Na top date word hij bang? Help!

02-02-2019 09:58 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar. Bedankt voor een aantal goede adviezen, maar het lijkt wel voor meeste een slagveld hier als je om advies vraagt van je medemens...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2019 15:09
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
95.44% gewijzigd
Het feit dat er seksuele aantrekkingskracht is betekent niet dat hij wil opbouwen naar iets serieus. Ik lees het hier best vaak. Vrouw vind een date met uren praten - 6 f-ing uur- geweldig maar de meeste mannen haken na zo een eerste date af.

Bij een eerste date kun je beter een uurtje wat gaan drinken en het dan afkappen voor de volgende keer wanneer je het echt een beetje spannend wil houden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lady*Voldemort schreef:
02-02-2019 12:00
Tja.

Ik zou ook niet zoveel zin hebben in een relatie met iemand die me bij de eerste de beste date meteen in mijn kruis grijpt.

Ik begrijp die man dus wel.
Hij is nu een #Metoo verhaal aan het posten
Manlief schreef:
02-02-2019 12:09
Héérlijk dit. Love it. Het spel van het veroveren. Verveelt nooit.

Vrouwen zeggen zo vaak "geen ons", niet direct sex, rustig aan beginnen. Alsof er 'n soort van buffer ingebouwd wordt, bescherming. Voor de man, althans de meeste mannen waaronder deze, juist de sport om haar te doen ontdooien. Zelfs als er dan even een periode van geheelonthouding ingezet moet worden. Bijvoorbeeld door te melden dat het je te snel gaat. Bij vrouw dan misschien toch de twijfel van een volgende keer wél op zijn avances in te gaan en zich volledig over te geven aan die heerlijke nieuwe spanning. Fijn spel dit en blijft boeiend.

Geniet hiervan. Het fleurt het leven.
Lees jij een ander forum?
Ik vind het niet zo raar hoor. Ik praat zelf minimaal 8 uur achter elkaar op de eerste date en ik zoen nooit op de 1e date maar ik check wel altijd snel en onopvallend rond het 4 de uur van de
Date het gereedschap om te bezien of het zin heeft om de overige 4 uur vol te kletsen terwijl ik onder tussen subtiel elke vorm van seksueel contact afwijs want ik ben een slimme meid :cheer2:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Toen hij vroeg om mee naar zijn huis te gaan had je het al kunnen weten. En dat hij een scharrel heeft voor seks. Mannen die bewust voor een scharrel kiezen willen nog geen relatie. Ze zoeken of een scharrel of een relatie. Mijn ervaring na veel daten. Maar vaak willen ze het liefst meerdere scharrels. Dus zoveel mogelijk seks
en uiteraard voelde ik als slimme vrouw zijnde wel even stiekem bij ze broek onopgemerkt en voelde dat hij me wel erg leuk vond!!

:rofl: Ik ga stuk!! Hoezo 'slimme vrouw'?! Hij wil je neuken, jij hitst 'm op en haakt af. Niks meer, niks minder. Je denkt toch niet echt dat hij niet heeft gevoeld dat je aan `ze lul` zat?!
Trouwens ook als je alleen scharrelt moet er een klik zijn. Die klik voor te scharrelen was er bij hem
Pergamon schreef:
02-02-2019 12:17
:rofl: Ik ga stuk!! Hoezo 'slimme vrouw'?! Hij wil je neuken, jij hitst 'm op en haakt af. Niks meer, niks minder. Je denkt toch niet echt dat hij niet heeft gevoeld dat je aan `ze lul` zat?!
Als ze aan zijn lul zat dacht hij nog beet te hebben. Hij droop af nadat bleek dat dit niet zo was. Gelukkkg had hij zijn scharrel nog niet weggedaan. Die appte hij dezelfde avond nog en ze hadden spetterende seks
viva-amber schreef:
02-02-2019 12:15
Ik vind het niet zo raar hoor. Ik praat zelf minimaal 8 uur achter elkaar op de eerste date en ik zoen nooit op de 1e date maar ik check wel altijd snel en onopvallend rond het 4 de uur van de
Date het gereedschap om te bezien of het zin heeft om de overige 4 uur vol te kletsen terwijl ik onder tussen subtiel elke vorm van seksueel contact afwijs want ik ben een slimme meid :cheer2:
Volg je hem dan naar de wc met een opplaksnor?
Julus schreef:
02-02-2019 12:19
Als ze aan zijn lul zat dacht hij nog beet te hebben. Hij droop af nadat bleek dat dit niet zo was. Gelukkkg had hij zijn scharrel nog niet weggedaan. Die appte hij dezelfde avond nog en ze hadden spetterende seks

Ja natuurlijk dacht hij beet te hebben! Maar schijnbaar ben ik geen slimme meid want ik zit nooit aan iemand 'ze lul' als ik niet met die persoon wil neuken.
Ik ook niet. En ik denk ook niet dat hij mij ziet zitten voor een relatie als hij een stijve heeft. Dan heb je nog veel te leren als je dat denkt
Je geeft aan dat je niet geïnteresseerd bent in een seks avontuurtje en vervolgens vraagt hij je mee naar huis.

Volgens mij zijn er dus 2 scenario’s:
1. Hij wilde sex én ziet jou ook als (eventueel) relatiemateriaal
2. Hij wilde sex met je en verder niets

Hij stuurt een bericht dat hij niet toe is aan een relatie. Wat gezien zijn recente scheiding heel logisch is. Dit is de enige informatie die je hebt, je kan het maar beter geloven want speculeren heeft geen zin.

Volgens mij heb je daar nu perfect op gereageerd. De toekomst zal uitwijzen of hij weer contact met je opneemt als hij wel toe is aan een relatie.

Ik zou daar niet op zitten wachten en wat rond gaan daten. Zo kom je misschien wel mannen tegen met wie het nog beter klikt.

Verder wil ik je bedanken voor je (onbedoeld) grappige verhaal. Het stukje dat hier al vaak gequote is made my day :)
anoniem_361260 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 13:19
0.17% gewijzigd
Nouschi schreef:
02-02-2019 11:39
"en uiteraard voelde ik als slimme vrouw zijnde wel even stiekem bij ze broek onopgemerkt en voelde dat hij me wel erg leuk vond!! "

:rofl: :rofl:
ik ben echt geschokt dat iedereen dat raar vindt
Dus hij mag geen seks met een ander maar heeft het ook nog niet met jou. Terwijl hij net uit een lange relatie komt waar hij de laatste maanden vast ook geen seks meer had. Waarom denk jij we de ht op te hebben hem zo aan banden te leggen?
maar TO waar gaat dit over? een lelijke man van bijna 50 die getrouwd was met een kind. Kan je niks beters krijgen?
S-Meds schreef:
02-02-2019 12:36
ik ben echt geschokt dat iedereen dat raar vindt

Nee, zeker niet raar. Juist normaal.

Overigens gaat dat bij mij echt niet onopgemerkt. Dat voel ik zeker.
.
Manlief schreef:
02-02-2019 12:56
Nee, zeker niet raar. Juist normaal.

Overigens gaat dat bij mij echt niet onopgemerkt. Dat voel ik zeker.
natuurlijk, ik knijp ook flink
Marana-- schreef:
02-02-2019 12:39
Dus hij mag geen seks met een ander maar heeft het ook nog niet met jou. Terwijl hij net uit een lange relatie komt waar hij de laatste maanden vast ook geen seks meer had. Waarom denk jij we de ht op te hebben hem zo aan banden te leggen?
De tactiek is 6 uur aan zijn hoofd tetteren zodat hij helemaal murw geluld uit pure wanhoop overal ja op zegt om je up te shutten denk ik.
Murrmurr schreef:
02-02-2019 13:05
De tactiek is 6 uur aan zijn hoofd tetteren zodat hij helemaal murw geluld uit pure wanhoop overal ja op zegt om je up te shutten denk ik.
arme man
S-Meds schreef:
02-02-2019 12:53
maar TO waar gaat dit over? een lelijke man van bijna 50 die getrouwd was met een kind.
Mooi dit. Ik heb in tijden niet zo gelachen om een topic
Je greep hem meteen in zijn kruis? Wat een afknapper zeg. O, jij deed je vrouwelijke variant van " Just grab 'm by the pussy".
Voor sommige mensen voelt dit als een aanranding.

Slimme vrouw ben jij hoor. :facepalm:
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
S-Meds schreef:
02-02-2019 12:59
natuurlijk, ik knijp ook flink

Geil! Sowieso, vrouwen die initiatief tonen. Zoiets als TO beschrijft zijn juist de fijne momenten. Nog helemaal card blanche. Ontdekken en aanvoelen wat de ander wil. Als er dan voluit in je kruis gegrepen wordt, gaat bij mij het licht zeker op groen. Met subtiel net zo zeer.
.
S-Meds schreef:
02-02-2019 13:06
arme man

Zou ik niet trekken. Way too much. Ben er te lijfelijk voor ingesteld. Ben meer van het kijken, bekeken worden, aftasten, ontdekken, kriebels, zijdelings verbaal wat uitwisselen. Vind het ook belastend, zo lang kletsen. Terwijl het andere juist energie geeft.
.
Er is hier een cafe voor mannen die slecht behandeld zijn misschien zit hij daar nu een biertje te drinken.
Manlief schreef:
02-02-2019 13:20
Zou ik niet trekken. Way too much. Ben er te lijfelijk voor ingesteld. Ben meer van het kijken, bekeken worden, aftasten, ontdekken, kriebels, zijdelings verbaal wat uitwisselen. Vind het ook belastend, zo lang kletsen. Terwijl het andere juist energie geeft.
Zo een eerste date is er in eerste instantie toch op gericht elkaar beter te leren kennen? Dan zul je toch veel moeten praten.
Mij hoef je echt niet een uur lang verleidelijk aan zitten te gluren en flirten doe ik pas echt als ik de persoon in kwestie ook daadwerkelijk een intressant persoon vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven