Na 9 jaar is zijn gevoel voor mij weg...

02-11-2009 20:38 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
en nu zit ik me knap rot te voelen omdat mijn gevoelens voor hem dus nog niet weg zijn.

Het liep de laatste tijd al niet helemaal lekker tussen ons maar ik dacht echt dat het een fase was ( die we al een keer eerder hebben gehad) en dat het wel weer goed zou komen als we weer wat meer tijd voor elkaar zouden nemen en ik me weer wat lekkerder in mijn vel zou voelen.

Maar gister heeft te kennen gegeven dat er echt geen gevoel meer bij hem en ook niet meer denkt dat het terug komt.

We hebben gister besloten om het nog aan niemand te vertellen omdat hij eerst wil kijken in welke vorm alles gaat gebeuren en ik omdat ik echt hoop dat het nog goed gaat komen.

Ik hoop dus hier maar een beetje steun te krijgen en mijn hart te kunnen luchten.
quote:jutka schreef op 03 november 2009 @ 19:44:

De vragen die jullie mij stellen zijn ook de dingen die continue door mijn hoof schieten. Is het een midlifecrisis, ja zou best kunnen hij nadert de 40. Is er een ander? Ik denk inderdaad dat hij zich weer erg richt op zijn ex via facebook. Maar volgens hem is stelt dat niks voor en komt het vooral omdat het zo lekker tussen ons gaat.

Jutka, wat een ongelooflijke kutsmoes van je man om te zeggen dat hij zoveel kontakt met zijn ex zoekt omdat jullie relatie niet lekker loopt. Als jullie relatie niet lekker loopt, moet hij met jou praten niet met haar. Dit klinkt mij in de oren als een klassiek geval. En let op: indien hij dit doorzet en jullie dus uiteindelijk uit elkaar zijn, zal het niet lang duren voordat zijn nieuwe (oude) liefde tevoorschijn komt.

Ik heb het hier in mijn omgeving recentelijk precies zo zien gebeuren (2 gevallen zelfs). Man gaat vreemd maar dat komt eigenlijk omdat de eigen vrouw zo'n bitch is, dus niet zijn schuld maar die van haar.
Hij wil het niet tegen anderen vertellen, omdat.. de buitenwereld dit misschien ook een slappe actie zou vinden? En het dus best wel eens zou kunnen dat hij niet zoveel goodwill zou ontvangen?
Na het bezoeken van mijn vriendin maar weer een gesprek met hem gehad omdat ik toch echt niet alles zomaar op wil geven.

Hij zegt dat hij de laatste tijd meerdere malen aan heeft gegeven dat hij niet happy was. Maar doordat ik zo met mezelf bezig was heb ik die signalen niet voldoende opgepikt.

Ik neem het hem wel kwalijk dat hij het zomaar heeft laten gebeuren. Als toch merkt dat iemand je signalen niet oppikt dan stop je toch met signalen afgeven en zeg je toch heel duidelijk.

Ik had dit gesprek veel eerder willen hebben. Toen er nog redden aan was. Ik neem het hem echt kwalijk dat hij te laat het echte gesprek is aangegaan.

Trouwens zweert hij dat hij geen ander heeft. Ben er nog niet over uit of het echt waar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven