Moeite met mannen vertrouwen

11-10-2019 08:49 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar is mijn relatie uit gegaan. We hadden het fijn samen, dacht ik. Nooit ruzie, de seks was goed en we konden het goed met elkaar vinden. Toch maakte hij het abrupt uit en het kostte me maanden om dat te verwerken. Hij heeft ook nooit meer op mijn mails gereageerd en ik zit nog steeds met vragen.

Mijn vrienden zagen dat ik er in bleef hangen en spoorden mij aan om me in te schrijven op een datingsite. Twee weken terug matchte ik met een man die in zijn profiel had staan op zoek te zijn naar een relatie. We klikten meteen en praatten nachtenlang over de app. Ik wilde graag meeten, maar hij was terughoudend want hij was verlegen.

Gisteren appte hij me dat hij wilde afspreken, en ondanks dat ik plannen had heb ik ze verzet. Ik voelde echt een klik, de date was leuk,we nemen afscheid en... hij maakt geen move. Raar, maar dat kan gebeuren. Ik ben nog net niet binnen en hij appt dat hij eigenlijk een vriendin heeft en niet wil daten. Eh, wat? Ik heb hem er op aangesproken, hem gezegd dat ik terughoudend ben omdat ik gekwetst ben en dan verzwijgt hij dat. Ook lullig voor de andere vrouw.

Nu krijg ik ook op mijn donder dat ik 'behoeftig en aanvallend'ben. Huh!

Ik zit er even doorheen, mannen en daten. Het gaat maar mis...
Je hebt gewoon pech gehad bij deze date laat dat je toekomst met een leuke man niet verpesten.

En de meeste mannen zijn gewoon leuk en aardig en hebben het beste met je voor. Althans dat is mijn ervaring geweest in mn date periode.

Probeer van het daten te genieten en kijk hoe het uiteindelijk loopt. Zet je zelf niet te snel vast in een relatie maar kijk het eerst eens een date of wat aan. Als je elkaar echt leuk vindt kan je exclusief verder daten en als je elkaar echt echt heel leuk vindt dan wordt het een relatie.

De een heeft geluk en heeft dit met de eerste man die ze date en de ander is er jaren naar opzoek.

Volg vooral je gevoel. Wanneer er een man langskomt die bij je past zal je er geruster op zijn vermoed ik.
En een toekomstige man mag nooit afgerekend worden op hetgeen je exen hebben geflikt.
Zijn reactie is kansloos, dat zie je zelf toch ook wel? Zulke mannen bestaan helaas. Niet zo onzeker, het ligt niet aan jou.
Je hebt het over maar twee mannen. Dan zijn er nog een heleboel over die wel leuk zijn.
Niet onzeker worden door deze ervaring. Je kreeg tijdens het appen al signalen dat het niet goed zat. Voortaan moet je niet meer gaan daten met mannen die al vaag doen tijdens het berichten sturen.
Hatchi schreef:
11-10-2019 10:03
Je hebt het over maar twee mannen. Dan zijn er nog een heleboel over die wel leuk zijn.
Niet onzeker worden door deze ervaring. Je kreeg tijdens het appen al signalen dat het niet goed zat. Voortaan moet je niet meer gaan daten met mannen die al vaag doen tijdens het berichten sturen.
precies
Dat is het nadeel van online daten hè, je moet eerst alle hufters eruit filteren.

Daarom kun je volgens mij maar het beste zo snel mogelijk afspreken, dan weet je sneller wat voor vlees je in de kuip hebt.
Wat een lul zeg!

Maar goed, eens met de anderen hier boven.
Je had nu stomme pech, maar er komt vast ook een wél leuke man op je pad.
Succes :thumbsup:
Dank jullie wel voor de reacties. Het zijn ook maar twee mannen, het stak gewoon enorm en ik ben gevoelig voor emotionele chantage. Maar goede tip, zodra ze moeilijk doen heb ik nu wel door dat er iets scheelt.
Daar gaan we weer. . :popcorn: :hihi:
bingo schreef:
11-10-2019 12:36
Daar gaan we weer. . :popcorn: :hihi:
Wat bedoel je? Ken jij hem?
Het was fijner geweest wanneer je het voor die date had geweten maar gelukkig is het er maar bij 1 gebleven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
11-10-2019 15:45
Het was fijner geweest wanneer je het voor die date had geweten maar gelukkig is het er maar bij 1 gebleven.
Ik twijfel nu wel aan mezelf, dat is het nare.
Waarom dan?

Hij doet iets fout wat niets met jou te maken heeft.
Je wist het toch niet. Jij was oprecht. Hij niet en dat is zijn fout.

Je hoeft niet alles op jezelf te betrekken, vooral een bedrieger niet.
Je zocht geen bedrieger dus ben je er na de 1e date achtergekomen dat hij toch niet je type is. Daarnaast reageert hij ook nog lullig.
Een lullige bedrieger...uhm ja helaas het was hem gewoon niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lethe schreef:
11-10-2019 17:38
Ik twijfel nu wel aan mezelf, dat is het nare.
Waarom zou je? Wat zegt dit nou over jou? Helemaal niets. Dit zegt iets over zijn karakter, niets over jouw karakter.
Eikel. Het had trouwens nog erger gekund, als je hier na een half jaar pas achter zou komen. Dat gebeurt dus ook.
Goddank inderdaad dat ik hem nu al doorhad. Smeerlap.
Jij krijgt op je donder omdat je behoeftig en aanvallend bent??? Vergeet die gast maar snel weer. Hij heeft iets fout gedaan! Hij ging met jou op date, terwijl hij een vriendin heeft. Hij had toch zelf wel kunnen bedenken, dat jij er niet blij bent om dit te horen. Ook zal je hem hebben aangevallen dan vind ik het wel terecht. Wat heeft hij verwacht dan? Dat je zegt: Prima hoor, geen enkel probleem??
Twijfel niet aan jezelf. Hij is het niet waard.
Het trieste was ook dat hij boos werd omdat hij het eerlijk gezegd had. Ja, ná de date. Ik heb 3 uur aan hem verspild.

Ik weet niet hoe ik in mijn profiel moet aangeven dat ik op zoek ben naar een relatie en geen interesse heb in bezette mannen of een ons zonder passief agressief over te komen.
Ik weet niet of het veel zin heeft om dat er expliciet in te zetten. Het is toch logisch dat je geen bezette man zoekt?
als je zo snel aan jezelf twijfelt dan is je probleem dat je geen vertrouwen hebt in JEZELF
Lorem Ipsum
Antoon69 schreef:
14-10-2019 16:06
Ik weet niet of het veel zin heeft om dat er expliciet in te zetten. Het is toch logisch dat je geen bezette man zoekt?
Voor mij wel. Ik heb nu al tijden ,'geen seksdates' staan maar krijg alsnog seksueel getinte berichten...
Lethe schreef:
14-10-2019 16:11
Voor mij wel. Ik heb nu al tijden ,'geen seksdates' staan maar krijg alsnog seksueel getinte berichten...

Maar dat is gewoon massa-mail (spam) van die mannen. Berichtjes die ze met 100en tegelijk sturen naar alles wat vrouw zegt te zijn.
Waarom zou je je hele profiel en houding laten bepalen door 1 negatieve ervaring?

Probeer het anders eens op een andere dating site.
Ik zou een leuke vriendelijke profieltekst schrijven. Of in ieder geval een tekst die het soort persoon dat je zoekt aan zou spreken. Daar doe je het uiteindelijk voor. De rest maar naast je neerleggen. Hoort er helaas een beetje bij denk ik.
Laat je zeker niet tegenhouden door zulke ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven