mn vriend

16-10-2010 19:05 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb al eerder gemaild over het probleem tussen mijn vriend en mij,over dat hij een kind heeft en dat ik het moeilijk vind het mijn ouders te weten komen omdat ze hem niet moeten. ik had al een paar jaar eerder iets met hem gehad en nu hebben we seks en vinden elkaar erg lief en ondertussen elkaar liefkozen en zoenen.we hebben het er al vaak over gehad, hij vind het moeilijk om nu een relatie te krijgen ivm met zijn kind en hij zegt dat zijn kind op de eerste plaats staat en hij zich er voor wil in zetten,hij vecht er voor zei hij. en ik heb moeite ivm mn ouders, ze weten wel dat ik met hem praat maar verder weten ze niks, hij is ook collega van mij. mn ouders zijn een week op vakantie en ik ben alleen thuis,dus ben een paar keer in de week bij hem thuis geweest, en dat was super gezellig, hij had gekookt en we hebben seks gehad en daarna lekker samen knus op de bank. wij houden wel van elkaar, ik merk ook aan hem dat hij verliefd op mij is. ik ze! i al tegen hem,als ik over een aantal jaar op mezelf woon,dan mag je zovaak komen en slapen als je wilt, ik begin het steeds moeilijker te vinden. als mn ouders terug zijn van vakantie,kan ik moeilijk bij hem thuis komen en hij bij mij mag hij van mn ouders er niet meer in. waarom mn ouders hem neit moeten is dat ze zeggen dat hij me voor de gek gehouden heeft omdat we dahcten dat hij nog een relatie met zijn ex had,maar blijkt zo helemaal niet te zijn en heb het ze al gezegd maar ze geloven het niet. dus dat was toen een mis verstand geweest. wij vinden het allebei nu moeilijk, de liefde word sterker zelfs dat ik in de weekends er ook last van krijg dat ik hem mis enzo,heb mn moeder gezegd dat wij een keer weer uit willen maar ze zei je spreekt dan maar in het dorp af,hij komt er hier niet meer in of hij moet heeeel goed zijn excuses aanbieden,maar ze wil wel zijn ex mailen en naar zijn ouders gaan, ik ben 24 en hij is 35 en hij woont al op zich zelf,vind het wel een beetje flauw van mijn moeder dat ze dat wil doen,wat moet ik doen?
Barrister, waarom moet TO boeken lezen? Vind dat een zeer bijzondere tip
Hans
quote:Zwuppeliennn schreef op 16 oktober 2010 @ 20:04:

Barrister, waarom moet TO boeken lezen? V

ind dat een zeer bijzondere tip

Ik denk dat Barrister bedoelt dat ze daar misschien iets wijzer van kan worden? Ook een taalboek aanschaffen.

TO het lijkt wel of je een jaar of dertien bent. Dan ben je nog niet aan een relatie toe. Je kunt beter eerst wat zelfstandiger en volwassener worden.
Ik snap dat van dat boeken lezen ook niet...

Smurf, is het de bedoeling dat je echt op jezelf gaat wonen, als je het huis uit gaat?

Of denken jullie meer richting begeleid wonen, vanwege je PDD-NOS?
quote:Misskatie schreef op 16 oktober 2010 @ 19:47:

Je hebt nog niet genoeg geld om op je zelf te wonen. Je bent 24 jaar en het is tijd om zelfstandig te gaan wonen. Ga (meer) werken en vraag een aanvullende Wwb-uitkering (=bijstandsuitkering) aan en ga op jezelf wonen. Met je spaargeld kun je je kamer of woning inrichten. Je mag ca.

¤ 5400,- aan spaargeld hebben bij de Wwvb. De bijstandsnorm voor iemand die alleen woont in een huurwoning is ca. ¤ 850,- netto per maand (norm alleenstaande met de volledige toeslag) .

WWB is afgeschaft voor jongeren onder de 27, je moet aan het werk of naar school

Ga desnoods op een kamer of met meerdere mensen in een huis. Dan is de uitkering 10 % lager. Probeer het, in het weekend kun je dan altijd nog op bezoek bij je ouders. Waarom zijn ze zo beschermend, vanwege je pdd-nos? En je vriend geeft al aan dat hij met zijn kind zit, dus denk niet aan samenwonen met hem.
quote:LolaMontez schreef op 16 oktober 2010 @ 20:14:

[...]

Ik denk dat Barrister bedoelt dat ze daar misschien iets wijzer van kan worden? Ook een taalboek aanschaffen.

TO het lijkt wel of je een jaar of dertien bent. Dan ben je nog niet aan een relatie toe. Je kunt beter eerst wat zelfstandiger en volwassener worden.TO heeft pdd-nos, dat heeft een grote invloed op je ontwikkeling. Dat krijg je niet weg door een paar boeken te lezen hoor.
Maar lezen over o.a. PPD-NOS geeft je wel zelfkennis. Daaromee kan je best wat problemen van PDD-NOS e.d. aanpakken. Ik snap wel denk ik wat Barrister bedoelt.

Ik heb zelf Asperger maar dat is pas na mijn 20ste gediagnostiseerd. Heb er ook wel eens uit gelegen, paar maanden niks voor elkaar gekregen. Maar heb wel veel gelezen en onderzocht. Ik heb een goede hoeveelheid zelf kennis. ken je valkuilen en als je die aan wil pakken sta je een stuk sterker in het leven.

Ik neem aan dat Barriser dit bedoeld, zo niet sorry
hij heeft niks over het kind te zeggen. hij slaapt er niet meer omdat ik zei dat ik dat niet wil dat hij daar slaapt,ook als hij bij zijn zoontje in bed ligt, ik snap ook niet waarom die ex hem gewoon naar mn vriend kan brengen. hij wil me niet alleen om de seks. ik heb een lichte vorm van pdd-nos idd en last heb van beperkingen in het sociale contact
Smurfje, heb je ook moeite om te zien wanneer iemand goede bedoelingen met je heeft en wanneer minder goede bedoelingen?

Kan het zijn dat je moeder zich er daarom mee bemoeit?
dat valt wel mee
Smurfje, je hebt nog steeds niet gereageerd op de vraag waarom je niet het huis uit kan. Sparen voor later is goed, maar niet altijd het beste om te doen.

Ik begrijp er eerlijk gezegd nog steeds vrij weinig van......
quote:Moonlight82 schreef op 16 oktober 2010 @ 20:29:

Smurfje, heb je ook moeite om te zien wanneer iemand goede bedoelingen met je heeft en wanneer minder goede bedoelingen?

Kan het zijn dat je moeder zich er daarom mee bemoeit?Goed punt Moon
quote:Moonlight82 schreef op 16 oktober 2010 @ 20:29:

Kan het zijn dat je moeder zich er daarom mee bemoeit?Ik denk hardop, dat jij gewoon een makkelijk doelwit bent voor deze meneer..
quote:smurfje251 schreef op 16 oktober 2010 @ 20:30:

dat valt wel meeHeb je eerder relaties gehad? Hoe verliepen die?
Ik denk dat ik het eens ben met je ouders....

Ik vind niet dat ze flauw is, ze is voorzichtig met je en voelt waarschijnlijk intuitief al aan dat deze man niet helemaal voor je gaat. Ik zou ook iets beters voor je willen.

Er is al een groot leeftijdsverschil tussen jou en je vriend en dan is er nog je mentale leeftijd en die is lager dan je echte leeftijd, al was het maar door je aandoening en/of doordat je nog niet zo zelfstandig bent.
quote:Mormy schreef op 16 oktober 2010 @ 20:25:

Maar lezen over o.a. PPD-NOS geeft je wel zelfkennis. Daaromee kan je best wat problemen van PDD-NOS e.d. aanpakken. Ik snap wel denk ik wat Barrister bedoelt.

Ik heb zelf Asperger maar dat is pas na mijn 20ste gediagnostiseerd. Heb er ook wel eens uit gelegen, paar maanden niks voor elkaar gekregen. Maar heb wel veel gelezen en onderzocht. Ik heb een goede hoeveelheid zelf kennis. ken je valkuilen en als je die aan wil pakken sta je een stuk sterker in het leven.

Ik neem aan dat Barriser dit bedoeld, zo niet sorry

Precies!

Sorry dat ik niet duidelijker was, TO.
quote:smurfje251 schreef op 16 oktober 2010 @ 20:27:

hij heeft niks over het kind te zeggen. hij slaapt er niet meer omdat ik zei dat ik dat niet wil dat hij daar slaapt,ook als hij bij zijn zoontje in bed ligt, ik snap ook niet waarom die ex hem gewoon naar mn vriend kan brengen. hij wil me niet alleen om de seks. ik heb een lichte vorm van pdd-nos idd en last heb van beperkingen in het sociale contactWaar wil hij je dan om? Want een relatie wil hij dus ook niet...
24 en dan vrijwillig in zo'n situatie willen komen
TO, waarom dacht je eerst dat hij nog met zijn ex had? Hoe ben je erachter gekomen dat dat toch niet zo is?

Dat werpt misschien wat meer licht op de zaak..
omdat die 2 toen eerst een paar jaar geleden samen in bed sliepen en hij maar volhouden dat ze niks hebben,maar zijn kind lag bij hun in bed. maar nu doet hij dat niet meer omdat ik dat niet wil hebben. hij heeft gezegd dat ze niks hebben dus vandaar ik daar achter gekomen ben
quote:smurfje251 schreef op 17 oktober 2010 @ 20:17:

omdat die 2 toen eerst een paar jaar geleden samen in bed sliepen en hij maar volhouden dat ze niks hebben,maar zijn kind lag bij hun in bed. maar nu doet hij dat niet meer omdat ik dat niet wil hebben. hij heeft gezegd dat ze niks hebben dus vandaar ik daar achter gekomen benJij gelooft dus dat ze niks meer hebben terwijl ze wel samenwonen?
En omdat je vriend zegt dat ze niets hebben, heb jij ontdekt dat ze niets hebben? Zoiets?
Mijn god, volgens mij is dit één lange zin hier.

Mijn tip; Niet doen!
ze wonen niet samen,hij had haar het huis uit gezet omdat zij niks wou betalen,maar ik wou er voor zorgen dat hij en mn ouders het weer goed hadden.daarom had ik dat tegen mn ma gezegd,maar ik heb hem vandaag gesproken maar hij wil z,n excuses niet aanbieden aan mn ouders,hij weet niet waarvoor en hij zegt dat hij niks gedaan heeft,dus hij vind dat mn ouders aan hem excuses moeten aanbieden,wat moet ik nu?
Waarom zou hij zijn excuses aan jouw ouders moeten aanbieden? Wat heeft hij gedaan?

Lekker trouwens, een man die zijn vrouw en kind het huis uit gooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven