Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Ik ga me echt niet inhouden omdat ik daarmee een eventuele toekomstige lover mee voor het hoofd zou kunnen stoten.......

isolde, ik vertaal dat even vrijblijvend " bij gebrek aan een leuke potentiele vrije lover"

Ik kan je in ieder geval op een briefje geven dat er zeer bitter weinig potentiele (mannelijke) vrije lovers rond zullen lopen die gecharmeerd zullen zijn en blijven van jou omgaan met. Hooguit dat je dan ook juist genoeg bent voor een snelle wip. Maar het is jouw leven en jij mag het leven hoe je het wil. ER zijn er die het ook zo leven maar die verdienen er, begrijpelijk, hun boterham aan.
ojee, inderdaad, woensdagavond stierenavond voor de gm's met doorzichtige kutsmoes naar vrouwtjelief, had ik even geen rekening mee gehouden, hutje, prutje, hotteljete, minnares busy gehouden met de kruimels zodat ze er weet even tegen aan kan
quote:ikkezelf schreef op 11 maart 2009 @ 21:11:

ojee, inderdaad, woensdagavond stierenavond voor de gm's met doorzichtige kutsmoes naar vrouwtjelief, had ik even geen rekening mee gehouden, hutje, prutje, hotteljete, minnares busy gehouden met de kruimels zodat ze er weet even tegen aan kanVreemde onaardse denkbeelden hou jij(en je "maten"?) er op na. Maar we leven in een vrij land dus je mag denken en uiten wat je wil. Ik hoef het er gelukkig niet mee eens te zijn en met mij velen.....
quote:ikkezelf schreef op 11 maart 2009 @ 19:32:

okay even een samevatting van mijn maten hun reakties die ook meelezen;

- verry cherry

soms een beetje bitch, maar koop je samen met haar je droomwens zijnde een oude vervallen boerderij die je samen van scratch on moet gaan verbouwen dan mag jij de opperman zijn die stenen aan sleept en zal zij, terwijl jij echt niet meer kunt van vermoeidheid, gewoon fluitend door gaan met metselen waardoor jij toch weer de energie krijgt om gewoon te zorgen voor voldoende cement zodat ze vooruit kan. Je verteld je vrienden wel even dat jij metselde en dat zij de stenen en cement verzorgde en alleen zij daar flink bij klaagde terwijl jij niet moe was. Dat mannelijk gezwam maak je daarna natuurlijk wel acuut goed bij haar en je flikt het (haar) geen 2e keer.

En hoeveel biertjes hebben jij en je maten al op, Ik?

Ach, ik lijk soms een bitch maar in het echt ben ik heel lief
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:ikkezelf schreef op 11 maart 2009 @ 19:32:

okay even een samevatting van mijn maten hun reakties die ook meelezen;

- dame die zich naar hotel laat dirigeren voor een wip

" meisje toch", " wat zou er in haar eerdere leven fout zijn gegaan dat ze zich hier voor leent" " wat onderscheid zo een leuke meid nu van een gewone hoer terwijl ze compleet niet zo over komt" " hoe krijgt zo een eikel het voor elkaar dat hij zo een schijnbaar heel leuke meid zo ver krijgt dat ze zich er voor voor leent om richting hotel op te komen draven als hij weer eens zin in haar heeft"

- laat het even hier bij, niemand mag zich tekort gedaan voelen, dit zijn alleen even wat highlights

Etc. Etc. en de rest van de hele bullshit posting (s).....

Ik lees tussen de regels een enorme jaloerse ondertoon. Je zult dat niet erkennen, maar dat is mijn visie. Ik wil jou en je maten zeker niet tekort gedaan voelen, zéker niet. Denk dat ze al tekort genoeg komen ? Een hele kromme, redenering zet jij uiteen. In diverse posting. Maar goed, zoals Isolde al schreef, iedereen mag zijn mening geven. Die van jou is/zijn echter geen hom en geen kuit.

Waar een vrouw is, is hier ook een GM en andersom. Dus veroordeel hier niet op zo`n kortzichtige wijze de vrouwen. En vergelijk ze al helemaal niet met een vrouw die van seks haar vak gemaakt heeft. Dat is volledig buiten proportie en beledigend bovendien.
quote:Ziiion schreef op 11 maart 2009 @ 09:30:

Met je eens Oostvogel. Wat moet een vrije vrouw nou met een getrouwde man? Isolde zei al eens bij gebrek aan beter, de vrije mannen waar ze een date mee had wilde uiteindelijk niet verder zoals ik het begreep. Maar bij jou is het omdat je een soort angst door nare ervaringen hebt opgebouwd. Zou je daar niet eerst hulp voor zoeken en dan eens kijken wat je nu echt wil in je leven. Van relatie naar relatie hoppen met getrouwde mannen lijkt me niet erg gezond. Wat is dat nou voor een man die thuis de boel oplicht, en het ook nog eens te vermoeiend vind om drie kwartier te rijden om je te zien. Nou hij is vast erg gek op je? Word wakker!

Liefs ZiiionDenk dat je de postings van Mikiyo en die van mij toch nog even goed moet lezen. Je interpreteert sommige dingen niet helemaal juist.
Ikkezelf,

Ook al is mijn vriend een GM, ik ben zelf monogaam. Ik kan niet van 2 mannen tegelijk houden. Ben ik ooit weer single en kom ik een man tegen die ook single is en waar ik voor zou gaan, zal ik waarschijnlijk wel een groot deel van mn verleden uit de doeken doen. Als diegene mij dan obv verleden niet vertrouwd, of een slet vindt, hoef ik m niet. Ik ben ik en mijn verleden is dan in het verleden. Accepteer het of rot idd maar op.

Huiskamer psychologie van maten "wat heeft dat meissie in het verleden meegemaakt" daar ben ik niet in geinteresseerd.
quote:Mikiyo schreef op 11 maart 2009 @ 23:08:

Ikkezelf,

Ook al is mijn vriend een GM, ik ben zelf monogaam. Ik kan niet van 2 mannen tegelijk houden. Ben ik ooit weer single en kom ik een man tegen die ook single is en waar ik voor zou gaan, zal ik waarschijnlijk wel een groot deel van mn verleden uit de doeken doen. Als diegene mij dan obv verleden niet vertrouwd, of een slet vindt, hoef ik m niet. Ik ben ik en mijn verleden is dan in het verleden. Accepteer het of rot idd maar op.

Huiskamer psychologie van maten "wat heeft dat meissie in het verleden meegemaakt" daar ben ik niet in geinteresseerd.Je weet nooit in wat voor situatie je terecht komt. Wat je wel weet is wat je vandaag doet, voelt, kunt en wilt. De toekomst kun je alleen maar hopen op verbetering van je situatie en er hard voor werken dat het zo uit komt, maar ja... sommige dingen lukken niet en anderen weer wel. Als je maar van jezelf weet dat je het geprobeert hebt en dat je je best doet.
quote:mussk schreef op 12 maart 2009 @ 21:29:

[...]

Je weet nooit in wat voor situatie je terecht komt. Wat je wel weet is wat je vandaag doet, voelt, kunt en wilt. De toekomst kun je alleen maar hopen op verbetering van je situatie en er hard voor werken dat het zo uit komt, maar ja... sommige dingen lukken niet en anderen weer wel. Als je maar van jezelf weet dat je het geprobeert hebt en dat je je best doet.

Mussk

thanx voor de fijne reactie, helemaal mee eens
quote:Very Cherry schreef op 11 maart 2009 @ 21:48:

[...]

En hoeveel biertjes hebben jij en je maten al op, Ik?

Ach, ik lijk soms een bitch maar in het echt ben ik heel lief Ik wilde hier een gevat antwoord op geven, totdat ik ontdekte dat jouw motto het antwoord an sich eigenlijk al gaf.

Ikkezelf,

Huiskamer psychologie van maten "wat heeft dat meissie in het verleden meegemaakt" daar ben ik niet in geinteresseerd.Goeie reactie. Respect.

Ikkezelf,

Huiskamer psychologie van maten "wat heeft dat meissie in het verleden meegemaakt" daar ben ik niet in geinteresseerd.

Heb geen respect voor zo'n antwoord Q-Q. Ze geeft geen inhoudelijk en normaal antwoord op mijn vraag. Namelijk dat het me niet gezond lijkt om van GM naar GM te hoppen. Dat het me verstandiger lijkt gezien haar voorgeschiedenis om daar eerst naar te kijken. Misschien krijgt ze daardoor meer eigenwaarde. Ze geeft wel antwoord maar direct verdedigend en snauwerig, iets over psychologie van de koude grond. Waarom? Zou het kunnen zijn dat iemand zich dat wel bewust is dat hoppen van GM naar Gm niet zo gezond is voor jezelf, mentaal en fysiek maar dit helemaal niet wil inzien. Liever leven in een "spannend" illusionaire bestaan, veel makkelijker. En iemand die deze droom uit elkaar zou kunnen laten spatten moet opzouten. Weer psychologie van de koude grond.

Liefs Ziion
quote:Ziiion schreef op 12 maart 2009 @ 22:59:

[...]

Heb geen respect voor zo'n antwoord Q-Q. Ze geeft geen inhoudelijk en normaal antwoord op mijn vraag. Namelijk dat het me niet gezond lijkt om van GM naar GM te hoppen. Dat het me verstandiger lijkt gezien haar voorgeschiedenis om daar eerst naar te kijken. Misschien krijgt ze daardoor meer eigenwaarde. Ze geeft wel antwoord maar direct verdedigend en snauwerig, iets over psychologie van de koude grond. Waarom? Zou het kunnen zijn dat iemand zich dat wel bewust is dat hoppen van GM naar Gm niet zo gezond is voor jezelf, mentaal en fysiek maar dit helemaal niet wil inzien. Liever leven in een "spannend" illusionaire bestaan, veel makkelijker. En iemand die deze droom uit elkaar zou kunnen laten spatten moet opzouten. Weer psychologie van de koude grond.

Liefs Ziion

Goed lezen meissie ! Dit is het antw. van mykiyo op een posting van ikkezelf.... Overigens een van de weinige antw. van mykiyo. Geeft ook niet, want je reageert natuurlijk op datgene wat je wél aanspreekt, of waar je wel een reactie op wil geven. Maar het is een beetje jammer, dat als je oprecht een vraag stelt of e.e.a wil begrijpen van hetgeen geschreven wordt. Hier dan niet op ingegaan wordt.

Wat bedoel jij Ziiion met psychologie van de koude grond?

Relatie hoppen is sowieso geen leuke bezigheid lijkt mij, even afgezien of het van GM naar GM is. Maar ik lees van jou ook regelmatig dat je iemand leuks hebt leren kennen,gedate hebt. Ook nog niet helemaal 'verlost' bent van jouw GM. Ben jij erg zoekende? Hoe is het trouwens met die GM van jouw? Heb je het contact telefonisch netjes verbroken?
Heb trouwens het boek vanavond gekocht; 'ik hou van uw man"

Openhartige verhalen over uitzonderlijke verhoudingen.

Iemand ook gelezen?
Lijkt me een interessant boek, heb er goede recensies over gelezen. Als je het uit hebt wil ik het wel van je kopen (lenen is niet zo handig, ik woon in Spanje). Mijn studielectuur bestond de laatste weken uit dit draadje, ik heb alle 200 pagina´s doorgelezen. Samengevat komt het neer op: wie het onderste uit de man wil, krijgt het lid op zijn neus.

Er zijn GM´s die hun burgerlijke staat verzwijgen maar als iemand vanaf het begin zegt niet te willen scheiden, dan moet je toch niet meer willen, hoeveel je ook van iemand houdt? Liefhebben is loslaten. Ik ken "mijn" GM nu vier maanden en ben dol op hem maar ik ga niet zeuren, dat vind ik zinloos en contraproductief. Als je er niet tegen kunt een GM niet voor je alleen te hebben, verbreek dan de relatie en trap niet in valse beloften. Ik vraag me weleens af in hoeverre het gedraai van de GM´s ontstaan is door het geclaim van de minnares. Hoewel ik me kan voorstellen dat een introductie in de trant van "mijn vrouw begrijpt me niet" bepaalde verwachtingen kan scheppen. Was bij mij trouwens niet het geval, GM houdt van zijn vrouw, hij wil alleen meer en betere seks. Hij heeft ervaringen met one night stands en prostituées, waar zijn vrouw vaak wel van wist (niet alles) en het altijd door de vingers heeft gezien, maar dat is niet wat hij zocht, hij wilde iets duurzamers.
anoniem_70736 wijzigde dit bericht op 13-03-2009 01:35
Reden: Nuancering
% gewijzigd
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
van alles geschreven, internet eruit, site niet meer bereikbaar..posting dus weg! grrrr...

Enfin, had dus een reactie gegeven op graaggedaan.

Nog iets geciteerd uit het boek. Ga morgen wel een 2e poging doen. En ja, mij lijkt het ook een interessant boek.

Ik kom er nog op terug graaggedaan.
Hé, ik had ook al gedonder met internet, ook ik had een heel verhaal geschreven dat is verdwenen.

Vannacht hadden we een heel gesprek over dat seks voor sommige mensen van levensbelang is om goed in hun vel te zitten. Hij had de laatste jaren allerlei lichamelijke klachten van de opgekropte spanningen (vrouw heeft sinds de menopauze niet zo´n zin meer) en ik word er knorrig van als ik geen seksleven heb.

Moet hij zijn vrouw de deur uitzetten omdat ze niet meer aan die ene behoefte kan voldoen terwijl het op allerlei andere fronten nog steeds klikt en ze nog altijd de moeder van hun - volwassen - kinderen is en tientallen jaren geschiedenis met hem deelt? Moet ik humeurig door het leven totdat er een prins op het witte paard langskomt? Op mijn leeftijd (45) kon daar weleens veel tijd overheen en ik heb geen zin om ondertussen op een houtje te bijten. Van de scharrels die ik had in de tijd dat ik GM leerde kennen, is hij de leukste gebleken. Wat begonnen is als pure behoeftenvervulling is uitgebreid met een geestelijke band, we besteden minstens evenveel tijd aan praten als aan vrijen. We zijn beiden tevreden met de situatie. Pluk de dag, morgen kan alles over zijn.

Misschien is dat ook wel een valkuil: het is (met name voor vrouwen) niet netjes er ronduit voor uit te komen dat je lichamelijke behoeften hebt dus maakt men zichzelf wijs dat je er ongelukkig van wordt als je niet ook je hele leven met je geliefde deelt. Ik hóéf mijn leven niet met hem te delen, ik zou hem alleen wat vaker willen zien maar ach, dat behoedt ons voor routine en houdt het vuurtje brandend. Elk nadeel heb z´n voordeel.

We houden van elkaar maar zijn liefde zou niet echt zijn omdat hij zijn vrouw niet wil verlaten? Op de sekspijler heb ik het al gezegd: je kunt toch van meerdere mensen tegelijk houden? Als je een kind hebt en er komt een tweede dan houd je toch ook niet opeens minder van het eerste kind? Of houd je minder van het tweede kind omdat je al zooooveel van het eerste houdt dat er geen liefde meer over is?
quote:Oostvogel schreef op 13 maart 2009 @ 00:39:

[...]

Goed lezen meissie ! Dit is het antw. van mykiyo op een posting van ikkezelf.... Overigens een van de weinige antw. van mykiyo. Geeft ook niet, want je reageert natuurlijk op datgene wat je wél aanspreekt, of waar je wel een reactie op wil geven. Maar het is een beetje jammer, dat als je oprecht een vraag stelt of e.e.a wil begrijpen van hetgeen geschreven wordt. Hier dan niet op ingegaan wordt.

Wat bedoel jij Ziiion met psychologie van de koude grond?

Relatie hoppen is sowieso geen leuke bezigheid lijkt mij, even afgezien of het van GM naar GM is. Maar ik lees van jou ook regelmatig dat je iemand leuks hebt leren kennen,gedate hebt. Ook nog niet helemaal 'verlost' bent van jouw GM. Ben jij erg zoekende? Hoe is het trouwens met die GM van jouw? Heb je het contact telefonisch netjes verbroken?

Oh dacht dat ze antwoord gaf op mijn vragen. Psychologie van de koude grond is zelfbedachte psychologie o.i.d.

Nou regelmatige date, twee keer t.n.t.

Ben niet op zoek, maar word vaak gevraagd voor een date, kom veel met mannen in aanraking door sport en werk, en die vragen me regelmatig, ook GM's. Tot een paar weken terug sloeg ik iedere date netjes af. Ging wel regelmatig met vriendinnen ergens naar toe.

GM woont op zichzelf sinds een week ongeveer, hij heeft het erg naar zijn zin zegt hij, hij mist wel zijn kinderen. Hij belt me nog wel, maar ik wil hem niet zien, nu iig niet en misschien wel nooit meer, we zien wel hoe het loop. Een relatie wil ik niet meer met hem dit omdat ik hem nooit zou kunnen vertrouwen. Dit omdat als ik het gewild had hij wel vreemd met mij was gegaan. Stel dat onze relatie in de toekomst een sleur word o.i.d. dan zal ik me niet lekker voelen in de relatie omdat ik dan bij alles bang zal zijn. Als hij een paar dagen weg zou gaan met vrienden bijvoorbeeld, of uit met vrienden, dan heb ik altijd die angst. Dit heb ik ook later pas beseft, nadat ik hem niet meer wilde zien omdat hij eerst wel thuis wilde blijven omdat het anders financieel heel erg veel nadelen zou hebben.

Wat graaggedaan zegt daar ben ik het helemaal mee eens. Als je er niet tegen kan dat een man getrouwd is, je wilt hem eigenlijk voor jezelf hebben, ga dan niet verder. Daarom ben ik niet met de ex GM all the way geweest. Hij gaf aan dat zijn huwelijk slecht was, dat hij niet van haar hield en dat hij wilde scheiden. En heel vervelend maar ik werd verliefd op hem, zag hem vaker via het werk en zo is het gekomen. Dus ik heb op hem gewacht. Misschien dom? Voor mij iig geen GM meer.

Liefs Ziiion
Ziion: ... Daarom ben ik niet met de ex GM all the way geweest. ... ... Dus ik heb op hem gewacht. Misschien dom? Voor mij iig geen GM meer.

Nee, niet dom, kwestie van betere zelfbeheersing. Ik heb me erbij neergelegd dat mijn vlees zwakker is dan mijn verstand en denk voorlopig de gulden middenweg te hebben gevonden. Wat ik nu heb bevalt me veel beter dan mijn vorige relaties. Net als Isolde ben ik iemand die veel te veel de neiging heeft zich in iemand te verliezen. Zelfs bij een LAT-relatie zou ik mijn vriendschappen gaan verwaarlozen enz. Nee, het minnaressenschap past wel bij me en als ik er op een dag genoeg van heb dan zie ik wel weer verder. De verhouding met GM zal ik nooit als verloren tijd zien, daarvoor is het allemaal veel te prettig.
Graag gedaan: je had het niet beter kunnen verwoorden. Zo voelt het inderdaad.

Ik heb via internet nu een single (! je verwacht het niet he!!!) man ontmoet die meteen begint met dat hij dingen van mij had verwacht.......huh? Ik heb hem nog niet eens IRL ontmoet en dan al verwachtingen? Daar gaan mijn haren van overeind staan.

Met GM is het nog steeds leuk, te weinig, dat dan weer wel, maar het weinige wat we hebben is gewoon heerlijk en dan heb ik het ook niet alleen over de sex.

Niet het vele is goed maar het goede is veel, om maar eens in een cliché te vervallen.
Heel veel wat hier nu staat geschreven is "seks + minnaar" -> moet toch op de sekspijler? Hier gaat het over "minnaar +relatie", maar daar is blijkbaar weinig over te vertellen. Zegt mij weer genoeg over het lage kwaliteitsnivo van de relaties.
@Mussk: een minnaar heb je niet alleen voor de seks, dat heet een SV. Maar een minnaar die je alleen maar hebt voor de goede gesprekken is een gewone vriend. Het minnaarschap heeft altijd een erotische kant, zelfs (of juist) als het contact bepaald wordt door hunkeren naar schaarse seks. Een minnaar is meer dan iemand voor een wip. Ik kan het ook niet zonder geestelijke band, dan ben ik na een paar keer op iemand uitgekeken. Minnaars en minnaressen zijn trouwer dan SV´s want ze investeren ook emotioneel.

Inmiddels ben ik vergelijkbare fora aan het napluizen op Spaanse websites, ik wil ook weten wat er over het onderwerp wordt gedacht in het land waar ik woon. Het valt me op dat er minder krampachtig over het onderwerp wordt gediscussieerd, Er is op de een of andere manier toch meer begrip voor, enerzijds omdat het in zuidelijke landen minder "not done" is om je door je passie te laten leiden, in Nederland wordt veel meer gehamerd op je nuchtere verstand. Er heerst in Spanje - en ik vermoed ook in Italië, Griekenland, enz. - toch meer een houding van leven en laten leven, er wordt minder met het vingertje gewezen. Seks wordt meer als integraal onderdeel van de relatie of verhouding gezien en niet als die ene vunzige activiteit naast alle nobele elementen van een relatie of verhouding.
quote:Graaggedaan schreef op 13 maart 2009 @ 15:23:

@Mussk: een minnaar heb je niet alleen voor de seks, dat heet een SV. Maar een minnaar die je alleen maar hebt voor de goede gesprekken is een gewone vriend. Het minnaarschap heeft altijd een erotische kant, zelfs (of juist) als het contact bepaald wordt door hunkeren naar schaarse seks. Een minnaar is meer dan iemand voor een wip. Ik kan het ook niet zonder geestelijke band, dan ben ik na een paar keer op iemand uitgekeken. Minnaars en minnaressen zijn trouwer dan SV´s want ze investeren ook emotioneel.

Inmiddels ben ik vergelijkbare fora aan het napluizen op Spaanse websites, ik wil ook weten wat er over het onderwerp wordt gedacht in het land waar ik woon. Het valt me op dat er minder krampachtig over het onderwerp wordt gediscussieerd, Er is op de een of andere manier toch meer begrip voor, enerzijds omdat het in zuidelijke landen minder "not done" is om je door je passie te laten leiden, in Nederland wordt veel meer gehamerd op je nuchtere verstand. Er heerst in Spanje - en ik vermoed ook in Italië, Griekenland, enz. - toch meer een houding van leven en laten leven, er wordt minder met het vingertje gewezen. Seks wordt meer als integraal onderdeel van de relatie of verhouding gezien en niet als die ene vunzige activiteit naast alle nobele elementen van een relatie of verhouding.

Er wordt hier toch ook lekker geflirt en gedolt met elkaar, zonder de grenzen van goed fatsoen te overschreiden? Waarom zou dat bekrompen zijn? Dat is toch alleen maar fijn en duidelijk?

Het hebben van seks in een affaire met een getrouwde man voor mij is voor mij toch echt een no go area. Ik kan het sowieso niet gauw, kijk gelukkig heel lang de kat uit de boom, totdat ik vriendje goed ken en vriendje bij mij thuis is geweest en vise versa. Waarom? Ik wil me veilig/gerespecteerd voelen, geen hapklaar brokje zijn, wil weten dat het om mij als persoon te doen is en niet om mijn lijf. Ik vind dat een minnares meestal te veel investeert in een relatie met een GM en te veel zichzelf bloot geeft bij een man die het gewoon niet waard is, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Wie blijft er nou graag bij een vent die zegt "gelukkig getrouwd" te zijn, maar jou ook wel te zien zitten? Verliefd zijn is mooi, maar dan wel met een mooie, knappe, leuke singel man met lange krullen en voetbalbenen... Zwijmel..
Ziion, ik ben het ff kwijt. Geef ik nu geen antwoord op je vraag? dan heb ik nl. de vraag gemist. Ik zag alleen een vraag aan Oostvogel over van GM naar GM hoppen. Voel me daar ook niet bij aangesproken hoor. Tussen GM en GM heeft een huwelijk gezeten van 10 jaar. Sorry als ik wat geïrriteerd heb gereageerd, maar mn eerste vriendje (vrije man) was 15 jaar ouder. Het heeft mijn moeder toen veel pijn gedaan, al die opmerkingen van de mensen die (zonder zich in mij te verdiepen) vonden dat ik een vader complex had. Dus mijn allergie zit wat in de hoek van dit soort psychologie.
Mussk:

GM en ik hebben dagelijks contact via MSN. Dit kan over koetjes en kalfjes gaan, maar soms ook over diepe gevoelens of over politiek. Dit is divers. Die enkele keer dat we elkaar zien is het idd gericht op sex. We willen dan gebruik maken van de weinige mogelijkheden die we hebben (OOK IK). Maar ook dan wordt er weer veel gepraat.

Zonder onze gesprekken zou er geen sex zijn. Maar ik val ook zeker op het lijf, 1 meter 93, 120 kilo, een sprankelende lach en een paar heerlijke bruine pretogen. Als ie bij me zou zijn en alleen maar zou willen praten, dan zou ik daar niet blij van worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven