My best gay friends

21-04-2009 09:54 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vrienden zijn gay. En man...wat verrijken ze mijn leven! Wat een gezelligheid, aanstellerij, decadentie en lol.

Het is een cliche, vrouwen en homo's maar wat maakt het nu dat ze zoooo leuk zijn?

Heb jij ook gay best friends?
Mijn beste vrienden verrijken ook mijn leven, ook al zijn ze hetero. Ik kan pagina's uitweiden over waarom ze zo leuk zijn. Maar homo zijn ze niet.

Ik heb ook vrienden die homo en lesbo zijn, maar ik zoek ze er niet op uit.
Niet alle homo-mannen zijn decadent , dol op winkelen ,Shirley Bassey en het Songfestival . Dus het zijn niet altijd " vriendinnen " waarmee je kan roddelen en de laatste mode kan bespreken . Dus ja , ik ken ze wel , maar heb er niet die band mee zoals ik denk dat jij die hebt .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jah ik heb ook gayvriendjes!

Mijn 2 beste zijn een stelletje en inderdaad een verrijking van mij leven. Ik weet ook niet wat het is, maar het is anders dan vriendschappen met hetero mannen of mijn vriendinnen.

Iedere vrouw heeft gewoon minstens een homovriendje nodig! :-)
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik kan me eigenlijk enorm irriteren aan dat Gordon-achtige gedrag , dat constant laten merken dát ze gay zijn . Nergens voor nodig , doen hetero's ook niet , waarom zij dan wel ? Waarom moeten ze anders lopen , anders praten , op een andere manier zitten zelfs ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vermoeiend, van die vrouwen die kirrende, aanstellerige nichten per definitie leuk vinden... Mijn ex was ook zo'n zelfverklaarde fag hag. Stierlijk vervelend vond ik het, om eerlijk te zijn.

Niet omdat ik een hekel heb aan homo's, maar wel omdat ik een hekel heb aan oppervlakkigheid en kirrende aanstellers in het algemeen.
Ik heb werkelijk geen een homosexuele vriend/vriendin. Geen flauw idee waarom eigenlijk. Heb er niks tegen, maar heb er ook niks mee.

Ik erger me alleen vreselijk aan die nichterige/verwijfde types.

Misschien ook omdat ik zelf niet echt een 'meisjes meisje' ben en geen behoefte heb aan 'aanstellerij' en 'decadentie'. Daar ben ik echt veel te nuchter voor.

Kortom, ik geloof dus niet dat het cliche opgaat.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 april 2009 @ 10:13:

Ik kan me eigenlijk enorm irriteren aan dat Gordon-achtige gedrag , dat constant laten merken dát ze gay zijn . Nergens voor nodig , doen hetero's ook niet , waarom zij dan wel ? Waarom moeten ze anders lopen , anders praten , op een andere manier zitten zelfs ?Ben ik het mee eens. Een van mijn beste vrienden is ook gay en hij ergert zich ook aan dat soort gedrag. Hij is ook niet zo. Het is trouwens niet een goede vriend omdat hij gay is, maar gewoon omdat hij zo leuk is. Dat hij homo is zal me een zorg zijn, ik zie het ook niet als iets extra's hoor.
Cum non tum age
Heb veel homokennissen, en vind het af en toe hartstikke gezellig, maar zeker geen verrijking pur sang, sorry .. Veel te oppervlakkig.
Computer says nooooo
Ik heb 2 homovrienden (stelletje) en ik vind ze hartstikke gezellig. Ze zijn overigens wel veel gekker op shoppen dan ik. Overigens zijn zij helemaal niet oppervlakkig en ze passen qua levensstijl verder wel goed bij mij: geen kinderen, houden van reizen.
Overigens, ik ken best wel homosexuele mensen. Via mijn werk of wat dan ook. Maar dat zijn mannen met 'normaal gedrag' waarbij ik pas maanden nadien een keer via via hoor dat ze toevallig homosexueel zijn. So what....

Ik denk dat de TO niet 'vrouwen en homo's' bedoelt... maar 'vrouwen en relnichten'..... En die laatste, die zitten heel dicht tegen mijn irritatiegrens aan.
1 van mijn beste vrienden is ook homo, gelukkig niet zo een overdreven homo, dat is namelijk jniet mijn ding...

De homo die TO beschrijft (verbeter mij als ik het verkeerd heb) is erg gezlellig zo af en toe(voor mij persooonlijk dan). Maar ze kunnen heel vals zijn, wat in het begin leuk en lachen is totdat ze vals naar jou toe zijn..

Hebben ook vaak niet langer dan een paar jaar een beste vriendin en dan lopen ze naar de volgende!

Hahahaha ben heeeeeel erg aan het generaliseren, maar dit is mijn gevoel gewoon, zeg dus NIET dat het zo is, maar zo voel ik het en zie het om mij heen gebeuren!!!!!

En even voor de duidelijkheid, ga heel veel naar homo feesten met die beste vriend van me, dus heb helemaal geen afkeer tegen homo's ofzo, integendeel! Maar die echte valse, waar je ontzettend mee kan lachen en lol kan hebben, zou ik nooit als beste vrienden willen!!!

Zo dit was even mijn mening, en hoop niet dat ik mensen beledig of voor hun hoofd stoot want zo is het echt niet bedoelt!!

zijn er meer die er zo over denken of ben ik de enige?
.
Vind dat gedoe met boa's, handgebaartjes, Gay Parade en teveel zonnebank maar niks. Houd niet van gekir en gedoe. Niet bij hetero's en ook niet bij homo's. Wel een goede homovriend, maar das omdat hij een mooi mens is.
Ja fag hags heten de meisjes die met homo's dwepen, inderdaad.

Van die vrouwen van 40 die mee op stap gaan naar de gay bars!

Heb tot een aantal jaar geleden veel mee gefeest, maar daar ben ik wel klaar mee.

Oppervlakkig vind ik onzin. Is het oppervlakkig om te shoppen, terrasjes te pakken, etentjes te hebben, lol te hebben etc. Dat doe ik ook met hetero vrienden en ik doe dat niet alleen maar met mijn gay vrienden. Qua oppervlakkigheid merk ik geen verschil tussen hetero of homo. Of je moet het per definitie oppervlakkig vinden om wat meer toeters en bellen aan het leven te plakken.
Ik heb echt heel veel homovrienden, maar daarvan gaat er werkelijk niet een naar de Gay Pride. Sterker nog, dat vinden ze te genant voor woorden. We wonen allemaal in Amsterdam, ik heb het idee dat die Gay Parade vooral mensen uit andere regio's aantrekt waar ze zichzelf de rest van het jaar zich inhouden ofzo.
quote:hiltje schreef op 21 april 2009 @ 10:29:

Heb tot een aantal jaar geleden veel mee gefeest, maar daar ben ik wel klaar mee.

Oppervlakkig vind ik onzin. Is het oppervlakkig om te shoppen, terrasjes te pakken, etentjes te hebben, lol te hebben etc. Dat doe ik ook met hetero vrienden en ik doe dat niet alleen maar met mijn gay vrienden. Qua oppervlakkigheid merk ik geen verschil tussen hetero of homo. Of je moet het per definitie oppervlakkig vinden om wat meer toeters en bellen aan het leven te plakken.Nee, maar als dat het enige is dat jullie doen, dan vind ik het wel oppervlakkig.
Cum non tum age
quote:hiltje schreef op 21 april 2009 @ 09:54:

Mijn beste vrienden zijn gay. En man...wat verrijken ze mijn leven! Wat een gezelligheid, aanstellerij, decadentie en lol.

Het is een cliche, vrouwen en homo's maar wat maakt het nu dat ze zoooo leuk zijn?

Heb jij ook gay best friends?

Dus dat je beste vrienden homo zijn is een belangrijke voorwaarde voor de vriendschap met hen? Zoals ik het nu lees, lijkt het alsof je homo-zijn en aanstellerij en decadent gedrag aan elkaar koppelt.

Of bedoel je gewoon te zeggen dat jij een paar vrienden hebt met je het hartstikke goed kunt vinden en waarvan jij denkt dat het van grote invloed is op jullie vriendschap dat zij o.a. zo aanstellerig en decadent zijn en jij dat leuke eigenschappen vindt?

Oppervlakkig vind ik onzin. Is het oppervlakkig om te shoppen, terrasjes te pakken, etentjes te hebben, lol te hebben etc. Dat doe ik ook met hetero vrienden en ik doe dat niet alleen maar met mijn gay vrienden. Qua oppervlakkigheid merk ik geen verschil tussen hetero of homo. Dat beweerde ik dus ook niet.

Oppervlakkig vind ik onzin. Is het oppervlakkig om te shoppen, terrasjes te pakken, etentjes te hebben, lol te hebben etc. Dat doe ik ook met hetero vrienden en ik doe dat niet alleen maar met mijn gay vrienden. Qua oppervlakkigheid merk ik geen verschil tussen hetero of homo. Of je moet het per definitie oppervlakkig vinden om wat meer toeters en bellen aan het leven te plakken.

Nou Hiltje ik ga helmaal met je mee. Heb vroeger heel veel in de gayscene gezeten. Als enige vrouw word je dan echt op handen gedragen in zoeen groep. Ook vond ik het fijn dat ik zo gek kon doen als ik wou zonder bang te zijn dat ze uiteindelijke meer wilden. Aan die periode is op een gegeven moment wel een eind gekomen. Helaas kunnen gays gezellig maar ook heel erg vals en gemeen zijn! Uit die periode heb ik nog een paar gays die ik nu nog oppervlakkig ken en 1 gayvriend is mijn allerbeste maatje geworden en dat is al jaren zo!

Vind het contact met gays niet per se oppervlakkig. Tis toch ook heerlijk om te shoppen, uit eten te gaan etc. Dit houdt echt niet in dat je geen serieus gesprek kunt hebben ofzo...
quote:Omen schreef op 21 april 2009 @ 10:34:

[...]

Dus dat je beste vrienden homo zijn is een belangrijke voorwaarde voor de vriendschap met hen? Zoals ik het nu lees, lijkt het alsof je homo-zijn en aanstellerij en decadent gedrag aan elkaar koppelt.

Of bedoel je gewoon te zeggen dat jij een paar vrienden hebt met je het hartstikke goed kunt vinden en waarvan jij denkt dat het van grote invloed is op jullie vriendschap dat zij o.a. zo aanstellerig en decadent zijn en jij dat leuke eigenschappen vindt?

Nee hoor, ik heb ze er niet op uitgekozen. Werd heel goed bevriend met een en rolde zo een beetje zijn wereldje in.

En het zijn geen dragqueens maar keurig nette mannen (en ook geen 25 meer). En ik koppel homo zijn niet per definitie aan aanstellerij en decadent (woorden die ik misschien niet had moeten gebruiken).

En toch is het anders dan met mijn hetero vrienden. Er gaat sneller een fles bubbels open. We proosten heftiger op de liefde en de vriendschap en ja..ik krijg ook eerder een vileine opmerking naar mijn hoofd.
quote:Lad schreef op 21 april 2009 @ 10:36:

[...]

Dat beweerde ik dus ook niet. Dat wil ik toch wel even met nadruk gezegd hebben.

Nee hoor, dat wou ik ook niet in je mond leggen. Maar meer mensen gaven de indruk van oppervlakkigheid.

En dat kan ik me ook wel voorstellen. Begrijp ook wel dat mijn openingspost het beeld kan schetsen van een behaagzieke faghag.

En toch...en toch.... de oppervlakkige dingen in het leven kunnen het voor mij wel veraangenamen. Ik kan op zijn tijd erg genieten van luxe en decadentie en stijl en etiquette en moet wel zeggen dat ik daar juist door mijn vrienden meer mee in aanraking ben gekomen.
Ik heb er eentje, alhoewel die ver weg verhuisd is en het contact beetje aan het verwateren is.

Maar wat ik zo leuk aan hem vindt?

Zijn heerlijke schaamteloosheid, het samen naar mannen kijken en hij is gewoon erg vrolijk en open. Maar geen idee of dat iets met homo's te maken heeft. Genoeg mensen vinden hem maar een vreselijke nicht.
De homos met wie ik omga zijn niet van die typische gillende keukenmeiden, maar 'gewone' jongens, alleen hebben ze het nooit over tieten. Je ziet echt niet op het eerste gezicht dat ze gay zijn. En ik ken ook een andere jongen, die wel heel overduidelijk gay is, heel vrouwelijk (lange haren, echt een mooie jongen) maar niet dat overdreven hoerige 'vrouwelijk' van sommige homo's, heel zachtaardig, attent en vriendelijk, maar zonder dat valse en schreeuwerige en aandachtzoekerige van die Gordon-types. Dus, ja, leuk, homoseksuele vrienden, maar nee, niet om mee te rellen en dellen dus, voor mij.
Tja ik denk ook niet dat je bevriend met een homo moet willen zijn, omdat hij homo is. Maar ik merk wel dat in uit mijn vriendschap met hen heel veel haal! Omdat, ja ik weet niet precies wat het is eigenlijk... zij snappen mij en toch relativeren ze het omdat ze ook een 'mannelijk' perspectief hebben.

Maar ik merk gewoon dat ik naar gays toe trek. Juist om de directheid! Vals, tja dat kunnen ze zeker zijn. En ik heb dan ook menig ruzie gehad! Maar ja, dan is de lucht geklaard en houden we weer van elkaar.

Je moet daar misschien wel een type zijn om tegen te kunnen.

Ik houd overigens ook niet van de gay pride. Stappen in de homoscene heb ik ook tijdens een fase in mijn leven gedaan en was prachtig, maar hoeft van mij niet zo nodig meer.

Om Gordon moet ik lachen ja! Maar niet alle gays zijn in die mate extravert he?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven