf weten of er gedeelde interesses waren, niet pas op de date. Humor en relaxt in het leven staan is ook belangrijk. Jij hebt vast ook wel een beeld bij wat goed bij jou past, wat je graag zou zien. En dat hoeven geen keiharde eisen te zijn, maar nu weet je bv dat als je signalen op de app krijgt dat een dame veel issues heeft, dat je dan beter niet kunt afspreken.
Voor mij was het ook een uitdaging om realistisch te blijven. Bij mij vielen al verdomd veel matches af omdat ze of niet reageerden of alleen een ONS wilden. Ik had dan de neiging om een van de weinige matches die ik had te idealiseren, en niet goed te letten op red flags.
Het kan natuurlijk soms zo zijn dat iemand via de app niet vlot communiceert, en in het echt wel. Maar red flags zou ik wel in de gaten houden. Het heeft bij mij bv even geduurd voordat ik doorhad dat ik pas met iemand moet afspreken als diegene ook in mij geïnteresseerd is, op een normale manier. Al die gasten die spelletjes spelen, hard to get, trekken en afstoten, daar moet je (ik) niet eens aan beginnen. En het klinkt idioot maar ik had dan toch wel de hoop dat het leuk zou zijn, terwijl het altijd vies tegenviel. En op een gegeven moment wilde ik vooraf weten of er gedeelde interesses waren, niet pas op de date. Humor en relaxt in het leven staan is ook belangrijk. Jij hebt vast ook wel een beeld bij wat goed bij jou past, wat je graag zou zien. En dat hoeven geen keiharde eisen te zijn, maar nu weet je bv dat als je signalen op de app krijgt dat een dame veel issues heeft, dat je dan beter niet kunt afspreken.
Voor mij was het ook een uitdaging om realistisch te blijven. Bij mij vielen al verdomd veel matches af omdat ze of niet reageerden of alleen een ONS wilden. Ik had dan de neiging om een van de weinige matches die ik had te idealiseren, en niet goed te letten op red flags.
vrijdag 8 september 2017 om 13:22
Ja, goede punten. Heb nu ook een andere date gepland staan met iemand anders en de communicatie ook via app loopt al meteen zo verschillend in positieve zin. Dus dat is een verschil waar ik op ga letten voortaan.
Voor vrouwen is het nog lastiger om te peilen inderdaad. Mijn ervaring is dat vrouwen toch minder snel dat soort spelletjes spelen om er een ONS uit te krijgen. Ze zullen er vast zijn hoor, maar ik ben ze niet tegen gekomen.
Bedankt voor je inzicht. Vooral die humor en relaxed in het leven staan zijn belangrijk voor mij ook. Ik ga de signalen wat serieuzer nemen.
Voor vrouwen is het nog lastiger om te peilen inderdaad. Mijn ervaring is dat vrouwen toch minder snel dat soort spelletjes spelen om er een ONS uit te krijgen. Ze zullen er vast zijn hoor, maar ik ben ze niet tegen gekomen.
Bedankt voor je inzicht. Vooral die humor en relaxed in het leven staan zijn belangrijk voor mij ook. Ik ga de signalen wat serieuzer nemen.
zaterdag 9 september 2017 om 10:50
Ik heb sinds lange tijd weer eens twee dates gehad. 1 spontane: weinig app contact vooraf, en toevallig allebei tijd over en in de buurt. Dus vrij 'nieuw' het gesprek in gegaan. Was leuk, maar de ander voelde helaas geen klik... dus was ook vrij snel uit mij geheugen verdwenen.
Van de week kwam ik iemand tegen op een datingapp die in een relatie zat maar blijkbaar is dat stukgelopen. We kennen elkaar enigszins dus we hebben de afgelopen dagen flink wat geappt (waarschijnlijk mist hij aandacht nu hij weer alleen is). Gisteren afgesproken, was leuk maar weet niet wat ik er van moet denken... Een relatie en samenwonen vergeet je niet zomaar, dus dit voelde dan ook niet echt als een date aan, zo snel kan je nooit 'klaar' zijn lijkt me. En na onze afspraak is het app-contact eigenlijk verdomde stil. Niet omdat we elkaar niet leuk vinden, maar omdat we niet weten wat we nou willen. Er is ook niks gebeurd verder hoor, maar het is wel een lastige situatie. Ik vond hem altijd al leuk, maar hij heeft nu wel bagage uit zijn vorige relatie die je niet even over je schouder kan gooien. En ik wil ook absoluut geen rebound zijn om vervolgens over een paar weken te horen dat hij er toch niks voor voelt of nog niet klaar is, of nog erger: terug bij zijn ex. En simpelweg vrienden weet niet of ik dat kan accepteren later. Daar vind ik hem toch te leuk voor. Wat zouden jullie doen? Ergens spreekt hij alleen maar af omdat hij nu weer single is lijkt me en ben bang dat te snel gaan niet slim is. Tot nu toe dus alleen leuk gesproken op de app en in het echt over en weer geflirt.
Dus ja... weer terug bij af denk ik. Mensen die ik leuk vind vinden mij niet leuk en ik date heel vaak mensen die net uit een relatie zijn maar dat eindigt ook nooit goed.
Van de week kwam ik iemand tegen op een datingapp die in een relatie zat maar blijkbaar is dat stukgelopen. We kennen elkaar enigszins dus we hebben de afgelopen dagen flink wat geappt (waarschijnlijk mist hij aandacht nu hij weer alleen is). Gisteren afgesproken, was leuk maar weet niet wat ik er van moet denken... Een relatie en samenwonen vergeet je niet zomaar, dus dit voelde dan ook niet echt als een date aan, zo snel kan je nooit 'klaar' zijn lijkt me. En na onze afspraak is het app-contact eigenlijk verdomde stil. Niet omdat we elkaar niet leuk vinden, maar omdat we niet weten wat we nou willen. Er is ook niks gebeurd verder hoor, maar het is wel een lastige situatie. Ik vond hem altijd al leuk, maar hij heeft nu wel bagage uit zijn vorige relatie die je niet even over je schouder kan gooien. En ik wil ook absoluut geen rebound zijn om vervolgens over een paar weken te horen dat hij er toch niks voor voelt of nog niet klaar is, of nog erger: terug bij zijn ex. En simpelweg vrienden weet niet of ik dat kan accepteren later. Daar vind ik hem toch te leuk voor. Wat zouden jullie doen? Ergens spreekt hij alleen maar af omdat hij nu weer single is lijkt me en ben bang dat te snel gaan niet slim is. Tot nu toe dus alleen leuk gesproken op de app en in het echt over en weer geflirt.
Dus ja... weer terug bij af denk ik. Mensen die ik leuk vind vinden mij niet leuk en ik date heel vaak mensen die net uit een relatie zijn maar dat eindigt ook nooit goed.
zaterdag 9 september 2017 om 14:15
@Lola ik denk dat voor jou heel duidelijk is wat je wil. Ik denk dat je goed inschat dat dit niet echt een handige situatie is om iets te beginnen. Zoals je al zegt in je laatste zin eigenlijk. Voor jezelf moet je dit niet willen!
Terug bij af zou ik niet zeggen eigenlijk. Je klinkt verstandig genoeg om deze situatie in te schatten en denk ik ook voor jezelf te bepalen dat dit niet goed voor je is. Als je jezelf niet gek laat maken dan is dat toch best een mooi uitgangspunt om iemand tegen te komen die niet al te veel gedoe meebrengt?
Terug bij af zou ik niet zeggen eigenlijk. Je klinkt verstandig genoeg om deze situatie in te schatten en denk ik ook voor jezelf te bepalen dat dit niet goed voor je is. Als je jezelf niet gek laat maken dan is dat toch best een mooi uitgangspunt om iemand tegen te komen die niet al te veel gedoe meebrengt?
zaterdag 9 september 2017 om 17:33
Er kan best wat vriendschappelijks uitkomen rollen, maar weet inderdaad dat ik best meer zou willen... Behalve gewoon op één lijn zitten is het lastig om bepaalde moves te maken. Ik wil niet als opvulling dienen. Maar ik voel wel een klik die ik niet zo snel heb.. Lastig!Rolami schreef: ↑09-09-2017 14:15@Lola ik denk dat voor jou heel duidelijk is wat je wil. Ik denk dat je goed inschat dat dit niet echt een handige situatie is om iets te beginnen. Zoals je al zegt in je laatste zin eigenlijk. Voor jezelf moet je dit niet willen!

zondag 10 september 2017 om 16:04
Over een paar dagen heb ik een Tinder date. Ben heel erg benieuwd. Hij woont ver weg (7 uur vliegen) en is steward. Na twee maanden praten heeft hij eindelijk een vlucht naar Amsterdam gekregen en daar zullen we elkaar op het vliegveld ontmoeten. We praten al 2 maanden non-stop en we lijken elkaar echt leuk te vinden. Best intimiderend om hem te ontmoeten als zijn collega's ook in de buurt zijn haha, maar goed. Ik heb er erg veel zin in. Best spannend weer, zo'n date. Wordt vervolgt!
zondag 10 september 2017 om 22:11
@lola ja een klik kan zeldzaam zijn, maar ook daar moet je niet door laten verblinden. Wat je zegt is duidelijk: je wil niet als opvulling dienen. Je kan natuurlijk gewoon je ding doen met hem, maar dan denk ik dat je verder niet veel kan verwachten.
Eigenlijk denk ik dat je weet dat als jij serieuzer zou willen dan dat het weer een klassiek geval wordt van dat hij "nog niet klaar is voor een relatie." Wel vaker gelezen en gehoord hier geloof ik.
Het lastige is dan die klik inderdaad en dat geeft altijd wat hoop. Er blijft altijd de kans aanwezig dat het iets kan worden en dat zou natuurlijk heel fijn zijn, maar ja ik vind knap dat je zowel naar je gevoel en verstand luistert.
@lotje Zo te zien heb je het ook zo prima naar je zin dus dan is het ook prima dat je geen behoefte hebt aan daten toch? Ik ben nog pas net begonnen met daten dus het is nog interessant voor mij. Ga me nu afvragen of de dames waarmee ik afspreekt ook datemoe zijn misschien. Haha, we zullen zien.
@treurniet klinkt interessant. Ik hoop dat het een leuke date wordt voor je.
Ik had vanavond mijn 2e date van de week. Het was wel gezellig, maar ik denk niet dat er een vervolg komt. Had het idee dat sommige moment het gesprek wat stroef verliep. Waarschijnlijk heb ik nog veel te leren qua daten.
Eigenlijk denk ik dat je weet dat als jij serieuzer zou willen dan dat het weer een klassiek geval wordt van dat hij "nog niet klaar is voor een relatie." Wel vaker gelezen en gehoord hier geloof ik.
Het lastige is dan die klik inderdaad en dat geeft altijd wat hoop. Er blijft altijd de kans aanwezig dat het iets kan worden en dat zou natuurlijk heel fijn zijn, maar ja ik vind knap dat je zowel naar je gevoel en verstand luistert.
@lotje Zo te zien heb je het ook zo prima naar je zin dus dan is het ook prima dat je geen behoefte hebt aan daten toch? Ik ben nog pas net begonnen met daten dus het is nog interessant voor mij. Ga me nu afvragen of de dames waarmee ik afspreekt ook datemoe zijn misschien. Haha, we zullen zien.
@treurniet klinkt interessant. Ik hoop dat het een leuke date wordt voor je.
Ik had vanavond mijn 2e date van de week. Het was wel gezellig, maar ik denk niet dat er een vervolg komt. Had het idee dat sommige moment het gesprek wat stroef verliep. Waarschijnlijk heb ik nog veel te leren qua daten.

maandag 11 september 2017 om 12:47
Bah hele dag naar de knoppen... Voor de zoveelste keer gehoord: 'ik vond het wel gezellig, maar...' en ik denk dat het ook vooral komt omdat mijn leven op dit moment niet zo gevuld is: geen werk of echte daginvulling en dat schrikt mensen af... Dit weerhoudt mij ook om mezelf helemaal open en bloot (letterlijk) te geven omdat ik niet weet of de ander wel interesse heeft. Wat zouden jullie doen? Baal er vreselijk van.
maandag 11 september 2017 om 13:02
Aanname, dus het kan ook ergens anders aan liggen?lola712 schreef: ↑11-09-2017 12:47Bah hele dag naar de knoppen... Voor de zoveelste keer gehoord: 'ik vond het wel gezellig, maar...' en ik denk dat het ook vooral komt omdat mijn leven op dit moment niet zo gevuld is: geen werk of echte daginvulling en dat schrikt mensen af... Dit weerhoudt mij ook om mezelf helemaal open en bloot (letterlijk) te geven omdat ik niet weet of de ander wel interesse heeft. Wat zouden jullie doen? Baal er vreselijk van.
maandag 11 september 2017 om 13:09
Vraag jezelf eens af; Heb jij met iedereen waarmee je eens een keer afspreekt ook gelijk een klik?
Ik vermoed van niet.
Dus zal je ook moeten accepteren dat zoiets andersom ook gebeurd.
En ja, dan kan je het nog steeds heel gezellig hebben. Dat wil nog niet zeggen dat meteen alles op zijn plaats zit. En dat heeft niets met jou te maken of met jouw achtergrond of huidige situatie of wat dan ook.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 11 september 2017 om 13:10
Als elke date met iemand ongeveer 3 uur duurt of langer en non stop praten en gezelligheid is en een paar dagen later toch geen behoefte aan meer is...? Misschien gaan ze dan toch nadenken van maar hey wat voor persoon is dat eigenlijk die de hele dag niet veel doet verder?
maandag 11 september 2017 om 13:25
Heb je ooit kunnen vragen aan je dates waar het aan ligt ipv aanname op aanname bouwen en daar onzekerheid over creëren?lola712 schreef: ↑11-09-2017 13:10Als elke date met iemand ongeveer 3 uur duurt of langer en non stop praten en gezelligheid is en een paar dagen later toch geen behoefte aan meer is...? Misschien gaan ze dan toch nadenken van maar hey wat voor persoon is dat eigenlijk die de hele dag niet veel doet verder?
maandag 11 september 2017 om 14:51
Jazeker is voor de wet een zzp-er een directeur. Ik ben een zzp-er en moet op officiële papieren directeur/eigenaar invullen. Er zijn ook zzp-ers met personeel, ondanks dat de naam anders vermoed mag dat. Ik ken wel een aantal waar dat bij is.Harvey_Specter schreef: ↑08-09-2017 11:36@ Liefhebber, je denkt toch serieus niet dat je een zzp'er directeur kan noemen he? Beroepen zeggen in veel gevallen wel wat over niveau. En dan kan het inderdaad op andere vlakken alsnog geen match zijn. In mijn geval ging het niet alleen om interesses. Hij maakte zeer domme opmerkingen en bleek dus ook nog eens een afkeer te hebben van de economie en geld. Van tevoren had hij aan de hand van mijn opleiding kunnen inschatten dat wij geen match waren. Daarnaast is het aanbod zo groot op Tinder, dat je wel gek zou zijn om van tevoren geen grove selectie te maken.
Maar over het beroep zullen we van mening blijven verschillen ben ik bang. Maar ik respecteer je mening hierover.
dinsdag 12 september 2017 om 13:49
@ Lotje, leuk dat je je nu vermaakt met je fwb als je datemoe bent! Een date pauze inlassen is soms wel fijn.
@ Treurniet, heb je de date al gehad? Even uit nieuwsgierigheid; wat wil je eruit halen als iemand zo ver woont?
@ Rolami, waarom liep het stroef denk je? Het wordt met elke date makkelijker hoor
@ Lola, het klinkt meer als jouw onzekerheid. Ik heb ook wel eens een lange date gehad met borrelen en daarna uit eten. Was heel gezellig, alleen was hij voor mij geen relatiemateriaal om diverse redenen. Ook een date gehad waarbij het ook leuk was, non stop kletsen en gezelligheid; heb hem nooit meer gezien. Een 'klik' is afhankelijk van zo veel dingen. Als je zelf een beetje pessimistisch bent dan werkt dat trouwens ook niet in je voordeel.
@ Liefhebber, ik snap dat je jezelf als zzp'er graag directeur noemt, ondanks dat dit alleen een juridische vorm betreft. Ik ken er daar meer van
Zeer offtopic dit trouwens.
@ Treurniet, heb je de date al gehad? Even uit nieuwsgierigheid; wat wil je eruit halen als iemand zo ver woont?
@ Rolami, waarom liep het stroef denk je? Het wordt met elke date makkelijker hoor

@ Lola, het klinkt meer als jouw onzekerheid. Ik heb ook wel eens een lange date gehad met borrelen en daarna uit eten. Was heel gezellig, alleen was hij voor mij geen relatiemateriaal om diverse redenen. Ook een date gehad waarbij het ook leuk was, non stop kletsen en gezelligheid; heb hem nooit meer gezien. Een 'klik' is afhankelijk van zo veel dingen. Als je zelf een beetje pessimistisch bent dan werkt dat trouwens ook niet in je voordeel.
@ Liefhebber, ik snap dat je jezelf als zzp'er graag directeur noemt, ondanks dat dit alleen een juridische vorm betreft. Ik ken er daar meer van