Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
quote:Donkeyshot schreef op 28 augustus 2007 @ 16:37:

hallo Viev, ik heb mijn naam Tenderlover verwisseld voor Donkeyshot (door een ander account te activeren, wist niet hoe ik het anders moest doen). Tenderlover is dus niet meer. Kan jje die user deleten ? Of kan ik het misschien zelf ? Ik wil niet worden beschuldigd van dubbelnicken omdat ik misschien een keer met slaperige kop de oude naam intik.Kun je je verzoek even rechtstreeks naar forum@viva.nl mailen? Dan kunnen ze hem voor je verwijderen. Wij kunnen dat namelijk (nog) niet.
quote:ROHD schreef op 28 augustus 2007 @ 17:44:

hey viva angel,

wil je de topic in contact komen met een jongen komen verwijderen? hij is niet meer van toepassing

groetjes ROHDIs verwijderd.
p: hallo goedemorgen..zou je me kunnen vertellen hoe ik ook een plaatje aan me naam kan hangen als ik post???

bedankt alvast

:worshi
VivaForumRelaties[ Relaties ]

Deze pijler heeft 1155 onderwerpen met in totaal 88888 berichten.

Waarvan akte!!
ik probeer mn afbeelding te wijzigen maar in mn profiel lukt t wel maar bij postings staat nog steeds de oude, ik wil m heel graag snel anders hebben ook bij oudere postings.....kan dit? dr zit n bekende naar me te sneupen nl......
is al klaar zie ik nu........ik was te ongeduldig zeker?
quote:cherokee schreef op 29 augustus 2007 @ 10:46:

p: hallo goedemorgen..zou je me kunnen vertellen hoe ik ook een plaatje aan me naam kan hangen als ik post???

bedankt alvast

:worshiVia "Mijn Viva" en daarna op "Profiel wijzigen".
Heb niet alle regels van het viva forum gelezen, maar is wat allemaal door TO wordt gepost bij "verkeerd mailadres, wat te doen?" wel toegestaan??? Lijkt me onprettig om tegen te komen als betrokkene.
quote:ingmagh schreef op 30 augustus 2007 @ 10:47:

Heb niet alle regels van het viva forum gelezen, maar is wat allemaal door TO wordt gepost bij "verkeerd mailadres, wat te doen?" wel toegestaan??? Lijkt me onprettig om tegen te komen als betrokkene.Als het echt is, vindt ik het citeren van deze mail ronduit stuitend!! en bovendien volstrekt onnodig.
hai angel1

zo je het topic

relatie, verkeerd mail adres?wat te doen?

willen verwijderen?

dankje cobra
quote:cobra schreef op 30 augustus 2007 @ 15:22:

hai angel1

zo je het topic

willen verwijderen?

dankje cobra

Cobra, ik heb je precies in je topic uitgelegd hoe je jouw tekst in de openingstopic en andere postings kan verwijderen.

Je stelt een vraag en het grootste deel geeft er antwoord op. Op JOUW vraag. Alleen vinden de meeste, ja ik ook, dat het niet gepast is een email die zo herkenbaar is zo publiek te maken. Jouw vraag wat je met een email zou moeten doen was voldoende geweest. Het was ook netjes geweest als je op je eigen topic nog had gereageerd. Of komt het vuur een beetje te dicht bij je schenen? We zijn niet allemaal gek nee. Hou voortaan op met die spelletjes zeg. En wees een kerel (ja dat denk ik) en haal zelf je posting weg. De angel is je sloof niet als de antwoorden niet zijn als je gehoopt had. Wees voortaan eerlijk, en niet zo sneaky.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:cobra schreef op 30 augustus 2007 @ 15:22:

hai angel1

zo je het topic

willen verwijderen?

dankje cobraIk heb het verwijderd. Het mag duidelijk zijn dat je dit soort informatie, dat zo wie zo al niet aan jouw adres thuishoorde, niet lukraak op het forum mag plaatsen, met of zonder persoonsgegevens. Je krijgt hiervoor een fikse waarschuwing.
Hay Angel,

Zou je mij het mailadres van Mastermind kunnen sturen! Hardstikke bedankt!

Sam
Hoi Angel, kun je alweer emailadressen doorsturen? If yes, wil je de mijne sturen naar PinkLady28? Alvast bedankt!!
[ Hoe versier ik (veel) jongere meisjes? ]

sorry angel zoiets vind ik persoonlijk niet kunnen misschien is dit persoon wel 50 en gebruikt hij de tips voor de 12 jarige..
quote:dutchie1976 schreef op 31 augustus 2007 @ 17:49:

[ Hoe versier ik (veel) jongere meisjes? ]

sorry angel zoiets vind ik persoonlijk niet kunnen misschien is dit persoon wel 50 en gebruikt hij de tips voor de 12 jarige..Het topic is fake (door een bekende geopend) en door mij gesloten.
bedankt viva angel... ik weet dat er hier "bekende" zijn die alleen reactie willen uitlokken maar je weet nooit wie het wel leest en er moet maar 1 gek tussen zitten...
Viva angel, zou je het topic 'samenwoonplannen, maar vriend zoekt ander app.' kunnen verwijderen. Omdat het verhaal is veranderd ben ik een nieuw topic gestart. Alvast bedankt.
quote:Lucy44 schreef op 31 augustus 2007 @ 17:01:

Hoi Angel, kun je alweer emailadressen doorsturen? If yes, wil je de mijne sturen naar PinkLady28? Alvast bedankt!!We hebben het zelf al geregeld via Mijn Viva! Is dus niet meer nodig!
Hai Angel, lees net dat je niet meer al die fora wil dooscrollen om te zien of je 'n mailadres wel of niet mag doorgeven, maarre de vraag van Mas om mijn mailadres was volledig legaal, heb het zelf aangeboden!

Dan nog een vraag, ik kom hier in discussies geregeld wat tegen over een ban danwel permaban van oa EB. Hoewel hij in zijn eenvoud hilarisch is, kan ik me wel voorstellen dat 'ie een ban krijgt maar ik begreep enkele dingen niet in de discussie over de bans: wat betekent geband worden vanwege 'trollen'? Is dat hetzelfde als narren? Ook had men 't over een forumPITA worden maar dat is misschien eerder www-taal dan een specifiek Viva-iets, kweet in ieder geval niet wat 't is. Kan ook niet in de FAQ vinden aan welke regels ik me allemaal dien te houden om niet geband te worden :-)

Oh, ik heb via Mijn Profiel m'n mailadres veranderd maar ik weet niet of dat nog op tijd was, misschien heb je Mas mijn oude adres gegeven? Zou je dat willen nakijken? Dank je...!
anoniem_10333 wijzigde dit bericht op 02-09-2007 11:00
Reden: typ- taal- en stijlfouten wegens slaapgebrek
% gewijzigd
Goedemiddag lieve Angel,

Naar aanleiding van ons mailverkeer van een paar weken geleden opnieuw even een reactie. Sto valt mij opnieuw lastig, ditmaal via Hyves, ik begrijp dat Viva daar niets aan kan veranderen, maar ik wil het jullie wel even laten weten.

Ik ben er niet van gediend dat ik word geconfronteerd met iemand die mijn echte naam eerst op het forum zet omdat ze denkt dat ik heb gelekt (terwijl ik me totaal nergens van bewust was en al maanden het forum niet had bezocht).

Naar aanleiding van ons mailverkeer en jullie waarschuwing zit ze me nu op Hyves lastig te vallen. Misschien dat jullie haar opnieuw kunnen laten weten dat ze me met rust moet laten!

Thanx!

Warme groet,

LW
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten
Angel,

Wil je even met je toverstafje langskomen op het leuke mannen en vrouwen topic. Er is een excuus prive bericht neergezet wat denk ik niet hier op viva thuis hoort maar op hyves. Ook heb ik even een posting neergezet voor DonkeyShot, hij heeft voor de nieuwe site dit topic voor het laatst geopend. Er is veel gepost nu, lijkt me beter voor een frisse schone lij. Zodat we ook weer ontopic kunnen zijn en blijven. Ik laat aan DS over of dit ook moet of niet. Aangezien hij briljante OP kan maken.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 02-09-2007 20:21
Reden: wijziging van vraagstelling/ verzoek
% gewijzigd
quote:mas schreef op 31 augustus 2007 @ 12:47:

Hay Angel,

Zou je mij het mailadres van Mastermind kunnen sturen! Hardstikke bedankt!

SamAls je elkaar allebei als 'vriend' toevoegt, kun je elkaar een bericht sturen met daarin je emailadres.
quote:Lucy44 schreef op 31 augustus 2007 @ 17:01:

Hoi Angel, kun je alweer emailadressen doorsturen? If yes, wil je de mijne sturen naar PinkLady28? Alvast bedankt!!Ook voor jullie: maak elkaar 'vrienden' en stuur elkaar dan even via die weg je emailadres.
quote:Halvemaan schreef op 01 september 2007 @ 10:44:

Viva angel, zou je het topic 'samenwoonplannen, maar vriend zoekt ander app.' kunnen verwijderen. Omdat het verhaal is veranderd ben ik een nieuw topic gestart. Alvast bedankt.Ik heb het onderwerp gesloten zodat het nog wel leesbaar is voor nieuwe forummers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven