Moet ik hem met rust laten?

10-11-2017 19:46 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Sinds 2 maanden app ik gezellig met een jongen. We appen eigenlijk de hele dag door en vooral in de avond hebben we het druk met elkaar. Waar het eerst wat geflirt was, werd het wel steeds iets spannender en erotischer. Telkens als we plannen maakten voor een date kon 1 van de 2 helaas niet.

Nu heb ik aan het begin van deze week gevraagd of hij deze week wat wilde afspreken, we hadden zaterdag afgesproken. Nu appte hij gister dat hij eigenlijk geen tijd had en dat hij niet zeker weet of hij überhaupt nog wat wil afspreken . Ik heb hierop gevraagd of hij dat denkt of dat hij dit weet en zijn antwoord hierop was dat hij het dacht. Nu is mijn vraag moet ik hem met rust laten of toch proberen een keertje af te spreken?

X,
Lindsey
Van hem af laten komen.
Laat hem maar met rust. Als hij je echt leuk vond, dan had hij allang ergens een keer kunnen afspreken. Bovendien zegt hij nu rechtuit dat hij niet weet of hij überhaupt nog wel wil afspreken. Waarom zou je er dan energie in willen steken?
Laat gaan
Graag of niet zou ik zo zeggen
Ab imo pectore
Laat hem nog een keer de afspraak cancelen. ;-D
Without music life would be a mistake.
Earth without art is just.... Eh?

There is no love that is not an echo.
Waarom zou je uberhaupt 2 (!) maanden lang zo druk met iemand zijn zonder een keer een date.

Laat maar gaan.
dwynwen schreef:
10-11-2017 19:58
Waarom zou je uberhaupt 2 (!) maanden lang zo druk met iemand zijn zonder een keer een date.

Laat maar gaan.
Omdat we allebei niet types zijn die snel daten. Ik vind het zelf ook wel fijn als er eerst een maandje contact is voordat er een date is. En waarom we 2 maanden contact hebben? Omdat het wel gewoon gezellig en leuks is. Hij is echt niet de enige die de dates heeft afgezegd het is eerder een 50/50 kwestie
Als hij het echt wou, zou hij niet zo gereageerd hebben, steek er je tijd niet meer in. Hij wil niet.
Hij wil geen date. Klaar. Welke onduidelijkheid is er dan nog?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nu appte hij gister dat hij eigenlijk geen tijd had en dat hij niet zeker weet of hij überhaupt nog wat wil afspreken

Hoe helder wil je het nog hebben? Laat gaan.
Altijd leuk toch, een beetje geil appen?

Maak je nou geen illusies, TO. Wanneer je elkaar nog nooit gesproken hebt (je telefoon kun je ook gebruiken om te bellen, wist je dat?) is echt bijna iedereen geschikt om aan je aandachtsbehoefte te voldoen.
Misschien durft hij niet.
Leg hem uit dat je het ookspannend vindt maar hem graag wil zien. Haakt hij dan nog steeds af, dan zou ik er ermee stoppen.
Laten gaan. Gevaar met lang blijven appen met elkaar en niet elkaar zien.. zorgt er straks voor dat het in het echt tegen valt. Hou je rustig met de appjes en als hij echt n date wil.. moet hij maar zelf mee komen. Ik kende ook iemand die alleen maar wilde appen.. ik eiste eerst een date voordat je elkaar lekker aan het maken was.. geslaagde date.. en nu kan ik in alle geruststelling blijven appen;)
Laten gaan. Gevaar met lang blijven appen met elkaar en niet elkaar zien.. zorgt er straks voor dat het in het echt tegen valt. Hou je rustig met de appjes en als hij echt n date wil.. moet hij maar zelf mee komen. Ik kende ook iemand die alleen maar wilde appen.. ik eiste eerst een date voordat je elkaar lekker aan het maken was.. geslaagde date.. en nu kan ik in alle geruststelling blijven appen;)
Dit is een blauwtje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hij is geil aan het appen met anderen, en als dat niks wordt vindt hij het wel handig om wat achter de hand te hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tess1981 schreef:
10-11-2017 20:22
Misschien durft hij niet.
Leg hem uit dat je het ookspannend vindt maar hem graag wil zien. Haakt hij dan nog steeds af, dan zou ik er ermee stoppen.
Wat een respectloze reactie, zowel naar hem als naar jezelf. Als hij zegt dat hij niet weet of hij je nog wil zien, dan kun je dat ook gewoon aannemen en respecteren, zonder er bij te verzinnen dat hij wel een bange poeperd zal zijn die een steuntje in de rug nodig heeft. En als iemand niet zeker weet of hij behoefte heeft aan jouw gezelschap, dan is het naar jezelf toe wel zo respectvol om niet aan te blijven dringen. Graag of helemaal niet, hoor.
omg...
Lorem Ipsum
Laten gaan! Vanaf het begin alle rode vlaggen serieus nemen. Anders zit je later met de gebakken peren.
Heb je nooit naar het programma Catfish op MTV gekeken? Hij is waarschijnlijk een zij van in de 50 ofzo.
Hij wil niet afspreken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je elkaar na 2 maanden spreken via Whatsapp nog niet hebt gezien én hij je ook nog eens meldt dat hij geen tijd heeft en eigenlijk ook niet zoveel zin, wat moet je dan nog meer weten?!
Dan is het toch duidelijk? Hij wil niets met je. Je bent er voor de momenten dat hij zich verveelt. Ben je altijd zo naïef?
Tuurlijk, blijven proberen. Ook al zegt een man dat hij niet wil, blijven doordrammen.
Is dat wat je wou horen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven