mn vriend

16-10-2010 19:05 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb al eerder gemaild over het probleem tussen mijn vriend en mij,over dat hij een kind heeft en dat ik het moeilijk vind het mijn ouders te weten komen omdat ze hem niet moeten. ik had al een paar jaar eerder iets met hem gehad en nu hebben we seks en vinden elkaar erg lief en ondertussen elkaar liefkozen en zoenen.we hebben het er al vaak over gehad, hij vind het moeilijk om nu een relatie te krijgen ivm met zijn kind en hij zegt dat zijn kind op de eerste plaats staat en hij zich er voor wil in zetten,hij vecht er voor zei hij. en ik heb moeite ivm mn ouders, ze weten wel dat ik met hem praat maar verder weten ze niks, hij is ook collega van mij. mn ouders zijn een week op vakantie en ik ben alleen thuis,dus ben een paar keer in de week bij hem thuis geweest, en dat was super gezellig, hij had gekookt en we hebben seks gehad en daarna lekker samen knus op de bank. wij houden wel van elkaar, ik merk ook aan hem dat hij verliefd op mij is. ik ze! i al tegen hem,als ik over een aantal jaar op mezelf woon,dan mag je zovaak komen en slapen als je wilt, ik begin het steeds moeilijker te vinden. als mn ouders terug zijn van vakantie,kan ik moeilijk bij hem thuis komen en hij bij mij mag hij van mn ouders er niet meer in. waarom mn ouders hem neit moeten is dat ze zeggen dat hij me voor de gek gehouden heeft omdat we dahcten dat hij nog een relatie met zijn ex had,maar blijkt zo helemaal niet te zijn en heb het ze al gezegd maar ze geloven het niet. dus dat was toen een mis verstand geweest. wij vinden het allebei nu moeilijk, de liefde word sterker zelfs dat ik in de weekends er ook last van krijg dat ik hem mis enzo,heb mn moeder gezegd dat wij een keer weer uit willen maar ze zei je spreekt dan maar in het dorp af,hij komt er hier niet meer in of hij moet heeeel goed zijn excuses aanbieden,maar ze wil wel zijn ex mailen en naar zijn ouders gaan, ik ben 24 en hij is 35 en hij woont al op zich zelf,vind het wel een beetje flauw van mijn moeder dat ze dat wil doen,wat moet ik doen?
Ik kan nauwelijks door jouw woordenbrij heenworstelen, maar waarom zeg je 'als ik over een aantal jaren op mezelf woon', terwijl je 24 bent? Wat let je om nú uit huis te gaan?
Sorry, maar ik kan er geen touw aan vastknopen.
Hoofdletter en alinea's zouden helpen denk ik. Hier kom ik serieus niet doorheen.
Gedachten ordenen, tekst ordenen, uit huis gaan.
Waarom woon je nog thuis op je 24ste? Is het niet een veel beter idee om op jezelf te gaan, zodat je kunt gaan en staan waar je wilt?
The time is now
uhhh, tja hmm datte dus.
En waarom hebben jouw ouders een probleem met hem?
holy crap, maar ik ben er grotendeels doorheen gekomen.

Conclusie: hij vind sex en een warm lijf op de bank wel fijn.

En: waar rook is, is vuur

Plus: ouders hebben soms ook gelijk

Als laatste: wat wil je met een man +kind als je 24 bent?
Idd gewoon het huis uit ,hupsaké.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je tekst verdelen in alinea's en hoofdletters gebruiken zou de leesbaarheid erg ten goede komen.

Je bent 24, mag ik vragen waar je moeder zich nog mee bemoeit? Naar zijn ex mailen en naar zijn ouders gaan? Waar slaat dit op? Kan je niet op jezelf gaan wonen?
omdat ik alz ei dat er een misverstand was tussen hem en mij,toen we ruzie hadden maar dat we dachten dat mn vriend en zij ex nog wat hadden,maar is niet zo zegt hij. ik heb nog geen geld om op me zelf te gaan wonen moet nog een paar jaar wachten helaas. ja ik vind het ook nergens op slaan dat ze haar wil gaan mailen
Uhm tja, ik heb niet alles gelezen.

Maar wat ik uit het eerste deel op kan maken is dat hij geen vaste relatie met je wilt vanwege zijn kind?

En jullie hebben al seks? Dat is altijd makkelijk voor een jongen. Geen verplichtingen en toch seks krijgen.

Ga lekker op zoek naar een jongen die wel serieus voor jou wilt gaan en naarmate de tijd verstrijkt zijn kind wel aan jou voor wilt stellen als de nieuwe 'stiefmama'.

Volgens mij ben je nu al te gehecht aan hem geraakt. Ik hoop dat je voor jezelf kiest en gaat voor wat jij wilt.
Werk je of zit je nog op school?
The time is now
Ik smurf er niks van.....................
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:Banba schreef op 16 oktober 2010 @ 19:20:

Werk je of zit je nog op school?Dat vraag ik me dan ook af. Als ik met mijn stufi uit huis kan, moet TO dat met een baantje bij de appie ofzo toch ook wel kunnen.
ja ik werk maar ben al ondertussen aan het sparen voor later, ik wil hem niet kwijt
Hoe kan je nou op je 24e nog geen geld hebben om op jezelf te wonen?

Hoe haalt je moeder het trouwens in haar hoofd om zijn ouders te willen mailen?? Hij is 35.
en hij is serieus met me
Gaat het wel helemaal goed met je? Ben je lichamelijk en psychisch gezond?
Sparen voor later is hartstikke mooi. Maar om daardoor tot je 30e bij je ouders thuis te wonen is nogal belachelijk.

Zoals Ruza inderdaad zegt, als je met stufi het huis uit kan dan kan jij dat ook emt een gewone baan.
tja zeg het maar, en idd hij is 35,dus zijn ouders hebben er niks mee te maken, en als mn moeder naar zijn ex gaat,krijgt hij problemen
quote:smurfje251 schreef op 16 oktober 2010 @ 19:25:

ja ik werk maar ben al ondertussen aan het sparen voor later, ik wil hem niet kwijtTja. Dan niet klagen dat je ouders je behandelen als een klein kind he...
ben lichamelijk gezond maar heb wel pdd-nos,hoezo?
quote:smurfje251 schreef op 16 oktober 2010 @ 19:27:

tja zeg het maar, en idd hij is 35,dus zijn ouders hebben er niks mee te maken, en als mn moeder naar zijn ex gaat,krijgt hij problemenEhm, ja....jouw ouders dus eigenlijk ook niet. Als je 24 bent zijn je ouders er hoogstens om advies te geven wanneer jij er om vraagt, en meer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven