Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
quote:mastermind schreef op 02 september 2007 @ 10:57:

Hai Angel, lees net dat je niet meer al die fora wil dooscrollen om te zien of je 'n mailadres wel of niet mag doorgeven, maarre de vraag van Mas om mijn mailadres was volledig legaal, heb het zelf aangeboden!

Dan nog een vraag, ik kom hier in discussies geregeld wat tegen over een ban danwel permaban van oa EB. Hoewel hij in zijn eenvoud hilarisch is, kan ik me wel voorstellen dat 'ie een ban krijgt maar ik begreep enkele dingen niet in de discussie over de bans: wat betekent geband worden vanwege 'trollen'? Is dat hetzelfde als narren? Ook had men 't over een forumPITA worden maar dat is misschien eerder www-taal dan een specifiek Viva-iets, kweet in ieder geval niet wat 't is. Kan ook niet in de FAQ vinden aan welke regels ik me allemaal dien te houden om niet geband te worden :-)

Oh, ik heb via Mijn Profiel m'n mailadres veranderd maar ik weet niet of dat nog op tijd was, misschien heb je Mas mijn oude adres gegeven? Zou je dat willen nakijken? Dank je...!Ik weet niet wat 'narren' is maar met 'trollen' bedoelen we dat iemand alleen maar post met als doel de discussie te verzieken en mensen te kwetsen of te beledigen, zonder dat de bijdragen zinnig zijn. Wat de rest betekent van wat je noemt: shoot me! Ik zou het niet weten. Vraag er gewoon maar om in het topic waar je het tegenkomt.
quote:Dushi74 schreef op 02 september 2007 @ 20:18:

Angel,

Wil je even met je toverstafje langskomen op het leuke mannen en vrouwen topic. Er is een excuus prive bericht neergezet wat denk ik niet hier op viva thuis hoort maar op hyves. Ook heb ik even een posting neergezet voor DonkeyShot, hij heeft voor de nieuwe site dit topic voor het laatst geopend. Er is veel gepost nu, lijkt me beter voor een frisse schone lij. Zodat we ook weer ontopic kunnen zijn en blijven. Ik laat aan DS over of dit ook moet of niet. Aangezien hij briljante OP kan maken.Wil je die berichtjes verwijderen, Dush? Want dat haal ik niet uit je vraag.
quote:lovely woman schreef op 02 september 2007 @ 16:43:

Goedemiddag lieve Angel,

Naar aanleiding van ons mailverkeer van een paar weken geleden opnieuw even een reactie. Sto valt mij opnieuw lastig, ditmaal via Hyves, ik begrijp dat Viva daar niets aan kan veranderen, maar ik wil het jullie wel even laten weten.

Ik ben er niet van gediend dat ik word geconfronteerd met iemand die mijn echte naam eerst op het forum zet omdat ze denkt dat ik heb gelekt (terwijl ik me totaal nergens van bewust was en al maanden het forum niet had bezocht).

Naar aanleiding van ons mailverkeer en jullie waarschuwing zit ze me nu op Hyves lastig te vallen. Misschien dat jullie haar opnieuw kunnen laten weten dat ze me met rust moet laten!

Thanx!

Warme groet,

LWWanneer dit los van het Vivaforum gebeurt, kan en mag ik daar niets mee doen.
Nou tja euhmm weet je Angel, eigenlijk vind ik dat er prive info op een topic staat. Al is het dan door Sto zelf erop gezet en is het een berichtje afkomstig van Sto. Maar het gaat over een forummer die niet eens op het betreffende topic meepraat. Maar Donkey laat het binnenkort wel sluiten/ verwijderen (zie ook postings van hem in het laatste uurtje) Dus dan verdwijnt alles toch automatisch. En dan hoef jij je toverstafje niet te gebruiken. Scheelt jou een rsi arm en hand
Verplaatst naar Beauty: "Wat vinden mannen mooi als slaapkleding voor vrouwen?".
Verplaatst naar Psyche: "Paranoide persoonlijksheidsstoornis".
quote:Dushi74 schreef op 02 september 2007 @ 21:48:

Nou tja euhmm weet je Angel, eigenlijk vind ik dat er prive info op een topic staat. Al is het dan door Sto zelf erop gezet en is het een berichtje afkomstig van Sto. Maar het gaat over een forummer die niet eens op het betreffende topic meepraat. Maar Donkey laat het binnenkort wel sluiten/ verwijderen (zie ook postings van hem in het laatste uurtje) Dus dan verdwijnt alles toch automatisch. En dan hoef jij je toverstafje niet te gebruiken. Scheelt jou een rsi arm en hand
ja natuurlijk quote ik mijn prive berichtje , aangezien er een totaal verkeerde voorstelling van zaken werd gegeven van mijn bericht~!!

( en waar waren jullie met jullie solidariteit toen een ander mijn privebericht naar diegene hier op het forum gooide??, toen had niemand een mening, nee das fijntjes!!)

En degene die op hyves is lastig gevallen ben ik en niet andersom.

Zal me wel ff lekker zijn als iedereen maar hier kan gaan vertellen dat ik lastig val, terwijl ik een net excuusje prive stuur!!!!

De dame schrijft idd niet op het forum, ik heb haar 2x gezien, 2x met een berichtje naar mij over een kwestie buiten het forum, wat ze ook prive kan doen, meestal als iemand prive iets stiird kun je ook prive antwoorden, is wel zo opgevoed,wie is hier nou gek, excuse me, o neen , dat laat ik voortaan maar achterwege, word anno 2007 niet meer gewaardeerd, zulke omgangsvormen.
quote:Viva Angel1 schreef op 02 september 2007 @ 22:29:

[...]

dush, als je het dan zo goed weet, vertel diegene die hier op het forum op een privebericht reageert dan ook even dat dat niet correct is, als je toch bezig bent.

en bedankt he!
Ik adviseer jullie dringend om dit topic niet te gebruiken voor deze discussie. Zaken die buiten het forum om gaan, kunnen wij niet beoordelen en daarom kunnen we ook niets daartegen ondernemen. Ik wil eventueel de berichtjes op het Leuke mannen, etc-topic verwijderen maar wil iemand me dan datum, tijd en pagina geven?
Angel dit is het tijdstip: Sunday 02 September 2007 19:45. En eigenlijk moet je alle andere postings daarna (dus na dit tijdstip) dan ook weghalen. Daarom zei ik al laat maar zitten. Het is echt teveel werk. Zonde ook aangezien DS toch wel snel met het verzoek komt om te sluiten. Het is handiger met een schone lei verder te gaan. En aangezien ik geen verzoek tot sluiting mag doen, en TL/ DS dat wel mag wacht ik daar liever op. Sorry angel dat je wordt lastig gevallen. Paginanummer moet ik gokken. (nieuwste boven aan is het vermoeddelijk pagina 3 of 4)
quote:Viva Angel1 schreef op 02 september 2007 @ 22:48:

Ik adviseer jullie dringend om dit topic niet te gebruiken voor deze discussie. Zaken die buiten het forum om gaan, kunnen wij niet beoordelen en daarom kunnen we ook niets daartegen ondernemen. Ik wil eventueel de berichtjes op het Leuke mannen, etc-topic verwijderen maar wil iemand me dan datum, tijd en pagina geven?

pag. 121 02 september 16.36
Ik heb het zelf al weggehaald, alle relevante berichtjes ook.

graag gedaan
angel, wil je mijn mail adres naar pink11 doorsturen?
quote:Dushi74 schreef op 02 september 2007 @ 22:55:

Angel dit is het tijdstip: Sunday 02 September 2007 19:45. En eigenlijk moet je alle andere postings daarna (dus na dit tijdstip) dan ook weghalen. Daarom zei ik al laat maar zitten. Het is echt teveel werk. Zonde ook aangezien DS toch wel snel met het verzoek komt om te sluiten. Het is handiger met een schone lei verder te gaan. En aangezien ik geen verzoek tot sluiting mag doen, en TL/ DS dat wel mag wacht ik daar liever op. Sorry angel dat je wordt lastig gevallen. Paginanummer moet ik gokken. (nieuwste boven aan is het vermoeddelijk pagina 3 of 4)

Bij deze dan het verzoek aan jou Angel: wil je het topic "zoektocht naar leuke mannen/vrouwen deel 14" sluiten ? We hebben er de laatste tijd nogal veel last van relmuizen en bashbeestjes (die zijn nogal op drift blijkbaar sinds ze hun eigen topic kwijt zijn). Berichtjes verwijderen lijkt me onbegonnen werk, doe maar niet.

Wij openen wel een nieuw topic (Dushi wil jij dat doen ? thx ! ) en hopelijk kunnen we dan beter on topic blijven. En zo niet dan vragen we je om advies en hulp. Alvast bedankt !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Hi Angel, kan je mij het e-mail adres van Chrisy1 geven. in mijn onderwerp over een relatie met iemand waarvan de partner overleden is geeft ze aan dat ze het wil geven. dank je wel
Ik heb het vorige "leuke mannen en vrouwen"-topic gesloten. Ik verzoek een ieder om normaal te posten en provocerend gedrag achterwege te laten.
quote:mamalief schreef op 03 september 2007 @ 00:38:

angel, wil je mijn mail adres naar pink11 doorsturen?Is verstuurd.
quote:Mistyan schreef op 03 september 2007 @ 14:59:

Hi Angel, kan je mij het e-mail adres van Chrisy1 geven. in mijn onderwerp over een relatie met iemand waarvan de partner overleden is geeft ze aan dat ze het wil geven. dank je welAangezien wij geen tijd hebben om ieder topic op dit soort toestemmingen na te pluizen, wil ik jullie vragen of Chrisy1 haar toestemming gewoon hier meldt.
quote:houvanjezelf schreef op 29 augustus 2007 @ 11:56:

VivaForumRelaties[ Relaties ]

Deze pijler heeft 1155 onderwerpen met in totaal 88888 berichten.

Waarvan akte!!

Hey Lief Niet-vriendje, gaan we bij de 100.000 naar de verdoemenis? Ik ben laatst geattendeerd dat ik richting de 10.000 ga en dat ze denken dat het 't hoogste is. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn. Volgens mij is het een foutje want ik zie niemand boven de paar duizend. Als een gek klik ik iedereen aan in de hoop dat ze een hoger aantal hebben dan ik heb.

Lieve Angel, kan je mij nomineren voor het gouden horloge bij de 10.000 postings? Of krijg ik automatisch een cursus tegen het Viva-forum-verslaving gratis thuis, een jaarabonnement op de viva zodat ik niet meer hoef te forummen? Als ik geen van 2 krijg dan mag je als prijs mij ook weer op 0 zetten. Want op deze manier moet ik mij alleen maar verdedigen tegen een niet (ontkennende) hebbende verslaving.

Bij deze alvast bedankt lieve Angel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 04 september 2007 @ 21:34:

[...]

Hey Lief Niet-vriendje, gaan we bij de 100.000 naar de verdoemenis? Ik ben laatst geattendeerd dat ik richting de 10.000 ga en dat ze denken dat het 't hoogste is. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn. Volgens mij is het een foutje want ik zie niemand boven de paar duizend. Als een gek klik ik iedereen aan in de hoop dat ze een hoger aantal hebben dan ik heb.

Lieve Angel, kan je mij nomineren voor het gouden horloge bij de 10.000 postings? Of krijg ik automatisch een cursus tegen het Viva-forum-verslaving gratis thuis, een jaarabonnement op de viva zodat ik niet meer hoef te forummen? Als ik geen van 2 krijg dan mag je als prijs mij ook weer op 0 zetten. Want op deze manier moet ik mij alleen maar verdedigen tegen een niet (ontkennende) hebbende verslaving.

Bij deze alvast bedankt lieve Angel.Helaas MV, dat gouden horlozie is al voor mij.
Hallo,

Zou je mijn typfout kunnen verbeteren bij

Hoe pimp je je realatie (en dan nu wel relatie!)

Alvast bedankt!!
quote:Zusje8 schreef op 05 september 2007 @ 15:12:

Hallo,

Zou je mijn typfout kunnen verbeteren bij

Hoe pimp je je realatie (en dan nu wel relatie!)

Alvast bedankt!!Is aangepast.
Viva Angel,

Ik zou graag in contact willen komen met 2ndYouth!

Kan ik haar een bericht sturen of moet jij haar mailen met de vraag of ze dat wilt?
quote:Scarlet123 schreef op 06 september 2007 @ 11:53:

Viva Angel,

Ik zou graag in contact willen komen met 2ndYouth!

Kan ik haar een bericht sturen of moet jij haar mailen met de vraag of ze dat wilt?Je zou kunnen proberen of je haar aan je 'vrienden' kunt toevoegen en haar dan een priveberichtje sturen. Bij sommige forummers werkt dat al wel. Anders kan ik haar jou emailadres mailen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven