Net iets ontdekt van mijn vriend.....

07-06-2008 14:08 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word gek!!!! Ik heb net ontdekt dat mijn vriend zich weer heeft ingeschreven op Paiq!

Wij hebben elkaar daar ontmoet en het klikte meteen. Het rare was wel dat hij er lang op bleef staan en ik keer op keer moest vragen of hij zich af wilde melden omdat wij elkaar toch al gevonden hadden. En zoals ik het bekijk, als je een relatie hebt ga je toch niet op een datingsite staan??

Nu wil ik hem er wel mee confronteren waarom hij dat heeft gedaan?? Maar ik ben al erg onzeker (veel vervelende dingen meegemaakt op relatiegebied) en dan krijg ik het zeker weer over me heen dat ik te onzeker en geen vertrouwen heb ik onze relatie! Maar als ik dit dan weer zie?? Tjaaaa... dan is mijn vertrouwen ook ver te zoeken....

Afgelopen december hebben wij een zoontje gekregen. Het doet me zo ontzettend pijn. Ik heb verdomme alles voor hem opgegeven; ben helemaal verhuisd van de andere kant van het land, alles achter gelaten....

Wat een ontzettende eikel zeg!

Ik weet niet wat ik nu moet doen...hij komt vanavond weer thuis...ik voel me gigantisch bedonderd.... Wat zeggen jullie??

Liefs, Esterelle
pfoe net alles gelezen..

succes meid en sterkte!
Klote Esterelle! Heb je hem inmiddels gesproken? Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt...
Hey Esterelle..

Ik vind dit idd zeer rot voor je.. Net als Salo denk ik je nog te kennen van "vroeger".. Ik ken je als een leif en zorgzaam persoon en nee dit verdien je niet!

Ik zelf heb geen ervaring met Paiq maar zowel mijn vriend als ik staan allebei op lycos.. En heel soms chatten we daar..Maar in ons beide profiel staat duidelijk dat we dik in een relatie zitten.

Mss staat er in zijn profiel ook zoiets?? Zoniet dan is het tijd om hem daarop aan te spreken..

Sterkte dikke

Jolantje
Zelfs als hij "bezet" is in zijn profiel, vind ik het niet kunnen dat hij op die site staan! Succes met het gesprek! Veel sterkte!
Ok Valencia.. Heb net eens die site bekeken en idd je hebt gelijk.. Heel iets anders als Lycos chat...
Nou hij had meteen door dat er wat was toen hij thuis kwam. Hij vroeg wat er was en waar het om ging. Dus heb ik gezegd dat ik iets ontdekt had. Nou, hij wist het meteen en kwam meteen met een antwoord. Niet dat hij moest bedenken hoe hij zich eruit moest redden. Maar dat is van een vriend van hem die op Paiq zit en daar kijkt hij wel eens op wat hij doet. Die vriend heeft een oud emailadres overgenomen van mijn vriend. Nou is die vriend niet zo'n lekker ventje dus dit is erg aannemelijk.

Die vriend staat dus onder meerdere aliassen op Paiq. Maar goed, hij vond het wel weer vervelend dat ik weer zo onzeker was...tja, logisch van mijn kant toch?? Maar hij verzekerde me dat ik echt de enige voor hem ben!!

Nou dat geloof ik ook wel. Heb hem gister nog wel gevraagd of ik een keertje mocht kijken (Salo ) en hij zei; ja hoor. Dus dat doe ik dan maar een keertje...

Nou dat was het dan...druk gemaakt om niets dusss...
voor een vriend....Dat zou ikd us mooi niet geloven he. Dat is echt de alleroudste smoes ooit namelijk.
Lieve Esterelle, ik vind het toch een raar verhaal hoor....

Mijn man is ook met dit soort "praktijken" bezig geweest (?) en ze verzinnen de raarste dingen.... Hoezo een oud e-mail adres "overgenomen" ??? daar heb ik nog nooit van gehoord.

Jij kunt wel de enige echte vrouw voor hem zijn, maar dat betekend niet dat hij er niet ook nog wat cyber-vriendinnen op na houdt. Als ik jou was zou ik echt je antennes uit laten staan. Jou verhaal lijkt mijn verhaal, en hoe leuk je gezin ook is, hoe gezellig en fijn ook met de kinderen enzo, dat zegt echt niets! mannen zien dit als dingen die totaal niks met elkaar te maken hebben.
Vaag verhaal, was het voor vriend te moeilijk om een hotmailtje aan te maken?
.... by the way, mijn man is inmiddels al bijna een jaar in therapie en heeft nog steeds veel problemen. En nog durf ik er mijn hand niet voor in het vuur te steken dat het gedoe allemaal gewoon nog door gaat. .....

Je wilt niet weten hoe verslavend chatten en contacten met vrouwen kunnen zijn voor mannen.
Wat een raar verhaal, sorry hoor.

Je hebt overigens mannen die, ook als ze volwassen zijn en een gezin hebben, een beetje op de rand blijven balanceren. Het zou mijn type niet zijn, een vriend(-in) mag mijn e-mailadressen beslist niet van mij gebruiken en al helemaal niet voor zulke dingen.
Ik geloof er niets van,die vriend neemt vast geen oud emailadres van je vriend over,die maakt er zelf wel eentje aan.

Maar als je vriend het zo speelt test hem dan eens uit door je per mail aan hem voor te doen als een vrouw in relatie die wel een verzetje wil,kijken hoe hij reageert.......
quote:Esterelle schreef op 07 juni Hij heeft verdomme 3 kinderen, hele verantwoordelijkheid. En dan dit???

Hoeveel kinderen heeft hij nu eigenlijk?

Verderop zeg je dat hij er twee heeft.

Liegt hij daar ook over?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 09 juni 2008 @ 09:32:

[...]

Hoeveel kinderen heeft hij nu eigenlijk?

Verderop zeg je dat hij er twee heeft.

Liegt hij daar ook over?Hij had er al 2 en ze hebben er eentje samen, wel goed lezen
sorry, ik ga al weg!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Esterelle schreef op 09 juni 2008 @ 09:07:

Nou hij had meteen door dat er wat was toen hij thuis kwam. Hij vroeg wat er was en waar het om ging. Dus heb ik gezegd dat ik iets ontdekt had. Nou, hij wist het meteen en kwam meteen met een antwoord. Niet dat hij moest bedenken hoe hij zich eruit moest redden. Maar dat is van een vriend van hem die op Paiq zit en daar kijkt hij wel eens op wat hij doet. Die vriend heeft een oud emailadres overgenomen van mijn vriend. Nou is die vriend niet zo'n lekker ventje dus dit is erg aannemelijk.

Die vriend staat dus onder meerdere aliassen op Paiq. Maar goed, hij vond het wel weer vervelend dat ik weer zo onzeker was...tja, logisch van mijn kant toch?? Maar hij verzekerde me dat ik echt de enige voor hem ben!!

Nou dat geloof ik ook wel. Heb hem gister nog wel gevraagd of ik een keertje mocht kijken (Salo ) en hij zei; ja hoor. Dus dat doe ik dan maar een keertje...

Dat je dit gelooft.

Hij had jou daar toch gelijk van op de hoogte kunnen stellen.

Om jou ongerustheid voor te zijn.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Een oud e-mailadres dat is overgenomen door een vriend? Als er nou iets makkelijk is, is het wel het aanmaken van een eigen e-mailadres.
Je zou je niet laten afschepen door een l*lverhaal....? Ik begrijp dat je het liefst wilt horen dat alles goed is.... Maar dit kun je toch echt niet aannemen als waarheid. Zoals anderen al zeggen: een vriend die een oud e-mailadres van hem heeft overgenomen? Zoiets raars heb ik nog nooit gehoord, het raakt kant noch wal. Een oude televisie neem je over, voetbalschoenen, een playstation. Niet een emailadres. En hij zit op paiq om te kijken wat die vriend doet? Ook zoiets raars. Zou jij een vriendin laten meelezen wat je doet op zo'n site, ik bedoel haar alle account gegevens doorgeven zodat wanneer ze wilt kan inloggen en kijken wat je allemaal doet. Nee, sorry dat doet echt niemand! Zeker mannen niet.
Ja...Klinkt indd erg geloofwaardig..
quote:Carlice schreef op 09 juni 2008 @ 10:50:

Je zou je niet laten afschepen door een l*lverhaal....? Ik begrijp dat je het liefst wilt horen dat alles goed is.... Maar dit kun je toch echt niet aannemen als waarheid. Zoals anderen al zeggen: een vriend die een oud e-mailadres van hem heeft overgenomen? Zoiets raars heb ik nog nooit gehoord, het raakt kant noch wal. Een oude televisie neem je over, voetbalschoenen, een playstation. Niet een emailadres. En hij zit op paiq om te kijken wat die vriend doet? Ook zoiets raars. Zou jij een vriendin laten meelezen wat je doet op zo'n site, ik bedoel haar alle account gegevens doorgeven zodat wanneer ze wilt kan inloggen en kijken wat je allemaal doet. Nee, sorry dat doet echt niemand! Zeker mannen niet.grappig dit, ik geloof ook niks van het verhaal van die vriend, maaarrrre, ik heb een keer een vriendin ingeschreven en vermaakte me uren met haar om voor haar een geschikte date te vinden en keek ook wel eens thuis mbv haar inlogcode en wachtwoord in haar mailbox (ze wist hiervan hoor, vond het allang best, kon ik haar wijzen op een leuk mailtje ofzo). Dus het kan wel. Alleen had zij wel gewoon haar eigen email adres en niet een oud adres van mij, dat is gek, dat is nergens voor nodig ook.
Helaas maar ik geloof er geen woord van....

Heb je inmiddels al gekeken Esterelle?

Ik geloof namelijk niets van dit verhaal. Heeft hij ook verteld waarom hij zoveel interesse heeft in het bekijken van die vriend zijn doen en laten op die site?
Ik vind het een vreemde situatie. Het doet mij een beetje denken aan mijn ex. We hadden elkaar destijds ook via internet ontmoet, niet via een datingsite, maar via TMF.

Ik kreeg van een gezamenlijke vriendin van ons te horen dat ze hem op een datingsite tegengekomen was en dat ik hem maar eens in de gaten moest gaan houden.

Ik heb die bewuste site opgezocht en ja hoor, daar stond hij. Tig vriendinnetjes en zijn profiel stond vol met flirt berichtjes. In zijn profiel stond ook niet dat hij een relatie had.

Toen ik hem daarmee confronteerde zei hij dat het niets voorstelde, blabla blabla, IK was paranoïde en hij deed niets verkeerd in zijn opzicht. Hij draaide de rollen om.

Geloof mij: dit soort mannen zijn niet te vertrouwen. Mijn ex was zo dol op andere vrouwen. Hij was blijkbaar nog niet klaar voor een relatie. En je raadt het al; meneer ging vreemd en ik moest daar via via achter komen.
Wat is dat paiq voor iets? kun je zelf geen profiel aan maken om te kijken, of moet je daarvoor betalen?

Ik zal zo`n l*l verhaal niet geloven hoor!
En jij gelooft dat?

Die "vriend" had bij hotmail in drie minuten een nieuw emailadres kunnen aanmaken, geheel kosteloos.

Dat je vriend niet aarzelde is waarschijnlijk omdat hij zijn verhaal al klaar had voor het geval je hem zou betrappen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven