Mogelijkheid relatie

12-07-2009 13:19 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Dames,

ik ben benieuwd of iemand ooit iemand ontmoet heeft die getrouwd is en kinderen heeft, waaruit een relatie is voortgekomen?

Elena
Iemand die getrouwd is, met kinderen, heeft toch al een relatie?
Mickey, die ontmoette Adam. Wendy, die ontmoette Erland. Voorbeelden genoeg zo?
Op mijn ex man's werk ontmoette een alleenstaande moeder de vader van mijn kinderen, en ja, ze kregen een relatie.

Het kan dus heel goed, voorwaarde is dan wel het bezit van een logistiek talent gecombineerd met een minder ontwikkeld geweten!
anoniem_8669 wijzigde dit bericht op 12-07-2009 13:39
Reden: nét even anders geformuleerd
% gewijzigd
Natuurlijk! Al de tweederangs bijslaapjes die hier het halve forum volschrijven met hun leed en ellende groots en meeslepende romantiek kunnen je uit de eerste hand vertellen hoe leuk het kan zijn!
Joh, daar zijn er zoveel van. Buitenechtelijke relaties noemen ze dat ook wel eens.

Man (meestal) is dan getrouwd en komt een andere dame tegen. Tegen deze dame vertelt hij dan dat hij niet gelukkig is in zijn relatie en dat ze al jaren geen sex hebben. Ook kunnen ze niet met elkaar praten. Maar.... met jou is alles anders. Jij snapt hem wel, met jou is de seks ook nog eens fantastisch. En het liefst zou hij direct met jou een leven opbouwen. Helaas kan dit niet, want of zijn vrouw is ziek, kinderen zijn er niet aan toe, het gaat slecht op zijn werk, zijn schoonmoeder ligt op sterven, de cavia is ziek, et cetera, et cetera.

Hoezo?
Ik doel meer op een serieuse relatie, waarin men met elkaar verder gaat. Dat het wel eens gebeurd, geloof ik wel.
Het komt voor dat de bijslaap echtgenote wordt.

Tot weer getrouwde man zich gaat vervelen en een nieuwe bijslaap opduikelt.

En die bijslaap opent dan hier weer een topic.
Foutje.
Natuurlijk verlaat een man ook wel eens zijn vrouw voor een andere (vaak jongere) vrouw. Nogmaals hoezo?
quote:Elenaa schreef op 12 juli 2009 @ 13:19:

Dag Dames,

ik ben benieuwd of iemand ooit iemand ontmoet heeft die getrouwd is en kinderen heeft, waaruit een relatie is voortgekomen?

ElenaTuurlijk gaat jullie dat lukken, jullie zijn toch soulmates? Wat jullie met elkaar delen deelt hij echt niet met haar hoor!
Bijslaap, bedoel je de dame in kwestie mee?

Ik denk niet dat er perse een nieuwe weer na komt, de man wordt immers ook ouder en zijn marktwaarde zal dalen.

Desalniettemin, een lastige situatie.

Vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen.
Ik snap niet zo goed wat je nu wil?

Zit jij in die situatie? En is dus je vraag: is het mogelijk dat ik de getrouwde man bij zijn kinderen en vraag kan wegkapen en een lang en gelukkig leven met elkaar gaan delen?

Ja, is mogelijk.

Weet je wat ook mogelijk is? Dat hij over 10 jaar hetzelfde grapje bij jou flikt.

Veel plezier met je toekomstige relatie, zou ik willen zeggen.
quote:Elenaa schreef op 12 juli 2009 @ 13:40:

Ik denk niet dat er perse een nieuwe weer na komt, de man wordt immers ook ouder en zijn marktwaarde zal dalen.

Vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen.Er zijn genoeg vrouwen die genoegen nemen met minder dan niks, dus daar zou ik niet te hard op rekenen.
Oh Elenaa, gaat jouw man soms vreemd en ben je bang dat hij je verlaat?

Het is echt compleet onduidelijk hoor, je verhaal.
Ja hoor, ook dat kan, dat daar een hechte serieuze relatie uit voort komt.

Het vertrouwen in het huwelijk werd door mij opgezegd, waarna de alleenstaande moeder verrast werd met de boodschap dat er voor haar gekozen was.

Ze wonen nu samen in haar huis, het gaat hardstikke goed.
Van welke planeet kom jij, dat je dit stelt alsof het een vraag is die nog nooit aan de orde is geweest?

Of in coma geweest sinds je kindertijd, en nu ontwaakt?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Elenaa schreef op 12 juli 2009 @ 13:40:

Vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen.Maar zijn pensioen blijft
Ik zit niet in de situatie, Chardonnay.

Mijn vraag lijkt me vrij duidelijk.

Nlies, je reactie is zonder inhoud.

Om je vraag te beantwoorden, ik kom van de aarde.

En godzijdank ben ik niet in coma geweest, maar fijn dat je je druk maakt om mijn gezondheid.

Perel; was desbetreffende vrouw zelf ook bezet of?
och ik vond mijn antwoord t zelfde niveau als jouw vraag (had me aangepast )
Ik denk dat jij veel hebt meegemaakt, nlies.

Vandaar de opstandigheid.
Ja hoor die heb ik wel eens ontmoet.

Wil je namen,adressen en telefoonnummers?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee, ze was een alleenstaande moeder.

Stel jij mij een serieuze vraag?

Het komt op me over alsof je je oog hebt laten vallen op een getrouwde huisvader, en je wilt weten of je hem zover krijgt dat hij een relatie met je wil.

De antwoorden die ik op je postings heb gegeven, heb ik niet uit sympathie neergezet, omdat ikzelf namelijk de echtgenote was van zo'n huisvader.
O ja, dat zei je al.

Je aanname klopt voor het 1e gedeelte.

Ik snap dat je uit eigen ervaring spreekt.
Oh je hebt toch je oog op een getrouwde man laten vallen? In dat geval, zie onderstaand.quote:Chardonnay schreef op 12 juli 2009 @ 13:35:

Joh, daar zijn er zoveel van. Buitenechtelijke relaties noemen ze dat ook wel eens.

Man (meestal) is dan getrouwd en komt een andere dame tegen. Tegen deze dame vertelt hij dan dat hij niet gelukkig is in zijn relatie en dat ze al jaren geen sex hebben. Ook kunnen ze niet met elkaar praten. Maar.... met jou is alles anders. Jij snapt hem wel, met jou is de seks ook nog eens fantastisch. En het liefst zou hij direct met jou een leven opbouwen. Helaas kan dit niet, want of zijn vrouw is ziek, kinderen zijn er niet aan toe, het gaat slecht op zijn werk, zijn schoonmoeder ligt op sterven, de cavia is ziek, et cetera, et cetera.

Hoezo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven