Moderator Relaties
maandag 26 mei 2008 om 20:06
Lieve forummers,
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
zondag 28 december 2008 om 13:00
quote:DarlingNikki schreef op 28 december 2008 @ 02:09:
Geloof het topic niet echt maar dit is respectloos
quote:
Mamasaar schreef op 28 december 2008 @ 01:46:
Meds, kijk eens naar deze website, er zijn uitzonderingen.
http://www.nonlibidoisme.nl
Oh, en trouwens, ik ben niet een van die uitzonderingen
Einde quote
(Ik wilde iets typen over waarschuwingen maar ik zeg niets)
Dit heeft niet zo heel veel meer te maken met respect.
Groetjes DN
Volgende keer graag even topic vermelden, scheelt mij een uur zoekwerk
Verder vind ik de reactie geen enkele regel overtreden, noch is ie respectloos, dus ik ga niet ingrijpen.
Geloof het topic niet echt maar dit is respectloos
quote:
Mamasaar schreef op 28 december 2008 @ 01:46:
Meds, kijk eens naar deze website, er zijn uitzonderingen.
http://www.nonlibidoisme.nl
Oh, en trouwens, ik ben niet een van die uitzonderingen
Einde quote
(Ik wilde iets typen over waarschuwingen maar ik zeg niets)
Dit heeft niet zo heel veel meer te maken met respect.
Groetjes DN
Volgende keer graag even topic vermelden, scheelt mij een uur zoekwerk
Verder vind ik de reactie geen enkele regel overtreden, noch is ie respectloos, dus ik ga niet ingrijpen.
zondag 4 januari 2009 om 00:07
hallo Angel5.. ik heb vanaf begin 2008 tot ong juni 2008 een goed lopend topic gehad (? ) genaamd: overleggen over weekend bij samenwonen o.i.d. Nu wil ik dit topic graag weer even naar boven halen voor de broodnodige update's enz. Is dat nog mogelijk? Ik heb op alle mogelijke manieren hier gezocht, zoek functie viva, via google ( dan krijg ik trouwens alle topics.. LOL ) maar ik kan het maar niet vinden. Kun jij mij helpen of is het vergoed verdwenen? Ook geen ramp, dan start ik weer een nieuw topic..
Alvast bedankt (f)
Alvast bedankt (f)
donderdag 8 januari 2009 om 12:17

donderdag 8 januari 2009 om 16:51
quote:SanneW schreef op 15 september 2008 @ 14:31:
[...]
Hi Capibara,
Wettelijk ben je als websitebeheerder verplicht op verzoek berichten te verwijderen die 'persoonsgegevens' bevatten.
Nu is dit een behoorlijk breed begrip, variërend van naam, woonplaats tot geboortedatum. Aangezien dit slecht controleerbaar is én wij de privacy van onze forummers bovendien héél belangrijk vinden, hebben we besloten ons te conformeren aan de op 11 december 2007 gepubliceerde "Richtsnoeren Publicatie van persoonsgegevens op internet" van het college bescherming persoonsgegevens.
Meer informatie hierover kun je vinden op de website: mijnprivacy.nl
Met vriendelijke groet,
Sanne Walvisch@Zusenzo!
[...]
Hi Capibara,
Wettelijk ben je als websitebeheerder verplicht op verzoek berichten te verwijderen die 'persoonsgegevens' bevatten.
Nu is dit een behoorlijk breed begrip, variërend van naam, woonplaats tot geboortedatum. Aangezien dit slecht controleerbaar is én wij de privacy van onze forummers bovendien héél belangrijk vinden, hebben we besloten ons te conformeren aan de op 11 december 2007 gepubliceerde "Richtsnoeren Publicatie van persoonsgegevens op internet" van het college bescherming persoonsgegevens.
Meer informatie hierover kun je vinden op de website: mijnprivacy.nl
Met vriendelijke groet,
Sanne Walvisch@Zusenzo!
donderdag 8 januari 2009 om 20:45