Need help

28-03-2011 18:09 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maakt niet uit, laat het.. Blijkbaarben ik een dramaqueen. :S
Hij wil je niet meer maar jij wilt het niet horen.

En geloof me.. je gaat er niet aan onderdoor dramaqueen.
Vind ook wel dat je heel erg veel negativiteit in het gesprek stopt. Laat gaan joh, laat even ademen. Als je je gaat opstellen zoals je doet in dat gesprek zal het zeker niks worden.
Hij wil het willen, maar hij wil niet. Zo vat ik het samen. Maak het uit.
De keren dat we mekaar zagen was er verliefdheid...hoe vaak heb je deze jongen gezien als ik vragen mag?
TO, wat ben jij een onzeker type dat ook nog eens aan een dood paard loopt te trekken.

Hij wil je niet. Hoe duidelijk moet hij zijn?

Laat hem gaan en ga verder met je leven. Ophouden met je als een labiel wrak te gedragen.
Ik vind het eigenlijk behoorlijk duidelijk.

Hij is niet meer verliefd, en niet meer fysiek tot je aangetrokken. En elke keer als hij je dat probeert duidelijk te maken, haal jij hem over jullie toch nog een kans te geven.

Deze relatie kan nooit zo leuk zijn voor jou, aangezien hij je blijkbaar nog niet eens wilt zoenen, dus waarom wil je er mee door blijven gaan (en zelfs trouwen)?

In je hoofd (waar jullie gaan trouwen) speelt zich een heel ander verhaal af, namelijk de toekomst met hem, zoals jij die graag zou willen. Dit is echter niet de realiteit.

Ik zou zeggen laat hem gaan.

En met de tijd vind je vast een man die jou de hele dag wilt zoenen en veel meer!
print deze post uit en stop hem in een envelop en lik hem dicht ... bewaar hem voor je dertigste verjaardag.....
quote:vivalda schreef op 28 maart 2011 @ 18:35:

In het kader van privacy vind ik het totaal not done om een chat zo op een openbaar forum te kwakken.

Van mij kon je inderdaad gaan.?? Staan toch helemaal geen namen, woonplaatsen ed in? Begrijp het probleem niet.
Ik hou echt van die jongen en we hebben al zoveel doorstaan. Ik kan hem niet zomaar na 13 maanden loslaten :(

Wat hebben jullie allemaal wel niet doorstaan dan?

Het is nu voor de derde keer uit, is dat het?

Die jongen wil je op een zachte manier de bons geven maar jij hoort het niet. Als ik hem was verbrak ik al het contact en liet je in je sop gaarkoken.
Ik zeg next.
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:liselore schreef op 28 maart 2011 @ 18:52:

print deze post uit en stop hem in een envelop en lik hem dicht ... bewaar hem voor je dertigste verjaardag..... Ik zit echt hikkend van het lachen achter mijn pc!
quote:liselore schreef op 28 maart 2011 @ 18:52:

print deze post uit en stop hem in een envelop en lik hem dicht ... bewaar hem voor je dertigste verjaardag..... En dan sla je jezelf voor je kop.
Dertien maanden is iets meer dan een jaar. Dat is niet zo heel erg lang, al lijkt dat nu misschien zo.

Jullie doen allebei nogal dramatisch. Praten over 'strijden' en zo. Het zal vast allemaal heel lastig zijn geweest hoor maar probeer het niet als een strijd te zien allemaal. Een relatie hebben is vooral leuk, zo niet, is het écht een strijd geweest, dan is de strijd nu gestreden. Hij is niet verliefd meer en zo te zien is er vrij weinig voor in de plaats gekomen.

Het nadeel van strijd in het begin van een relatie (want daar zitten jullie nog in) dan is het opperdepop op een gegeven moment. Het Grote Vuur is gedoofd en de passie is er uit.

Ik denk dat dat aan de hand is bij jullie.

Ga niet aan zijn been hangen en dwingen (dat doe je nu wel vind ik), voor hem niet maar ook niet voor jezelf. Als het er niet in zit dan houdt het op en dan heeft aan zijn been gaan hangen ook geen zin. Doe dat niet, hou de eer aan jezelf.
Oh kwam even kijken hoe het met Rin was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
die heeft alles alweer weggehaald zonder verder te reageren. Beetje jammer
Hij zit in een moeilijke situatie waardoor die niet veel kan bellen en veel werkt. Vandaar dat het allemaal via berichtjes ging. Ik snap het gewoon niet.. Hij zegt dattie niks wil, en daarna wil die weer wel verder, en dan weer toch maar niet :(
Dacht even met een script van een aflevering van GTST te maken te hebben met die uitgesponnen dialoog op het eind.

Maar goed volgens mij heeft hij er geen zin meer in met je.

Next dus.
quote:elfje26 schreef op 28 maart 2011 @ 19:24:

die heeft alles alweer weggehaald zonder verder te reageren. Beetje jammerOmdat ik alleen maar negativiteit over me heen krijg dat ik niet deug en blind ben, en dramaqueen ben en weet ik het wat allemaal. :S
Dus:

1: hij weet niet of hij nog verliefd op je is (dan is hij het dus niet),

2: hij wil op zich wel een relatie, maar dan wil hij niet met je zoenen of intimiteit (dat heet in mijn boekje gewoon "vriendschap" overigens),

3: hij belt je liever niet maar wil wel trouwen en kinderen (dat wordt nog lastig zonder die intimiteit),

4: jullie zien elkaar niet wekelijks,

5: vechten je ruzies uit via ping (omdat hij dus niet eens de moeite wil nemen om je te bellen)

6: hebben het over dingen op een lager pitje zetten... Hoe valt dit nou op een nóg lager pitje te zetten?!?

Meis, hij is er klaar mee volgens mij. Hij maakt het nu al 3x uit in 13 maanden! Hij is zo te lezen niet meer gek op je, maar jij snapt de boodschap maar niet en hij durft het je niet duidelijk te vertellen. Zet het van je af en ga door met je leven, dan kom je vanzelf een jongen tegen die jou wel wil zien, verliefd op je wordt en communicatie via ping onvoldoende vindt (en terecht). Heus, 13 maanden is echt niet zo lang, ook al lijkt dat nu misschien van wel. Over een tijdje vraag je je hopelijk vast af wat je ooit in deze draaikont zag!
OP is zo wel een stuk overzichtelijker
quote:rin1987 schreef op 28 maart 2011 @ 19:26:

[...]

Omdat ik alleen maar negativiteit over me heen krijg dat ik niet deug en blind ben, en dramaqueen ben en weet ik het wat allemaal. :S

Je topic heet: NEED HELP

Dan krijg je die, in de vorm van goedbedoelde adviezen, en daar kan je het mee eens zijn of niet, maar dat is dan ook niet naar je zin! Het merendeel van de posts zijn echt goedbedoeld hoor!

Maar als je eigenlijk alleen maar had willen horen dat je gelijk had, kan je je volgende topic beter iets van BEVESTIGING NODIG of zo noemen.
anoniem_119535 wijzigde dit bericht op 28-03-2011 19:35
Reden: typo..
% gewijzigd
Vind jullie die verwijderde OP's net zo irritant als ik?

Oh en TO: ja, je bent zwanger (of zo...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
heb je hem nu wel geprint?

Echt, nu vind je 'ons' misschien stomme trutten maar op je dertigste lach je je een kriek als je hem leest.
quote:rin1987 schreef op 28 maart 2011 @ 19:25:

Hij zit in een moeilijke situatie waardoor die niet veel kan bellen en veel werkt. Vandaar dat het allemaal via berichtjes ging. Ik snap het gewoon niet.. Hij zegt dattie niks wil, en daarna wil die weer wel verder, en dan weer toch maar niet :(

Wat ik uit jouw verhaal haal is dat hij telkens probeert duidelijk te maken dat hij niet meer verliefd is.

Toch vind hij het jammer, omdat het idee van trouwen met jou hem wel aanstaat. Dit kan betekenen dat hij jou een geweldige vrouw vindt en hij wenste dat hij meer gevoelens voor je had dan alleen vriendschappelijke.

Dat is ontzettend pijnlijk voor jou. Maar meer lijkt er niet in te zitten.

Dat mensen hier roepen dat je blind bent, ach joh, dat zijn we allemaal wel eens geweest. Punt is dat je het echt wel door hebt anders had dit topic niet geopend.

Probeer te luisteren naar wat hij echt zegt, nl dat hij alleen vrienden wilt zijn, en misschien heb je daar over een tijdje ook wel vrede mee.

Wens je veel sterkte...
quote:elfje26 schreef op 28 maart 2011 @ 20:37:

[...]

Dit kan betekenen dat hij jou een geweldige vrouw vindt en hij wenste dat hij meer gevoelens voor je had dan alleen vriendschappelijke.*geheel off topic; is dit raar nederlands? Ik spreek weinig nederlands en soms twijfel ik echt over de dingen ik zeg hahahaha*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven