Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:Viva Angel5 schreef op 29 december 2009 @ 12:09:

[...]

DoneDank

quote:nageltje schreef op 29 december 2009 @ 11:45:

[...]

Klikspaan Rare opmerking! Dit soort dingen mogen gewoon gemeld worden hoor. Je bent geen klikspaan als je dat doet. Het is aan de Angel dan om te beslissen of het ook echt reclame betreft of niet. En als je leest in de huisregels:reclame maken mag dus niet!
Advies gevraagd is verwijderd ivm privacy van TO.
Jammer dat het verwijderd is. Ik had nog een soort middenweg voor To.
Hallo Angel,

Ik heb een vraag, beetje lullig als ik ernaast zit, maar ik stel 'm toch.

Er worden de laatste tijd vaak topics geopend met de meest bizarre verhalen, zoals van Kalima en zonnetje86. Ik heb het idee dat deze topics nep zijn en geopend worden door iemand die graag triviant speelt. Als ik het goed begrepen heb kun jij ip-adressen controleren. Denk jij dat het de moeite waard is dat nu te doen?
quote:korenwolf schreef op 29 december 2009 @ 23:33:

Jammer dat het verwijderd is. Ik had nog een soort middenweg voor To.Sorry daarvoor, ik was in mijn emotionele bui iets te openhartig geworden en daardoor te herkenbaar.
Dag,

zou je svp mijn topic; nu is de breuk definitief roep ik al 3 keer willen verwijderen (ivm privacy redenen)

Thanks
quote:kadushi schreef op 30 december 2009 @ 00:22:

Hallo Angel,

Ik heb een vraag, beetje lullig als ik ernaast zit, maar ik stel 'm toch.

Er worden de laatste tijd vaak topics geopend met de meest bizarre verhalen, zoals van Kalima en zonnetje86. Ik heb het idee dat deze topics nep zijn en geopend worden door iemand die graag triviant speelt. Als ik het goed begrepen heb kun jij ip-adressen controleren. Denk jij dat het de moeite waard is dat nu te doen?Vermoedens mogen altijd hier uitgesproken worden Ik heb gechecked en geen overeenkomst kunnen vinden.
quote:Hanaa schreef op 30 december 2009 @ 20:23:

Dag,

zou je svp mijn topic; nu is de breuk definitief roep ik al 3 keer willen verwijderen (ivm privacy redenen)

ThanksIs verwijderd.
Botte mensen is verwijderd ivm provoceren
quote:Viva Angel5 schreef op 30 december 2009 @ 21:05:

Botte mensen is verwijderd ivm provoceren

Aaaah...ik was net halverwege met lezen.

Ik moest nog beginnen.... Leek me juist zo interessant....:(
Bosze4 biedt om 21.45 uur een programmaatje aan TO om de wachtwoorden van haar vriend (op de computer) te kraken. Ik vraag me af of dat wel de bedoeling is op het forum....

Ach ja, laten we weer eens vragen 'of dit normaal is'.
Peas on earth!
En dit is een oproepje (hoewel het wel vermakelijk is ): op zoek naar een lieve betrouwbare vriendin omgeving Cuijk
Peas on earth!
Vraagje, hoe kan je iemand blocken? Want er zit een nogal vervelend persoon op dit forum en is erg vervelend
Kwetsende posts kun je melden met het toverstafje, helemaal rechts, boven de post. Dan kijkt er binnen 24 uur een Angel naar.
Kunnen nicks ook onthoofletterd worden?
Hoi,

Zou je mij het prive emailadres van Yayaatje kunnen geven? Ik mag haar daarop mailen...Graag niet mijn mailadres aan haar geven, want die jij laatst hebt gekregen is niet de juiste. Ik heb een andere.
verwijderd ivm privacy, dankzij alerte mede forumsters!
anoniem_70242 wijzigde dit bericht op 02-01-2010 22:53
Reden: verwijderd ivm privacy, dankzij alerte mede forumsters!
% gewijzigd
Yayaa, ik zou het mailen naar de angels, zo vaak komen ze hier ook niet.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Wat is hun mailadres dan, HPL?

(dank voor de tip overigens!)
Yaya,kijk uit!!

daar gaat je anonimiteit (gelukkig ben ik heeel slecht in namen..)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 december 2009 @ 23:06:

Bosze4 biedt om 21.45 uur een programmaatje aan TO om de wachtwoorden van haar vriend (op de computer) te kraken. Ik vraag me af of dat wel de bedoeling is op het forum....

Ach ja, laten we weer eens vragen 'of dit normaal is'.Dank, ik heb even gekeken en het gaat (vermoed ik) om een keylogger. Is, voor zover ik weet, niet illegaal en dus is zo'n tip toegestaan. Of het netjes is, is een tweede.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 januari 2010 @ 15:43:

En dit is een oproepje (hoewel het wel vermakelijk is ): op zoek naar een lieve betrouwbare vriendin omgeving CuijkIs verwijderd.
quote:TJIKIE schreef op 01 januari 2010 @ 21:25:

Vraagje, hoe kan je iemand blocken? Want er zit een nogal vervelend persoon op dit forum en is erg vervelendquote:delphicat schreef op 01 januari 2010 @ 21:34:

Kwetsende posts kun je melden met het toverstafje, helemaal rechts, boven de post. Dan kijkt er binnen 24 uur een Angel naar.

Klopt, Delphicat, bedankt voor het beantwoorden.

@Tjikie; ik ga zo de rapportages bekijken en zal dan actie ondernemen waar nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven