Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Bedankt allen! Topics zijn verwijderd en TO heeft een waarschuwing op zak.
Hoi Angel,

zou je mss willen reageren op mijn mail met bijlage van 30 jan, 21:24? Aangezien mijn forumidentiteit bekend is geworden wil ik al mijn topics graag zsm weg! Heb je een lijstje gestuurd met links.
Sorry, heb weinig tijd gehad de laatste dagen! Je topics zijn inmiddels verwijderd
Betadinezalf over de houdbaarheidsdatum opgesmeerd

Bovenstaand topic heb ik zojuist per abuis op de relatiepijler gepost. Gelieve dit te wijzigen naar gezondheid. Hartelijk dank en een vriendelijke groet.
Consider it done Bio!
Angel, zou je de titel van het topic 'mijn man/vrouw begrijpt me niet x 385' kunnen veranderen in 'Lijst met smoezen'. Zo wordt het in de wandelpijlers genoemd en er blijft naar gerefereerd worden, maar als je zoekt op smoezen, komt het niet naar boven. Misschien helpt het als de titel wordt aangepast?

Bedankt!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Done!
Viva Angel kun je abuis weer deblokkeren? De blokkade is echt 1 groot misverstand, want ze schrijft al enorm lang mee met ons!

Bedankt
Sunshine_S; in dat geval zit ze jullie al een hele poos te belazeren, want Abuis=Express=Kleinejodeljongen. Permaban wegens trollen dus én dubbelnicken.
quote:Viva Angel5 schreef op 06 februari 2009 @ 20:28:

Done!

Angel, bedankt!

Voor de zoekfunctie heeft het jammer genoeg niet uitgemaakt, maar de titel is in ieder geval wel duidelijker. Thanks!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Als je iets op viva zoekt, kan je beter gewoon googlen!

(Overigens wordt de zoekfunctie bij de nieuwe update van het forum ook aangepast binnenkort)
Angel,

Ik zou graag mij gehele profiel willen weghalen, hoe moet ik dit doen?

Groetjes Driffa
Driffa, ik had je per mail al beantwoord

Topic met het onderzoekje is verwijderd.
Sinds twee dagen is cherylZ lid en heeft nu al 5 berichten achtergelaten waarin ze verwijst naar de website 123goal.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Ik lig in een deuk om die CherylZ, het zal je betaalde werk maar zijn, forumberichtjes verzinnen en daar die 123goal website in moeten zien te passen. Sneu hoor!
Thanx Ladies
Weet niet of deze al gemeld is bij je Viev:

oproepje voor leuk contact
Dag Engel,

Even nav het topic van Kimono2009 een vraagje: is er verschil in waarschuwen, wat betreft een nieuwkomer en een 'oudgediende'?
Hai Fleurtje,

je zou zelf misschien kunnen weten dat wanneer een nieuwkomer gelijk rondstrooit met beledigingen/grove posts, dit eerder op zal vallen bij ons (en dus tot een waarschuwing zal leiden) dan wanneer iemand die al langer post eens uit de bocht vliegt.

Overigens hééft Kimono geen officiele waarschuwing hoor, aangezien dit per mail gebeurt en niet in het topic zelf. (Tenzij het een algemene waarschuwing is voor meerdere mensen binnen een topic, dan is het wel een officiele)

Is zo je vraag beantwoord?
quote:Dushi74 schreef op 12 februari 2009 @ 20:11:

Weet niet of deze al gemeld is bij je Viev:

oproepje voor leuk contact Thanx Dushi! Is inmiddels verplaatst
You're welcome Vievke
Hoi,

Is gedeeltelijk een antwoord, maar niet helemaal :-)

Want als het bij een nieuwkomer eerder opvalt, betekent het dan dat als het bij een 'oudgediende' opvalt, die óók een (al dan niet officiele) waarschuwing krijgt? Of maakt het wel degelijk verschil dát het een nieuwkomer is?

fleur
Nee m.i. maakt dat niet zoveel verschil. Het maakt natuurlijk ook uit hoe de rest van de posts van toon is. Kijk, als jij bv een dag lang continu alles bij elkaar beledigt en verrot scheldt, dan ben je net zo goed de lul, als dat een nieuweling dat is. Maar als jij als oudgediende een keer in een post uit je slof schiet, dan zouden we dat wel eerder door de vingers kunnen zien als bij een nieuweling. Maar nogmaals: dat is niet afhankelijk van 1 post Bij beide niet.
hallo!

Ik had een topic ''weet niet wat te doen'' geplaatst, maar vond de titel eigenlijk niet passen bij mijn vraag. Nu heb ik een nieuw topic geopend met een andere titel, zou je de eerste willen verwijderen, anders sta ik er dubbel in!

Alvast bedankt!
Het topic Tagged.com lijkt me meer iets voor Digi? topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven