My best gay friends

21-04-2009 09:54 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vrienden zijn gay. En man...wat verrijken ze mijn leven! Wat een gezelligheid, aanstellerij, decadentie en lol.

Het is een cliche, vrouwen en homo's maar wat maakt het nu dat ze zoooo leuk zijn?

Heb jij ook gay best friends?
Hier een faghag hahaha

Heel veel homo vrienden , en dat vieren we elk jaar met zn allen op een boot in de grachten van amsterdam (www.kasteelboot.nl)

Een homo vriend heeft ooit een heel mooi stukje tekst geschreven , voor mij draait het daarom , niet of hij wel of niet homo is.

Dronken van vreugd en zoete witte wijn, vol van lekker eten en een stralende sterrenhemel zit ik, alleen, na te genieten van een avond vol vrienden. Wat nog eens extra benadrukt wordt door het vertellen van de slechtste eigenschappen van elkander.

Een toeschouwer zou nooit kunnen begrijpen waarom wij nog vrienden zijn.

De laatste gasten worden weggevaren en het gedonder van het eerste vliegtuig neemt toe. De mist van de alcohol in mijn hoofd visualiseerd zich in de dampende nacht rondom de boot. Geweldig hoe zo een avond vorm kan krijgen, nog mooier de momenten die in het geheugen gegrift blijven met als doel de nog komende avonden glorie te geven.

Jammer is dat niet meer mensen zulke momenten ooit zullen meemaken

Nagenietend van zo'n avond en nacht en schrijvend alhoewel je te dronken bent om erover te schrijven. Zacht ronkend klinkt de motor, mijn vrienden arriveren en ik steek nog een sigaret op. Blijven de nachten zo, dan hoef ik niet oud te worden om te kunnen zeggen: "Ik heb genoten!"

Vanmorgen bij het ontwaken schoot er 1 gedachte door mijn hoofd. Als een ieder krijgt wat hem toekomt welke goede werken hebben wij dan verricht om dit te verdienen?

En onder de stralende morgenzon worden de naweeën van de vorige avond opgeruimd.

De alcoholwaas die nog in mijn hoofd ronddwaalt spoelt weg op het moment dat ik het verfrissende water in duik. Hoewel de dag voor mij pas 1 uur jong is, is het nu alweer mooi. Rondzwemmend geniet ik nog even, weldra zullen de boten weer toestromen. Om ook een glimp mee te krijgen van iets wat wij al het hele weekend beleven.
quote:Margaretha2 schreef op 21 april 2009 @ 12:42:

Ja dat is erg, ik denk niet dat je een homo kan maken of 'genezen' (*gruwelt*). Ik denk wel dat iedereen zo in de puberteit zijn identiteit opzoekt en daar een beetje mee speelt en kijkt wat hem het lekkerst zit, qua gedrag.Och ik heb ook wel de nodige dames Poorten van Jade ge-exploord in mijn ontdekkingsjaren. Het heteroschap zat mij toch het lekkerst, al vind ik vrouwen veel leuker om mee om te gaan dan mannen verder.
quote:loomii schreef op 21 april 2009 @ 12:43:

[...]

Ik heb best lang gedaan over dit bericht, wegens op het werk. 't Zal wel weer enorm mosterd zijn..Doe die mosterd in een voetenbad en ik ben je man vrouw.
quote:eleonora schreef op 21 april 2009 @ 12:46:

Doe die mosterd in een voetenbad en ik ben je man vrouw.Sturen we VVL ondertussen met jouw vent uit survivallen in Tweedekutkrabbeveenstermond?
quote:eleonora schreef op 21 april 2009 @ 12:45:

[...]

Och ik heb ook wel de nodige dames Poorten van Jade ge-exploord in mijn ontdekkingsjaren. Het heteroschap zat mij toch het lekkerst, al vind ik vrouwen veel leuker om mee om te gaan dan mannen verder.

En daar dacht ik laatst ook aan. Voor vrouwen is het een stuk meer geaccepteerd om de damesliefde te proberen of bi-seksueel te zijn. Tegenwoordig lijkt het zelfs hip te zijn (gruwel). En het windt hetero mannen ook nog op.

Maar mannen hebben net zo goed een stukje bi-seksualiteit in zich. En volgens mij wordt daar op jonge leeftijd net zoveel mee geexperimenteerd. Maar da's taboe!

Af en toe verklappen mijn vrienden wel eens wat.... en dan denk ik...goh toch nooit gedacht.
Noa .. sta je dit jaar ook weer aan de grachten om een glimp van mij en de boot op te vangen ? haha...

Dit jaar wordt ook weer super, leuk thema aan boord.
Ja, met mijn niet over de top homo (en hetero) vrienden.
Cum non tum age
Ik heb ook vrij veel homo en lesbo-vrienden, zowel van de cliché als de onopvallende soort. Ik moet wel zeggen dat ik me heerlijk kan vermaken met die typische nichterige bitch-humor. Ik kan zelf ook zo vals zijn dus dat klikt gewoon, wederzijds.

Ben vroeger wel een tijdje regelmatig uitgegaan in de gay-scene, was inderdaad vaak wel erg leuk. Ik weet nog dat ik tegen een ongelooflijk mooie jongen gewoon onbekommerd zei 'wat ben jij ongelooflijk mooi' (zou ik nooit doen bij een ongelooflijk mooie hetero) en dat hij zo enorm gevleid was omdat ik het niet zei om hem in bed te krijgen. Het is gewoon relaxed om vriendjes te kunnen zijn zonder kans op 'bijbedoelingen'.

Stappen in de lesbo-scene vond ik trouwens minder. Van dat typische vrouwelijke kliekjesgedoe, de bouwvaksters bij de bouwvaksters, de femmes bij de femmes enz. En ik heb blijkbaar in neon-letters 'ik ben niet lesbisch' op mijn voorhoofd staan, totaal geen aansluiting.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:loomii schreef op 21 april 2009 @ 12:48:

[...]

Sturen we VVL ondertussen met jouw vent uit survivallen in Tweedekutkrabbeveenstermond?Mijn man gaat liever lekker met d'r shoppen! Maar goed, shoppen in Tweedekutkrabbeveensermond is ook een soort van survivallen natuurlijk......
VVL en shoppen... neh, dat wordt 'm niet. Ze is het Bouwvakstertype. Hebben jullie misschien in een Hubo ofzo in Tweedekutkrabbeveenstermond, als compromis?
Ik vind die homovriendjes in films altijd zo begerenswaardig. Komen je benen harsen, je haar verven, bonbons brengen, gastronomisch koken, tissues aanreiken, champagne inschenken, je huis opnieuw inrichten, je ex belachelijk maken, je de hemel in prijzen... En alles wat je er voor terug hoeft te doen is een keertje begrijpend knikken als het uit is met hun geliefde.
O, dat doen ze bij mij allemaal niet. Ik ga wel met ze disco-bowlen, dat dan weer wel.
Ik ben al blij als ze de Village People voor me opzetten.
Nee helaas, dat ze doen bij mij ook niet.

Wel: je meesleuren naar een spray bruiningsmachine en proestend van de lach toekijken. Lekker voor je koken. Je dronken voeren. Samen mannen kijken. En je vooral enorm voor schut zetten bij de heteromannen als ze een slok ophebben.

Echt dat laatste is bloedirritant!

Weet nog dat ik een vervelend blauwtje had gelopen bij een enorm lekker ding.

Toen we op een feessie waren waar enorm lekker ding ook was, kreeg ik eerst instructies: " Denk erom Hil, je keurt hem geen blik waardig. Doe alsof je stijl hebt en negeer hem volledig. Is ie helemaal bedonderd, je kunt wel beter krijgen"

Totdat gayfriend aan het eind van de avond zelf toeter was. Opeens zag ik in mijn ooghoek dat ie stond te praten tegen lekker ding: " weet je wat het is met jou, mormelde hij tegen lekker ding, je bent natuurlijk heerlijk en dat weet je zelf ook, maar zij, Hiltje, is mijn beste vriendin en ik houd van haar en niemand maar dan ook niemand mag haar verdriet doen.

OMG , ik heb hem heel snel bij lekker ding vandaan getrokken, mijn excuses gemaakt en heb best gay friend uit staan foeteren.
Ik denk dat zowel ik als mijn gay best friends te oud zijn voor dat soort dingen. Wij drinken gewoon thee samen op het balkon. Of bier.
En op een bruiloft, waar ze razendsnel de knapste mannen (hetero weliswaar) hadden gevonden en daarmee aan de praat raakten...

Kwam ik voorbij.... Riepen ze: Hiltje, Hiltje kom eens hier. En stelden me voor: Dit is onze Hiltje en voordat ze ons kende, had ze nooit seks. Maar we hebben haar opgevoed dat ze niet meer zo'n tut moet zijn.

quote:hiltje schreef op 21 april 2009 @ 13:33:

Nee helaas, dat ze doen bij mij ook niet.

Wel: je meesleuren naar een spray bruiningsmachine en proestend van de lach toekijken. (...) Je dronken voeren. (...) En je vooral enorm voor schut zetten bij de heteromannen als ze een slok ophebben.

Eeeenig zeg !
quote:loomii schreef op 21 april 2009 @ 13:19:

VVL en shoppen... neh, dat wordt 'm niet. Ze is het Bouwvakstertype. Hebben jullie misschien in een Hubo ofzo in Tweedekutkrabbeveenstermond, als compromis?Niet in Tweedekutkrabbeveenstermond maar wel in Zwammerlamlulderveen én we hebben een oude grutterskast die broodnodig in de afbijt moet. Is dat wat?
Nog beter leo! Als ze helemaal met de trekschuit naar Zwabberlamlulderveen moeten, zijn ze wel ff onder de pannen. Des te meer tijd hebben wij voor je mosterdvoetenbadje!

Moet VVL haar powertools nog meenemen? En kan ze nog een wespennest uitroken met haar zware van Nelle?
Breit VVL ook boerenbonte zakdoeken van haar okselhaar , Loom ? ( waarom kom ik nooit zulke vrouwen tegen ? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:loomii schreef op 21 april 2009 @ 16:14:

Nog beter leo! Als ze helemaal met de trekschuit naar Zwabberlamlulderveen moeten, zijn ze wel ff onder de pannen. Des te meer tijd hebben wij voor je mosterdvoetenbadje!

Moet VVL haar powertools nog meenemen? En kan ze nog een wespennest uitroken met haar zware van Nelle?

Goeie! Als ze met de trekschuit gaan moeten ze door de sluizen van Schaamluizenplatjeskanaal! Pah! Dan kunnen wij wel helemaal koppie onder gaan in de mosterd, daar doen ze úren over!

Die powertools heel graag. Gewoon, sowieso, leuk voor VVL om ze mee te nemen én leuk voor mijn buren ook.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 april 2009 @ 16:27:

Breit VVL ook boerenbonte zakdoeken van haar okselhaar , Loom ? ( waarom kom ik nooit zulke vrouwen tegen ? )Eh Bia, wij hebben Meds......Nou wil ik Meds niet per se een vrouw noemen maar we hebben d'r wel.......
Heb een aantal gay vrienden. Verrijken mijn leven om wie ze zijn en niet omdat ze homo zijn.

Vind dit topic een beetje van; Oh kijk mij es homo vrienden hebben! Alsof het interessante hebbedingetjes zijn.
quote:hiltje schreef op 21 april 2009 @ 13:38:

En op een bruiloft, waar ze razendsnel de knapste mannen (hetero weliswaar) hadden gevonden en daarmee aan de praat raakten...

Kwam ik voorbij.... Riepen ze: Hiltje, Hiltje kom eens hier. En stelden me voor: Dit is onze Hiltje en voordat ze ons kende, had ze nooit seks. Maar we hebben haar opgevoed dat ze niet meer zo'n tut moet zijn.

En jij vindt dat leuk? Wat een aanstellerij.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 april 2009 @ 16:27:

Breit VVL ook boerenbonte zakdoeken van haar okselhaar , Loom ? ( waarom kom ik nooit zulke vrouwen tegen ? )

Uiteraard BGB. Maar niet teveel, want ze moet nog wel genoeg okselhaar overhouden natuurlijk. We knippen het meestal af op 8 cm.

En ja, jij hebt Meds toch? 't Is wel geen practiserend lesbo, as far as I know, maar ze kan okselhaarzakdoeken breien als de beste!. Ze doet het trouwens prima in de scene Een half jaar geleden stond ze als centerfold in de Zij aan Zij. Heeft ze dat niet verteld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven