Moet ik argwanend zijn wanneer..
dinsdag 4 oktober 2011 om 19:21
ik met een nieuwe vlam (echt heel pril) sta te praten en er ineens een meisje op ruzieachtige toon met hem begint te praten? Ik ben maar ergens anders gaan staan, vond het ongemakkelijk om erbij te blijven dus heb er niet veel van meegekregen (hoorde haar alleen zeggen dat ze iets niet leuk vond).
Heb hem erna alleen gevraagd of de lucht geklaard was, toen hij later naar me toekwam.
Tijdens een volgende date ben ik er even over begonnen. Dat ik er eigenlijk niets mee te maken had, maar wat dat voorstelde laatst? Hij zei dat hij begin van dit jaar een paar keer was uitgeweest met haar, maar dat hij het op een gegeven moment had 'uitgemaakt' met haar omdat het niet klikte. Zij was het er niet mee eens geweest en is hem sindsdien (bijna een jaar geleden dus) blijven lastigvallen, zo af en toe een boos mailtje, en toen ze hem met mij zag was ze daar dus ook boos om geworden. Hij vond het allemaal heel genant, zei dat ze geen recht van spreken had na zo'n kort samenzijn wat alweer zo'n tijd geleden is.
Heb dit voorval besproken met een goede vriend en die zei dat het waarschijnlijker is dat ze gewoon nog een soort van sexrelatie hebben waar zij meer gevoelens voor hem heeft dan andersom.
Wat denken jullie, ben ik naief? Ik ken hem nauwelijks in feite en heb geen zin om energie te steken in iemand die nog onafgewerkte relaties heeft, op welke manier dan ook ingevuld. Nou ja, ben benieuwd naar jullie mening. Ik vind hem wel heel leuk en zou hem graag vaker willen zien.
Heb hem erna alleen gevraagd of de lucht geklaard was, toen hij later naar me toekwam.
Tijdens een volgende date ben ik er even over begonnen. Dat ik er eigenlijk niets mee te maken had, maar wat dat voorstelde laatst? Hij zei dat hij begin van dit jaar een paar keer was uitgeweest met haar, maar dat hij het op een gegeven moment had 'uitgemaakt' met haar omdat het niet klikte. Zij was het er niet mee eens geweest en is hem sindsdien (bijna een jaar geleden dus) blijven lastigvallen, zo af en toe een boos mailtje, en toen ze hem met mij zag was ze daar dus ook boos om geworden. Hij vond het allemaal heel genant, zei dat ze geen recht van spreken had na zo'n kort samenzijn wat alweer zo'n tijd geleden is.
Heb dit voorval besproken met een goede vriend en die zei dat het waarschijnlijker is dat ze gewoon nog een soort van sexrelatie hebben waar zij meer gevoelens voor hem heeft dan andersom.
Wat denken jullie, ben ik naief? Ik ken hem nauwelijks in feite en heb geen zin om energie te steken in iemand die nog onafgewerkte relaties heeft, op welke manier dan ook ingevuld. Nou ja, ben benieuwd naar jullie mening. Ik vind hem wel heel leuk en zou hem graag vaker willen zien.
dinsdag 4 oktober 2011 om 19:29
dinsdag 4 oktober 2011 om 19:32
quote:no___ schreef op 04 oktober 2011 @ 19:25:
Ik zou zijn verhaal geloven. Wat voor redenen heb je om hem niet te geloven? Omdat een vriend van jou, die hem niet kent, dat zegt?
En daarbij; hij is nu toch met jou bezig?
*maar misschien ben ik naief*eens. te vroeg ook om je daar nu al druk over te maken. Leer hem eerst kennen.
Ik zou zijn verhaal geloven. Wat voor redenen heb je om hem niet te geloven? Omdat een vriend van jou, die hem niet kent, dat zegt?
En daarbij; hij is nu toch met jou bezig?
*maar misschien ben ik naief*eens. te vroeg ook om je daar nu al druk over te maken. Leer hem eerst kennen.
dinsdag 4 oktober 2011 om 19:34
Bij mij zou dit ook niet zo lekker vallen.. Maar het kan natuurlijk heel goed waar zijn.
Als je geen andere redenen hebt om hem niet te vertrouwen (smsjes/telefoontjes op rare tijden, berichtjes van haar via sociale netwerken, verhalen van mensen die jullie allebei kennen) zou ik er niet te moeilijk over doen. Wel even extra op je hoede blijven.
Als je geen andere redenen hebt om hem niet te vertrouwen (smsjes/telefoontjes op rare tijden, berichtjes van haar via sociale netwerken, verhalen van mensen die jullie allebei kennen) zou ik er niet te moeilijk over doen. Wel even extra op je hoede blijven.
dinsdag 4 oktober 2011 om 19:35
dinsdag 4 oktober 2011 om 19:38
Gewoon even afwachten hoe zich dit verder ontwikkeld! Als hij al een seksrelatie met haar had, kan ik me voorstellen dat hij dat niet direct tegen zijn nieuwe vlam wil zeggen. Als hij jou echt leuk vind, zal hij sowieso het contact met haar afkappen. Als je hem beter leert kennen, wordt het vanzelf duidelijker tussen jullie toch! Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven en er niet verder over piekeren.
dinsdag 4 oktober 2011 om 19:39
quote:Rhoslynne schreef op 04 oktober 2011 @ 19:35:
[...]
Natuurlijk mag hij met anderen daten, maar ik heb dan de keuze om dat te accepteren of niet.
ja dat mag ook vind het alleen zo raar klinken.
Want wat had hij dan moeten doen toen jullie pril gingen daten ala minute het andere meisje af zeggen? dat is toch ook niet nodig, als je eerst wil kijken wat het word met wie?
[...]
Natuurlijk mag hij met anderen daten, maar ik heb dan de keuze om dat te accepteren of niet.
ja dat mag ook vind het alleen zo raar klinken.
Want wat had hij dan moeten doen toen jullie pril gingen daten ala minute het andere meisje af zeggen? dat is toch ook niet nodig, als je eerst wil kijken wat het word met wie?
dinsdag 4 oktober 2011 om 19:40
quote:liselore schreef op 04 oktober 2011 @ 19:32:
[...]
? waarom zou je haar wel geloven en hem niet?.
Dat zeg ik niet, het gaat er om dat je de andere kant van het verhaal hoort.
Ik heb trouwens ooit eens jaren geleden ongeveer het zelfde meegemaakt.
Die man bleek iets met 2 vrouwen tegelijk te hebben gehad, op het moment dat ie met mij begon..
[...]
? waarom zou je haar wel geloven en hem niet?.
Die man bleek iets met 2 vrouwen tegelijk te hebben gehad, op het moment dat ie met mij begon..
dinsdag 4 oktober 2011 om 19:43
quote:zammm schreef op 04 oktober 2011 @ 19:40:
[...]
Die man bleek iets met 2 vrouwen tegelijk te hebben gehad, op het moment dat ie met mij begon..,
ik zou gelijk klaar zijn als mijn date navraag doet bij de lastige ex-date die stennis schopt.
[...]
Die man bleek iets met 2 vrouwen tegelijk te hebben gehad, op het moment dat ie met mij begon..,
ik zou gelijk klaar zijn als mijn date navraag doet bij de lastige ex-date die stennis schopt.
dinsdag 4 oktober 2011 om 19:53
quote:liselore schreef op 04 oktober 2011 @ 19:43:
[...]
,
Ik ook.. Maar je slaat jezelf natuurlijk wel voor je hoofd als achteraf blijkt dat hij al die tijd met haar ook een soort van relatie onderhield.
Lijkt me overigens niet zo, hoor. Want dan zou hij niet zo koeltjes naar jou terugkomen erna?
[...]
,
Ik ook.. Maar je slaat jezelf natuurlijk wel voor je hoofd als achteraf blijkt dat hij al die tijd met haar ook een soort van relatie onderhield.
Lijkt me overigens niet zo, hoor. Want dan zou hij niet zo koeltjes naar jou terugkomen erna?
dinsdag 4 oktober 2011 om 20:01
Ja ik vind zulke dingen ook altijd lastig. Heb het laatst gezien bij een vriendin van me. Zij had argwaan maar hij wist zichzelf in de kroeg zo te manouvreren dat hij haar en andere scharrel op afstand van elkaar hield en elke keer als hij mijn vriendin een kusje kwam geven had dat meisje dat met geen mogelijkheid kúnnen zien.
Later bleek dat er naast dit meisje nog een ander meisje in het spel was.
Maar het hoéft natuurlijk niet!
Later bleek dat er naast dit meisje nog een ander meisje in het spel was.
Maar het hoéft natuurlijk niet!
dinsdag 4 oktober 2011 om 20:02
quote:ster89 schreef op 04 oktober 2011 @ 19:53:
[...]
je slaat je ook voor je kop als hij inderdaad lastig werd gevallen en jij haar gaat bevragen.
Zij heeft er niets mee te maken. To en haar date moeten elkaar eerst maar eens leren kennen.
Het is nog niets, ze daten.....
[...]
je slaat je ook voor je kop als hij inderdaad lastig werd gevallen en jij haar gaat bevragen.
Zij heeft er niets mee te maken. To en haar date moeten elkaar eerst maar eens leren kennen.
Het is nog niets, ze daten.....
dinsdag 4 oktober 2011 om 20:17
Nee, ik zal haar zeker niet hier op aanspreken. Hij vond het echt heel erg vervelend dat ze hem aansprak toen ik erbij was. Zei dat ze net een tijdje 'rustig' was.
Maar heb zelf ooit zo'n ervaring gehad. Kreeg iets met een jongen die zei dat het uit was tussen hem en zijn ex-vriendin. Totdat ik ze een keer samen tegenkwam op straat. Hij wist niet hoe snel hij moest wegkomen, deed net alsof hij me niet had gezien. Toen ik hem ernaar vroeg zei hij eerst heel stom dat ze toch niet hand in hand liepen of zo?! Tijdje later kwam uit dat ze wel degelijk nog steeds bij elkaar waren, maar alleen maar omdat zij hem financieel onderhield.
Wat een loser was dat, ongelooflijk.
Vandaar dat ik wat voorzichtig ben nu.
Maar heb zelf ooit zo'n ervaring gehad. Kreeg iets met een jongen die zei dat het uit was tussen hem en zijn ex-vriendin. Totdat ik ze een keer samen tegenkwam op straat. Hij wist niet hoe snel hij moest wegkomen, deed net alsof hij me niet had gezien. Toen ik hem ernaar vroeg zei hij eerst heel stom dat ze toch niet hand in hand liepen of zo?! Tijdje later kwam uit dat ze wel degelijk nog steeds bij elkaar waren, maar alleen maar omdat zij hem financieel onderhield.
Wat een loser was dat, ongelooflijk.
Vandaar dat ik wat voorzichtig ben nu.
dinsdag 4 oktober 2011 om 23:21
Je wilt natuurlijk erg graag hem geloven, maar ik zou toch maar op mijn hoede zijn... Wel erg makkelijk van hem, om haar zo'n beetje af te schilderen als hysterisch. Meestal zit daar dan wel iets achter, en sorry, ik ben misschien bevooroordeeld door recent een heel slecht voorval, maar meestal speelt de man daar niet zo'n fraaie rol in...
dinsdag 4 oktober 2011 om 23:32
Jullie zitten nog in de eerste fase van een mogelijke beginnende relatie. Het is logisch dat hij nog andere dingen heeft lopen die nog niet geheel afgerond zijn. Misschien is hij bezig om deze af te sluiten, misschien is hij zich aan het bedenken waarvoor hij gaat kiezen.
Mijn advies: niet moeilijk doen over deze dingen en je richten op dat wat jullie nu samen hebben en hoe je dit kunt uitbouwen. Leer elkaar eerst beter kennen. En dan na een tijdje kun je een stap verder gaan en kijken of het echt serieus wordt. In die fase is het duidelijk dat alles verder wordt afgekapt en dat je 100% voor elkaar gaat.
Mijn advies: niet moeilijk doen over deze dingen en je richten op dat wat jullie nu samen hebben en hoe je dit kunt uitbouwen. Leer elkaar eerst beter kennen. En dan na een tijdje kun je een stap verder gaan en kijken of het echt serieus wordt. In die fase is het duidelijk dat alles verder wordt afgekapt en dat je 100% voor elkaar gaat.