Na 16 jaar uit elkaar

11-12-2019 07:02 42 berichten
Hallo,

Weet niet goed u hoe ik dit moet aankaarten omdat ik geen ervaring heb bij forums. Dus schets ik even gewoon mijn situatie waar ik veel moeite bij heb enzo..

Sinds een maand zijn ik en mijn vriendin uit elkaar. Na dat mijn vriendin een nachtje op stap geweest is kwam ze met de beslissing om tijdelijk uit elkaar te gaan, ze voelt niet meer wat ze voordien voelde voor mij.. die bewuste nacht had ze een man leren kennen waar ze een klik bij had en lichte gevoelens, was ze eerlijk over. Maar hadden nadien geen contact meer met elkaar, zegde ze dan toch.. Ik vermoede dat er meer was en ben op onderzoek uit gegaan.. Heb haar smartphone uitgepluist ( niet ok weet het.. ) maar had toen wel ontdekt dat ze wel contact had bij die man, en was geschrokken wat ik zag in die Whatsapp berichten.. naakt foto's van hem en haar die ze wisselden.. seksueel getinte berichten enzo.. Heb haar hier op aangesproken en verzekerde mij dat het enkel daar bij gebleven is.. Dit heeft de man in kwestie mij ook bevestigd omdat hij zijn huidige relatie te belangrijk vind. Maar nog steeds zijn wij uit elkaar en wonen we nog samen in ons pas gekocht huis, we hebben ook 3 kinderen samen. Ze wil verder zien of we nog naar elkaar toe groeien, ikzelf wil niets liever want ik hou nog echt van haar. Hebben ook nog seks met elkaar.. Maar ze is zelf zo veranderd, al een heel maand gaat ze elk weekend uit en komt pas thuis rond 6uur smorgens en zoals steeds heel dronken.. ook chat ze nu veel bij andere mannen, om vrienden te hebben zegt ze dan.. Maar de smartphone word altijd bij haar ge houden en heb ook geen toegang meer tot de smartphone zoals vroeger toen we zonder probleem elkaars smartphone konden vast nemen en eens een kijkje nemen.. Ze ziet mij nog graag en wil het proberen als ik ook mijn gedrag verander. Dat verkeerde gedrag is woede niet onder controle hebben, waar ik vrijdag voor naar een psychologe ga. Ook zegt ze overal bij jaar nieuwe vrienden dat ik haar ex ben waar ze nog bij samen woont, terwijl ze wel tegen mij zegt dat ze het rustig aan wil proberen met mij want we knuffelen nog vaak en hebben ook nog vaak seks.. Ik ben misschien een man maar vind seks niet het belangrijkste in een relatie.. Dit alles brengt mij zo in de war.. Heb zelf gisteren hierdoor proberen zelfmoord te plegen omdat ik het even niet meer zag zitten..

Sorry voor het lange verhaal, maar ik ben echt radeloos en weet niet meer wat ik moet doen en denken van dit alles..
Alle reacties Link kopieren
Ah Jimmy, zelfmoord moet je echt uit je hoofd zetten.
Het is de onduidelijkheid en het aan het lijntje gehouden worden waar jij gek van word.
Gooi je loopse vrouw de deur uit en concentreer je op je nieuwe leven want je verdient een vrouw die van je houd, en niet een loopse t**f die ieder weekend uit gaat en dronken thuis komt.
Wat je moet doen? Zélf keuzes gaan maken. Zij vertelt iedereen dat je haar ex bent, gedraag je dan ook zo. Geen seks, niet knuffelen, laat je niet zo gebruiken. Dan kan zij merken of ze je mist. Nu gebruikt ze je als voetveeg tot ze een beter exemplaar vindt tussen die mannen die ze opduikt om 'vrienden te hebben'. Hou de eer aan jezelf en ga in gesprek hoe jullie het gaan doen qua woonruimte, neem stappen om uit elkaar te gaan.

En hierom een zelfmoordpoging doen terwijl je de verantwoordelijkheid hebt voor 3 kinderen? Pak jezelf bij elkaar, klop aan bij de huisarts en je psycholoog, want dit kan écht niet!
Zelfmoord? En je kinderen dan?

Tussen de regels door lees ik hier toch wat meer. Boosheid niet onder controle? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?

Zelfmoord neigingen?

Volgens mij is er met jou wel iets meer aan de hand, of niet?
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Zo snel mogelijk echt lijfelijk uit elkaar!
Je gaat hier aan onderdoor en zij speelt een spelletje met je.
Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Dit verhaal heeft ook twee kanten en ik vermoed dat TO slechts één kant belicht.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-12-2019 14:06
Reden: Ongepast
96.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
11-12-2019 09:40
[...]
Nee, dit is een stimulerende post!

TO: doe a.u.b. geen domme dingen. Ga naar je huisarts of bel 0900-0113!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-12-2019 14:06
Reden: quote verwijderd
30.26% gewijzigd
de wereld wacht om ontdekt te worden
Lucifer2018 schreef:
11-12-2019 09:40
[...]

Voor de duidelijkheid, ik heb nooit mijn vrouw nog mijn kinderen geslaan ofzo.. Met woede bedoel ik dat ik bijvoorbeeld mijn smartphone kapot smijt, een tas koffie. En onlangs deuk in haar wagen.. Maar haar slaan zou ik nooit doen. Daarom dat ik zelf de stap gezet heb om therapie te volgen hier voor. Normaal ben ik een heel rustig persoon maar al de onzekerheden maken mij zo..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-12-2019 14:06
Reden: quote verwijderd
15.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jimmy_C schreef:
11-12-2019 12:23
Voor de duidelijkheid, ik heb nooit mijn vrouw nog mijn kinderen geslaan ofzo.. Met woede bedoel ik dat ik bijvoorbeeld mijn smartphone kapot smijt, een tas koffie. En onlangs deuk in haar wagen.. Maar haar slaan zou ik nooit doen. Daarom dat ik zelf de stap gezet heb om therapie te volgen hier voor. Normaal ben ik een heel rustig persoon maar al de onzekerheden maken mij zo..
Dit is ook agressie en heel bedreigend voor de omgeving.
Je hoeft iemand daarvoor niet fysiek aan te vallen.
Dit gedrag had je nog niet voor het allemaal fout begon te gaan, is recent?
Volgens haar leven wij al een jaar of 3 meer als vrienden, doch heb ik dit nooit zo aangevoeld.. Ze heeft dit ook noot echt duidelijk gemaakt. Wat wel is, is dat er over haar gesproken word op haar werk, wat volgens haar door mijn familie komt omdat mijn vrouw en familie de laatste jaren niet overeen komen bij elkaar.. Zij heeft dit altijd op mij af gereageerd op mij alsof het allemaal mijn schuld was. Ook heb ik dit altijd duidelijk gemaakt tegen mijn familie dat dit moet stoppen al dat geroddel maar die mensen blijven ontkennen, heb dan ook daardoor zelden contact gehad bij mij familie maar toch bleef mijn vrouw door gaan hier over. Wat het uitgaan betreft, toen we pas samen waren deed ze dit graag, dit is na jaren gestopt omdat ikzelf niet echt interesse hierin heb, en zelf dacht ik dat zij dit al die tijd oké vond. Niet dus want zij vind dat ik haar verstikte, geen vrienden en niet meer uitgaan was wat zij miste. Maar hier heeft ze nooit duidelijk over gecominiseert, waardoor ik het helemaal niet door had. Het was zeker nooit mijn bedoeling om haar dit te verbieden. Tot een maand geleden dat ze bij een vriendin op stap was en pas rond 7uur dat bewuste cafe verliet. Toen is alles zo veranderd, zowel zijzelf als persoon. Nu zegt ze dat haar uitgaan een soort van ontvluchten is van de problemen doe we nu hebben. Is dit wel de goede manier vraag ik mij dan af ? De mensen die ze nu heeft leren kennen, die kennen mij als haar ex waar ze nog bij samen woont. Hier gevraagd ze zich dan soms als iemand die stappel verliefd is op mij.. En dan soms weet ze het plots niet en moet ik mijn gedrag aanpassen, wat ik ook ga doen want ik zie ze graag ook. Zonet heb ik haar ook gezegd dat als ze echt verder wil dat ze dan eens goed moet nadenken over alles wat ze doet en mogelijk gedaan heeft dat ik niet weet, en dit mij allemaal zegt. En ik ben ook van plan om haar te behandelen als mijn ex.. allemaal verwarrend en ook waarschijnlijk voor haar..
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
11-12-2019 09:47
Nee, dit is een stimulerende post!

TO: doe a.u.b. geen domme dingen. Ga naar je huisarts of bel 0900-0113!
TO: aangezien ik opmaak dat je waarschijnlijk in Vlaanderen woont: 1813 is het telefoonnummer voor zelfmoord preventie
hannaa45 schreef:
11-12-2019 12:32
Dit is ook agressie en heel bedreigend voor de omgeving.
Je hoeft iemand daarvoor niet fysiek aan te vallen.
Dit gedrag had je nog niet voor het allemaal fout begon te gaan, is recent?
Grappig dat sommige in alle omstandigheden rustig kalm en bedaard blijven.
O wacht dit topic is door een man geopend.
To sterkte met alles goed dat je hulp gezocht heb.
hannaa45 schreef:
11-12-2019 12:32
Dit is ook agressie en heel bedreigend voor de omgeving.
Je hoeft iemand daarvoor niet fysiek aan te vallen.
Dit gedrag had je nog niet voor het allemaal fout begon te gaan, is recent?
Inderdaad dit is ook agressie, dit heb ik zondag ochtend echt beseft na onze laatste ruzie toen ik ze arm in arm gezien had bij een andere man.. Ik zag toen de angst in haar ogen toen ik zo te keer ging, dus heel hard en agressief roepen en deuk te slaan in haar wagen. Wat ik toen in haar blik zag heeft mij doen in zien dat ik daarin verkeerd bezig ben. Ik wil niet dat zij schrik heeft van mij. Maar de onzekerheid is zo ondraaglijk voor mij.. samen hebben wij zoveel meegemaakt, kindje verloren ook. Ik wil haar zeker niet opgeven ofzo. En haar zeker geen pijn doen. Maar ook ik heb gevoelens.. Dit gedrag is geleidelijk aan gekomen met de ruzie's over mijn familie.. En nu dat het zo loopt tussen ons en ik de dingen zie die ze nu allemaal doet is het erger geworden..
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonzus is ook z’on loopse t**f geworden na 12 jaar. Ineens is mijn broer niet goed genoeg meer. Dat mens is 50 en gaat vrijdag stappen en xtc slikken. Midlife much? En wat doet mijn broer? Achter haar kut aanlopen.
Zoek idd zo snel mogelijk hulp. Leer op jezelf te bouwen. Je leven is niet voorbij als je uit elkaar bent. Zo voelt het wel. Maar dit is geen goede beweegreden om te blijven bij elkaar. Ze gaat ver over je grenzen heen. Uit angst verdoezelt ze het een beetje. Maar ze weet dondersgoed dat je haar met alle macht terugwilt. Kijk hoeveel macht je haar geeft.. Stop daarmee. Zoek hulp voor jezelf. Je hebt kinderen. Wees er voor hen.
Ik geloof er niets van dat ze geen seks met anderen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Handig een oppas voor de kinderen. Een geldbron en warm huis om op terug te vallen.
Ik zou haar lekker dumpen je betekent weinig meer voor haar zo te lezen
SilverShadow schreef:
11-12-2019 12:49
Ik geloof er niets van dat ze geen seks met anderen heeft.

Daar vrees ik inderdaad ook voor.. meermaals gevraagd aan haar, ze blijft ontkennen en zweren op ons overleden dochter dat dit niet het geval is.. Maar toch.. Ik blijf twijfelen hier aan. Daarom dat ik haar nu gezegd heb dat ze eens goed nadenkt over alles vooral eer we toch nog zouden proberen te werken aan onze relatie. En mij dan ook alles opbiecht. Hier ga ik ze ook even de ruimte voor geven dan.
thanx schreef:
11-12-2019 09:47
Nee, dit is een stimulerende post!

TO: doe a.u.b. geen domme dingen. Ga naar je huisarts of bel 0900-0113!
Sinds wanneer moet je per se stimulerende posts tikken? Staat dat in de voorwaarden van dit forum? Nee.

Een spiegel voor houden werkt vaker beter.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 11-12-2019 13:10
8.40% gewijzigd
hannaa45 schreef:
11-12-2019 12:32
Dit is ook agressie en heel bedreigend voor de omgeving.
Je hoeft iemand daarvoor niet fysiek aan te vallen.
Precies.

Is heel naar gedrag en bedreigend voor vrouw en kinderen.
Jimmy_C schreef:
11-12-2019 13:03
Daar vrees ik inderdaad ook voor.. meermaals gevraagd aan haar, ze blijft ontkennen en zweren op ons overleden dochter dat dit niet het geval is.. Maar toch.. Ik blijf twijfelen hier aan. Daarom dat ik haar nu gezegd heb dat ze eens goed nadenkt over alles vooral eer we toch nog zouden proberen te werken aan onze relatie. En mij dan ook alles opbiecht. Hier ga ik ze ook even de ruimte voor geven dan.
Waarom geef je haar nog zoveel ruimte? Ze investeert helemaal niet in jullie relatie of kinderen. Ze gaat ieder weekend uit, komt dronken thuis en jij hebt nog seks met haar?
Ze kan helemaal niet goed nadenken tijdens al dat feesten. Stel een ultimatum en hou je er aan. En anders zoekt ze het maar uit. Je laat finaal over je heen lopen.
Alle reacties Link kopieren
Jimmy, denk aan je kinderen. Zij hebben je nodig. Praten met een psycholoog zal je goed foen, denk ik. Zorg goed voor jezelf en laat je niet langer door haar manipuleren.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
11-12-2019 09:36
:hug:
Zo snel mogelijk echt lijfelijk uit elkaar!
Je gaat hier aan onderdoor en zij speelt een spelletje met je.
Heel veel sterkte.
Dit ook. Niet meer samen onder 1 dak. En zoek een goede advocaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven