Need help

28-03-2011 18:09 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maakt niet uit, laat het.. Blijkbaarben ik een dramaqueen. :S
quote:zoovie schreef op 28 maart 2011 @ 19:27:

Dus:

1: hij weet niet of hij nog verliefd op je is (dan is hij het dus niet),

2: hij wil op zich wel een relatie, maar dan wil hij niet met je zoenen of intimiteit (dat heet in mijn boekje gewoon "vriendschap" overigens),

3: hij belt je liever niet maar wil wel trouwen en kinderen (dat wordt nog lastig zonder die intimiteit),

4: jullie zien elkaar niet wekelijks,

5: vechten je ruzies uit via ping (omdat hij dus niet eens de moeite wil nemen om je te bellen)

6: hebben het over dingen op een lager pitje zetten... Hoe valt dit nou op een nóg lager pitje te zetten?!?

TO zonder OP (gelukkig wist ik hem nog)

Lees deze post echt HEEL goed

Alles staat er in

En wij zijn niet onaardig, wij zijn realistisch

En misschien een paar jaartjes ouder en kunnen wat beter relativeren

Eigenlijk vind ik het niet aardig dat je ons afrekent op de waarheid

Ja, die doet soms pijn en is niet leuk

Maar daar wordt je een grote meid van.....echt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Hasse88 schreef op 28 maart 2011 @ 19:51:

Oh en TO: ja, je bent zwanger (of zo...)Da kennie, want hij wilnie doppuh.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Gelukkig las ik m vanmiddag voordat ie weggehaald werd, die OP. En serieus Rin, op hoeveel manieren wil je horen dat ie je niet meer moet? Wat al eerder gezegd is, hij speelt een spelletje met je. Of, en dat is eigenlijk nog erger, hij is echt zo hysterisch na een ruzietje dat ie nooooit meer met je wil zoenen en dan heb je feitelijk iets met een permanent mentaal ongesteld zeikwijf. Als je op mannen valt lijkt me dat niet echt aantrekkelijk. Heb je zin in een moeilijkdoenert de rest van je leven of was je eigenlijk wel van plan om het leuk te hebben ipv steeds gezeur aan te horen? In het eerste geval, ga er voor, trouw met iemand die niet met je wil zoenen (WTF?!). In het tweede geval, laat m versteld staan en zeg "Hey raad eens, ik heb hier geen zin in, lators!". Verwacht ie vast niet, en dat is dan je bonus.
quote:Very Cherry schreef op 28 maart 2011 @ 22:27:

[...]

Da kennie, want hij wilnie doppuh.Hij wil alleen nie zoenuh, maar krikkuh musgien wel. En daar komuh soms best babies van.
quote:elfje26 schreef op 28 maart 2011 @ 20:37:

[...]

Ja ik weet het niet.. Net zegt die weer dat die het WEL wil proberen en een kwartier geleden alleen goede vrienden.

Maar ik denk niet dat ik alleen goede vrienden kan zijn zo snel.

Ik bijt me vast aan dat die zegt: "wie zegt dat ik het niet wil proberen met je?" :( Ik weet dat het fout is, maar het gaat automatisch.

Wat ik uit jouw verhaal haal is dat hij telkens probeert duidelijk te maken dat hij niet meer verliefd is.

Toch vind hij het jammer, omdat het idee van trouwen met jou hem wel aanstaat. Dit kan betekenen dat hij jou een geweldige vrouw vindt en hij wenste dat hij meer gevoelens voor je had dan alleen vriendschappelijke.

Dat is ontzettend pijnlijk voor jou. Maar meer lijkt er niet in te zitten.

Dat mensen hier roepen dat je blind bent, ach joh, dat zijn we allemaal wel eens geweest. Punt is dat je het echt wel door hebt anders had dit topic niet geopend.

Probeer te luisteren naar wat hij echt zegt, nl dat hij alleen vrienden wilt zijn, en misschien heb je daar over een tijdje ook wel vrede mee.

Wens je veel sterkte...
Is ook wel logisch, dat je je vastklampt aan een sprankje hoop. Het is allemaal nog maar vers. Maar ja...zoals ik al vroeg...heb je hier zin in? Dit klinkt mij als het begin van jarenlang gezeur en relatie crisis na relatie crisis. Pfff...
Ja maar als hij het niet doorbreekt, zul jij het moeten doen. Hier worden jullie beiden doodongelukkig van.
Ik denk dat hij er niet zoveel belang bij heeft om het te doorbreken, aangezien hij nu alle touwtjes in handen heeft en TO als een marionet bespeelt. Hij heeft zijn vrijheid, want het is over en zijn slechts vrienden, maar heeft haar nog steeds onder controle door af en toe hoopgevende dingen te zeggen. Feitelijk komt het er op neer dat hij kan doen en laten wat hij wil zonder TO te verliezen.
quote:_minny schreef op 28 maart 2011 @ 23:36:

[...]

Hij wil alleen nie zoenuh, maar krikkuh musgien wel. En daar komuh soms best babies van. "Minny"? Paars? T is toch niet waar zeker
Oh maar het is waar VC, mwoehahahahaha (<- moet onheilspellend klinken)
Welcome back hun
Dankjewel lieverd
quote:rin1987 schreef op 28 maart 2011 @ 19:26:

[...]

Omdat ik alleen maar negativiteit over me heen krijg dat ik niet deug en blind ben, en dramaqueen ben en weet ik het wat allemaal. :S

En als ware dramaqueen haal je vervolgens de OP weg.

Mensen zitten dat hele ellendige stuk van je te lezen en reageren er op. En als je dan niet alleen kusjes en knuffels krijgt maar nuchtere reacties op je pingrelatie, ga je verongelijkt de OP weghalen.

Drama, drama, drama.

Sterkte verder!
quote:nouschi schreef op 28 maart 2011 @ 19:21:

Oh kwam even kijken hoe het met Rin was.Ik ben weer eens te laat. Denk ik een interessant topic te vinden en dan is de basis daarvan eronderuit geslagen door het openingsbericht te verwijderen. Zucht.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven