Minnaar heeft eindelijk de knoop doorgehakt en nu???
woensdag 6 augustus 2008 om 19:13
Sinds begin dit jaar is mijn relatie na 15 jaar samen verbroken. Eind januari heb ik iemand leren kennen. Al vanaf het eerste moment was er een klik en die is eigenlijk nooit meer weggegaan. Na ons eerste afspraakje vertelde hij mij dat hij nog samenwoonde. Daarna had ik eigenlijk voor mezelf bedacht dat ik niet op zo'n gecompliceerde relatie zat te wachten, helemaal omdat ik zelf nog midden in de verwerking van mijn vorige relatie zat. Heb ook echt geprobeerd om afstand te bewaren, maar we werden toch weer naar elkaar toe getrokken. Vanaf dat moment werd het eigenlijk alleen maar heftiger. Dit is zo een aantal maanden doorgegaan, met af en toe een korte periode dat we even afstand moesten nemen omdat het te gecompliceerd werd. Zijn relatie was eigenlijk al jaren een broer/zus relatie maar hij had eigenlijk niet de moed om daar een punt achter te zetten. Om een lang verhaal kort te maken. Sinds anderhalve week hebben ze definitief een punt achter hun relatie gezet. Uiteraard was ik helemaal blij! Hij was ook erg opgelucht. Maar sinds deze week heeft hij aan gegeven dat ie tijd en rust nodig heeft om alles op een rijtje te zetten voor zichzelf en dat ik geduld moet hebben en niet teveel aan hem moet trekken. Ik wil hem die tijd en ruimte ook wel geven omdat ik verstandelijk ook wel weet dat hij nog een relatie heeft te verwerken en nog allerlei praktische dingen met z'n ex moet regelen. Maar ik vind het zoooo moeilijk omdat ik hem graag wil zien en ook wel onzeker word over hoe het nu verder zal gaan. Kan iemand mij advies geven hoe ik hier mee om moet gaan???
zondag 10 augustus 2008 om 12:15
Er zal ongetwijfeld meer zijn Stier dat ontken ik ook niet.
Punt is wel zolang jij genoegen neemt met deze positie heeft hij het nergens over,beaamt (voor jou van belang) wat je zegt en verder is het hem om het even vrees ik.
Zo jij handeld zo word je behandeld.
Tweede rangs, hoe goed hij ook mag zijn, hoe goed zijn bedoelingen ook, het gaat niet zo jij graag zou zien/nodig bent.
Foute basis idd.Hij weet dat jij hem wilt en speelt dáár opin,jij idem.
Zolang jij dat accepteerd wie ben ik/zijn wij je te overtuigen.
Punt is wel zolang jij genoegen neemt met deze positie heeft hij het nergens over,beaamt (voor jou van belang) wat je zegt en verder is het hem om het even vrees ik.
Zo jij handeld zo word je behandeld.
Tweede rangs, hoe goed hij ook mag zijn, hoe goed zijn bedoelingen ook, het gaat niet zo jij graag zou zien/nodig bent.
Foute basis idd.Hij weet dat jij hem wilt en speelt dáár opin,jij idem.
Zolang jij dat accepteerd wie ben ik/zijn wij je te overtuigen.
zondag 10 augustus 2008 om 12:28
quote:sunny31 schreef op 10 augustus 2008 @ 10:30:
Je kan jezelf goed voor de gek houden: beste nacht ever? Get real!! Kijk goed naar je binnenste en vraag jezelf dan af of je ECHT zo leuk vond om sex te hebben in hun bed?! En wat zegt dat over die sukkel! Heeft ie jaren met z'n ex in gelegen en bij de eerste beste mogelijkheid sleept hij jou naar dat bed....Te knurfterig voor woorden, inderdaad.
Je kan jezelf goed voor de gek houden: beste nacht ever? Get real!! Kijk goed naar je binnenste en vraag jezelf dan af of je ECHT zo leuk vond om sex te hebben in hun bed?! En wat zegt dat over die sukkel! Heeft ie jaren met z'n ex in gelegen en bij de eerste beste mogelijkheid sleept hij jou naar dat bed....Te knurfterig voor woorden, inderdaad.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 10 augustus 2008 om 12:42
zondag 10 augustus 2008 om 16:06
Er zijn straks alleen maar verliezers, let op mijn woorden.
Kan een tijd duren voordat hij en jij dat inzien, vooralsnog gaan jullie gezellig door met die geweldige stiekeme dates, waarvan jij denkt dat jullie iets aan het opbouwen zijn en waarvan hij weet dat het voor de spanning is. Jij gaat eronderdoor, hij komt zichzelf ook tegen en zijn ex jammer genoeg ook (ongewild) en dan is er heel veel kapot gemaakt, dus ik zie geen win win situatie. Jij ziet dat niet want jij bent in de wolken, voor nu is dit het helemaal. Geeft niks, we komen je binnenkort weer vanzelf tegen met een nieuw topic. Kun jij puin gaan ruimen, want reken maar dat dit niet goed is voor je eigenwaarde.
En in het geval dat hij voor jou kiest (gaat ie niet doen, maar stel), dan word je er niet gelukkiger van. Of hij gaat weer vreemd, of jij gaat vreemd want ongelukkig. Ondertussen ben je wel jaren verder, en je had het kunnen voorzien. Zonde.
Kan een tijd duren voordat hij en jij dat inzien, vooralsnog gaan jullie gezellig door met die geweldige stiekeme dates, waarvan jij denkt dat jullie iets aan het opbouwen zijn en waarvan hij weet dat het voor de spanning is. Jij gaat eronderdoor, hij komt zichzelf ook tegen en zijn ex jammer genoeg ook (ongewild) en dan is er heel veel kapot gemaakt, dus ik zie geen win win situatie. Jij ziet dat niet want jij bent in de wolken, voor nu is dit het helemaal. Geeft niks, we komen je binnenkort weer vanzelf tegen met een nieuw topic. Kun jij puin gaan ruimen, want reken maar dat dit niet goed is voor je eigenwaarde.
En in het geval dat hij voor jou kiest (gaat ie niet doen, maar stel), dan word je er niet gelukkiger van. Of hij gaat weer vreemd, of jij gaat vreemd want ongelukkig. Ondertussen ben je wel jaren verder, en je had het kunnen voorzien. Zonde.
zondag 10 augustus 2008 om 17:44
Een lot uit de loterij Stier. Eerst houdt hij je warm als hij bezet is, dan zegt hij alles op als hij alleen is. Jij komt hem toevallig tegen bij het uitgaan en het tweede weekend dat deze kanjer alleen moet zijn ben je welkom in het bed van hem en zijn ex-partner, oh nee zus. Beter is er toch niet te vinden op deze wereld. En meteen alweer heerlijk een ochtend gehuild om hem, dat zijn wel de echte mannen he, die je zo veel verdriet geven, alleen dan is de liefde de moeite waard.
Voor je jezelf verder verliest zou ik even informeren of hij nu wel iets voelt voor een relatie.
En kom op zeg als hij het weer gaat proberen met zijn ex, dan blijf je toch niet beschikbaar. En zo ja, welkom op het minnaressenforum.
Voor je jezelf verder verliest zou ik even informeren of hij nu wel iets voelt voor een relatie.
En kom op zeg als hij het weer gaat proberen met zijn ex, dan blijf je toch niet beschikbaar. En zo ja, welkom op het minnaressenforum.
zondag 10 augustus 2008 om 18:24
Stiertje, voor deze man bij jíj het lot uit de loterij waar Puk het over heeft....
Je wil hem, koste wat het kost en zelfs als hij het weer met zijn ex gaat proberen ben jij bereid om met hem door te gaan (of las ik dat verkeerd?). Je bent de hoofdprijs, geloof me. Het is alleen zo rot dat je jezelf zoveel pijn gaat doen met deze houding.
Er zijn grenzen en niet voor niks. Wat is jouw grens?
Je kunt iemand nóg zo graag willen, als de prijs te hoog is moet je loslaten.
Tot welke prijs ga je meid?
Je wil hem, koste wat het kost en zelfs als hij het weer met zijn ex gaat proberen ben jij bereid om met hem door te gaan (of las ik dat verkeerd?). Je bent de hoofdprijs, geloof me. Het is alleen zo rot dat je jezelf zoveel pijn gaat doen met deze houding.
Er zijn grenzen en niet voor niks. Wat is jouw grens?
Je kunt iemand nóg zo graag willen, als de prijs te hoog is moet je loslaten.
Tot welke prijs ga je meid?