Morgen op vakantie

20-08-2008 21:17 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend gisteren een lege colafles naar zijn hoofd gegooid omdat hij mij zat te treiteren. Hij had een sneetje in de zijkant van zijn hoofd. Het was een ongelukje, was niet plan om hem echt te bezeren. (Lege plastic cola fles etc)

Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.

Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.

Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
meid, wat een ellende.....maar ik zou gewoon gaan met die banaan!! Jij hebt de reis betaald, en annuleren, dan ben je veel geld kwijt! Ik zou gewoon gaan zonder meneertje sjaggie, en genieten......
Treiteren is ook nooit goed te praten.
quote:kaatje_85 schreef op 20 augustus 2008 @ 21:18:

meid, wat een ellende.....maar ik zou gewoon gaan met die banaan!! Jij hebt de reis betaald, en annuleren, dan ben je veel geld kwijt! Ik zou gewoon gaan zonder meneertje sjaggie, en genieten......Ja en als dat einde relatie betekend?
Als je bent vreemdgegaan dan blijft dat toch altijd 'n barst, dus dat einde relatie zal er toch wel een keer aankomen.

Vraag 'n vriend(in) om gezellig mee te aan op vakantie, als iemand zich nog zo snel vrij kan maken tenminste.
quote:Zamirah schreef op 20 augustus 2008 @ 21:20:

Treiteren is ook nooit goed te praten.

Was niet zomaar treiteren, hij kwam met een sigaret heel dichtbij alsof hij mij wilde branden. Wist wel dat hij het niet echt zou doen maar toch. En hij deed net alsof hij de afstandbediening naar mijn hoofd wilde gooien.

Sorry maar ik kon mij niet meer beheersen, vandaar die lege cola fles.
als jullie elkaar zo dwars zitten (treiteren, flessen gooien, verwijten maken)... waarom dan op vakantie gaan??

En ja, als hij niet mee wilt.. ga dan lekker in je eentje! Zijn keus..

Wil je de relatie redden (en hij ook) dan is die vakantie juist helemaal niet zo belangrijk, maar is het belangrijker wat jullie nu willen! Een vakantie lost niks op.
Klinkt als een dramatische relatie, en dramatische relaties zijn naar mijn ervaring geen lang leven beschoren. Kap met die handel en ga fijn alleen op vakantie.
quote:elninjoo schreef op 20 augustus 2008 @ 21:22:

Als je bent vreemdgegaan dan blijft dat toch altijd 'n barst, dus dat einde relatie zal er toch wel een keer aankomen.

Vraag 'n vriend(in) om gezellig mee te aan op vakantie, als iemand zich nog zo snel vrij kan maken tenminste.We zouden gaan trouwen tijdens de vakantie!!!
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 21:21:

[...]

Ja en als dat einde relatie betekend?

Tja, dan zegt dat genoeg denk ik toch? Wat Elninjoo zegt, als hij steeds ouwe koeien uit de sloot blijft halen dan kom je samen echt niet verder....

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou gewoon gaan!
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 21:25:

[...]

We zouden gaan trouwen tijdens de vakantie!!!als hij dat weg wil gooien vanwege die ruzie dan was het dus niet echt super serieus, lijkt mij.
Lijkt me niet gezond om in deze situatie te gaan trouwen !
Kan je niet met hem praten nu?

[...]

We zouden gaan trouwen tijdens de vakantie!!!

Nou, dat lijkt me gezien de omstandigheden helemaal geen goed plan.

Waar ga je eigenlijk naartoe?
quote:sweetcandy schreef op 20 augustus 2008 @ 21:24:

als jullie elkaar zo dwars zitten (treiteren, flessen gooien, verwijten maken)... waarom dan op vakantie gaan??

En ja, als hij niet mee wilt.. ga dan lekker in je eentje! Zijn keus..

Wil je de relatie redden (en hij ook) dan is die vakantie juist helemaal niet zo belangrijk, maar is het belangrijker wat jullie nu willen! Een vakantie lost niks op.Weet wel dat vakantie niet het belangrijkste is maar mijn hele toekomst lijkt nu weg. Trouwen, kinderen etc.
Fijne relatie heb je. Dreigen de ander te branden met een sigaret, gooien van lege colafles. Wat nog meer. En dat wil samen op vakantie en dan nog trouwen tijdens de vakantie ook? Gezond is jullie relatie niet. Ik zou lekker alleen op vakantie gaan en niet vooral niet trouwen! Een ding: scheiden kost namelijk meer dan een vakantie missen.

[...]

We zouden gaan trouwen tijdens de vakantie!!!Kom op zeg, je kunt toch op je vingers natellen wat een verschrikkelijk drama dat huwelijk gaat worden?? Jij gaat vreemd en gooit colaflessen naar zijn hoofd, hij probeert je te branden met een sigaret. Gezellig huwelijk zal dat worden. Vooral leuk als er kinderen komen, heb je nog meer om ruzie over te maken. Wees geen tokkie, en stop met die vent. Kies een relatie waarbij je elkaar niet continu loopt af te maken.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:mocy schreef op 20 augustus 2008 @ 21:27:

Kan je niet met hem praten nu?Nee, hij praat niet meer tegen mij.
Al houd je nog zoveel van elkaar.. Zoals jullie op dit moment met elkaar omgaan is het volkomen respectloos. Er valt nog heel wat te verbeteren in jullie relatie, voordat je moet gaan denken aan trouwen en kinderen.

Willen jullie wel werken aan de relatie? of is het heel makkelijk verwijten maken en elkaar dwars blijven zitten....? Ga als volwassenen eens rond de tafel en houd op met die kinderachtige treiter-spelletjes.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 21:27:

[...]

Weet wel dat vakantie niet het belangrijkste is maar mijn hele toekomst lijkt nu weg. Trouwen, kinderen etc.

Geen hand vol, maar een land vol......

Ja het zal kut zijn als het over is, maar je komt vast wel weer iemand anders tegen waar je een gezellige relatie mee kunt hebben zonder vreemd te gaan/ brandende sigartten tegen je hoofd riskeert/ lege colaflessen naartoe gooit. En waar je toekomst mee hebt.

[...]

Weet wel dat vakantie niet het belangrijkste is maar mijn hele toekomst lijkt nu weg. Trouwen, kinderen etc.

Daar had je aan moeten denken voordat je vreemd ging.

Wees blij dat er nu nog geen drastische dingen zijn gebeurd als trouwen en kinderen, nu kun je nog gewoon uit elkaar gaan en een relatie zoeken waarbij je wél de behoefte hebt trouw te blijven.

[...]

Weet wel dat vakantie niet het belangrijkste is maar mijn hele toekomst lijkt nu weg. Trouwen, kinderen etc.Kind, word wakker!
quote:Parnell schreef op 20 augustus 2008 @ 21:29:

[...]

Kom op zeg, je kunt toch op je vingers natellen wat een verschrikkelijk drama dat huwelijk gaat worden?? Jij gaat vreemd en gooit colaflessen naar zijn hoofd, hij probeert je te branden met een sigaret. Gezellig huwelijk zal dat worden. Vooral leuk als er kinderen komen, heb je nog meer om ruzie over te maken. Wees geen tokkie, en stop met die vent. Kies een relatie waarbij je elkaar niet continu loopt af te maken.

We lopen elkaar uiteraard niet de hele dag af te maken ander was ik allang weg geweest. We hebben het gelukkig meestal heel erg leuk samen.

En we zijn geen tokkies:

We hebben beide een studie gedaan, hebben een super baan, wonen in een nieuw prachtig appartement etc.
Is je vriend thuis? Ik zou nog eens proberen een constructief gesprek met elkaar aan te gaan zoals Mocy al aangeeft. Verder sluit ik me aan bij wat Dushi zegt, dit klinkt niet als een gezonde relatie gebaseerd op wederzijds respect. Lijkt me handig daar eens een goed gesprek over te voeren. Trouwen zou ik inderdaad voorlopig maar achterwege laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven