Moeilijke man

17-10-2021 18:53 163 berichten
Sinds 4 maanden ben ik verliefd en had ik tot voor kort een leuke beginnende relatie. Maar beetje bij beetje begint het steeds minder leuk te worden. Hij probeert van alles een discussie te maken. En het eindigt dan altijd dat ik hem beledigd of gekwetst heb. Ik krijg vaak te horen wat ik fout doe. Zoals Ik haalde een keer mijn hand van zijn been. Ik was mij daar helemaal niet van bewust. Maar volgens hem was dat omdat er een “leuke” ober bij ons stond. Hij verdraait mijn woorden en maakt alles groter dan het is en dan wil hij niet meer met mij praten. Dan reageert hij niet meer en laat hij zo een dag niets van zich horen.

Vandaag zou ik bij hem langskomen en toen zei ik dat ik een half uurtje later zou komen omdat ik nog even langs een vriendin moest. Vervolgens reageert hij. Oh doe geen moeite, je bent druk je hoeft niet te komen. Ik zeg dat ik helemaal niet druk ben maar dat ik alleen even een half uurtje later kom. Maar hij blijft dan afwijzen en vervolgens benoem ik dat ik echt heel graag met hem wil zijn maar dat ik niet begrijp dat er zo’n discussie van moet komen. En toen maakte ik de fout om te zeggen dat ik de drama een beetje zat ben en dat ik het gewoon weer leuk wil hebben.

Nu is hij over het woord drama gevallen en benoemde hij dat ik hem beledigd heb en gekwetst heb hiermee Hij is boos en heeft zijn telefoon uitgeschakeld en ik zit hier echt weer met een WTF.

Eigenlijk weet ik wel dat dit kansloos is, maar ergens heb ik nog hoop dat het weer zo leuk kan worden als de eerste twee maanden. Pfff iemand wijze woorden voor mij?
4 maanden. Je zit nog in de eerste maanden….
Alle reacties Link kopieren
Nu al zo'n drama, nee sorry, dit gaat hem niet worden. Dit wordt alleen maar minder leuk. Hou de eer aan jezelf.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Wegwezen.
Als het nu al zo is wordt het echt niet meer zoals de eerste twee maanden.

Los van dat, laat je niet zo behandelen, echt niet doen.
anoniem_394553 wijzigde dit bericht op 17-10-2021 18:57
1.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen. Als hij nu al zoveel drama maakt om niks, dan wordt dat alleen maar erger. Ik vind het ook heel kinderachtig dat hij na zo’n gedoetje ineens onbereikbaar is. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Weg ermee.

Kansloos.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ja, dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Next
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt me geen fijne, evenwichtige relatie te zijn en ook niet te worden.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een verwende kleuter. Je telefoon uitschakelen. Serieus?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dat is werk voor een therapeut, niet voor jou. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Run Forrest run!
Alle reacties Link kopieren
🚩🚩🚩

Dit zijn ze hoor. De mannen die doordraaien in relaties. Rennen!
Alle reacties Link kopieren
Is dit de laatste beschikbare man in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
In het kanaal ermee.
Alle reacties Link kopieren
:bye:
Alle reacties Link kopieren
Pfff iemand wijze woorden voor mij

En stellen al de gegeven wijze woorden je teleur, was je echt zelf niet wijs genoeg om op hetzelfde antwoord uit te komen dat hier nu al X keer staat?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
SunShine35 schreef:
17-10-2021 19:03
Run Forrest run!
Deze is wel heel erg retro.
Dus hij kon ongeveer twee maanden zijn best doen om je te veroveren daarna niet meer. Hoe zie je de komende veertig jaar voor je?
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
17-10-2021 19:06
Dus hij kon ongeveer twee maanden zijn best doen om je te veroveren daarna niet meer. Hoe zie je de komende veertig jaar voor je?
Spannend en uitdagend. Never a dull moment.
nlies schreef:
17-10-2021 19:04
Pfff iemand wijze woorden voor mij

En stellen al de gegeven wijze woorden je teleur, was je echt zelf niet wijs genoeg om op hetzelfde antwoord uit te komen dat hier nu al X keer staat?
Half, mijn hart zit nog bij het begin. Mijn verstand zegt dit gaat hem niet worden. Daarom is het fijn om de bevestiging te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Deze man heeft de potentie om heel veel stuk te maken. Hou van je zelf, voordat het te laat is. Je weet heel goed wat je moet doen.

En dat je je uitsprak naar hem en het woord drama daarbij liet vallen? Dat noem jij een fout. Maar eigenlijk is het natuurlijk heel goed geweest. Je hebt nu elk mogelijk signaal gekregen dat dit fout zit. Verlogen jezelf niet.
Alle reacties Link kopieren
Relaties worden per definitie nooit meer zo leuk als de eerste 2 maanden. Dus zet dat uit je hoofd.

En verder... gun jezelf wat beters en dump hem
Er ontbreekt nog een standaard reactie:
Hoe oud zijn jullie?
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven