Moeite met mannen vertrouwen

11-10-2019 08:49 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar is mijn relatie uit gegaan. We hadden het fijn samen, dacht ik. Nooit ruzie, de seks was goed en we konden het goed met elkaar vinden. Toch maakte hij het abrupt uit en het kostte me maanden om dat te verwerken. Hij heeft ook nooit meer op mijn mails gereageerd en ik zit nog steeds met vragen.

Mijn vrienden zagen dat ik er in bleef hangen en spoorden mij aan om me in te schrijven op een datingsite. Twee weken terug matchte ik met een man die in zijn profiel had staan op zoek te zijn naar een relatie. We klikten meteen en praatten nachtenlang over de app. Ik wilde graag meeten, maar hij was terughoudend want hij was verlegen.

Gisteren appte hij me dat hij wilde afspreken, en ondanks dat ik plannen had heb ik ze verzet. Ik voelde echt een klik, de date was leuk,we nemen afscheid en... hij maakt geen move. Raar, maar dat kan gebeuren. Ik ben nog net niet binnen en hij appt dat hij eigenlijk een vriendin heeft en niet wil daten. Eh, wat? Ik heb hem er op aangesproken, hem gezegd dat ik terughoudend ben omdat ik gekwetst ben en dan verzwijgt hij dat. Ook lullig voor de andere vrouw.

Nu krijg ik ook op mijn donder dat ik 'behoeftig en aanvallend'ben. Huh!

Ik zit er even doorheen, mannen en daten. Het gaat maar mis...
turquasi schreef:
14-10-2019 16:10
als je zo snel aan jezelf twijfelt dan is je probleem dat je geen vertrouwen hebt in JEZELF
Dat klopt ook, ik baal dat ik de rode vlaggen niet zag.
Dit was OK Cupid trouwens. Ik heb ook Lexa en Tinder, maar Lexa vind ik niet zo en Tinder is veel seks.
ik las eens iets, 'you have to kiss a lot of frogs before you find your prince'
en dat vond ik wel een goede, niet dat je ze allemaal moet zoenen natuurlijk maar neem gewoon de tijd
straks ben je bezet en kijk je met heimwee terug op je single tijd :P
Lorem Ipsum
Lethe schreef:
14-10-2019 22:01
Dat klopt ook, ik baal dat ik de rode vlaggen niet zag.
Maak je die ene date niet veel groter dan het is?

Dit kan gebeuren. Je hebt goed gehandeld en dat is het. geen drama over gaan maken hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven