Net iets ontdekt van mijn vriend.....

07-06-2008 14:08 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word gek!!!! Ik heb net ontdekt dat mijn vriend zich weer heeft ingeschreven op Paiq!

Wij hebben elkaar daar ontmoet en het klikte meteen. Het rare was wel dat hij er lang op bleef staan en ik keer op keer moest vragen of hij zich af wilde melden omdat wij elkaar toch al gevonden hadden. En zoals ik het bekijk, als je een relatie hebt ga je toch niet op een datingsite staan??

Nu wil ik hem er wel mee confronteren waarom hij dat heeft gedaan?? Maar ik ben al erg onzeker (veel vervelende dingen meegemaakt op relatiegebied) en dan krijg ik het zeker weer over me heen dat ik te onzeker en geen vertrouwen heb ik onze relatie! Maar als ik dit dan weer zie?? Tjaaaa... dan is mijn vertrouwen ook ver te zoeken....

Afgelopen december hebben wij een zoontje gekregen. Het doet me zo ontzettend pijn. Ik heb verdomme alles voor hem opgegeven; ben helemaal verhuisd van de andere kant van het land, alles achter gelaten....

Wat een ontzettende eikel zeg!

Ik weet niet wat ik nu moet doen...hij komt vanavond weer thuis...ik voel me gigantisch bedonderd.... Wat zeggen jullie??

Liefs, Esterelle
oke, het is ook niet uitgesloten dat het WEL de waarheid is, maar ik zou er niet zo naief meteen in geloven.
quote:arwen173 schreef op 09 juni 2008 @ 10:58:

[...]

grappig dit, ik geloof ook niks van het verhaal van die vriend, maaarrrre, ik heb een keer een vriendin ingeschreven en vermaakte me uren met haar om voor haar een geschikte date te vinden en keek ook wel eens thuis mbv haar inlogcode en wachtwoord in haar mailbox (ze wist hiervan hoor, vond het allang best, kon ik haar wijzen op een leuk mailtje ofzo). Dus het kan wel. Alleen had zij wel gewoon haar eigen email adres en niet een oud adres van mij, dat is gek, dat is nergens voor nodig ook.oke, dan zijn er dus wel situaties te noemen waarin dit gebeurt. Dan zijn jullie wel heel close met elkaar! Ik kan me zeker wel voorstellen dat je samen een site afspeurt voor een leuke date voor je vriendin, dat zij je berichten laat lezen en samen bedenkt wat terug te sturen. Maar dat je ook afzonderlijk van haar mocht inloggen, dat is best vertrouwelijke allemaal. Ik zie het in de situatie van TO toch echt niet voor me. Twee kerels die dit delen en ook een emailadres delen? Ben ik nou zo kortzichtig en niet goed van vertrouwen?
Ha Es,

Hoe is t nu?

vreemd verhaal...

Mo

x
Mijn vriend heeft ook een keer gezegt....dat is voor een vriend.....Niet waar dus ik zag aan zijn ogen dat hij loog tegen mij!!

En inderdaad......was van zichzelf.....dit was wel een andere situatie....maar vrienden erbij betrekken is wel heel erg makkelijk!!

Ik weet niet of ik het zou geloven!
Toen mijn moeder een pakje sigaretten in mijn jaszak vond zei ik ook dat ik ze moest bewaren voor een vriendin. Ze waren toch echt van mij!

Denk dat dat ook zo zit met het e-mailadres van je vriend eerlijk gezegd.
Ben ik even blij dat mijn man alleen op vogeltjessites kijkt.

En staan er dan geen foto's op dat Paik, of hoe dat ook mag heten?

Ik zou trouwens metéén samen met hem op die site willen kijken. Niet eens een keertje...nou heeft ie alles al snel veranderd...
Shera, zo ben ik ook met roken begonnen!!

Ik geloof er geen flikker van. Ben zelf genoeg belazerd om te weten hoe mannen kunnen liegen.

Misschien niet zo'n genuanceerde bijdrage, maar Esterelle, kijk uit wat je gelooft. Dit verhaal is te ver gezocht, bij mij gaan alle bellen rinkelen.

Sterkte,

Sanne
Een emailadres "overgenomen??" HUH????

hoe komt zoiets uberhaupt in je op?? Of was het zo'n gigantisch leuk emailadres??

sorry maar dit klinkt echt volslagen debiel hoor.

Wat ik zou eisen is dat je samen inlogt met dat emailadres en dan de inbox en sent items bekijken.

Als het ECHT van die vriend van m is, hoeft hij zich ook nergens druk om te maken toch??

Als hij weigert om jou in die inbox te laten kijken, weet je meteen genoeg...dan staan daar dus mailtjes in die hij zelf geschreven heeft..........
bedenk me nu trouwens dat hij natuurlijk alle tijd heeft gehad om dingen te wissen nu............

Je had echt meteen moeten inloggen met hem...

maar als trouwens opeens niks meer terug kan vinden van de afgelopen weken en alleen nog sent items of zo van de laatste paar dagen zegt dat ook wel genoeg...dan heeft hij snel alles gedelete en daarna zelf nog even wat fake-mailtjes aangemaakt.
Hmm.. vreemd verhaal hoor. Vooral ook dat 'hij meteen wist waar het over ging'. Als het echt onschuldig zou zijn, voor een vriend etc., waarom wist hij dan metéén waar het over ging? Ik denk idd dat hij zijn verhaal gewoon al klaar had voor het geval je erachter zou komen.

Ik zou je er niet meteen bij neerleggen dat dit het is.

Maar wel klote voor je, dit.
En het erge is dat je juist door je onzekerheid alles graag wilt geloven...

Ik zo die zogenaamde vriend even bellen om na te vragen.

Maar ja,daar ben je nu al te laat voor. Die heeft hij natuurlijk allang ingelicht dus die speelt het spelletje mee.

Ik was ook zo onzeker en daardoor geloofde ik ook alles wat me werd verteld, hoe bizar en vaag het verhaal ook was.

By the way, hoe lang zijn jullie nu samen?
@carlice, mijn situatie was ook anders hoor, althans, ik keek inderdaad in haar mailbox en had dus ook die site in mijn geschiedenis staan, maar deed dit met haar medeweten en mijn vriend wist er ook van, dus totaal niet te vergelijken. geloof van het verhaal van die vriend van TO ook geen bal.
Lastige, dit. Waarschijnlijk liegt hij inderdaad. Maar of hij daadwerkelijk van zins is om Esterelle te bedriegen, is vers 2. Ik wil niets goedpraten, maar veel mannen gaat het om de fun en de spanning van het zien en gezien worden en elkaar berichtjes sturen, en verder niets. Niet dat het in dit geval oke is dat hij zich hiermee bezig houdt, maar denk er gewoon niet meteen het allerergste van.

Als je wat zekerder van jezelf was, zou je het gewoon kunnen laten gaan. Houdt vanzelf wel weer een keertje op, als de lol er vanaf is. Met jouw onzekere gevoelens zou ik hem nog een keer vragen of die vriend niet zelf zijn profielen kan beheren, omdat jij er onzeker van wordt, en hem op de man af vragen of het echt niet zo is dat hij het zelf gewoon leuk vindt om er mee bezig te zijn.
Handig dat hij het ook weer meteen bij jou en jouw onzekerheid neerlegt.

En vreemd dat hij meteen wist waar het over ging.

Ik vind het echt niet geloofwaardig.
quote:dropje schreef op 09 juni 2008 @ 21:08:

Als je wat zekerder van jezelf was, zou je het gewoon kunnen laten gaan. Houdt vanzelf wel weer een keertje op, als de lol er vanaf is. Of niet.. Als je immers relaxt reageert wordt het zo'n man wel heel makkelijk gemaakt..
quote:annetd schreef op 09 juni 2008 @ 21:19:

Handig dat het hij het ook weer meteen bij jou en jouw onzekerheid neerlegt.

En vreemd dat hij meteen wist waar het over ging.

Ik vin dhet echt niet geloofwaardig.Precies! Jij bent onzeker, DUS..
Tja, mijn ervaring is dat als een man vreemd wil gaan, hij dat toch wel doet, of het nou via internet is, op zijn werk, tijdens het sporten of in de kroeg. Je moet geen teugels nodig hebben om een man bij je te houden, dat zit in hemzelf (en dat werkt ook vice versa). Ze heeft het ontdekt ze heeft het gevraagd, ze heeft een antwoord gekregen en nu heeft ze drie opties: a. ze gelooft het en laat hem, 2. ze gelooft hem niet en blijft neuzen en zich afvragen.wat er nu werkelijk gebeurt, en 3. ze staat erop dat als hij rekening houdt met haar gevoelens, hij het profiel verwijdert, zo niet, dan pakt ze haar spullen of staan ze in ieder geval op voet van oorlog. Het is maar net hoe ze erin staat. Persoonlijk zou ik het niet op de spits drijven, vanwege mijn eerste zin in deze reactie: als hij vreemd wil, doet 'ie het toch wel, ondanks het gedwongen verwijderen van dit profiel.
hm.. en ze reageert zelf niet even meer op dit topic...?
Volgens mij sta ik ook nog steeds ingeschreven, niet de moeite genomen om me uit te schrijven. Ken die jongens die het gemaakt hebben en heb wel veel lol gehad om de matches. Huisgenoten, ex waar ik 5 jaar mee samen ben geweest, ik zie het meer als een grappig ding.

Overigens ben ik niet meer actief, geen zin meer in mensen die niet geloven dat je bezet bent of te vreemde berichtjes.
Misschien heeft hij zich wel ingeschreven omdat hij er achter is gekomen dat jij nog steeds op die site rondsnuffelt. Ondanks dat je net een kind van hem hebt gehad.
Zie QR
Ik heb zelf een paar keer een relatie gehad via een datingsite, en iedere keer kwam ik er achter dat de man nog ingeschreven bleef staan, en ik de vreemdste smoesjes heb moeten aanhoren

Nu heb ik dus ook sinds 5 maand een relatie(via meetic) en mijn vriend en ik hebben samen ons profiel en nog een 1, of 2 andere sites gesloten.

Kom ik er dit weekend dus achter dat mn vriend zich 3 weken na onze ontmoeting op een franse datingsite heeft aangemeld !( hij is franstalig)

Ik weet dat ie er niet actief is, want ik ben in het profiel geweest ( had bij toeval het goede wachtwoord) hij had dus niets verstuurd of binnen gekregen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ie moet betalen, en wat dat betreft kan ie nog weleens pinnig zijn.

Ik zit op het moment dus heel erg te twijfelen, omdat het is gebeurd 2 a 3 weken na onze relatie, en omdat ie niet actief is op de site...twijfel om hem te confronteren, of niet( ik ben stiekum in zn mail gegaan) niet echt netjes dus.

IK kan me erg goed voorstellen dat je zo klaar mee kan zijn, ik heb op dit moment hetzelfde gevoel ben zo zat ervan!!!! Bah idd altijd dat gezijk!!!!
Waar is Esterelle? Koffers aan het pakken?
Ik had al gereageerd, en toen kwam ik erachter dat er nog 2 pagina,s waren die ik vergeten had

Ik had dus niet hiet antwoord van vriend gelezen...

Ik ben zelf een ervaren internet daatster ( schrijf ik dit goed?) en ik moet zeggen dat ik dit verhaal dus ook niet geloof, ik heb zelf precies dezelfde reactie gehad een aantal jaar geleden..

Meneer zei dat het profiel van zn huisgenoot was, en dat ze het zelfde emailadres ook gebruikten.

Ik geloofde daar dus niets van, en heb zelf een profiel aangemaakt en natuurlijk kwamen de mailtjes van vriendzelf binnen inclusief fotoos!! ..en dan NOG bleef vriend ontkennen...

En mijn eerste reactie was toen ik het antwoord las van Esterelle dr vriend,: meid waarom heb je niet GELIJK gevraagd om in zn mail te kijken??

Een keer..tja dan heeft ie ze natuurlijk al snel verwijderd.

Ik denk dat Esterelle echt graag WIl geloven dat hij de waarheid vertelt..
sorry hoor, maar wat een lulverhaal!
Ja, ze heeft niet meteen in zijn mail gekeken omdat ze onzeker is...maar ze is óók naief, pfffffffffffffffffffffffffffffffff...

Ik zeg maar zo; áltijd je geschiedenis wissen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven