Morgen op vakantie
woensdag 20 augustus 2008 om 21:17
Ik heb mijn vriend gisteren een lege colafles naar zijn hoofd gegooid omdat hij mij zat te treiteren. Hij had een sneetje in de zijkant van zijn hoofd. Het was een ongelukje, was niet plan om hem echt te bezeren. (Lege plastic cola fles etc)
Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.
Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.
Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.
Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.
Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
donderdag 21 augustus 2008 om 11:18
donderdag 21 augustus 2008 om 18:36
Waarom niet?
Hij heeft mij direct na het colafles incident keihard op mij gezicht geslagen.
En dan heb ik het nog niet over die keer dat ik meer dan twee weken met een blauw oog heb gelopen. Wat volgens hem ook per ongeluk ging...
Mag ik u lichtelijk ontoerekeningsvatbaar verklaren als je nog met deze man wil trouwen. Kijk maar eens heel goed in de spiegel of je wel echt van deze man houdt en niet van het luxe leventje.
Hij heeft mij direct na het colafles incident keihard op mij gezicht geslagen.
En dan heb ik het nog niet over die keer dat ik meer dan twee weken met een blauw oog heb gelopen. Wat volgens hem ook per ongeluk ging...
Mag ik u lichtelijk ontoerekeningsvatbaar verklaren als je nog met deze man wil trouwen. Kijk maar eens heel goed in de spiegel of je wel echt van deze man houdt en niet van het luxe leventje.