Morgen op vakantie

20-08-2008 21:17 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend gisteren een lege colafles naar zijn hoofd gegooid omdat hij mij zat te treiteren. Hij had een sneetje in de zijkant van zijn hoofd. Het was een ongelukje, was niet plan om hem echt te bezeren. (Lege plastic cola fles etc)

Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.

Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.

Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
Dat is ook zo Alice. Als je geen goed zelfbeeld hebt van jezelf. Je geen eigenwaarde meer hebt dan heb je ook geen zelfrespect meer. En op den duur geloof je nog zelf ook dat je alle blauwe plekken en slaag gewoon verdient ook.
Het is echt een glijdende schaal, die excuses die je jezelf voorhoudt. Brrrr!
Jij bent eruit gekropen Alice en met jou vele vrouwen. Hoop dat Sherpa dit ook gaat doen.
quote:Parnell schreef op 20 augustus 2008 @ 22:13:

[...]

In ieder geval erg toepasselijk Sherpa's: Het is gewoon een scouting groep hoor. Niks vreemds/aparts/stoms aan. Juist vrouwen die een echte bikkel zijn en allerlei leuke dingen doen.
En die scoutinggroep is genoemd naar arme Nepalese mannen die voor een klein beetje geld de bagage van rijke blanke bergbeklimmers naar boven droegen, daarmee veel meer risico's lopend dat de voornoemde rijke blanke bergbeklimmers....
Waarom niet?

Hij heeft mij direct na het colafles incident keihard op mij gezicht geslagen.

En dan heb ik het nog niet over die keer dat ik meer dan twee weken met een blauw oog heb gelopen. Wat volgens hem ook per ongeluk ging...

Mag ik u lichtelijk ontoerekeningsvatbaar verklaren als je nog met deze man wil trouwen. Kijk maar eens heel goed in de spiegel of je wel echt van deze man houdt en niet van het luxe leventje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven