Negeren van en..

24-02-2019 13:53 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe ga je om met het manipulatieve gedrag van je ex.. Zij zoekt constant aandacht zowel positieve als negatieve aandacht, meestal hoor ik ze als ze een pispaal nodig heeft..
als ik dan niet reageer belt ze constant(ik werk met haar vader samen) soms is het erg moeilijk om er niet op in te gaan .. Deze stelt zich op als en narcist handeld zo gedraagt zich zo....
andere baan zoeken
Je kwast niet in elke beschikbare verfpot steken.
Blokkeren en niet op reageren. En misschien zelfs een andere baan zoeken.
Haar en negeren en een andere baan zoeken?
Negeren. Als zij belt, en jij neemt niet op, maar na twaalf keer bellen wél, dan lee je haar dat volharding loont in dit geval. Dat ze gewoon méér moet blijven lastig vallen.
Negeren dus, maar dan wel volledig en consequent.
Haar blokkeren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ze is je ex toch?
Dan hoef je niets meer met haar.
Belt ze je op het werk zoals de reguliere klanten? Direct zeggen dat je het gesprek gaat beëindigen en ophangen.
Is het bedrijf van haar vader? Dan zeker stoppen daar.

Anders inderdaad zoals de andere dames al geadviseerd hebben.
Het bedrijf is niet van haar vader.... Ik werk in een staatsbedrijf(distributie bedrijf gas/water.Goede verloning met veel voordelen. (Contract van onbepaalde duur) . ondertussen gesolliciteerd voor en nieuwe functie binnen het bedrijf.... Idd ze belt ook naar mijn werk telefoon.. Bedankt voor de tips..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven