Mogelijkheid relatie

12-07-2009 13:19 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Dames,

ik ben benieuwd of iemand ooit iemand ontmoet heeft die getrouwd is en kinderen heeft, waaruit een relatie is voortgekomen?

Elena
quote:Summerdance schreef op 12 juli 2009 @ 14:41:

[...]

Ik vind je helemaal niet opstandig, wel een beetje overbeschermend met betrekking tot je tuinmeubels

God,ik moet vast ook 100 dingen doen naar zinloos forummen vind ik eigenlijk ook een hele goeie bezigheid.

TO, kom je ons nog verlichten????

Je zou mn tuinmeubels eens moeten zien , maar ja t xijn wel de enige die ik heb, en ik heb ook nog allerlei voornemens voor vandaag , maar dit topic houdt me aan mn schermpie gekluisterd..

Misschien nieuw topic openen over dit dilemma of is zo'n topic er al?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik ben te griepperig om ook maar iets te ondernemen

Ik heb vandaag dan ook uitgeroepen tot nationale op de bak hang met een dekentje dag!

Heb zelfs lief afgebeld omdat ik niet in the mood ben om lief te doen hihihi.....

TO, wil je ons alsjeblieft de dag door komen helpen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Elenaa schreef op 12 juli 2009 @ 13:19:

Dag Dames,

ik ben benieuwd of iemand ooit iemand ontmoet heeft die getrouwd is en kinderen heeft, waaruit een relatie is voortgekomen?

ElenaJa.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Die vraag stelde ik mezelf 10 jaar geleden ook...

Ik trouwde een man, die voor mij zijn huwelijk opblies.

Jullie zijn vast niet verbaasd als ik nu vertel dat ik er jaren later achterkwam dat meneer ook mij niet trouw kon zijn...

En nu denk ik: handen af van een gebonden vent, want als diezelfde gebonden vent niet trouw kan zijn, waarom dan wel opeens met mij?

Ik zou er niet meer aan beginnen en ga voor een vrije man, of NIET
Maeijken, heb jij dit zelf meegemaakt?

Kier, daar heb je een goed punt.

Had deze man ook kinderen en was jij bezet of?

Hopelijk ben je nog wel met die man samen?

Dag Dames,

Elena

Bedoel je niet platonische relaties? Nee, dan heb ik alleen (domme, sneue en voornamelijk onvolwassen) mensen ontmoet die de relatie van een ander mee naar de klote hebben geholpen en zelf met lege handen en eventueel volle buik achterbleven.

Ik kan die mensen niet serieus nemen eigenlijk, ik vind ze een lachertje.
quote:Elenaa schreef op 12 juli 2009 @ 13:37:

Ik doel meer op een serieuse relatie, waarin men met elkaar verder gaat. Dat het wel eens gebeurd, geloof ik wel.

Moet het ook een goede relatie zijn?

Er ontstaan relaties, maar ik snap niet dat een relatie met 2 onbetrouwbare mensen het etiket leuke/goede/serieuze relatie kan krijgen.
quote:Elenaa schreef op 12 juli 2009 @ 15:59:

wat ik begrijp is Kier niet meer met die man samen,

en waarom hoop je dat ze dat nog wel is?

wat is er zo leuk aan een man die niet trouw is?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
@ Elenaa

Ik woonde toen samen maar heb meteen de relatie verbroken en ben uit huis gegaan omdat ik verliefd werd op die getrouwde man.

Kon gewoon mijn vriend niet besodemieteren.

En ik schreef dat ie mij ook niet trouw kon blijven (na 6 jaar huwelijk), tenminste.... meneer zat te chatten en te smsen met vreemde vrouwen... en aangezien ik hem ook zo heb ontmoet en al voelde: HEY... been there .... heb ik meteen een flitsscheiding in werking gezet.

Ik heb niet eens afgewacht totdat hij daadwerkelijk fysiek zou vreemdgaan... dat dat zou gebeuren was een kwestie van tijd... en ik heb dat niet af willen wachten :-)
quote:Kier schreef op 12 juli 2009 @ 16:13:

@ Elenaa

Ik woonde toen samen maar heb meteen de relatie verbroken en ben uit huis gegaan omdat ik verliefd werd op die getrouwde man.

Kon gewoon mijn vriend niet besodemieteren.

En ik schreef dat ie mij ook niet trouw kon blijven (na 6 jaar huwelijk), tenminste.... meneer zat te chatten en te smsen met vreemde vrouwen... en aangezien ik hem ook zo heb ontmoet en al voelde: HEY... been there .... heb ik meteen een flitsscheiding in werking gezet.

Ik heb niet eens afgewacht totdat hij daadwerkelijk fysiek zou vreemdgaan... dat dat zou gebeuren was een kwestie van tijd... en ik heb dat niet af willen wachten :-)Ik kan echt niet zeggen (zonder liegen) dat ik het sneu/verdrietig of zielig voor je vind, maar ik wil wel even kwijt dat ik het erg stoer van je vind dat je meteen bij hem weg bent gegaan toen je zag dat de geschiedenis zich ging herhalen.
Hey Elena, ik heb verschillende situaties zelf en in mijn omgeving meegemaakt.

Ervaringen zijn divers, zo heeft de ex van mijn huidige man al jaren de gewoonte om op getrouwde mannen te vallen die haar van alles beloven en uiteindelijk blijft zij met een gebroken hart achter.

Een andere vriendin had 2 jaar lang een relatie met een man die zelf tijdens die relatie ging trouwen met zijn vriendin, hij vertelde mijn vriendin dat hij er niet meer onderuit kon.Uiteindelijk zijn zowel dat huwelijk als de relatie met mijn vriendin gestrand.

Ik zelf had een jaar lang relatie met mijn grote liefde, hij was voor zijn huwelijk al mijn grote liefde. Maar door lafheid van zijn kant koos hij niet voor mij. Ik was echter zo verslaafd aan hem dat ik er voor koos nog een jaar lang terwijl hij getrouwd was door te gaan met een relatie waarvan ik wist dat het gedoemd was te mislukken, hij had zelfs toen hij vrijgezel was niet eens voor mij durven kiezen laat staan nu hij gebonden was en een kind verwachtte. Die relatie heb ik op een gegeven moment verbroken wat ik het sterkste van mezelf ooit vond.

Een andere vriendin heeft haar huidige vriend ontmoet terwijl hij in een slecht huwelijk zat.Dit heeft ze me pas later verteld toen hij al gescheiden was. Hij heeft wel voor haar gekozen maar jaren na de scheiding zit ze nog steeds met de brokstukken omdat hij twfijfelt of hij wel goed aan heeft gedaan zijn kinderen in de steek te laten

Ik denk zelf overigens dat het heel goed mogelijk is dat iemand binnen een huwelijk/relatie verliefd op een ander kan worden en daarvoor de relatie/huwelijk verbreken en verder gaan met diegene waar hij/zij verliefd op is.

helaas is het wel zo dat het in de meeste gevallen meer een uitweg is in plaats van echte liefde en blijkt na de scheiding het toch allemaal niet koek en ei te zijn. Of de gebonden persoon durft de stap niet te nemen omdat er zoveel consequenties aan vast zitten.
@ Madhe: Ik begrijp wel denk ik waarom je het niet sneu voor me vindt... je denkt vast dat ik deze man weggekaapt heb bij vrouw en kinderen.... maar zo zit het niet!

Wij hadden geen sexueel contact namelijk, omdat ik mijn toenmalige vriend niet wilde besodemieteren!

Tuurlijk wilde hij sex met me, maar heb gezegd: Kom maar langs wanneer je de scheidingspapieren in je handjes hebt... en dat gebeurde.

Dat ik uit dat huwelijk gestapt ben was met de gedachte: Ik was zo principieel door niet met een getrouwde vent het bed te delen, al wilde hij nog zo graag!

Dus dat eea zich voordeed... wist ik zeker: Als die andere vrouwen JA zeggen.... dan doet ie dat... hij wilde het toch ook met mij?

En dan is het WEGWEZEN :-)

Dag Dames,

Elena

Ja hoor, die ken ik wel. Ging ook weer uit trouwens.

Waarom wil je dat weten?
quote:liselore schreef op 12 juli 2009 @ 14:09:

[...]

Je vraagt nu of het wel eens is voor gekomen, dat er binnen een relatie wordt vreemdgegaan en dat de 2de relatie dan ook een relatie heet. Het forum staat er vol mee, er zijn boeken over geschreven en films overgemaakt....

Vanwaar je interesse?

Interessanter is hoe gelukkig zijn de twee geworden met elkaar uit relatie nummer twee?

Hoe kunnen ze elkaar vertrouwen aangezien trouw eerder ook zo aan de kant geschoven werd al was dat eerder tot aan de dood beloofd...

hoe leuk kan iemand zijn als hij/zij het niet zo nauw neemt met de verplichtingen die hij/zij eerder aan is gegaan, en een tweede relatie begint zonder de eerste af te sluiten.

Hoe oprecht een eerlijk is zo'n persoon?

Tja dit zijn mijn overdenkingen bij jou vraag, heb jij er antwoord op?Wil je ook antwoord geven op mijn bovenstaande overdenkingen?
Ik begrijp daar nooit ene klote van dat je valt op iemand die voor zn partner keihard kan verbergen dat ie er nog iemand anders naast heeft. Hoe kun je zo iemand nou vertrouwen? Aangenomen dat de minnares in kwestie het net zo erg zou vinden als het haar zou gebeuren dat haar man een maitresse blijkt te hebben.

Maar goed, je vraag, ik dacht dat iets van 1% van de relaties die voortkomen uit het minnaressenschap slaagt, en dan vraag ik me ook meteen maar even af waar de grens ligt tussen in een ingeslapen huwelijk zitten en overstappen naar een Nieuwe Vriendin en zaken als "hij gaat het na de Kerst/Oud en Nieuw/haar verjaardag" vertellen en dan scheiden. Dat is gebla bla waar je m.i. alleen maar intrapt als je met n roze bril op helemaal niet meer helder kan denken.

Aan de andere kant, in Frankrijk schijnt het een stuk "normaler" te zijn dat getrouwde paren nog bijklussen met een ander. Dus tja, hebben zij minder geweten of is het dan toch cultuurbepaald/heersende moraal.

TO heb je het boek de Duivelsdriehoek van Caroline Roodvoets of Verboden liefdes van Astrid Joosten al eens gelezen?
quote:Donna schreef op 12 juli 2009 @ 16:19:

Hey Elena, ik heb verschillende situaties zelf en in mijn omgeving meegemaakt.

Ervaringen zijn divers, zo heeft de ex van mijn huidige man al jaren de gewoonte om op getrouwde mannen te vallen die haar van alles beloven en uiteindelijk blijft zij met een gebroken hart achter.

Een andere vriendin had 2 jaar lang een relatie met een man die zelf tijdens die relatie ging trouwen met zijn vriendin, hij vertelde mijn vriendin dat hij er niet meer onderuit kon.Uiteindelijk zijn zowel dat huwelijk als de relatie met mijn vriendin gestrand.

Ik zelf had een jaar lang relatie met mijn grote liefde, hij was voor zijn huwelijk al mijn grote liefde. Maar door lafheid van zijn kant koos hij niet voor mij. Ik was echter zo verslaafd aan hem dat ik er voor koos nog een jaar lang terwijl hij getrouwd was door te gaan met een relatie waarvan ik wist dat het gedoemd was te mislukken, hij had zelfs toen hij vrijgezel was niet eens voor mij durven kiezen laat staan nu hij gebonden was en een kind verwachtte. Die relatie heb ik op een gegeven moment verbroken wat ik het sterkste van mezelf ooit vond.

Een andere vriendin heeft haar huidige vriend ontmoet terwijl hij in een slecht huwelijk zat.Dit heeft ze me pas later verteld toen hij al gescheiden was. Hij heeft wel voor haar gekozen maar jaren na de scheiding zit ze nog steeds met de brokstukken omdat hij twfijfelt of hij wel goed aan heeft gedaan zijn kinderen in de steek te laten

Ik denk zelf overigens dat het heel goed mogelijk is dat iemand binnen een huwelijk/relatie verliefd op een ander kan worden en daarvoor de relatie/huwelijk verbreken en verder gaan met diegene waar hij/zij verliefd op is.

helaas is het wel zo dat het in de meeste gevallen meer een uitweg is in plaats van echte liefde en blijkt na de scheiding het toch allemaal niet koek en ei te zijn. Of de gebonden persoon durft de stap niet te nemen omdat er zoveel consequenties aan vast zitten.

Dit is de grootste onzin die ik heb gehoord in dit topic. Sorry dat ik het zeg.

Een gebonden persoon die wél durft vreemd te gaan is niet bang voor de consequenties, die kiest ervoor de consequenties niet aan te gaan omdat ze niet aantrekkelijk genoeg zijn. Omdat hij er niet genoeg om geeft én omdat hij liever houdt waar hij eerder wel voor heeft gekozen.
quote:Kier schreef op 12 juli 2009 @ 16:36:

@ Madhe: Ik begrijp wel denk ik waarom je het niet sneu voor me vindt... je denkt vast dat ik deze man weggekaapt heb bij vrouw en kinderen.... maar zo zit het niet!

Wij hadden geen sexueel contact namelijk, omdat ik mijn toenmalige vriend niet wilde besodemieteren!

Tuurlijk wilde hij sex met me, maar heb gezegd: Kom maar langs wanneer je de scheidingspapieren in je handjes hebt... en dat gebeurde.

Dat ik uit dat huwelijk gestapt ben was met de gedachte: Ik was zo principieel door niet met een getrouwde vent het bed te delen, al wilde hij nog zo graag!

Dus dat eea zich voordeed... wist ik zeker: Als die andere vrouwen JA zeggen.... dan doet ie dat... hij wilde het toch ook met mij?

En dan is het WEGWEZEN :-)

Jij ging fysiek niet vreemd, maar waarschijnlijk emotioneel wel. Dat is jou zaak natuurlijk. Maar hij was toch ook gebonden? En hij wilde wel al eerder wat met je. Dat bedoel ik.

Beiden ontrouw, dat is de reden inderdaad Niet persoonlijk naar jou, ik ken je niet, maar dat stukje vind ik een persoonlijkheid altijd veel minder aantrekkelijk/leuk maken. En daarom niet zielig.

Als iemand bijvoorbeeld steelt, dan vind ik het ook niet erg als diegene zelf bestolen wordt. Beetje van het boontje komt om zijn loontje.
.
Waarom denken verlievde mensen altijd dat het bij hun anders zal gaan,als dat het huwlijk is van zo man of vrouw?

De man of vrouw die vreemdgaat blijft tenslotte wel dezelvde persoon,die verandert heus niet,omdat hij een andere partner heeft gevonden.

nee hij lijkt nieuw en spannend omdat je verliefd bent

Jij bent nieuw en spannend,omdat je niet zijn vrouw of haar man bent.Hij kijkt daardoor ook naar zichzelf alsof hij vernieuwd is.

Maar meestal gaat zo verliefdheid over,als er daadwerkelijk voor elkaar gekozen wordt moet er lievde komen op de plaats van verliefdheid,en das het moeilijke want zo persoon die niet trouw is of kan zijn,zal weer op jacht gaan naar iets nieuws.
quote:Madhe schreef op 12 juli 2009 @ 17:15:

[...]

Jij ging fysiek niet vreemd, maar waarschijnlijk emotioneel wel. Dat is jou zaak natuurlijk. Maar hij was toch ook gebonden? En hij wilde wel al eerder wat met je. Dat bedoel ik.

Beiden ontrouw, dat is de reden inderdaad Niet persoonlijk naar jou, ik ken je niet, maar dat stukje vind ik een persoonlijkheid altijd veel minder aantrekkelijk/leuk maken. En daarom niet zielig.

Als iemand bijvoorbeeld steelt, dan vind ik het ook niet erg als diegene zelf bestolen wordt. Beetje van het boontje komt om zijn loontje.

Huh....volgens mij zijn ze juist niet vreemd gegaan.

Ze zijn beide verliefd op elkaar geworden terwijl ze een partner thuis hadden zitten.

Dat kan.

En zijn pas met elkaar verder gegaan toen ze beide de relatie verbroken hadden.

Toch???

Of lees ik het nou weer te rooskleurig?

En verder.....sjucht......TO blijft gewoon structureel geen tekst en uitleg geven over waarom ze dit topic nou opent.
quote:Elenaa schreef op 12 juli 2009 @ 15:59:

Ik persoonlijk niet maar mijn tante was de minnares van mijn oom.

Was wel een aparte situatie omdat mijn oom uitgehuwelijkt was en niet van zijn vrouw (nicht) hield.

Ze zijn nu 28 jaar bij elkaar en heel gelukkig.

Hij heeft een zoon uit dat eerste huwelijk. Geen kinderen met mijn tante.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
@ Summerdance:

Klopt helemaal :-) Niet fysiek vreemdgegaan :-)

GEWOON 2 mensen die verliefd werden.
Mag ik dan iets persoonlijks vragen Kier...

Was je al van plan je relatie met je ex te verbreken voor je de ander tegenkwam en verliefd werd of werd je verliefd op de ander en besloot toen je relatie te verbreken...
quote:Summerdance schreef op 12 juli 2009 @ 18:14:

[...]

Huh....volgens mij zijn ze juist niet vreemd gegaan.

Ze zijn beide verliefd op elkaar geworden terwijl ze een partner thuis hadden zitten.

Dat kan.

En zijn pas met elkaar verder gegaan toen ze beide de relatie verbroken hadden.

Toch???

Of lees ik het nou weer te rooskleurig?

En verder.....sjucht......TO blijft gewoon structureel geen tekst en uitleg geven over waarom ze dit topic nou opent.

Oh, dan begrijp ik dat verkeerd.

Ik begreep er namelijk niet uit dat ze geen contact meer hadden in die tijd. Dat alleen de seks wachtte. Als je ondertussen wel intiem bent (dat kan ook zonder je lijf erbij he) en iets op aan het bouwen bent zie ik dat ook als vreemdgaan hoor.

Maar mocht dat niet zo zijn geweest, dan heb ik daar natuurlijk een andere mening over. Al denk ik dan nog steeds dat ze het had kunnen zien aankomen. Zoiets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven